Filters

10

Zeer goed geholpen

Mijn autosleutel is zeer goed en voordelig gerepareerd. En 1 dag eerder klaar dan verwacht.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
4

Heel matige communicatie

Moeilijke en onduidelijke afspraken Urenlang wachten ter plaatse zonder informatie

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte
6

Teleurgesteld

Ik was op tijd op de afspraak, maar eerst moest er vergaderd en gegeten worden zodat het te lang duurde voor men aan mijn auto begon. Ik wilde dat mijn auto nagekeken werd omdat ik hem een jaar geleden via Rida gekocht had. Van de prijsopgave ben ik behoorlijk geschrokken, bijna 600 euro. Ik vind het niet nodig om na 5000 km allerlei zaken te gaan verversen en vervangen waarvoor Ford zelf andere richtlijnen heeft. Dus in overleg met jullie wat zaken overgeslagen. En dan staat er ook op de nota ‘ruitensproeier vloeistof’(gratis) €5 (exclusief BTW). Dat zag ik pas toen ik eindelijk thuis was. Maar ik was het op een bepaald moment helemaal zat en wilde naar huis, dus over het hoofd gezien.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.
2

Onprofessioneel, niet volgens afspraak

Dit was de tweede (technisch gezien reeds derde!) maal dat ik voor een probleem een afspraak maak (kapot licht pinker achter) blijkt dat ze enkel een noodreparatie kunnen doen wegens niet de juiste stukken (alle begrip!), me weken later een NIEUWE afspraak maken (waar ik opnieuw uren zit) om me dan te vertellen dat ze opnieuw een noodreparatie gedaan hebben want ze opnieuw niet de juiste stukken - en eigenlijk de boel volledig verkl*** hebben - en me dan doodleuk zeggen dat het dan toch gewoon een volledig nieuw achterlicht zou moeten worden ... weten jullie eigl wel waarmee jullie bezig zijn? "Vak"garage, wat een klucht!

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

heel goed

ik wordt altijd goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
2

batterijtje te vervangen

Heel veel geld betaald om batterij van de afstandsbediening te vervangen, dit was 18 euro voor een batterij van een paar cent.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.
5

Werkzaamheden goed uitgevoerd, maar een aantal aandachtspunten

Ik werd niet vriendelijk benaderd, dat is geen goede reclame. Ik begrijp dat dit een momentopname is van één dag, maar het is niet aangenaam om op deze manier benaderd te worden. Er werd aangegeven dat er eigenlijk geen losse APK meer mogelijk is, terwijl dat wel is wat wij nodig hebben. Hopelijk wordt dit beleid herzien. De werkzaamheden zijn wel goed uitgevoerd. Ik kon ook een elektrische leenfiets gebruiken, wat ook goede service is.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.
10

Top garage

Zijn klantvriendelijk, en hebben ons goed geholpen bij de aanschaf van een occasion.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
7

Eerste bezoek: beurt opel

Overgestapt van de Opel garage naar Rida. Inschrijving ging keurig, vriendelijke dame bij de receptie. Auto ging voor jaarlijkse beurt. Helaas waren de voorste wieldoppen die wij net nieuw aangeschaft hadden, erg beschadigd. Ook zat er een veeg witte verf(?) op. Het onderhoudsboekje was niet ingevuld en spoorloos. Bleek naast de passagiersstoel te liggen. Moesten weer van Hulst naar Terneuzen om het boekje in te laten vullen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

Vriendelijk en client gericht

Medewerkende en vooral.recrptioniste vriendelijk en meedenkend. Hoorde storend geluid ( links voor rammelend geluid) is naar gekeken.op brug . Niets speciiaals gevonden behalve dat er een kap verschoven was vanwege een noodstop. Kap is terug gezet hopende daarmee probleem.opgelost te zijn. Echter storend geluid terug . Nu afspraak gemaakt voor 2 Sept voor na te kijken hopende dat probkeem opgelost kan worden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

goede ervaring

gelijk geholpen vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
8

picobello

naar tevredenheid opgelost

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

Service ten top

Bespreken voor verschillende opties voordat naar probleem wordt gezocht en ook tijdig op de hoogte van de status van reparatie. Vriendelijk personeel die de tijd nemen om de klant tot dienst te zijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

Prima ervaring en service.

