Filters

9

Praktijkmannen,, kort en duidelijke uitleg zo gaan we de reparatie uitvoeren

Wij komen al jaren bij garage vd Meer naar alle tevredenheid.!! Is er wat bijzonders aan de auto, wordt eerst even overlegt..

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.
10

Vakgarage van der Meer, kom je als klant graag weer.

Al sedert wij in Oentsjerk wonen komen wij met onze auto voor een beurt en/of APK bij garage van der Meer naar alle tevredenheid. Ik wordt altijd even vriendelijk geholpen en ook de rekening is meestal niet echt een tegenvaller. Ook als er tussendoor een kleinigheidje is zoals b.v. slecht werkende ruitenwissers (rubber versleten o.i.d.) kan ik dan direkt komen en wordt het keurig opgelost. Ja, Vakgarage van der Meer is een prima plek voor reparatie en onderhoud van onze auto

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

Goed

Duidelijk in afspraak en afhandeling.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

Goede service

Klantvriendelijk en goede service Er wordt een goede oplossing gezocht Voor elk probleem, vakkundig gerepareerd

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
9

Goed

Fijne persoonlijke benadering

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.
10

Echte vakgarage

Deskundig en heel vriendelijk personeel dat de klanten kent. Ben al 9 jaar een tevreden klant.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

Persoonlijk, vriendelijk en deskundig.

De medewerkers denken met je mee in oplossingen. Goede prijs-kwaliteitsverhouding.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.
10

Vlot en vakkundig

Mijn kachel was stuk, ik kon gelijk geholpen worden! Super service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

Echt heel goed

Goede service Snelle reparatie Vriendelijk personeel

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

zeer goed

zeer goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

Snelle diagnose van het probleem.

Mijn Suzuki begon lawaai te maken. Bij Vakgarage van der meer is een snlele diagnose gesteld van het probleem en eveneens snel en correct gerepareerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
2

Reparatie van 1 a 2 dagen werd 6 dagen

Wij hebben de auto weggebracht voor een reperatie aan de airco. De eerdere afspraak ergens in december was verplaatst door de garage. Besproken dat de reparatie tussen de 1400 en de 2000 euro zou gaan kosten en dat de duur 1 a 2 dagen zou zijn. Dag 0 ( woensdag) was verstreken en we hadden niks gehoord. Dag 1 donderdag was het 16.00 en hadden we nog niks gehoord. We hebben zelf moeten bellen voor een update Dag 2 vrijdag wederom zelf initiatief genomen en contact gezocht. Het bericht vanuit garage was: de auto komt niet af voor het weekend. Maandag uiterlijk dinsdag is de auto waarschijnlijk klaar. Zaterdag is alleen wasstraat open. Een leen auto ter compensatie was onzeker. Vanuit ons uitgelegd dat het voor ons als jong gezin met 2 kinderen erg onhandig is om zo lang zonder auto te moeten. Daarnaast terug gegeven dat het gebrek aan communicatie vooral erg frustrerend is. Het antwoord was iets in de strekking van: Soms lopen dingen nou eenmaal anders dan gepland en het is nu eenmaal zo. Dag 3 en dag 4 is er niks gebeurd aan de auto wel werd ons nog een leen auto aangeboden. Deze hebben wij afgeslagen omdat het vetrouwen nu zo laag was dat we überhaupt ons af gingen vragen of we onze auto ooit nog terug gingen krijgen. Dag 5(maandag) Om toch zeker te zijn of ze überhaupt met onze auto bezig waren. Ben ik een paar keer langs gegaan om te kijken. Ik heb toen wel daadwerkelijk iemand bij onze auto gezien. Rond het einde van de dag werden we door garage gebeld( positieve vooruitgang) maat helaas wel weer met teleurstellend bericht. De auto is nog niet helemaal klaar, morgen ochtend is hij klaar. Dag 6 ( Dinsdag) Op de ochtend ( rond 10.00 ) gebeld dat de auto klaar is. Rond 10.30 de auto opgehaald samen met mijn vrouw. De rekening viel ons niks tegen 1414 euro. En ik vermoed dat ze de auto van buiten door de wasplaats hebben gehaald. Tot slot is er nog excuses gemaakt. Wij komen er niet meer en ik zal de ervaring van ons delen met mensen uit omgeving.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Reactie van het bedrijf

Beste Vellinga, Wij kunnen de teleurstelling goed begrijpen en de communicatie had beter gemoeten, waarvoor nogmaals onze excuses. Jullie auto is bij ons ter reparatie aangeboden voor het herstellen van de airco. Hiervoor moesten de condensor en de verdamper worden vervangen. Dit is nogal een arbeidsintensieve klus doordat het complete dashboard en aangrenzende onderdelen allemaal gedemonteerd moeten worden. Helaas kwamen wij er na demontage achter dat wij een verkeerde verdamper geleverd hebben gekregen. Er is toen een nieuwe besteld waar helaas weer levertijd overheen is gegaan, en waardoor onze planning in de volgende dagen anders is gelopen dan wij graag zouden willen. Helaas ook nog met het weekend er tussenin (dag 3 en 4). Het is goed om te horen dat de rekening niet tegen is gevallen en wij hopen dat jullie ondanks alles binnenkort toch weer kunnen genieten van een lekkere koude airco. Met vriendelijke groet, Vakgarage van der Meer

10

Goede snelle service

Zeer tevreden. Goede service (auto schoon terug ). Meestal binnen 1 dag auto weer terug

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

Goede en snelle service.

Auto was binnen een dag klaar, inclusief vervanging banden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.
8

Snel geregeld

Aankoop/inruil snel geregeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
8

Goede service.

No nonsense, je krijgt waarvoor je betaald. Goede service!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

Prima

Prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

Oprecht

Altijd goed advies

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

Prima service!

Altijd prettig contact, korte lijnen en een hoge mate van betrokkenheid

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.
10

Altijd snel, goed en behulpzaam!

Altijd snel, goed en behulpzaam!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

Snelle service!!

Kon snel terecht en was ook snel weer onderweg!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
9

prima

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
8

Prima in orde

Goed en professioneel

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
9

Correct uitvoeren wat afgesproken is

Zoals genoemd , reparaties correct uitvoeren zoals afgesproken, en bij bijzonderheden eerst overleg.!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.
9

Ervaren en klantvriendelijke werknemers.

Prettig

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.