Prima ervaring

Wij hebben een prima ervaring gehad bij deze garage. Wij hebben een occasion gekocht met een scherpe prijs en onze auto in geruild tegen een prima prijs. Toen we kwamen wisselen, bleek zelfs dat er 2 nieuwe voorbanden op zaten. Dit was een extra service. Al met al zouden wij deze garage sowieso aanbevelen door de gebleken eerlijkheid van de verkoper. Top.

Perfect als altijd.

Top.

• Faciliteiten wachtruimte

Ongekend gevoel voor klantvriendelijkheid en klantenbehoud

Ik koop al vele, vele jaren auto's met mijn hart. Op gevoel. Niet altijd verstandig, maar....het zijn wel echte auto's. In die tientallen jaren heb ik dus ook met meerdere garagebedrijven onderhandeld en mijn auto's bij hen in onderhoud gehad. Maar.....de service, de eerlijke manier van zakendoen, de wijze waarop incidentele problemen worden aangepakt bij deze VAKgarage, verdient louter complimenten. Bij deze mannen ga ik niet meer weg.

echt familiebedrijf

Zoals ik vind dat het hoort. Niets opdringen of aanbevelen, wel meedenken.

Super goede persoonlijke service

Goede ervaring mee.

Kom er al zeker 30 jaar en beval nog steeds

• Locatie N.v.t.

hoge professionaliteit

de auto was netjes gerepareerd en ik werd ook geïnformeerd over mogelijke reparaties die er aan zaten te komen zodat ik daar goed op kon inspelen

• Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Erg vriendelijk bedrijf met nette service!

• Locatie N.v.t.

redelijk

Ik ben bij de garage gekomen vorig jaar omdat de pechhulp gratis was. Dit geldt blijkbaar niet voor elk jaar, want ik zag op mijn factuur staan dat ik daar geld voor heb moeten betalen. Verder bleek dat de auto nog niet helemaal af was, terwijl mij dit niet is verteld. Dit moest ik van een monteur horen in de straat die er over begon dat er iets binnen was bij jullie voor mijn auto en ik had geen idee waar het over ging. Blijkt dat zonder dit voorwerp mijn auto helemaal niet goed gekeurd kan worden. Toch vreemd als er gezegd is dat alles nu goed is.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Mevrouw Voets, Vervelend dat u onze service niet voldoende heeft ervaren. We hebben bij uw auto een onderhoudsbeurt en APK uitgevoerd. Tevens hebben we de pechhulp weer met een jaar verlengt. Voor deze pechhulp heeft u vorig jaar € 49,95 betaald en dit jaar is de prijs voor pechhulp (incl. woonplaats en buitenland) € 39,95. Als u de nota van vorig jaar niet meer hebt kan ik deze voor u printen. Voor uw auto hebben we een reflector besteld die in de achterbumper zit t.w.v. +/- € 20,-. De huidige reflector heeft een barst en dit is een nieuwe regel in de APK die op meerdere manieren geïnterpreteerd kan worden. Onze monteur heeft hierin de keuze gemaakt om uw auto toch APK te afmelden. Hierdoor hoefde u niet op een later moment terug te komen en de auto opnieuw te laten keuren met extra kosten als gevolg. Helaas zijn we vergeten te melden dat deze reflector bij onze leverancier niet op voorraad was en later vervangen moest te worden, hiervoor wilde we u bellen wanneer de bestelde reflector binnen was, echter heeft onze monteur u eerder aangesproken om het u te melden. Deze reflector ligt klaar en kan dus op uw auto worden gemonteerd, u kunt hier wanneer het u schikt voor aan komen rijden en er op wachten, dit zal waarschijnlijk slechts enkele minuten duren, u heeft de reflector al betaald, deze stond namelijk al wel op uw nota. Als u verder nog vragen hebt kunt u die aan ons stellen wanneer u aankomt voor het vervangen van de reflector. Mvg, Peter Roest Vakgarage Roest

Goed en deskundig geholpen.

Zou in eerste instantie een leenauto meenemen maar in overleg kon ik lekker wachten tot mijn auto een kleine beurt en nieuwe APK had gekregen. En op mijn vragen kreeg ik een duidelijk en helder antwoord. Vond het fijn dat ik niet 2 keer heen en weer hoefde te rijden maar de volgende keer laat ik mijn auto in het volste vertrouwen achter bij de vakbekwame monteurs van Vakgarage Roest.👍

• Faciliteiten wachtruimte

Een gezellige nette garage waar je graag komt

een keurige inruil gekregen voor mijn auto aan de bovenkant van het geschatte bedrag

Prima ervaring

Behulpzaam en zeer klantvriendelijk.

Zeer positief

Erg prettig geholpen Geen vraag was teveel. Er werd alle tijd voor mij genomen.

• Faciliteiten wachtruimte

Goede service en klantvriendelijk.

Regelmatig onderhoud van mijn auto, tevreden klant.

Klantvriendelijk en goede service

Staan altijd voor je klaar als je een probleem heb met de auto

Altijd behulpzaam

Er wordt meegedacht. Snel geholpen. Leenauto is geen probleem.

ggh

ghjjj

• Faciliteiten wachtruimte

Vertrouwd adres, al eerder een tweedehands auto bij hen gekocht. Ook nu weer uitstekend geholpen. Bij de auto die we nu hebben gekocht ontbrak 1 mat en de sleutels voor de trekhaak. Sleutel, reservesleutel voor de trekhaak en een nieuwe set matten konden we 2 weken laten gratis ophalen. Dat is service, zeker omdat we niet wisten dat de trekhaak eraf kon.

Betrouwbaar familiebedrijf

Open eerlijke en duidelijke communicatie. Leuke auto(‘s)

Een hele goede service.

Ben een uiterst tevreden klant, al een paar jaar

goed en netjes geholpen.

geen probleem als je wat extra heb en als ze iets tegen kwamen werd er netjes gebeld.

• Faciliteiten wachtruimte

Zeer vriendelijk en goed geholpen

Netjes ontvangen en na proefrit duidelijke afspraken gemaakt en 5 dagen later de auto opgehaald. Zeer goede service. Echte aanbeveling

• Faciliteiten wachtruimte

vriendelijk, netjes en kundig.

Heerlijke auto gekocht, een "zogenaamd" ouwetje, maar rijd perfect. Ik ben er super blij mee!

Deskundige service

Deskundige service

vriendelijke mensen de gebroeders Roest

Bij Vakgarage Roest hebben we een opel corsa gekocht op lpg . De garage van de 2 broers ziet er keurig en verzorgt uit. De gebroeders Roest zijn heel vriendelijk ,rustig en hebben tijd voor de klant. We hebben het als heel prettig zakendoen ervaren . Het lijken ons heel eerlijke mensen . zou er zo weer een auto durven kopen

• Service N.v.t.