Chaotische gang van zaken!! Ik ben begin februari 2019 bij Gopal vakgarge geweest om mijn auto APK te keuren. Netjes speciaal een afspraak gemaakt, omdat ik vanuit Harderwijk kwam, voor rond 14:00 om een aantal voorafgesproken onderhoud te laten plegen + APK keuring. Dit was belangrijk om op tijd weer met de gekeurde auto van Amsterdam terug naar Harderwijk te gaan. Voor een vakgarage ziet het er zowel buiten als bij de ingang(balie) ontzettend chaotisch en rommelig uit. Ik ben zelf gewend om normaliter naar een reguliere budget garage te gaan voor €40 per uur, echter zelfs daar ziet het er nog meer geordend uit. Afijn, zolang het keuren maar netjes verloopt is er niets aan de hand. Ondanks dat ik zelf niet uit Amsterdam kom en langs een vriend op bezoek ging dacht ik echter vanwege alle positieve reviews( die ik nu echt in twijfel begin te trekken, zeker gezien een aantal reviews van de eigenaren/familieleden zelf komen. Er loopt daar een monteur rond met een bril , die ook het onderhoud pleegde aan mijn auto, die de hele tijd tegen zichzelf aan het praten is en constant maar om zich heen staat te lopen waardoor alles ontzettend lang duurt. Heel veel collega’s raadplegen, wat extra radeloos over kwam. Bij het vervangen van een simpele remcilinder loopt meneer ruim een uur met een hamer te rammen op de achterremmen, omdat hij iets niet loskrijgt. Lijkt mij sowieso al vreemd om zo om te gaan als vakgarage met de auto’s van je klanten. Vervolgens moesten er 3 lampjes vervangen worden, en de handremkabel bijgesteld. Wat een simpele keuring had moeten zijn, heeft geresulteerd in het feit dat ik daar de hele dag heb gestaan en zelfs een 2e keer heb moeten terugkomen om de auto af te laten melden en waar ik weer onderdelen opnieuw heb moeten laten vastzetten omdat deze gewoon simpelweg zijn vergeten/niet goed terug gezet zijn. Er is dus geen goede nacontrole. Ik ergerde mij ook aan het feit dat er pas om 17.10 uur wordt aangegeven dat het afmelden niet meer gaat lukken, en of het voor mij mogelijk is om dit de volgende dag elders te doen of een andere keer hiervoor terug te komen...omdat zij de auto al wel aangemeld hadden voor keuring. Ze zeiden; \'je kan wel ergens anders laten keuren, maar dan moet je wel dubbel betalen voor APK kosten\'... ik stond met mijn mond vol tanden. Hoe kan Gopal de naam vakgarage waarborgen als dit soort zaken worden voorgesteld. En dan komt nog de grootse grap; Zij vragen een uurtarief van bijna €80 incl. btw. Ik moest mijn lach/traan letterlijk inhouden bij het afrekenen. Dit is toch abnormaal? Hoe kan een ‘vak’garage wat zo slecht presteert zulke bedragen vragen voor werk wat ik achteraf gezien beter bij de lokale beunhaas had kunnen laten doen. Goedkoper, met betere service en zonder een nare nasmaak. Ik wil dan ook een ieder afraden om hier je auto aan te bieden voor onderhoud. Het is natuurlijk niet zo dat alles slecht gaat, maar het risico is zeker aanwezig en voor een vakgarage met zulke tarieven mag je gewoon meer verwachten. Dus het blijft een gok of je waar krijgt voor je geld.
Bedankt voor uw feedback, vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad met onze Vakgarage. Wilt u contact opnemen met 020 6903328, want ik weet zeker dat wij dit samen kunnen oplossen. Wij helpen u nu ook nog graag verder. Wij horen u graag. Met vriendelijke groet, Vakgarage Gopal
Aardige mensen, altijd goed gevoel bij reparaties. Soms beetje slordig met afspraken.
Je wordt netjes te woord gestaan e correct behandeld. De service is prima en wordt weer netjes afgeleverd
Klantvriendelijke mensen. Hebben mij goed geholpen met een lekke radiateur. Echter zonder telefonisch overleg mijn thermostaat doorgeboord waardoor ik bij de latere definitieve reparatie extra kosten had. Dat was jammer
Prima geholpen
Prima betrouwbare garage!
Overtreft de klantverwachting.
Hele vriendelijke services!
een goed en betrouwbaar bedrijf
Prettig en betrouwbaar garagebedrijf. Heldere, duidelijke prijsopgave vooraf, tijdige berichten indien anders. Aanrader!
Prima service. Prettige bediening en altijd tijd voor de klant!
Top bedrijf, vriendelijke mensen!
Hierbij een kopie van de brief die ik aan garage GOPAL heb gestuurd: Als een auto van een trouwe klant voor de jaarlijkse APK wordt ingeleverd, verwacht ik een telefoontje van “Mevrouw, Voordat wij uw auto z’n APK keuring kunnen geven, zijn er verschillende reparaties die moeten gebeuren. Dit kan tot ± €600 oplopen.” Wat ik NIET verwacht is een botte stem “Mevrouw, uw auto is afgekeurd.” Nooit van KLANTVRIENDELIJKHEID gehoord? - laat staan beleefdheid? Bovendien heeft UW gezegd “rond de €600”. Dit betekent ± €590 t/m ±€625. Als het totaal bedrag €668,95 wordt, is dat duidelijk rond de €700……. En de schuld daarvan aan “een verkeerde afgeleverde draagarm” aan de leverancier afschuiven, en MIJ - uw klant - laten betalen is gewoon WALGELIJK. Ik kan u helaas niet meer vertrouwen.
Vakgarage is de grootste onafhankelijke garageformule van Nederland met meer dan 350 vestigingen door het hele land. Elke vestiging is lokaal geworteld en wordt gerund door vakmensen uit de buurt. Bij Vakgarage staat persoonlijke service, betrouwbaarheid en gemak voorop – of je nu komt voor onderhoud, reparatie of advies. Met onze slagzin “Kom gerust verder” onderstrepen we onze belofte: iedereen is welkom, we staan klaar om je veilig en met vertrouwen van A naar B én weer terug te helpen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.