
Ik ben al klant vanaf het begin en ik wordt altijd geweldig geholpen, of het nu voor onderhoud is of voor een andere auto.
Prima service en snelle levering
Ben sinds kort pas bekend met Vakgarage Bodegraven maar tot nu toe lijken zij mij zeer betrokken en betrouwbaar maar de toekomst zal het leren
Het is fijn om de mensen van je garage te kennen en te vertrouwen. Vakgarage Bodegraven biedt dat. Ze denken met je mee en zijn eerlijk. Ze leveren vakwerk.
Prima. Alleen had ik geen berichtje of telefoontje gehad dat de auto klaar was.
Wat een vriendelijke, betrouwbare mensen. Fijne garage en altijd servicegericht.
Bij de eerste keer contact voelde het direct erg vertrouwd. Een auto kopen doe je toch op gevoel en dat was dus erg goed. De deal was snel gesloten en voor een mooie prijs mijn ''nieuwe'' auto gekocht.
Prima service en er wordt ook meegedacht om tot een oplossing te komen
Voor de tweede keer een auto gekocht bij de mannen van de vakgarage, altijd fijn geholpen en blij met de service die ze leveren.
Zie bovenstaande
Ik ben jaren klant geweest en vanwege het rijden van een leaseauto een paar jaar weggeweest. Nu weer terug bij Vakgarage en zij hebben mij perfect geholpen met de zoektocht naar een “nieuwe” auto.
Goede service vriendelijk komt afspraaken na
Prima service en vriendelijk e medewerkers.
Uitstekend geholpen Goede servie ieder jaar weer, nu zo'n 7 jaar bij de vakgarage
Het is niet de eerste keer dat we bij Chris een auto gekocht hebben. En het was weer een fijne ervaring. Chris is een goede verkoper hij heeft verstand van zaken en legt alles goed uit. Doet echt zijn best voor je. Chris weer heel erg bedankt voor alles. Wij zijn weer heel blij en tevreden. Mvg Jan en Brigitta
Nadat de koppeling van mijn Fiat 500 het begaf op weg naar Leiden (tussen Bodegraven en zwammerdam), ben ik snel en professioneel geholpen. Na sluitingstijd heel prettig door Chris, wat me veel vertrouwen gaf. Dankzij de vlotte service en reparatie van mijn auto kon ik deze weer snel gebruiken.
Fijn en correct.
Heeft wat lang geduurd maar toen een hele mooie auto
Reparatie altijd goed en snel voor de afgesproken prijs.
zeer prettig
Helaas is Vakgarage Bodegraven absoluut geen aanrader om een auto te kopen, behalve als je teleurgesteld wilt worden. Helaas hebben we de verkoper ervaren als iemand met twee gezichten. We dachten een mooie deal voor een Audi A1 te hebben gesloten met Chris, waarbij direct een factuur werd gemaakt. De auto zouden wij 2 weken later ophalen. Een paar dagen na de deal hebben wij bij Chris nog gevraagd wat de mogelijkheden waren betreft inruil. Hierover is uiteindelijk een miscommunicatie ontstaan. Wij dachten hierover geïnformeerd te hebben, Chris dacht hierover een afspraak te hebben gemaakt. Hier was geen nieuwe factuur voor gemaakt. Toen eenmaal bleek dat er sprake was van een miscommunicatie ervaarden wij het alsof er bij Chris een knop om ging. Van de vriendelijke verkoper die mijn vriend eerder had gezien/gesproken was weinig meer over. Omdat wij de andere auto niet meer wilden inruilen wilde Chris ons onder geen beding de auto nog verkopen, ook niet tegen een meerprijs. Dit werd duidelijk een principe kwestie van zijn kant. Enkele van de zeer klantonvriendelijke uitspraken door Chris per telefoon: “Er is maar 1 oplossing, en dat is dat je de inruil-auto meeneemt morgen, anders krijg je de Audi niet mee”, “je mag jezelf of de ander teleur gaan stellen, maar ik stel mijzelf niet teleur”, “iedereen zegt altijd dat auto-verkopers mensen een oor aannaaien, maar ik heb het gevoel dat jullie mij nu een oor aannaaien” en “dit voelt als een stomp in mijn gezicht”. Ook na meermaals aangegeven te hebben aangegeven dat de miscommunicatie vanuit onze kant absoluut niet de bedoeling was en dat wij ons hier zeer vervelend over voelden kwam er van de andere kant geen begrip. Alles was onze fout en wij moesten de miscommunicatie maar onderling oplossen. Er werd gezegd dat klantenservice belangrijk is bij vakgarage Bodegraven, echter zagen wij hier na de miscommunicatie niets van terug. Er is maar één manier van werken bij hen, en dat is hun manier. Met de klant meedenken i
Altijd vriendelijk, behulpzaam. Fijne garage!
Al jaren kom ik voor het onderhoud aan mijn auto bij Vakgarage Bodegraven. Inmiddels heb ik ook ook voor de tweede keer hier een auto gekocht. De persoonlijke benadering en het deskundige advies zowel bij de aankoop als vervolgens bij het onderhoud zijn voor mij de reden om hier klant te zijn en te blijven.
Denken met je mee , goede service
Zoekopdracht gegeven en in korte tijd de juiste auto gevonden en opgehaald.
Vakgarage is de grootste onafhankelijke garageformule van Nederland met meer dan 350 vestigingen door het hele land. Elke vestiging is lokaal geworteld en wordt gerund door vakmensen uit de buurt. Bij Vakgarage staat persoonlijke service, betrouwbaarheid en gemak voorop – of je nu komt voor onderhoud, reparatie of advies. Met onze slagzin “Kom gerust verder” onderstrepen we onze belofte: iedereen is welkom, we staan klaar om je veilig en met vertrouwen van A naar B én weer terug te helpen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.