Ondanks dat mijn auto noch niet gerepareerd is,moet ik zeggen dat ze geweldig zijn.Kreeg mijn auto niet meer aan de praat en heb ze gebelt.Ze stonden binnen een half uur voor mijn deur.Even wat geprobeerd en de auto meegenomen.Ik hoor zo snel mogelijk wat ermee aan de hand is.Keurige mannen en correct aan de telefoon.En dat op een vrijdagmiddag tegen half 5.GEWELDIG!!

• Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Goede sfeer en service, fijne zaak.

Ontzettend fijne service, vriendelijk, snel en met expertise. Heel tevreden met hoe problemen worden verholpen en de prijs/kwaliteit verhouding.

ik heb een freelander uit 2000 heerlijke auto maar veel problemen garage na garage nooit de goede kunnen vinden,nu wel gevonden Euser B.V> is echt een goede garage.

Super goed geholpen, vriendelijk, snel en deskundig. Goede prijs voor al het werk dat zij hebben verricht. De auto rijd ook nog eens soepeler dan daarvoor.

Snelle en nette service. Technisch mankement werd snel verholpen en kon in de tussentijd mooi gebruik maken van een prima leen auto!

Fijn en eerlijk bedrijf, Euser is een echte vakgarage.

Zeer prettige garage. Type dorpsgarage/familiebedrijf. Geen poespas, geen praatjes, gewoon een bedrijf waar je met vertrouwen je auto naar toe brengt voor groot of klein onderhoud.