Top bedrijf

Top garage goede service

Top garage

Super garage,Vriendelijke mensen,doen wat ze moeten doen Gr Nikos

Goede ervaring

Aardige mensen die kennis van zaken hebben

• Faciliteiten wachtruimte

zeer tevreden, ik ben goed geholpen

koel vloeistof en rem vloeistof laten vervangen Daarna had ik allerlei alarmlampjes in mijn dashbord branden. Gebeld en langsgegaan, laptop ingeplugd en alle errors eruitgehaald. TOP

Vriendelijk en gastvrij

Monteurs weten waar ze het over hebben, zonder te overdrijven en mij als klant serieus. Na de servicebeurt reed de auto goed , beter dan voor de beurt ook zuiniger. Prijs was uitstekend, hopelijkkan ik de komende jaren nog met een goed gevoel bij u terug komen voor advies, service en reparaties.

• Faciliteiten wachtruimte

Prima, snel en vertrouwd!

Al een paar jaar goede service. Deze keer had ik mazzel bij het olie verversen. Er was per ongeluk een zeer hoge kwaliteit olie gebruikt. Ik heb betaald voor de gebruikelijke olie.

geweldig geholpen

Stond met pech maar ze hebben mij eerst opgehaald. En daarna super en vakkundig geholpen.

• Faciliteiten wachtruimte

De mensen zijn vriendelijk en doen hun werk goed. Highly recommended!

Punctueel en vlot

Ik heb mijn auto volgens afspraak gebracht ter reparatie. Dit is naar alle tevredenheid snel verholpen.

Erg prettig contact.

Door een stommiteit een achteras van mijn nieuwe auto afgebroken. Was op zoek naar een garage in de buurt, uitgekomen bij Vakgarage Gopal en erg goed geholpen. De binnenkomst van het onderdeel duurde langer maar keurig op de hoogte gehouden door de garage. Heel erg prettige ontvangst van moment 1 telefonisch netjes te woord gestaan en een keurige afhandeling. Goeie service!

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Op korte termijn snel en goed mijn reparatie uitgevoerd!

• Faciliteiten wachtruimte

Fijne mensen goede behandeling en een luisterend oor gewoon top

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

APK was snel ingepland, vriendelijke service en de kosten vielen mee.

Uitstekende service van vakmensen

Dit jaar heb ik opnieuw de ontvangst in een gastvrije omgeving ervaren. Dat gegeven gecombineerd met een uitstekende service van vakmensen bij deze garage maakt dat klanten al meteen vertrouwen hebben dat de auto in goede handen is. Vakmensen die weten waar ze het over hebben en heldere adviezen geven die voor de klant goed op te volgen zijn.

Matige eerste ervaring

Wat ging goed: het telefonisch contact en maken van de afspraak die netjes per mail werd bevestigd. De reparatie zelf betrof het vervangen van de distributieriem en waterpomp. Ik kan nu moeilijk beoordelen of reparatie goed is uitgevoerd. De auto rijdt prima in elk geval. De prijsopgave was tussen de €475 en € 575. Ik werd netjes thuisgebracht en opgehaald. Wat ging slecht: 1. De reparatie viel fors duurder uit, namelijk € 674! Dus € 100 à € 200 meer dan was opgegeven. Het is mij niet duidelijk gemaakt waar dat extra geld voor betaald moest worden. 2. Ik zou worden teruggebeld wanneer de auto klaar was, maar dat is niet gebeurd. Ik heb ‘s middags om een uur of vijf zelf maar gebeld en toen bleek de auto al lang klaar te zijn. Ik ben toen wel netjes opgehaald, maar 3. de radio bleek het niet meer te doen, omdat de accu losgekoppeld was geweest. Er moest een code worden ingevoerd en die zou wel in mijn instructieboekje staan zei de monteur. Het was inmiddels sluitingstijd. Hij zei: ‘Anders moet je zelf maar even googelen, het is simpel ‘. Het bleek iets minder eenvoudig. Ik ben best lange rijd bezig geweest om het voor elkaar te krijgen. Tijd die ik beter had kunnen besteden, zo vlak voor mijn vakantie. Ik wilde graag de auto mee met werkende radio. En ik vind eigenlijk dat als ik mijn auto daar breng met een werkende radio dat ik hem ook weer terug moet krijgen met een werkende radio. Heel simpel. Kortom, drie missers en vandaar mijn matige beoordeling. Ik zou het eigenlijk best fijn vinden als ze nog even contact met mij opnemen. Ik ben gewoon niet tevreden.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Klantvriendelijk, wordt goed geholpen , wordt uitgelegd wat er met de auto aan de hand is, prima! Alleen mis ik dan de “schone” auto als hij gerepareerd is! Dat is jammer!

• Faciliteiten wachtruimte

perefecte service en vak bekwaam

perfecte service.

Geode sevice en uitleg

• Faciliteiten wachtruimte

Uiterste best gedaan om met de klant mee te denken.

Door verschillende complicaties, zoals personeels tekort, is de reparatie flink vertraagd. Dat was vervelend en zorgde voor veel stress. Echter heeft gopal en zijn team laten zien 110% te willen geven als het gaat om de klant tevreden naar huis te sturen.

Goede service!

Service ok !

All is ok!

Quick one day service!

• Faciliteiten wachtruimte

Geweldige cleaning service en servicegerichte klantvriendelijke professionals.

Uitstekend!

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

goed advies en werkzaamheden op maat

Melding voor motorstoring zou diverse oorzaken kunnen hebben: lucht massa meter vies, luchtmassa meter kapot en/of een of twee lambda sondes kapot. Advies was om maar eerst de massa meter schoon te maken en wanneer het alarm voor de storing weer terug zou komen verder te kijken naar de duurdere tot veel duurdere alternatieven. Het schoonmaken was een reële mogelijkheid, omdat er inmiddels meer dan 300K op de teller staat. Op dit moment is de melding nog niet verschenen (twee weken na het schoonmaken), dus lijkt de inschatting van de monteur te kloppen!