Doen wat ze beloven en denken mee.

Ik had nog nooit een auto gekocht en dankzij Jaap is dat nu gelukt. Ik had veel vragen en die mocht ik allemaal stellen en er werd enorm goed mee gedacht. We voelden on echt klant. We hadden gelijk een goed vertrouwen in Rida en zijn ontzettend blij met onze auto! De leuke verrassing die we meekregen bij het ophalen van de auto was met recht een verrassing!

Wisselend

Mijn APK goed geregeld, maar de afhandeling van het blijven branden van een controle lampje blijf is storend vinden, is nog steeds niet opgelost

• Faciliteiten wachtruimte

Er is deze keer niet goed gecommuniceerd

Slechte communicatie. Auto stond in de garage na reparatie schade . Is bij jullie onderling niet gecommuniceerd daarover . Gevolg dat afspraak moest worden verzet . Vervolgens slechte communicatie over de leenauto . Er zou een auto klaar staan , die stond niet klaar . Tijd afgesproken wanneer de leenauto terug gebracht zou worden . Halverwege de dag een telefoontje hoe laat de auto terug zou zijn want ze hadden hem nodig .

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

I.h.a. Goed, maar attentiepunt!

Onderhoud jaarbeurt neem ik aan goed uitgevoerd. Verslaglegging is beperkt.. Echter na bericht dat app vakgarage is bijgewerkt blijken hier twee rode uitroeptekens te staan over remvloeistof en remtrommels. Als die kloppen is gelijk de afgesloten pechhulp ondermijnd of wellicht niet geldig! Garage Rida gebeld maar die geven aan kinderziekten app. Dit is niet in orde. Deze punten moeten expliciet duidelijk zijn. Graag uw reactie.p

• Deskundigheid N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte

Servicing of car and car charging repair

I was told to come at 8am while my car got serviced only at 11am. I had to wait till 1pm at the shop. Also for the second time, at the reception she charged me double for a particular service. This happened last year and it happened again this year. When I tried to explain the issue to the lady at the reception, without understanding me, she first blamed me and said(I explained this to you last year). Instead of apologizing to the customer who you have for the second year charged me double and I(the customer) had to point out your error on my receipt. I had to drive back to the shop to get my refund. Also I came to your shop last year to complain about my car charging not working. I was told to schedule an appointment with you this year. I had to wait almost 1 month from the day I came to your shop last year. When I then came this year, the lady at the reception told me I had to contact another workshop to repair the issue. This is after I waited 1 month to come to your workshop. I explained to her that I was told by you(the owner) to comeback this year but without any remorse she said(I don’t know why any of my colleagues told you to come back here to repair the charging). She wrote me a number on a paper and said call them for your issue. This was said to me in a very rude manner. Till today I am yet to repair my charging, I call the other company for 3 days. Finally they gave me appointment in 1 month from then to diagnose the problem. Not for repair but diagnose. This is very unacceptable. I bought my car with you and referred more colleagues to your shop and one bought a car from you. Because I believed that you had a good service. But due to my bad experience now I cannot do this again.

vakkundig geholpen

Mijn eerste keer in deze garage.Prima enervaring.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Het gevoel een poot uitgedraaid te zijn

In het verleden goede zaken gedaan met Rida en erg vriendelijk personeel. Daarom altijd als tevreden klant teruggekomen. Bij de laatste APK moesten de trommelremmen achter afgesteld worden, hier zouden ze 2 uur (!!) over gedaan hebben. Hier heb ik nog nooit van gehoord en ook op andere plekken nog nooit meegemaakt. Na aangegeven te hebben dit erg lang te vinden kwam de uitleg dit meermaals gedaan te moeten hebben vanwege de remdruk. Ik vind dit erg lang voor zulke ervaren monteurs, denk niet dat ik nog terug ga. Zo ben je dik 200 euro kwijt voor een APK en een handrem stellen.. belachelijk!

• Faciliteiten wachtruimte

Nette aflevering van de auto

Aflevering van occasion. Keurig verzorgd, auto in bijna nieuwstaat ontvangen. Piepende ruitenwissers na een paar dagen snel en goed opgelost ondanks dat de juiste types niet voorhanden was. Gewoon nette aflevering.

