Geweldige service

Je kunt erg snel bij ze terecht en met een vriendelijke lach helpen ze je dan ook snel weer op pad. Ik rij weer lekker verder met een goed gevoel en iets meer kennis over mn auto. Ze hebben goede service en zijn er vriendelijk.

• Showroom
  • Faciliteiten wachtruimte

Prima en snelle service!

Geheel volgens gemaakte afspraken uitgevoerd en problemen na overleg opgelost.

• Showroom N.v.t.
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Echt dorp garage

Super geholpen door monteurs echt top storing snel opgelost en niet duur ­čĹŹ­čĆ╗

• Showroom
  • Faciliteiten wachtruimte

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Tot nu toe nooit geen klachten gehad... ik word altijd goed en vriendelijk geholpen...Tis een betrouwbare garage en tot nu toe altijd eerlijk en open advies gehad! Dus geen reden om te twijfelen aan hun oprechtheid

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb alweer lang geleden op de occasion show in leeuwarden een suzuki alto gekocht... en ik ga sindsdien elk jaar voor apk naar betreffende garage.. en na veel slechte ervaringen in het verleden is garage van der zweep een verademing, ze zijn betrouwbaar en eerlijk naar de klant en ik heb ze nog nooit kunnen betrappen op iets.. Ik ben dan ook meer dan zeer tevreden over deze garage en zou em iedereen aanraden dank je wel jongens voor jullie eerlijkheid en betrouwbaarheid!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Geweldig geholpen bij aanschaf van opel corsa bouwjaar 2006.volgensafspraak oude auto afgevoerd naar sloopbedrijf. Erg vriendelijk personeel. Zeer tevreden over auto.\r\n Pieter dr Vries

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het is een super klantvriendelijk garage en heel goed voor elkaar en staan altijd voor de klanten klaar 100% waardering en alles wat er in de positieve kant zit

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf fantastisch bedrijf, klantvriendelijk en deskundig

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Echt een vak garage 2016 een kia venga gekocht wat een top auto nog steeds heel veel plezier van

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed behandeld en vrolijk personeel. Een aanrader om daar u auto te kopen! En de koffie smaakt er goed

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hulpvaardigheid & eerlijkheid kenmerkt deze leuke garage.\r\nZeer spontane verkoper en een fijne directeur die nergens te beroerd voor is.\r\nEnkele dagen na aankoop van mijn nieuwe auto bleek de stuurmodule kapot te zijn, hetgeen resulteerde in een kompleet dooie auto.\r\nAuto middels de ANWB afgeleverd bij de garage, alwaar kosten nog moeite werden bespaard op de reparatie.\r\nMannen, heel hartelijk dank voor de geweldige service.\r\nMijn volgende auto koop ik weer bij jullie.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Storing aan de auto. Belletje op maandag, in de middag kon ik langskomen.\r\nBinnen 2 uur reed ik weer. Fantastische service

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf een tweede auto erbij gekocht via v/d Zweep. alles goed verlopen maar na een week startte de auto niet meer. Gebeld met de garage en zij zouden er een nieuwe accu in zetten. ( ondanks dat we geen garantie hadden).\r\nhebben wel een rekening gekregen maar deze mochten wij na een telefoontje richting de verkoper ( die ons geholpen had) verscheuren. Service

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ervaren als zeer klant vriendelijk en goed op de hoogte van de auto\'s.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In de etalage een prachtige zaak. Ook de meeste reviews zijn geweldig. Maar achter deze fantastische voordeur heb ik een heel andere ervaring. Onderweg kreeg ik pech. De ANWB-weghulp bracht me bij vakgarage van der Zweep te Wergea. De reparatie van mijn auto werd gedaan met een aantekening dat de abs ook defect was. Het advies was deze te laten repareren bij mijn eigen garage want daar was geen tijd meer voor. Toen mijn eigen garage - gedocumenteerd met beeldmateriaal - constateerde dat de abs defect was geraakt door een niet passend onderdeel, werd de schuld toch bij mij gelegd omdat ik niet gekozen had voor een nieuw onderdeel, maar voor een gebruikt product uit de onderdelenlijn. De reparatie moest ik betalen. Van der Zweep was echter voor geen enkele rede vatbaar, vandaar dat ik een klacht indiende bij de klachtenlijn van zijn eigen organisatie, de Vakgarage. Deze concludeerde zonder onderzoek te verrichten dat van der Zweep gelijk had, want de garage is volgens deze eigen organisatie zeer professioneel, heeft zeer deskundige monteurs en up-to-date gereedschap. Na dit teleurstellende onprofessionele resultaat dat lijkt op een slager die zijn eigen vlees controleert uiteindelijk de hulp van de Bovag ingeschakeld met als resultaat een overeenkomst dat van der Zweep de auto repareert zonder bijkomende kosten en met de juiste onderdelen die ook bij de gebruikte onderdelenlijn aanwezig zijn als de juiste onderdelen besteld worden!\r\n\r\nIk ben natuurlijk blij met dit bevochten resultaat maar wel met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid dat dit er niet was gekomen als van der Zweep zijn eigen gang was gegaan.\r\n\r\nNb. Reparatieduur: 4 juni t/m 27 juli!!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wederom een auto gekocht bij Vakgarage van der Zweep. Het is een betrouwbaar adres met goede service en advies. Hartelijk bedankt voor jullie inzet!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer vriendelijk en deskundig personeel. Het auto aanbod is ronduit goed te noemen. Niets op aan te merken. Zeker een aanrader.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel erg blij met mijn auto. Service echt super. Echt aan te raden...!!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super blij met m\'n auto!! Goede service, prachtige kleur! En snelle levering! Zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben hier onlangs een Golf Plus gekocht. Het contact en de service hebben wij als zeer positief ervaren! Daarnaast kregen we een mooie inruilwaarde voor onze oude auto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Van de week een tweedehands Volkswagen Polo via van der Zweep gekocht. Uiterst vriendelijk en betrokken geholpen, de volgende wordt absoluut weer via van der Zweep aangeschaft.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij zijn al jaren klant bij Wytse van der Zweep en dat bevalt opperbest! \r\n\r\nWe rijden momenteel een Fiat Panda en een Alfa Romeo 159, beide wederom geleverd via van der Zweep. We zijn altijd tevreden over de afgeleverde auto\'s.\r\n\r\nDaarnaast uitstekende service en het adres waar je vetrouwd je volgende auto kunt kopen en laten onderhouden. \r\n\r\nHeb net mijn nieuwe 159 opgehaald en ik rij weer met een glimlach op mijn gezicht!\r\n\r\nWytse en medewerkers, bedankt en ga zo door!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf wij zijn met twee auto\'s al meer dan 15 jaar een tevreden klant bij vd Zweep. Ze staan altijd voor je klaar als je kleine of grote akkefietjes hebt, het personeel is altijd vriendelijk, ook als je tijdens lunch of koffiepauzes even komt \'inbreken\'. en mocht een reparatie onverhoopt hoger uitvallen dan wordt je daar keurig vooraf over ge├»nformeerd.\r\ngewoon een goeie tent!\r\n@wytse:je weet waar de bloemen heen kunnen h├Ę? :)

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima!

Over Stichting Vakgarage

Over Vakgarage Van der Zweep