APK was snel ingepland, vriendelijke service en de kosten vielen mee.

Uitstekende service van vakmensen

Dit jaar heb ik opnieuw de ontvangst in een gastvrije omgeving ervaren. Dat gegeven gecombineerd met een uitstekende service van vakmensen bij deze garage maakt dat klanten al meteen vertrouwen hebben dat de auto in goede handen is. Vakmensen die weten waar ze het over hebben en heldere adviezen geven die voor de klant goed op te volgen zijn.

Matige eerste ervaring

Wat ging goed: het telefonisch contact en maken van de afspraak die netjes per mail werd bevestigd. De reparatie zelf betrof het vervangen van de distributieriem en waterpomp. Ik kan nu moeilijk beoordelen of reparatie goed is uitgevoerd. De auto rijdt prima in elk geval. De prijsopgave was tussen de €475 en € 575. Ik werd netjes thuisgebracht en opgehaald. Wat ging slecht: 1. De reparatie viel fors duurder uit, namelijk € 674! Dus € 100 à € 200 meer dan was opgegeven. Het is mij niet duidelijk gemaakt waar dat extra geld voor betaald moest worden. 2. Ik zou worden teruggebeld wanneer de auto klaar was, maar dat is niet gebeurd. Ik heb ‘s middags om een uur of vijf zelf maar gebeld en toen bleek de auto al lang klaar te zijn. Ik ben toen wel netjes opgehaald, maar 3. de radio bleek het niet meer te doen, omdat de accu losgekoppeld was geweest. Er moest een code worden ingevoerd en die zou wel in mijn instructieboekje staan zei de monteur. Het was inmiddels sluitingstijd. Hij zei: ‘Anders moet je zelf maar even googelen, het is simpel ‘. Het bleek iets minder eenvoudig. Ik ben best lange rijd bezig geweest om het voor elkaar te krijgen. Tijd die ik beter had kunnen besteden, zo vlak voor mijn vakantie. Ik wilde graag de auto mee met werkende radio. En ik vind eigenlijk dat als ik mijn auto daar breng met een werkende radio dat ik hem ook weer terug moet krijgen met een werkende radio. Heel simpel. Kortom, drie missers en vandaar mijn matige beoordeling. Ik zou het eigenlijk best fijn vinden als ze nog even contact met mij opnemen. Ik ben gewoon niet tevreden.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Klantvriendelijk, wordt goed geholpen , wordt uitgelegd wat er met de auto aan de hand is, prima! Alleen mis ik dan de “schone” auto als hij gerepareerd is! Dat is jammer!

• Faciliteiten wachtruimte

perefecte service en vak bekwaam

perfecte service.

Geode sevice en uitleg

• Faciliteiten wachtruimte

Uiterste best gedaan om met de klant mee te denken.

Door verschillende complicaties, zoals personeels tekort, is de reparatie flink vertraagd. Dat was vervelend en zorgde voor veel stress. Echter heeft gopal en zijn team laten zien 110% te willen geven als het gaat om de klant tevreden naar huis te sturen.

Goede service!

Service ok !

All is ok!

Quick one day service!

• Faciliteiten wachtruimte

Geweldige cleaning service en servicegerichte klantvriendelijke professionals.

Uitstekend!

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

goed advies en werkzaamheden op maat

Melding voor motorstoring zou diverse oorzaken kunnen hebben: lucht massa meter vies, luchtmassa meter kapot en/of een of twee lambda sondes kapot. Advies was om maar eerst de massa meter schoon te maken en wanneer het alarm voor de storing weer terug zou komen verder te kijken naar de duurdere tot veel duurdere alternatieven. Het schoonmaken was een reële mogelijkheid, omdat er inmiddels meer dan 300K op de teller staat. Op dit moment is de melding nog niet verschenen (twee weken na het schoonmaken), dus lijkt de inschatting van de monteur te kloppen!

Goede garage

Vakkundige mensen die vooraf een prijsopgave geven van de kosten. Als het dan onverhoopt toch meer wordt, overleggen ze eerst zodat je niet voor een verrassing komt te staan. Dat vind ik goed. Ook als je auto nog niet klaar is op de afgesproken tijd wordt je netjes gebeld dat het even iets langer duurt. Bovenal wordt de reparatie vakkundig afgewerkt.

Top top top service!

Vandaag langs gegaan en meteen geholpen. Zeer vriendelijke mensen met oog voor service en professionele diagnose gesteld. Meteen vervolg afspraak gemaakt voor onderhoud.

• Faciliteiten wachtruimte

Prettige kennismaking met Vakgarage Gopal.

• Faciliteiten wachtruimte

Ik ging voor een APK, snel geholpen en goed werk geleverd

Top en vakkundig

Dit is nou een garage waar ik graag kom voor mijn auto. Het personeel is goed en heel vakkundig en de service kan gewoon niet beter. Ik geef deze garage een cijfer 9 voor, service, professioneel en vakkundig

• Faciliteiten wachtruimte

Vriendelijk, netjes, goede prijs, Leveren goed werk.

Prima garage, leveren goed werk, zijn in mijn ogen betrouwbaar en stellen je goed op de hoogte van de reparaties e.d. wat er moet gebeuren.

Altijd klantvriendelijk en meedenkend

Prettige service en denken met je mee

Heel klantvriendelijk

Prettige service ook als het even tegen zit

Super!

Ik kom al jaren bij deze garage. Zij zijn vakkundig. vriendelijk, behulpzaam en betrouwbaar.

betrouwbare service

Vaak snelle service. Heb er 2 auto's in onderhoud gehad, beter dan de merkdealer!

Idem

Goede service!

Ik ben goed geholpen en voel mij weer veilig achter het stuur!

Zoals altijd top!

Zoals altijd top.