• Faciliteiten wachtruimte

Duidelijk en snel de afspraak nagekomen

Afgesproken in december voor een afspraak in januari en ook tevens direct onze verzekering voor 1 jaar vast gezet ,(pechhulp) We zijn zeer tevreden over de hulp die geboden word aan het loket Een pluim van ons

Was beter

Na verwisseling met Louwman Kia vind ik persoonlijk de samenwerking met uw bedrijf minder goed

Snel en goed geholpen

Een nieuwe accu voor hybride nodig

Is altijd goed

Goed geholpen!

• Faciliteiten wachtruimte

Ik twijfel aan de kundigheid van de monteurs.

Het personeel was vriendelijk en de garage netjes. Echter na het uitvoeren van het onderhoud zijn er mij twee aspecten opgevallen. 1. Mijn dimlicht rechts is opnieuw afgesteld omdat deze blijkbaar niet goed gericht stond. Echter na bezoek aan de garage staat het dimlicht naar mijn inzicht te hoog afgesteld, deze schijnt hoger dan de horizon en tevens hinder ik sinds het bijstellen van het dimlicht mijn tegenliggers die vervolgens hun grootlicht opgooien naar mij omdat ze denken dat mijn grootlicht aan staat. Dan klopt er iets niet aan de afstelling. 2. Mijn motorolie is ververst. Een olie pijlstok heeft twee vaste waarden waartussen de olie gevuld moet worden. Dit heet het ‘maximum’ en het ‘minimum’. Waarom is de motorolie in mijn Hyundai dan bijna twee centimeter boven het ‘maximum’ niveau gevuld? Dit is té veel olie in het motorblok, waardoor de druk te hoog kan worden en de krukas de olie kan laten schuimen. Schade zal hierbij optreden met ellende tot gevolg. Zo iets simpels om niet verder te vullen dan ‘maximum’ en toch gaat het hier fout. Dit kost mij weer moeite en tijd om de olie af te laten tot een veilig niveau. Al met al dus niet geheel tevreden. Ik zal mijn punten hieronder even verduidelijken; Service; NVT omdat ik dit van de week ontdekt heb en ik dit nu aan jullie meld. Het punt service kan ik pas beoordelen na reactie op dit bericht. Deskundigheid; ondermaats voor mijn gevoel door een simpele fout wat gevolgen kan hebben. Prijs/kwaliteit; zover ik kon vinden op internet zitten jullie op de gemiddelde prijs, niet de hoogste en niet de laagste. De prijs is oke, maar de kwaliteit op dit moment niet. Klantvriendelijkheid; Die was er wel en ook werden mijn vragen netjes beantwoord. De overige punten waren in mijn ogen ook op orde.

• Service N.v.t.

Betrouwbare garage , vriendelijk personeel

• Faciliteiten wachtruimte

Ging wel even mis met de rekening maar uiteindelijk allemaal goed

Geen opmerkingen.

vriendelijk personeel

wordt altijd netjes geholpen

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Klasse

Goed geholpen en netjes afgewikkeld.

• Faciliteiten wachtruimte

Al jaren klant, service dik in orde,en goedkope pechhulp

positief

vriendelijk te woord gestaan , keurig geholpen , de klacht is opgelost.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

super

worden altijd goed geholpen

Heel tevreden.....

Ik ben netjes thuisgebracht en opgehaald, er werd een hoes over de stoel getrokken dus bleef alles netjes schoon, we zijn er weer een tijdje vanaf, want wat een prijzen tegenwoordig.......

Prima Service.

Zeer prettige sfeer en goede service.

Gewoon goed

Vakkundig personeel, vriendelijke mensen, goede organisatie

goed geregeld

goed op de hoogte gehouden van de vorderingen

Slecht

Onze twee wielen waren niet vastgezet. Toen de anwb aangaf dat we jullie aansprakelijk moesten stellen voor deze gevaarlijke situatie door jullie veroorzaakt hebben we dit niet gedaan maar enkel gebeld. Jullie hebben bevestigd dat het jullie fout is en jullie erop terug komen. Dat hebben jullie niet gedaan. Dus onze ervaring is slecht.