• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Garage personeel vriendelijk. Helaas is de site niet duidelijk. Leenfiets is niet beschikbaar in de locatie waar ik mijn auto bracht. Serviceboekje niet afgestempeld en ook geen EHBO tas ontvangen volgs de actie.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Very good service.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bijna 2jaar nu hier mijn auto in onderhoud: altijd prima service, erg aardige mensen en topkwaliteit! Heel blij mee.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zelfstandig

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf vakkundig en zeer klantvriendelijk

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Geweldige service!!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer snel geholpen. Heel fijn. En aardige mensen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima! Kon snel terecht en ben goed geholpen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede services en top deskundigheid. Zodra ik een probleem heb of onderhoud/AKP moet doen kan ik altijd snel terecht. Soms is het druk en moet ik 20-30 minuten wachten, maar desondanks de vriendelijkheid van de medewerkers en geweldige service zal ik altijd terug blijven komen. Ik beveel dit bedrijf zeker aan

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Beste Lezer,\r\n\r\nVoordat jullie naar Vakgarage Gopal gaan, lees mijn feedback en contacteer mij gerust (zie ook Google Review van mij) indien jullie meer willen weten en de informatie willen verifieren.\r\n\r\nGraag wil ik een serieuze (aan)klacht indienen richting Vakgarage Gopal. Ik heb meerdere auto\\\'s een paar jaar in onderhoud en ter reparatie gehad en vele duizenden euro\\\'s gespendeerd. Mijn ervaring berust dus niet enkel op een zichzelf staand verschil van mening. \r\n\r\nMijn ervaring: Dit is een vakgarage de je het gevoel geeft dat je in ze wilt geloven, maar door wisselende service/deskundigheid en prijzen toch doet denken dat je eigenlijk niet meer je auto naar ze toe moet brengen.\r\n\r\nHetzelfde gevoel als je hebt met een vriendschap/relatie waar je beter uit kan stappen, maar toch om een of anderen reden erin blijft zitten. Reden is hier gedeeltelijk ook voor dat het een familiebedrijf is en de manier van bedrijfsvoeren.\r\n\r\nPraktijkvoorbeelden waarom het niet bevalt:\r\n\r\n1. komen afspraken niet na (tijdstippen afspraak, klaarmaken auto), bovendien worden er standaard excuses aangeleverd\r\n2. ze weten goed welke prijzen ze hanteren, maar wisselend werken ze met korting (of geven ze iets weg als schijnbare vorm van goede complementaire service). Krijg het idee dat Gopal hiermee niet uniform naar buiten treedt.\r\n3. Laten wachten van klanten in de wachtkamer (wat een paar stoelen zijn bij de balie aan de frontdesk) terwijl een of meerdere leden van de familie aan het multi-tasken zijn wat klaarblijkelijk teveel resources kost. Weinig professionele uitstraling naar de klanten toe\r\n4. Verkeerde/onjuiste diagnose stellen, waardoor verrassingen die ten nadele van de klant uitpakken\r\n5. Er is een bovengemiddeld goede hoofdmonteur, maar de overige monteurs zijn beneden peil en dit is te zien (als je op de werkplaats rondloopt) dat er sterk op hem geleund wordt.\r\n\r\nIronisch genoeg hangt er een bord van Vakgarage binnen over service, helderheid en duidelijkheid van zaken (ook dus financiele beraming voor reparaties), terwijl de praktijk een bewolkte weerspiegeling is wat Vakgarage Gopal de vrijheid geeft om onder de vlag van Vakgarage diensten te leveren die naar ik hoop onder niveau zijn van andere Vakgarage, maar wel de volle prijs berekenen.\r\n\r\nConcrete zaak waardoor ik deze klacht wil doorzetten:\r\n\r\nMeest recente ervaring met mijn Audi A5, waarvan ik uiteindelijk groot motoronderhoud + complete revisie automaatbak heb laten verrichten bij een andere garage, doordat Vakgarage Gopal verkeerde diagnoses heeft gesteld, ik 2 second opinions moest uitvoeren extern en Gopal nooit achter mij schaarde. Uiteraard stuurden ze vandaag nog zelfs wel de rekening voor hun incompetentie.\r\n\r\nIk ben niet geinteresseerd in monetaire compensatie, maar ik wil er alles aan doen om als simpele en nederige particulier/consumente, die jarenlang zijn hardverdiende geld heeft uitgegeven en geleund heeft op de externe expertise van een Vakgarage , om aan de kaak te stellen hoe erg de situatie is met Vakgarage Gopal en dat hopelijk niemand meer slachtoffer kan worden van politieke spelletjes, onkunde en een verre van professionele behandeling.