de beoordeling van mij was een foutje.

Goed advies gehad. Keurig bedrijf.

Afgelopen zaterdag erg vriendelijk geholpen, helaas nog niet de auto kunnen vinden die we zoeken. De verkoper gaf goed advies en heeft ons een duidelijke berekening gemaakt dat voor ons een diesel toch de beste keus is.

Afgelopen week mijn Volkswagen Up opgehaald bij deze garage. Super blij mee! Heb bij aflevering 2 nieuwe banden en een jaar lang Pechhulp van Vakgarage gekregen. Erg vriendelijk en behulpzaam bij mijn keuze. Top !!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Zeer slechte ervaring met deze garage. Na mondelinge afspraak over bijbetaling i.v.m inruil, trekt deze arrogante verkoper de hakken in de sloot. Zeker geen aanrader om hier een auto te kopen.

Hebben net een auto gekocht, gelukkig niet voor niets gereden, auto zag er perfect uit, en vriendelijk personeel. Goede service, nu nog eeven afwachten hoe het verder gaat.

Heldere communicatie bij de aanschaf van mijn nieuwe auto. Afspraken keurig nagekomen. Auto is perfect afgeleverd, waarbij ze ook nieuwe banden en remmen gemonteerd hebben zonder dat we dit afgesproken hadden. Super tevreden dus !

Een tijdje geleden een station aangeschaft vanwege de komst van onze tweeling. Keurig gepresenteerd, alle tijd voor testen/bespreken. Na een \'klacht\' na aanschaf (stuur trilde wat) keurig geholpen - tot driemaal toe langs kunnen brengen - probleem is opgelost.

We komen uit Eijsden (bij Maastricht) voor een auto helemaal naar Raalte, de autozaak heeft een betrouwbaar uiterlijk ziet er goed uit. Belangrijk is dat de zaak zelf ook betrouwbaar is, en dat is ze voor 100%, klant staat centraal hele open zeer vriendelijke communicatie, dus echt TOPPIE..👍

Super leuk en goed gesprek gehad tijdens de verkoop. Mijn nieuwe Bmw boven verwachting afgeleverd gekregen. 2 kleine mankementen gehad tijdens de garantie en werd perfect opgelost. Gewoon vertrouwd bedrijf waar ik graag iedereen naar toe stuur.

Top garage. Garantie komen ze ook na kreeg ook een leen auto terwijl ik een uur van raalte af woon. Vriendelijk.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Prima auto bedrijf. in overleg alles mogelijk. Er staat altijd wanneer je dit aangeeft een leen auto voor je klaar. ff een bakkie koffie:-) Monteurs zijn ook Alfa Romeo liefhebbers dus dat is mooi meegenomen. prijs/kwaliteit is natuurlijk lastig te beoordelen, hobby kost nu eenmaal geld. betaal liever wat meer wat goed is.

Uitstekende garage met vriendelijk en servicegericht personeel. De monteurs hebben veel vakkennis en leggen precies uit wat er aan de auto moet gebeuren. Daarbij zijn de prijzen absoluut netjes te noemen. Krijg ook altijd een gratis leenauto mee. Waar vind je dat nog!

Vriendelijk personeel, goede service. \r\n\r\nGoed behandeld