
Mijn ervaring is positief. Het personeel is zeer vakkundig en de service is hoog. Wij rijden graag wat extra kilometers om onze auto's vakkundig te onderhouden.
vriendelijk en goede service
Aantal problemen, prima opgelost, zij hebben alternatieven bedacht en aangeboden. Prima service.
Auto gekeurd terwijl ik op vakantie was!
Goede kwaliteit, goede afspraken en goede service en betrouwbaar
De mensen van vakgarage Roest staan altijd klaar. Problemen met de Fiat Panda van mijn dochter zijn keurig opgelost. Ook goede communicatie tijdens en na de reparatie. Leenauto was beschikbaar tijdens de reparatie. Kortom: niets dan lof voor deze betrouwbare garage. Ga zo door. Ik blijf reclame voor jullie maken!
Ik maak al jaren tot volle tevredenheid gebruik van de service van deze vak garage. Vakkundige medewerkers, klantvriendelijk en er wordt meegedacht met de klant. Dus top.
Keer op keer goed.
Vriendelijke ontvangst… prima service… vakmanschap…
Ging kijken naar een andere auto. Vriendelijke verkoper en behulpzaam. De verkoper wist goed te vertellen over de auto.
Prima
lekke band en gelijk geholpen!
Vakmanschap, service en vriendelijke mensen, wat wil je nog meer?
Mooie auto's, nette omgeving, prettig contact.
Wordt altijd vriendelijk geholpen. De Service is heel goed.
Goede service. Snel geholpen.
Duidelijk, snel, goede prijs/kwaliteit, vriendelijk en deskundig.
Auto voor grote beurt en A.P.K gebracht. Wilde ook nog wat aanpassingen aan de auto uitgevoerd hebben. Bij het ophalen was alles weer top geregeld. Bedankt.
Prima
Business as usual
Laatst een reparatie laten doen maar helaas werkt het nog niet naar behoren. Na controle gewoon in rekening gebracht, wat ik als service zie. Dat vind ik dan weer jammer.
Beste, Jammer dat u dit zo ervaart. Vorige week kwam u met uw Peugeot Cabriolet bij ons omdat de cabrioletkap niet meer dicht wilde. Ondanks dat meer dan helft van de monteurs op vakantie was en wij een enorm volle planning hadden hebben wij direct aangeboden om een leenauto in te zetten en naar het probleem te kijken. Bij het brengen van de auto bleek echter dat de cabrioletkap het weer naar behoren deed. In het verleden hebben we inderdaad een kofferbakslot vervangen en een draadbreuk gerepareerd omdat de kofferbak af en toe niet open ging. Dit probleem schijnt zich nog af en toe voor te doen. Op de dag dat u de auto bracht hebben wij alsnog een diagnose gesteld en ook gemerkt dat alles weer werkte zoals het hoorde. En ja, u heeft van ons een nota gehad voor de leenauto en een half uur arbeid (zekeringen/bedrading/schakelaas gecontroleerd). U geeft aan dat dit een gebrek aan persoonlijke service is, wij vinden het jammer dat u dit zo ervaart, alleen staat de eerste reparatie waarschijnlijk los deze storing. Als wij een reparatie niet deugdelijk zouden hebben uitgevoerd dan zou u met zeker geen nota van ons hebben ontvangen. Let wel op, de Peugeot cabriolet (die u niet bij ons heeft gekocht) staat bekend om zeer veel problemen met de cabriolet kap, er zitten veel onderdelen, sensoren en kabeltjes/mechanismes aan die vaak voor (vage) problemen zorgen. Zoekt u dit maar eens online op, het staat er vol met slechte ervaringen. Als er weer problemen zijn willen wij u graag helpen maar zoals we al hebben aangegeven gaat dit vaak hand in hand met veel arbeidstijd. Uiteindelijk kunnen wij er ook niet heel veel aan doen dat Peugeot zo'n matig/slecht cabrioletdaksysteem heeft gemaakt. Peter
Andere auto bij firma Roest gekocht en oude auto ingeruild. Levering zou in de vakantietijd ongeveer 3 weken duren vanwege nieuwe APK en onderhoudsbeurt. We werden echter na 3 dagen gebeld dat de auto gereed was. Dus na 1 week konden wij de auto ophalen. Helemaal Top. Toen wij hem kwamen ophalen stond hij al gereed voor de deur. Als nieuw, zo zag hij er gepoetst uit. Papieren regelen was zo gedaan. Wij zijn helemaal blij met hoe het allemaal gegaan is.
Echt een uitstekende vakgarage waar je goed en vriendelijk word geholpen of je een auto koopt of voor apk/ onderhoudsbeurt komt. Ik ben al jaren net als mijn ouders bij deze garage en ik heb ook al verschillende auto's hier gekocht.
Dit was onze eerste afspraak met de vakgarage. We konden snel terecht, kregen een leenauto en werden keurig ingelicht over de werkwijze. We werden netjes gebeld voordat de reparatie uitgevoerd werd een konden rustig nadenken over of we de reparatie wilden laten uitvoeren. Binnen 1 dag was alles afgehandeld. We zouden zo weer terug gaan.
Netjes geholpen, ben weer snel op de weg.
Postkade 172 a
2977AG Goudriaan
Vakgarage is de grootste onafhankelijke garageformule van Nederland met meer dan 350 vestigingen door het hele land. Elke vestiging is lokaal geworteld en wordt gerund door vakmensen uit de buurt. Bij Vakgarage staat persoonlijke service, betrouwbaarheid en gemak voorop – of je nu komt voor onderhoud, reparatie of advies. Met onze slagzin “Kom gerust verder” onderstrepen we onze belofte: iedereen is welkom, we staan klaar om je veilig en met vertrouwen van A naar B én weer terug te helpen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.