Filters

10

Top

Word er altijd vriendelijk ontvangen en het zijn vak mensen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
9

geweldig!!!

snelle en goede service

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

Zeer positief

Positief

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
9

Duidelijk, eerlijk en kundig

Er wordt altijd netjes gebeld als de kosten anders uitvallen. Men zoekt naar de meest passende en eerlijke oplossing. Ervaren en kundige medewerkers.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
9

Vlot en goed geholpen

De auto werd direkt aangepakt en het probleem, wat anders was als gedacht, snel verholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
9

Accuraat en snel

op de afgesproken tijd werd ik vriendelijk geholpen. Airco gereinigd en gevuld volgens afspraak.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.
8

Topreparatie

Reparaties top en binnen een dag geregeld. Mailcontact vooraf had beter gekund, maar een keer achteraan bellen en had meteen antwoorden!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

Uitstekende service

Ik kom al jaren bij deze garage en ben zeer tevreden over de service en communicatie

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Garage personeel vriendelijk. Helaas is de site niet duidelijk. Leenfiets is niet beschikbaar in de locatie waar ik mijn auto bracht. Serviceboekje niet afgestempeld en ook geen EHBO tas ontvangen volgs de actie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Very good service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Bijna 2jaar nu hier mijn auto in onderhoud: altijd prima service, erg aardige mensen en topkwaliteit! Heel blij mee.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Zelfstandig

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Andere reden
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

vakkundig en zeer klantvriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Geweldige service!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Zeer snel geholpen. Heel fijn. En aardige mensen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prima! Kon snel terecht en ben goed geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goede services en top deskundigheid. Zodra ik een probleem heb of onderhoud/AKP moet doen kan ik altijd snel terecht. Soms is het druk en moet ik 20-30 minuten wachten, maar desondanks de vriendelijkheid van de medewerkers en geweldige service zal ik altijd terug blijven komen. Ik beveel dit bedrijf zeker aan

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
2

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Beste Lezer, Voordat jullie naar Vakgarage Gopal gaan, lees mijn feedback en contacteer mij gerust (zie ook Google Review van mij) indien jullie meer willen weten en de informatie willen verifieren. Graag wil ik een serieuze (aan)klacht indienen richting Vakgarage Gopal. Ik heb meerdere auto\\\'s een paar jaar in onderhoud en ter reparatie gehad en vele duizenden euro\\\'s gespendeerd. Mijn ervaring berust dus niet enkel op een zichzelf staand verschil van mening. Mijn ervaring: Dit is een vakgarage de je het gevoel geeft dat je in ze wilt geloven, maar door wisselende service/deskundigheid en prijzen toch doet denken dat je eigenlijk niet meer je auto naar ze toe moet brengen. Hetzelfde gevoel als je hebt met een vriendschap/relatie waar je beter uit kan stappen, maar toch om een of anderen reden erin blijft zitten. Reden is hier gedeeltelijk ook voor dat het een familiebedrijf is en de manier van bedrijfsvoeren. Praktijkvoorbeelden waarom het niet bevalt: 1. komen afspraken niet na (tijdstippen afspraak, klaarmaken auto), bovendien worden er standaard excuses aangeleverd 2. ze weten goed welke prijzen ze hanteren, maar wisselend werken ze met korting (of geven ze iets weg als schijnbare vorm van goede complementaire service). Krijg het idee dat Gopal hiermee niet uniform naar buiten treedt. 3. Laten wachten van klanten in de wachtkamer (wat een paar stoelen zijn bij de balie aan de frontdesk) terwijl een of meerdere leden van de familie aan het multi-tasken zijn wat klaarblijkelijk teveel resources kost. Weinig professionele uitstraling naar de klanten toe 4. Verkeerde/onjuiste diagnose stellen, waardoor verrassingen die ten nadele van de klant uitpakken 5. Er is een bovengemiddeld goede hoofdmonteur, maar de overige monteurs zijn beneden peil en dit is te zien (als je op de werkplaats rondloopt) dat er sterk op hem geleund wordt. Ironisch genoeg hangt er een bord van Vakgarage binnen over service, helderheid en duidelijkheid van zaken (ook dus financiele beraming voor reparaties), terwijl de praktijk een bewolkte weerspiegeling is wat Vakgarage Gopal de vrijheid geeft om onder de vlag van Vakgarage diensten te leveren die naar ik hoop onder niveau zijn van andere Vakgarage, maar wel de volle prijs berekenen. Concrete zaak waardoor ik deze klacht wil doorzetten: Meest recente ervaring met mijn Audi A5, waarvan ik uiteindelijk groot motoronderhoud + complete revisie automaatbak heb laten verrichten bij een andere garage, doordat Vakgarage Gopal verkeerde diagnoses heeft gesteld, ik 2 second opinions moest uitvoeren extern en Gopal nooit achter mij schaarde. Uiteraard stuurden ze vandaag nog zelfs wel de rekening voor hun incompetentie. Ik ben niet geinteresseerd in monetaire compensatie, maar ik wil er alles aan doen om als simpele en nederige particulier/consumente, die jarenlang zijn hardverdiende geld heeft uitgegeven en geleund heeft op de externe expertise van een Vakgarage , om aan de kaak te stellen hoe erg de situatie is met Vakgarage Gopal en dat hopelijk niemand meer slachtoffer kan worden van politieke spelletjes, onkunde en een verre van professionele behandeling. Ik wil graag de stem zijn voor zovelen die niet de energie of middelen hebben om een dergelijke proces op te starten. Het blijft altijd een David versus Goliath verhaal. Dus heb jij een slechte ervaring ook? Contacteer mij gerust.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK

Bedrijfsgegevens

Venserweg 15

1112AR Diemen

[email protected]

Over Vakgarage Nederland

Vakgarage is de grootste onafhankelijke garageformule van Nederland met meer dan 350 vestigingen door het hele land. Elke vestiging is lokaal geworteld en wordt gerund door vakmensen uit de buurt. Bij Vakgarage staat persoonlijke service, betrouwbaarheid en gemak voorop – of je nu komt voor onderhoud, reparatie of advies. Met onze slagzin “Kom gerust verder” onderstrepen we onze belofte: iedereen is welkom, we staan klaar om je veilig en met vertrouwen van A naar B én weer terug te helpen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.