Filters

10

Tot op heden een heel goed gevoel bij

Een paar weken terug een Kia Proceed gekocht bij garage Rida. Deze is keurig met beurt en een paar zaken die nog moesten gebeuren afgeleverd. Na een paar dagen kwam ik erachter dat er nog iets was en dit is keurig opgelost. Ik kan maar 1 ding zeggen. Vol lof over het meedenken en het oplossen van. En allen zeer vriendelijk en deskundig. Ik voel mij als klant hier dan ook zeker begrepen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
3

Ik weet niet wat ik er van moet denken

Lastig uit te leggen in een paar zinnen, heb er een bijzonder gevoel aan overgehouden

  • Aanbevelen? Nee
  • Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.
2

Oneerlijke Dienst

Oneerlijke Dienst

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
8

Verkeerd bedrag laten betalen, nu opgelost!

Er was bij de keuring naar voren gekomen dat de achterremmen (trommel) niet gelijk remden, dit moet zo verholpen zijn, echter lieten ze me over de 200,- euro betalen. Na hier 2 a 3x over in gesprek te gaan geen gehoor gekregen. Na de slechte review zocht RIDA contact met mij en wilde dit graag herstellen. Er bleek toch een fout gemaakt te zijn, welke ze herstelden via een terugbetaling van een behoorlijk percentage van het originele bedrag. Bedankt Rida! Foutjes maken kan gebeuren maar met fatsoenlijke service en klantvriendelijkheid blijf je je klanten behouden. 4**** van mij :)!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
6

Redelijk positief.

Waarom zetten jullie dat bestuurders scherm altijd op een andere indeling dan dat ie stond voor de beurt. Ik moet dan weer in m'n handleiding (600 blz.) gaan zoeken hoe ik dat weer terug moet zetten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
7

Teleurstellend

Helaas geen goede garantie na een reparatie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte
8

Goed

Verkoper heeft echt de tijd genomen om ons goed te helpen. Als we de auto opgehaald hebben kregen we nog een lekkere taart mee.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
8

vlug aan de beurt ,goed

gewoon goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

Ik ben erg tevreden.

Ik wordt altijd prima geholpen en ervwordt meegedacht.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
8

Snel, goed en klantvriendelijk

Snelle vervanging van de accu.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
9

Altijd vriendelijk en goed geholpen

Ik wordt altijd goed geholpen en vriendelijk ontvangen. Deze keer waren jullie me wel vergeten voor mijn beurt want normaal gesproken wordt ik altijd gebeld dat mijn auto toe is aan een beurt. Dat was deze keer niet het geval maar ja kan gebeuren. Mijn auto weer tip top in orde gebracht en de winterwielen staken er weer op. Hij rijdt weer als een tierelier en dat is een veilig gevoel. Bedankt en ga zo door.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

Teamwork loont

Naar aanleiding van de zeer kritische review die ik op 26 september 2024 l heb geplaatst : Het probleem met de koplampen voor onze Kia Niro is volledig verholpen! Hierbij wil ik het gehele team bedanken voor hun medewerking en het cadeautje achteraf! Ons vertrouwen in jullie is weer geheel hersteld. Fam Van Lent

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
9

Goede service.

Tot nu toe geen problemen met de service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
8

goed

goed maar het kan altijd beter

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

Snelle service met gesloten beurs

Zie boven

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
4

Veel geld om banden op spanning te zetten.

Er brandde een lampje, ik wist niet waarvoor. Ben met de auto langsgegaan. Bleek dat de bandenspanning niet goed was. Dus heeft een monteur de banden op de juiste spanning gebracht. Kosten € 25,41. Hoop geld voor een beetje lucht.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
9

Goede garage, persoonlijke aandacht, goede service

Zie boven, rekening garage valt altijd hoger uit dan gedacht.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.
10

Zeer goede service

Zeer goede service en doen wat er gedaan moet worden. Denken ook mee aan oplossingen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

Top

Goed, vlot geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
8

Goed

Wij zijn al jaren klant en altijd goed geholpen. Wij zijn dik tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
9

Uitstekende service en vriendelijke klantbenadering

Ben op een klantvriendelijke wijze te woord gestaan. Men heeft er goed naar gekeken dat er geen onderdelen onnodig vervangen zouden worden. Als mooie service kreeg ik een elektrische fiets in bruikleen. Ook werd mij spontaan aangeboden, om mij per auto thuis af te zetten. De totaal indruk van Rida Terneuzen is voor mij zonder meer positief te noemen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

Super

Storing tijdens stsrten, anwb langs geweest en verholpen, die geadviseerd om de boel in de garage door te laten meten, gelijk geregeld en uitgevoerd.perfect en zowaar gratis, klssse

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
4

vriendelijk en behulpzaam

Rida heeft ons geholpen toen onzze auto niet wilde starten. Dat probleem was niet nieuw, we hadden al door de ANWB ernaar laten kijken en we wisten dat er lekstroom was. Bij Rida kwam uit dat de radio de dader was, met de vraag of ze de radio af mochten sluiten. Dat hielp, en het advies was voor een nieuwe radio te kijken. Met het inbouwen bleek er sluiting gemaakt werd, dat zat bij de zekeringen achter het handschoenenvakje. Radio er weer terug in en aangesloten, en de volgende dag weer een lege accu. Ik had de monteur gezegd dat de radio niet aangesloten mocht worden, omdat die de accu leeg trok. Ria wam weer wel even helpen, maar dat foutje kostte me toch weer € 42 en weer een afspraak. ik was daar niet blij mee.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

.

.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

Klant gericht

Altijd meedenkend, service op hoog niveau. Goed bereikbaar.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte

Bedrijfsgegevens

Mr FJ Haarmanweg 4

4538AR Terneuzen

0115622600

[email protected]

Over Vakgarage Nederland

Vakgarage is de grootste onafhankelijke garageformule van Nederland met meer dan 350 vestigingen door het hele land. Elke vestiging is lokaal geworteld en wordt gerund door vakmensen uit de buurt. Bij Vakgarage staat persoonlijke service, betrouwbaarheid en gemak voorop – of je nu komt voor onderhoud, reparatie of advies. Met onze slagzin “Kom gerust verder” onderstrepen we onze belofte: iedereen is welkom, we staan klaar om je veilig en met vertrouwen van A naar B én weer terug te helpen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.