• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekende garage! Kom hier zeker al 25 jaar. Vriendelijk personeel en zeer behulpzaam. Altijd correcte en deskundige afhandeling van zaken.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima vakgarage met een uitstekende en snelle kwalitatieve service. Als klant krijg je hier een persoonlijke behandeling. Heldere en duidelijke communicatie waarbij gemaakte afspraken stipt worden nagekomen. P.T. uit Leeuwarden

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eenvoudig en snel werd een vaste! prijsopgave, welke een heel stuk lager lag dan de omliggende garages.\r\nDe auto werd vanwege uitval van een opdracht, zelfs een dag eerder gemaakt
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn eerste 2 autootjes gekocht bij Vakgarage Dijkstra en daar ook altijd naar toe gegaan voor APK, reparaties e.d. Huidige auto nieuw gekocht. Zodra de garantie verliep weer vertrouwd naar Vakgarage Dijkstra voor onderhoud e.d. Kom er dus al jaren en zal dat ook blijven doen. Ik kan er altijd snel terecht en wordt gebeld over de eventuele kosten. Dat zorgt voor vertrouwen. Want ik heb nou eenmaal totaal geen verstand van de technische kant van auto’s!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al meerdere jaren klant van deze garage. Naar volle tevredenheid. Ik ben niet erg onderlegd in de autotechniek en dit bedrijf ervaar ik als deskundig en betrouwbaar.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik kom al meer dan 10 jaar bij Dijkstra met mijn oude Renaultjes en het is mede aan hun kennis en kunde te danken dat ik nog steeds van deze auto\\\'s kan genieten. Zelfs laswerk is geen probleem en grote reparaties worden met zorg uitgevoerd. En de ontvangst is altijd hartelijk. Fijn adres.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik breng mijn Ford Focus al jaren bij deze garage.\r\nVriendelijk en deskundig personeel. \r\nReparatie en onderhoud worden altijd zeer goed en goedkoop uitgevoerd. Ik kan deze garage aan iedereen aanbevelen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekende garage. Werkzaamheden worden zeer vakkundig uitgevoerd. Eerlijk in advies en de verhouding van de prijs ten opzichte van de geleverde prestatie is voor klanten zonder meer acceptabel. Garage Dijkstra heeft het belang van de klant bovenaan staan! Dit in tegenstelling tot veel te veel andere garages.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service. Mijn auto is zelfs opgehaald en teruggebracht voor een reparatie omdat ik net geopereerd was.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik breng mijn auto inmiddels al een aantal jaar naar Vakgarage Dijkstra en dit bevalt uitstekend. Zelf ben ik vaak kritisch op andere garages omtrent kosten en onderdelen die vervangen moeten worden. (Ben zelf in bezit van een auto uit 2001). \r\n\r\nVakgarage Dijkstra informeert mij keurig over de zaken die voortkomen uit de keuring dan wel onderhoudsbeurten en geeft mij zelf de keuze om bepaalde punten te laten behandelen of niet. Dit werkt erg prettig. Vooral om dit laatste feit raad ik deze Garage dan ook van harte aan.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf k ontving een eerlijk, duidelijk en betrouwbaar advies voordat een APK-keuring plaatsvond. Mijn auto was eerder bij een APK-grootgrutter op een aantal (min of meer onduidelijke) punten afgekeurd. Dit bedrijf was overduidelijk gespitst op onderdelenverkoop en werkplaatsomzet. Het was een verademing om te merken, dat vakgarage Dijkstra deze werkwijze niet hanteert. Ook bleek het mogelijk de APK-keuring meteen (vrijwel zonder wachttijd) uit te voeren. Aan alles heb ik gemerkt dat de klant het uitgangspunt is. En niet direct het genereren van omzet. Top gedaan!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wat ontzettend fijn is, is dat de heer Keur er altijd is. Als je je auto komt brengen, als je m komt ophalen: hij staat je te woord en dat is fijn, want hij is te vertrouwen. Bovendien is het fijn, dat je altijd met dezelfde persoon te maken hebt.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nu tweemaal in aanraking gekomen met deze garage. De eerste keer heb ik mij werkelijk verbaasd over de werkwijze van deze garage (in positieve zin). Mijn auto verloor een onbekend onderdeel op de snelweg en ik moest die middag in Zwolle zijn voor mijn werk. De garage gebeld en ik kon er wel even langs rijden zodat de auto even op de brug kon. Uiteindelijk zijn ze wel een half uur bezig geweest de auto even na te lopen (geen gekke dingen gevonden) en hoefden er uiteindelijk niks voor te hebben. Dit is ook de reden dat mijn nieuwe auto op dit moment ook bij deze garage staat voor het onderhoud en wat kleine storingen, ik heb er alle vertrouwen in!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed garagebedrijf, eerlijk, hulpvaardig,korte lijnen en een vriendelijke eigenaar. Een garagebedrijf wat ik 100% aanbeveel bij vrienden en familie.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij zijn zeer tevreden over deze garage. Deskundig en klantvriendelijk. De korte lijnen naar de klant spreekt ons zeer aan en zullen deze garage dan ook zeker aanraden.
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Snel, vriendelijk, competent

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed geholpen met zoeken naar andere auto.\r\nVolstrekt betrouwbaar!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf in de bijna 10 jaar dat ik bij deze garage kom, heb ik alleen maar goede ervaringen opgedaan. Service is uitstekend, ze leveren goed werk, Duidelijkheid vooraf over de kosten en goede adviezen. \r\n\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf snel en goed geholpen\r\nvolgens prijsopgave hersteld\r\n

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Offerte gevraagd voor reparatie van de onderkant van de auto. Na een week nog geen reactie. Hier in totaal 2 x over gebeld. Men vertelde mij dood leuk dat als het mij niet aanstond ik maar naar een ander moet gaan. Klantenservice van van lik me vestje en communicatie van een Neanderthaler! Absolute afrader!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onze Twingo bouwjaar 1999 kon niet meer gestart worden omdat de afstandbeniening niet meer werkte. De infrarood bediening werkte niet meer de startblokkering gaf dus niet meer de mogelijkheid tot starten. Vakgarage Dijkstra heeft dit goed onderzocht en netjes opgelost tegen een scherpe prijs. Een bedrijf met kennis van zaken, ik ben een tevreden klant.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Betrouwbaar en je betaalt niet teveel

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf zaterdag \'s ochtens geeft de auto een storingsmelding. \'s middags MOEST ik in Eindhoven zijn voor zwemkampioenschappen. \r\nDe leenauto\'s waren allemaal uitgeleend. Ik mocht meteen langskomen en 2 uur later was de storing verholpen.\r\nGROTE KLASSE en SUPER SERVICE !

Over Stichting Vakgarage

Over Vakgarage Dijkstra