
Helaas is Vakgarage Bodegraven absoluut geen aanrader om een auto te kopen, behalve als je teleurgesteld wilt worden. Helaas hebben we de verkoper ervaren als iemand met twee gezichten. We dachten een mooie deal voor een Audi A1 te hebben gesloten met Chris, waarbij direct een factuur werd gemaakt. De auto zouden wij 2 weken later ophalen. Een paar dagen na de deal hebben wij bij Chris nog gevraagd wat de mogelijkheden waren betreft inruil. Hierover is uiteindelijk een miscommunicatie ontstaan. Wij dachten hierover geïnformeerd te hebben, Chris dacht hierover een afspraak te hebben gemaakt. Hier was geen nieuwe factuur voor gemaakt. Toen eenmaal bleek dat er sprake was van een miscommunicatie ervaarden wij het alsof er bij Chris een knop om ging. Van de vriendelijke verkoper die mijn vriend eerder had gezien/gesproken was weinig meer over. Omdat wij de andere auto niet meer wilden inruilen wilde Chris ons onder geen beding de auto nog verkopen, ook niet tegen een meerprijs. Dit werd duidelijk een principe kwestie van zijn kant. Enkele van de zeer klantonvriendelijke uitspraken door Chris per telefoon: “Er is maar 1 oplossing, en dat is dat je de inruil-auto meeneemt morgen, anders krijg je de Audi niet mee”, “je mag jezelf of de ander teleur gaan stellen, maar ik stel mijzelf niet teleur”, “iedereen zegt altijd dat auto-verkopers mensen een oor aannaaien, maar ik heb het gevoel dat jullie mij nu een oor aannaaien” en “dit voelt als een stomp in mijn gezicht”. Ook na meermaals aangegeven te hebben aangegeven dat de miscommunicatie vanuit onze kant absoluut niet de bedoeling was en dat wij ons hier zeer vervelend over voelden kwam er van de andere kant geen begrip. Alles was onze fout en wij moesten de miscommunicatie maar onderling oplossen. Er werd gezegd dat klantenservice belangrijk is bij vakgarage Bodegraven, echter zagen wij hier na de miscommunicatie niets van terug. Er is maar één manier van werken bij hen, en dat is hun manier. Met de klant meedenken i
Altijd vriendelijk, behulpzaam. Fijne garage!
Al jaren kom ik voor het onderhoud aan mijn auto bij Vakgarage Bodegraven. Inmiddels heb ik ook ook voor de tweede keer hier een auto gekocht. De persoonlijke benadering en het deskundige advies zowel bij de aankoop als vervolgens bij het onderhoud zijn voor mij de reden om hier klant te zijn en te blijven.
Denken met je mee , goede service
Zoekopdracht gegeven en in korte tijd de juiste auto gevonden en opgehaald.
Bij de vakgarage is het zeker niet alleen proberen zoveel mogelijk auto's verkopen. Soms kan ook het advies zijn om nog een tijdje met de huidige auto door te rijden. Hier laat de vakgarage in mijn geval zien echt advies te geven t.b.v. de klant. Ook wat betreft reparaties wordt alles netjes doorgesproken. Kom je b.v. met de lekke band wordt deze zsm gemaakt en hoef je daar geen dagen op te wachten omdat de werkplaats te druk is. Ik kan deze garage dan ook van harte aanbevelen.
Prima geholpen en goed geluisterd naar onze wensen!
Een heel mooi golf gekocht. Super fijn geholpen en een snelle service door Chris! Heel vriendelijk, eerlijk en betrouwbaar. Auto opgehaald zat een mooie strik erop helemaal blij!! Bedankt.
Bezoek ervaring
Kundig bedrijf en vriendelijk als altijd
Prettige sfeer, meedenkend , juiste kennis en afspraak is afspraak
Ik kom al jaren bij Vakgarage Bodegraven en kan niet anders zeggen dan dat ik erg tevreden ben met de manier waarop ik wordt geholpen en de gastvrijheid die wordt getoond! Wat mij betreft blijf ik hier vaste klant!
Altijd vriendelijk
Altijd vriendelijk geholpen, doen wat nodig is, niets overbodig, zetten geen rare onbekende dingen op de faktuur die niet zijn gedaan. Bij andere garages wel eens mee gemaakt. Goede service!
Al jaren lang goed en snel geholpen. Fijn team, als je belt weten ze precies om welke auto het gaat.
Vriendelijk, duidelijk en ook snel
nette handel en goede service
Profesioneel, vakkundig en vriendelijk.
Reparatie wordt volgens de afgesproken prijs gerepareerd, daarna ook gewassen en gestofzuigd.
Men wordt altijd direct en vriendelijk geholpen. De prijs/kwaliteit is uitstekend. Een hele goede servive.
Bestelbus ingeruild en een andere hier gekocht. Eerlijk, snel en betrouwbaar.
Al vele jaren een vaste klant naar volle tevredenheid. Denken met een probleem altijd met je mee. Fijne mensen om mee om te gaan. Altijd contact zoeken als dat nodig is om te overleggen bij eventueel extra kosten zodat je niet voor verrassingen staat. Heel fijn is het als je bij een klein probleem altijd even langs kan rijden en dat ze direct even willen kijken om het op te lossen als dat mogelijk is.
Prettig gesprek met inruil op 2e hands auto. Enig minpuntje was dat er bij de verkooplijst een paar extra's stonden die er uiteindelijk niet opzaten. Verder aan te bevelen.
Ik belde smorgens met een defect...kon meteen besteld en gerepareerd worden. Kreeg ook leenauto mee. Zelfde dag had ik mn auto weer....dat is service van deze Vakgarage.
Auto netjes onderhouden, gekeurd en schoon afgeleverd
Vakgarage is de grootste onafhankelijke garageformule van Nederland met meer dan 350 vestigingen door het hele land. Elke vestiging is lokaal geworteld en wordt gerund door vakmensen uit de buurt. Bij Vakgarage staat persoonlijke service, betrouwbaarheid en gemak voorop – of je nu komt voor onderhoud, reparatie of advies. Met onze slagzin “Kom gerust verder” onderstrepen we onze belofte: iedereen is welkom, we staan klaar om je veilig en met vertrouwen van A naar B én weer terug te helpen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.