
klantvriendelijk, persoonlijke benadering. wat opvalt is dat je bij het binnenkomen van de showroom netjes aangesproken wordt, ook als de verkoper in gesprek is met een andere klant. Bij andere dealers kwam er na 10 minuten nog niemand van z\'n stoel af. Een positieve ervaring dus.
Leuk ontvangst, eerlijke service tegen normale prijzen
Een nieuwe auto gekocht bij de Vakgarage in Bodegraven. Tijdens het kopen van de auto was de service prima. Maar achteraf was het waardeloos. Onze inruilauto zou naar de sloop gaan en kregen we bijna niks geen geld voor. Achteraf blijkt dat ze deze auto gewoon gelijk verkocht aan een particulier. Vervolgens kwam de factuur voor het inbouwen van de parrot binnen. Deze hadden we afgesproken op een maximaal bedrag. Het bedrag op de factuur was bijna 2x zo hoog. Maar toen de problemen kwamen met de auto werd het van kwaad tot erger. Het gaspedaal reageerde niet goed, het bestuurdersraam werkte niet goed en er ging een lampje branden van de airbag. Het lampje van de airbag werd opgelost, het raam werd gesmeerd zonder resultaat en het gaspedaal werd geschoven onder het mom: Je zult wel moeten wennen. (sorry maar we zijn niet achterlijk) Dus nog een keer terug met het verhaal over het gaspedaal en het raam. Er werd iets gedaan, maar weer zonder resultaat. We zouden op wintersport gaan, dus ik wilde naar mijn eigen vertrouwde garage. Deze loste het hele probleem met het gaspedaal netjes op en ook nog wat andere gebreken. Fijn om een garage te hebben waar je op kan rekenen en met de kennis van zaken. Het raam wordt hopelijk door de vakgarage alsnog netjes opgelost, ik ben benieuwd. Ze hebben belooft dit te doen. Toen we op wintersport waren, kwam er nog een druppel bij, want de vakgarage had een medewerker die onze auto tegenkwam in Oosterijk. Deze stuurde een foto naar de Vakgarage en deze werd openlijk op facebook gezet zodat iedereen kon zien dat wij op vakantie waren. Absoluut onacceptabel. Toen ik hier over belde heb ik gelijk ook verteld de we naar onze eigen garage zijn gegaan, aangezien we weinig vertrouwen meer hadden. Hierop kwamen dan milde geïrriteerde excuses. Alles bij elkaar ben ik niet te spreken en dat van een garage waar je toch meer van verwacht.
Vriendelijk personeel met verstand van auto\'s.
Na diverse tips uit onze netwerk kring kwamen we terecht bij Vakgarage Bodegraven. We waren net door de voordeur en daar was de eerste vriendelijke begroeting al. Kijk! Dat is een goede binnenkomer. Eenmaal binnen ging de gastvrijheid door. Al snel werd ons een bak koffie aangeboden. Nu is het tijd om onze vragen af te vuren op Chris Heemskerk. Hij bleef vriendelijk en de service was uitstekend, we kunnen niks anders zeggen. Met z’n drieën op de computer kijken naar tweedehands auto’s. Tussendoor ook eerlijk afraden als een auto niet betrouwbaar oogt. Dit was ook een paar keer het geval. Het woord import is verschillende keren gevallen. Nu weten wij, dit is niks voor ons. We willen een betrouwbare auto! Chris was net zo enthousiast als wij. Hierdoor kregen we telkens uiterst relaxte gesprekken. De auto die ons interesseerde stond op dat moment nog bij een andere Vakgarage in Nederland. Geen probleem. De volgende dag staat onze toekomstige aanwinst klaar voor een proefrit. Na een stukje rijden voelde dit meteen al goed aan. Na de deal, en alle papieren in orde te hebben gemaakt stond de auto met een rode strik klaar voor ons! Bij het bedanken riep Chris ons nog na: Wees altijd welkom Marijke en Danny! Dat onthouden wij natuurlijk ;-) Een teken van gastvrijheid bij Vakgarage Bodegraven.
Prettig en snel geholpen
Uitstekende service
Vandaag nog een auto aangeschaft, zeer vriendelijke personeel en representatieve showroom, blij met de aankoop en zal in de toekomst zeker terug komen voor een andere auto.
Ik kwam binnen en werd eigenlijk gelijk aangesproken en geholpen dit vond ik erg fijn. De verkoper vroeg of ik wist waar ik naar opzoek was en daarna wel prijs categorie. Daarna verschillende auto\'s laten zien en dat vond ik erg fijn. Ik vind het een super bedrijf!!
Snel en klantvriendelijk. Denken mee. De kosten van een auro blijven toch altijd een tegenvaller.
Ik word altijd snel en goed geholpen, ook als ik zonder afspraak langsrij voor bijvoorbeeld het vervangen van een koplamp.
Prima service, werd direct geholpen bij binnenkomst en lampje werd ter plaatse vervangen.
Prima service ! Vriendelijk personeel ! Een TOP vakgarage!
Voor de 2e keer bij deze garage een gebruikte auto gekocht en wederom dik tevreden. Ik beveel hun dan ook zeker bij iedereen aan
hartelijk, persoonlijk, vakkundig, snel, goede communicatie
Vakgarage is de grootste onafhankelijke garageformule van Nederland met meer dan 350 vestigingen door het hele land. Elke vestiging is lokaal geworteld en wordt gerund door vakmensen uit de buurt. Bij Vakgarage staat persoonlijke service, betrouwbaarheid en gemak voorop – of je nu komt voor onderhoud, reparatie of advies. Met onze slagzin “Kom gerust verder” onderstrepen we onze belofte: iedereen is welkom, we staan klaar om je veilig en met vertrouwen van A naar B én weer terug te helpen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.