Nieuwe autosleutels besteld en oude autosleutels gerepareerd. Prima service en afhandeling

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.
9

Goed geholpen

Ik had al eerder een trekhaak besteld, na 6 weken werd ik gebeld dat de trekhaak binnen was, afspraak gemaakt en dag van te voren werd ik gebeld dat er niets binnen was. Toen Rida gebeld gelijk afspraak gemaakt en binnen 10 dagen zat de trekhaak er onder.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
8

Vriendelijk en goede service

Auto en camper al aantal jaren in onderhoud. Deskundig en vriendelijk personeel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.
9

zeer goed

zeer goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

Prima servicebeurt

Zowel afspraak maken, uitvoeren van het werk en ophalen auto zijn prima geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

Snel en vakkundig geholpen

Binnen 1 week kon ik terecht voor een grote reparatie en een vervangauto waar een rolstoel in past was geen probleem. Alles werd duidelijk vooraf uitgelegd en als er tijdens de reparatie iets onverwachts werd gevonden, werd er steeds even telefonisch overlegd. Extra avondwerk om het op tijd af te krijgen was ook geen enkel probleem. De bestelbus rijdt weer super. Vriendelijk en behulpzame medewerkers en dus samengevat: een aanrader!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

Fantastisch geholpen!

Sta je dan, 1 dag voor vertrek op vakantie met een kapotte accu! Met dank aan de snelle service van Rida leverde dit gelukkig geen problemen op en kunnen we met een nieuwe accu weer vertrekken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
6

Traag personeel

Ik kwam voor een KLEINE beurt, en ik zou er op wachten twee en een half uur later zat ik terug in de auto.??

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
5

Zeer gemengde gevoelens

Bezoek 1: motorstoringsignaal; lampje brandt. Direct geholpen, oorzaak gesignaleerd: motorklepje radiateur werkt niet. Afspraak gemaakt. Bezoek 2: (Ik dacht ter reparatie): weer onderzoek: signalering hetzelfde.(?!) Afspraak gemaakt Bezoek 3: motortje zou vervangen worden: verkeerd onderdeel.(?!) Ik ga auto ophalen, niet gerepareerd en vraag wat de kosten gaan zijn. Baas zegt ongeveer 300 euro. Nieuwe afspraak. Bezoek 4: reparatie geslaagd; compleet onderdeel vervangen. Totale prijs bijna 800 euro! Discussie gehad met Co Verlinde en uiteindelijk dan toch maar met veel tegenzijn betaald. Zeer boos en teleurgesteld ben ik.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.
9

Heel goed geholpen,en auto netjes gerepareert

Gebeld naar pechhulp Vakgarage,kon deze telefonisch niet bereiken. Daarna naar garage Rida gebeld, heeft mij toen doorverbonden Na een half uur was de pechhulp er,en heeft gekeken onder de motorkap naar De storing en gebeld naar Vakgarage in Halsteren maar hadden geen tijd, Daarna naar Roosendaal gereden met de pechhulp achter ons aan,daar een leenauto meegekregen,hebben ons netjes geholpen volgende dag stond de auto al bij Rida die ons belden dinsdag was de auto al klaar.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

Prima

Heb rustig kunnen zitten werken terwijl mijn auto onderhanden werd genomen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

een goede service!

De auto wordt netjes nagezien. Alle reparaties worden door gebeld . En na goedkeuring netjes uit gevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte

Bedrijfsgegevens

Mr FJ Haarmanweg 4

4538AR Terneuzen

0115622600

[email protected]

Over Vakgarage Nederland

Vakgarage is de grootste onafhankelijke garageformule van Nederland met meer dan 350 vestigingen door het hele land. Elke vestiging is lokaal geworteld en wordt gerund door vakmensen uit de buurt. Bij Vakgarage staat persoonlijke service, betrouwbaarheid en gemak voorop – of je nu komt voor onderhoud, reparatie of advies. Met onze slagzin “Kom gerust verder” onderstrepen we onze belofte: iedereen is welkom, we staan klaar om je veilig en met vertrouwen van A naar B én weer terug te helpen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.