over het algemeen snelle service bij reparatie. Soms is interne communicatie niet altijd even duidelijk
Top Service
TOP..steekt uit boven alle garages met welke ik te maken heb gehad..zelfs beter dan de officiele dealers
Topgarage, denken mee en afspraak is afspraak.
Erg prettige en flexibele service
Fijn bedrijf snelle service
Grote klasse ! kon snel terecht en werd vriendelijk en geduldig behandeld ondanks de drukte. Grote service door me te halen en brengen toen mijn auto een dagje moest blijven. En ze dachten goed mee over hoe ik onderhoud aan mijn auto (en dus de kosten daarvan) kan spreiden over het komende jaar. Aanrader !
Deze garage is al jaren lang mijn vaste garage. Ik weet altijd zeker dat ik het beste advies krijg en ik weer jaren veilig door kan rijden.
De monteurs hebben een trekhaak onder mijn auto gezet. Prima service en heel aardige mensen.
Nu 3 keer daar geweest. 1 keer uit nood toch iets laten maken. De andere keren toch de reparaties ergens anders uit laten voeren. Om even een voorbeeld te geven. APK keuring. Kwam een reparatie bij. Kosten kleine € 1200,-. Bij die ander € 380,- en notabene een steekproef gehad waar ik bij stond. Meteen goed gekeurd. Moest toch ff vragen hoe dat dan kan. Nou, mevrouw u moet een veilige auto hebben u hoeft er geen nieuwe van te maken. Verder aardige mensen hier. Maar ze letten totaal niet op je portemonnee. Vind ik wel een minpuntje.
Dit is een vakgarage de je het gevoel geeft dat je in ze wilt geloven, maar door wisselende service/deskundigheid en prijzen toch doet denken dat je eigenlijk niet meer je auto naar ze toe moet brengen. Hetzelfde gevoel als je hebt met een vriendschap/relatie waar je beter uit kan stappen, maar toch om een of anderen reden erin blijft zitten. Reden is hier gedeeltelijk ook voor dat het een familiebedrijf is. Praktijkvoorbeelden waarom het niet bevalt: 1. komen afspraken niet na (tijdstippen afspraak, klaarmaken auto), bovendien worden er standaard excuses aangeleverd 2. ze weten goed welke prijzen ze hanteren, maar wisselend werken ze met korting (of geven ze iets weg als schijnbare vorm van goede complementaire service). Krijg het idee dat Gopal hiermee niet uniform naar buiten treedt. 3. Laten wachten van klanten in de wachtkamer (wat een paar stoelen zijn bij de balie aan de frontdesk) terwijl een of meerdere leden van de familie aan het multi-tasken zijn wat klaarblijkelijk teveel resources kost Al met al een 7/10. Geen slechte garage, maar voor een vakgarage met dergelijke prijzen verwacht je meer deskundigheid, professionaliteit en openheid. Er is overigens maar 1 monteur die echt 9/10 is qua vakkennis. De overigen 7,5/10.
Vakgarage is de grootste onafhankelijke garageformule van Nederland met meer dan 350 vestigingen door het hele land. Elke vestiging is lokaal geworteld en wordt gerund door vakmensen uit de buurt. Bij Vakgarage staat persoonlijke service, betrouwbaarheid en gemak voorop – of je nu komt voor onderhoud, reparatie of advies. Met onze slagzin “Kom gerust verder” onderstrepen we onze belofte: iedereen is welkom, we staan klaar om je veilig en met vertrouwen van A naar B én weer terug te helpen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.