\r\n\r\nIk wil graag de stem zijn voor zovelen die niet de energie of middelen hebben om een dergelijke proces op te starten. \r\n\r\nHet blijft altijd een David versus Goliath verhaal.\r\n\r\nDus heb jij een slechte ervaring ook? Contacteer mij gerust.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Chaotische gang van zaken!!\r\n\r\nIk ben begin februari 2019 bij Gopal vakgarge geweest om mijn auto APK te keuren. Netjes speciaal een afspraak gemaakt, omdat ik vanuit Harderwijk kwam, voor rond 14:00 om een aantal voorafgesproken onderhoud te laten plegen + APK keuring. Dit was belangrijk om op tijd weer met de gekeurde auto van Amsterdam terug naar Harderwijk te gaan. Voor een vakgarage ziet het er zowel buiten als bij de ingang(balie) ontzettend chaotisch en rommelig uit. Ik ben zelf gewend om normaliter naar een reguliere budget garage te gaan voor €40 per uur, echter zelfs daar ziet het er nog meer geordend uit. Afijn, zolang het keuren maar netjes verloopt is er niets aan de hand. Ondanks dat ik zelf niet uit Amsterdam kom en langs een vriend op bezoek ging dacht ik echter vanwege alle positieve reviews( die ik nu echt in twijfel begin te trekken, zeker gezien een aantal reviews van de eigenaren/familieleden zelf komen.\r\n\r\nEr loopt daar een monteur rond met een bril , die ook het onderhoud pleegde aan mijn auto, die de hele tijd tegen zichzelf aan het praten is en constant maar om zich heen staat te lopen waardoor alles ontzettend lang duurt. Heel veel collega’s raadplegen, wat extra radeloos over kwam. Bij het vervangen van een simpele remcilinder loopt meneer ruim een uur met een hamer te rammen op de achterremmen, omdat hij iets niet loskrijgt. Lijkt mij sowieso al vreemd om zo om te gaan als vakgarage met de auto’s van je klanten. Vervolgens moesten er 3 lampjes vervangen worden, en de handremkabel bijgesteld. Wat een simpele keuring had moeten zijn, heeft geresulteerd in het feit dat ik daar de hele dag heb gestaan en zelfs een 2e keer heb moeten terugkomen om de auto af te laten melden en waar ik weer onderdelen opnieuw heb moeten laten vastzetten omdat deze gewoon simpelweg zijn vergeten/niet goed terug gezet zijn. Er is dus geen goede nacontrole.\r\n\r\nIk ergerde mij ook aan het feit dat er pas om 17.10 uur wordt aangegeven dat het afmelden niet meer gaat lukken, en of het voor mij mogelijk is om dit de volgende dag elders te doen of een andere keer hiervoor terug te komen...omdat zij de auto al wel aangemeld hadden voor keuring. Ze zeiden; \'je kan wel ergens anders laten keuren, maar dan moet je wel dubbel betalen voor APK kosten\'... ik stond met mijn mond vol tanden. Hoe kan Gopal de naam vakgarage waarborgen als dit soort zaken worden voorgesteld.\r\nEn dan komt nog de grootse grap; Zij vragen een uurtarief van bijna €80 incl. btw. Ik moest mijn lach/traan letterlijk inhouden bij het afrekenen. Dit is toch abnormaal? Hoe kan een ‘vak’garage wat zo slecht presteert zulke bedragen vragen voor werk wat ik achteraf gezien beter bij de lokale beunhaas had kunnen laten doen. Goedkoper, met betere service en zonder een nare nasmaak.\r\n\r\nIk wil dan ook een ieder afraden om hier je auto aan te bieden voor onderhoud. Het is natuurlijk niet zo dat alles slecht gaat, maar het risico is zeker aanwezig en voor een vakgarage met zulke tarieven mag je gewoon meer verwachten. Dus het blijft een gok of je waar krijgt voor je geld.

Bedankt voor uw feedback, vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad met onze Vakgarage. Wilt u contact opnemen met 020 6903328, want ik weet zeker dat wij dit samen kunnen oplossen. Wij helpen u nu ook nog graag verder. Wij horen u graag. Met vriendelijke groet, Vakgarage Gopal

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Aardige mensen, altijd goed gevoel bij reparaties. Soms beetje slordig met afspraken.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Je wordt netjes te woord gestaan e correct behandeld. De service is prima en wordt weer netjes afgeleverd

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klantvriendelijke mensen.\r\nHebben mij goed geholpen met een lekke radiateur.\r\nEchter zonder telefonisch overleg mijn thermostaat doorgeboord waardoor ik bij de latere definitieve reparatie extra kosten had. Dat was jammer

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima geholpen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima betrouwbare garage!

Over Stichting Vakgarage

Over Vakgarage Gopal