Laatst een reparatie laten doen maar helaas werkt het nog niet naar behoren. Na controle gewoon in rekening gebracht, wat ik als service zie. Dat vind ik dan weer jammer.
Beste, Jammer dat u dit zo ervaart. Vorige week kwam u met uw Peugeot Cabriolet bij ons omdat de cabrioletkap niet meer dicht wilde. Ondanks dat meer dan helft van de monteurs op vakantie was en wij een enorm volle planning hadden hebben wij direct aangeboden om een leenauto in te zetten en naar het probleem te kijken. Bij het brengen van de auto bleek echter dat de cabrioletkap het weer naar behoren deed. In het verleden hebben we inderdaad een kofferbakslot vervangen en een draadbreuk gerepareerd omdat de kofferbak af en toe niet open ging. Dit probleem schijnt zich nog af en toe voor te doen. Op de dag dat u de auto bracht hebben wij alsnog een diagnose gesteld en ook gemerkt dat alles weer werkte zoals het hoorde. En ja, u heeft van ons een nota gehad voor de leenauto en een half uur arbeid (zekeringen/bedrading/schakelaas gecontroleerd). U geeft aan dat dit een gebrek aan persoonlijke service is, wij vinden het jammer dat u dit zo ervaart, alleen staat de eerste reparatie waarschijnlijk los deze storing. Als wij een reparatie niet deugdelijk zouden hebben uitgevoerd dan zou u met zeker geen nota van ons hebben ontvangen. Let wel op, de Peugeot cabriolet (die u niet bij ons heeft gekocht) staat bekend om zeer veel problemen met de cabriolet kap, er zitten veel onderdelen, sensoren en kabeltjes/mechanismes aan die vaak voor (vage) problemen zorgen. Zoekt u dit maar eens online op, het staat er vol met slechte ervaringen. Als er weer problemen zijn willen wij u graag helpen maar zoals we al hebben aangegeven gaat dit vaak hand in hand met veel arbeidstijd. Uiteindelijk kunnen wij er ook niet heel veel aan doen dat Peugeot zo'n matig/slecht cabrioletdaksysteem heeft gemaakt. Peter
Andere auto bij firma Roest gekocht en oude auto ingeruild. Levering zou in de vakantietijd ongeveer 3 weken duren vanwege nieuwe APK en onderhoudsbeurt. We werden echter na 3 dagen gebeld dat de auto gereed was. Dus na 1 week konden wij de auto ophalen. Helemaal Top. Toen wij hem kwamen ophalen stond hij al gereed voor de deur. Als nieuw, zo zag hij er gepoetst uit. Papieren regelen was zo gedaan. Wij zijn helemaal blij met hoe het allemaal gegaan is.
Echt een uitstekende vakgarage waar je goed en vriendelijk word geholpen of je een auto koopt of voor apk/ onderhoudsbeurt komt. Ik ben al jaren net als mijn ouders bij deze garage en ik heb ook al verschillende auto's hier gekocht.
Dit was onze eerste afspraak met de vakgarage. We konden snel terecht, kregen een leenauto en werden keurig ingelicht over de werkwijze. We werden netjes gebeld voordat de reparatie uitgevoerd werd een konden rustig nadenken over of we de reparatie wilden laten uitvoeren. Binnen 1 dag was alles afgehandeld. We zouden zo weer terug gaan.
Netjes geholpen, ben weer snel op de weg.
Goed geholpen!
Werd direct geholpen, door een vriendelijke monteur. Het probleem was weer snel opgelost.
Altijd goede service Vriendelijke mensen
Zoals hierboven staat ben ik uitermate tevreden over Vakgaragd Roest.
je word super goed geholpen en zijn klant vriendelijk
Nette garage, Bij aankomst werdt er meteen gezegt dat de koplampen waren veranderd. Was anders dan op de foto dit ivm met keuring. Heel netjes dat ze dat eerlijk melden, was mij zelf niet eens opgevallen. Ze boden ons wat te drinken aan. Hele aardige mensen. Alles was duidelijk. Mooie auto gekregen voor mijn geld. Zeker een aanrader!! Nog steeds blij met mn aankoop.
Probleem fietsendrager niet opgelost na test thuis.
Snel en goed
Captur gekocht. Hoe het uitpakt gaan we zien maar onderhandeling verliepen heel prettig. Eerlijk verhaal, niet pushen of camoufleren, verstand van zaken. Het bedrijf maakt een keurige en betrouwbare indruk. Aanrader!
Overleg bij bijzonderheden, klantvriendelijk, vakbekwaam.
Altijd correct geholpen
Heel goede service ,kom hier zeker vaker
Fijne vakgarage, vriendelijk en kundig personeel!
Alles oke
Vriendelijke vakkundige benadering
Snelle service. Vriendelijke behandeling.en goede afhandeling.
Wat een topbedrijf! Gerund door twee broers, beide heel fijn in de communicatie. Echt, ik kon me niet meer wensen. Goede auto voor een goede prijs, ik wilde niet het extra afleverpakket, maar ook dan leveren ze hem boven verwachting goed af: ze lopen hem na, poetsen hem grondig, hebben ruitenwissers en accu op eigen initiatief verwisseld. Echt een topservice!!! Zo jammer dat ze niet bij mij in de buurt zitten. Bedankt mannen!! En veel succes met jullie prachtbedrijf!
goed
Geholpen conform afspraak op het vastgestelde tijdstip.
Duidelijk in reparaties wat er is gebeurd en wat het kost en op tijd gedaan
Postkade 172 a
2977AG Goudriaan
Vakgarage is de grootste onafhankelijke garageformule van Nederland met meer dan 350 vestigingen door het hele land. Elke vestiging is lokaal geworteld en wordt gerund door vakmensen uit de buurt. Bij Vakgarage staat persoonlijke service, betrouwbaarheid en gemak voorop – of je nu komt voor onderhoud, reparatie of advies. Met onze slagzin “Kom gerust verder” onderstrepen we onze belofte: iedereen is welkom, we staan klaar om je veilig en met vertrouwen van A naar B én weer terug te helpen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.