Gedaan wat was gevraagd.
Gewoon goed overleg
Ik hou van Kia
Netjes geregeld
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Ik ben al langer klant. Ze zijn persoonlijk en kennen me, ik voel me er thuis.
altijd snel een afspraak gmaakt
Gewoon goed,
Goed
Altijd vriendelijk personeel, denken goed mee.
oke
Tweemaal door de vrouwelijke receptionist te woord gestaan, zij mag wat mij betreft een stuk vriendelijker zijn. Het zou ook fijn zijn als ze geen half werk verricht! In tegendeel was haar mannelijke collega (Patrick) wel zeer vriendelijk en ben ik door hem erg goed geholpen! Compliment voor deze meneer en de overige collega’s.
ben zeer tevreden met de service die altijd geleverd wordt
Samen naar een gepaste oplossing kijken waarbij open en eerlijk gecommuniceerd wordt.
Tijdens een erg warm weekend weg bleek de airco niet te werken. Kon vlot een afspraak maken om e.e.a. te laten herstellen/repareren. Viel wel wat duurder uit dan telefonisch medegedeeld ivm bijkomende 'handelingen'.
redelijke in service maar nog te kort klant om verder oordeel te geven
zijn langs geweest omdat mijn auto niet startte ,even de accu erop en naar de garage gereden nieuwe accu erin en klaar was kees ,half uur geduurd
Zie boven
Mijn auto is al sinds de aankoop in ouderhoud bij Vakgarage Rida. Er is weinig onderhoud nodig, maar de jaarlijkse beurten worden grondig en in overleg met mij als klant besproken en uitgevoerd. Er wordt gelet op veiligheid van het voertuig en de te maken kosten. Zeer tevreden.
vriendelijke ontvangst en goede service
Jullie doen er alles aan om problemen op te lossen zodat de klant met een perfecte wagen buiten gaat
Had online een afspraak gemaakt voor de APK voor €49,95 Hierna kreeg ik een rekening gepresenteerd van €183,- Waaronder koplampen afstellen,controle valt onder de APK, lampen stonden niet onveilig te hoog en er is mij niet gevraagd Ook is de aansluiting uitlaatdemper bij de klem iets aangesmeerd met gungum,deze 2 werkzaamheden kosten 2x€42,- excl btw Dit alles opgeteld (ook de APK €49,95 werd nogmaals btw overgerekend,maakt dat ik mij zwaar genomen voel Hier zet ik nooit meer een voet over de drempel
Alles goed verlopen.
als er tijd is wordt je direct geholpen
Afspraak om 12.45 uur, door jullie verzet naar 14.00 uur zonder bericht. Was niet klaar toen ik de auto om 16.30 uur kwam ophalen. Klaar om 16.45 uur. Van de faktuur schrok ik, n.l. Euro 662., en bleek de vakgarage pechhulp ad Euro 50, 2x te zijn gefactureerd.
Mr FJ Haarmanweg 4
4538AR Terneuzen
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.