Wat een prettig bedrijf!

Ik heb onlangs een auto gekocht bij dit autobedrijf. De eerste ontvangst was al hartelijk, de aankoop daarna ging soepel en volgens afspraak. En over de service na aankoop ben ik ook heel tevreden. Er was iets niet helemaal goed aan de auto en dat mankement is zeer snel hersteld.

goede service, blij met de inruilmogelijkheden.

Fiat ingeruild voor een Volkswagen polo. Blij met de snelle en goede service. Bij het ophalen van de auto, was deze zelf nog voorzien van vier nieuwe banden!

Ik stond met 2 kapot gereden banden bij van de belt in de buurt. Gelukkig konden ze me snel helpen en kon ik een uur later weer rijden.

Zeer professionele organisatie met uitstekende service.

Een gewoon betrouwbaar adres.

In december onze Ford Cmax ingeruild op een Renault Megane 1.5 Dci. We kwamen er beiden vrij vlot uit bij het onderhandelen en dus een week later onze "nieuw gebruikte" bolide opgehaald , alles zo als afgesproken . En nu 2 maanden later nog steeds naar volle tevredenheid en zonder problemen of dingen achteraf trotse bezitter van onze Renault. Dit adres is echt een aanrader.

Snelle afspraak voor een service beurt.

Afgelopen juli onze Audi A4 Avant ingeruild voor een bijna zeven jaar jongere Audi A4 Avant. Van onderhandelen van inruil, tot levering van de auto top geholpen. Van den Belt kwam alle afspraken voor en na levering allemaal keurig na. Zijn erg blij met onze aangeschafte auto bij van den Belt. Zeer vriendelijke man, die ook alle tijd voor je neemt.

Goede service en en vakkennis!

Erg behulpzaam en vriendelijke mensen!

Betrouwbaar en vriendelijke monteurs

Uitstekend geholpen

Uitstekend geholpen bij de zoektocht naar mijn volgende auto.

• Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte

Super blij met de verleende service

Vandaag erg fijn en vriendelijk geholpen door van den Belt. Ik was onderweg en vlakbij dit autobedrijf begaf mijn auto het. Het was al ruim na sluitingstijd maar gelukkig was er nog iemand aanwezig. Na een snelle diagnose blijkt helaas de distributieriem gebroken te zijn. Tja en ik moest nog naar huis. Na overleg kreeg ik zomaar een leenauto mee. Wel zo fijn anders had in coronatijd nu met de trein naar huis gemoeten. Nu maar hopen dat de schade meevalt.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Professioneel bedrijf met mooie auto's tegen scherpe prijzen

Via internet bij van den belt terecht gekomen. Keurig bedrijf met mooie gebruikte auto's. Gezien de zeer scherpe internetprijs heb ik € 695,- bijbetaald voor een grote beurt, nieuwe Apk en 6 maanden Bovag garantie. Bij aflevering was de auto zelfs voorzien van 4 nieuwe banden !! Gewoon top !

• Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte

de beoordeling van mij was een foutje.

• Reden bezoek Andere reden

Goed advies gehad. Keurig bedrijf.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Andere reden

Afgelopen zaterdag erg vriendelijk geholpen, helaas nog niet de auto kunnen vinden die we zoeken. De verkoper gaf goed advies en heeft ons een duidelijke berekening gemaakt dat voor ons een diesel toch de beste keus is.

Afgelopen week mijn Volkswagen Up opgehaald bij deze garage. Super blij mee! Heb bij aflevering 2 nieuwe banden en een jaar lang Pechhulp van Vakgarage gekregen. Erg vriendelijk en behulpzaam bij mijn keuze. Top !!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Zeer slechte ervaring met deze garage. Na mondelinge afspraak over bijbetaling i.v.m inruil, trekt deze arrogante verkoper de hakken in de sloot. Zeker geen aanrader om hier een auto te kopen.

Hebben net een auto gekocht, gelukkig niet voor niets gereden, auto zag er perfect uit, en vriendelijk personeel. Goede service, nu nog eeven afwachten hoe het verder gaat.

Heldere communicatie bij de aanschaf van mijn nieuwe auto. Afspraken keurig nagekomen. Auto is perfect afgeleverd, waarbij ze ook nieuwe banden en remmen gemonteerd hebben zonder dat we dit afgesproken hadden. Super tevreden dus !

We komen uit Eijsden (bij Maastricht) voor een auto helemaal naar Raalte, de autozaak heeft een betrouwbaar uiterlijk ziet er goed uit. Belangrijk is dat de zaak zelf ook betrouwbaar is, en dat is ze voor 100%, klant staat centraal hele open zeer vriendelijke communicatie, dus echt TOPPIE..👍

Super leuk en goed gesprek gehad tijdens de verkoop. Mijn nieuwe Bmw boven verwachting afgeleverd gekregen. 2 kleine mankementen gehad tijdens de garantie en werd perfect opgelost. Gewoon vertrouwd bedrijf waar ik graag iedereen naar toe stuur.

Top garage. Garantie komen ze ook na kreeg ook een leen auto terwijl ik een uur van raalte af woon. Vriendelijk.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Prima auto bedrijf. in overleg alles mogelijk. Er staat altijd wanneer je dit aangeeft een leen auto voor je klaar. ff een bakkie koffie:-) Monteurs zijn ook Alfa Romeo liefhebbers dus dat is mooi meegenomen. prijs/kwaliteit is natuurlijk lastig te beoordelen, hobby kost nu eenmaal geld. betaal liever wat meer wat goed is.