Filters

10

Prima servicebeurt

Zowel afspraak maken, uitvoeren van het werk en ophalen auto zijn prima geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

Snel en vakkundig geholpen

Binnen 1 week kon ik terecht voor een grote reparatie en een vervangauto waar een rolstoel in past was geen probleem. Alles werd duidelijk vooraf uitgelegd en als er tijdens de reparatie iets onverwachts werd gevonden, werd er steeds even telefonisch overlegd. Extra avondwerk om het op tijd af te krijgen was ook geen enkel probleem. De bestelbus rijdt weer super. Vriendelijk en behulpzame medewerkers en dus samengevat: een aanrader!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

Fantastisch geholpen!

Sta je dan, 1 dag voor vertrek op vakantie met een kapotte accu! Met dank aan de snelle service van Rida leverde dit gelukkig geen problemen op en kunnen we met een nieuwe accu weer vertrekken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
6

Traag personeel

Ik kwam voor een KLEINE beurt, en ik zou er op wachten twee en een half uur later zat ik terug in de auto.??

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
5

Zeer gemengde gevoelens

Bezoek 1: motorstoringsignaal; lampje brandt. Direct geholpen, oorzaak gesignaleerd: motorklepje radiateur werkt niet. Afspraak gemaakt. Bezoek 2: (Ik dacht ter reparatie): weer onderzoek: signalering hetzelfde.(?!) Afspraak gemaakt Bezoek 3: motortje zou vervangen worden: verkeerd onderdeel.(?!) Ik ga auto ophalen, niet gerepareerd en vraag wat de kosten gaan zijn. Baas zegt ongeveer 300 euro. Nieuwe afspraak. Bezoek 4: reparatie geslaagd; compleet onderdeel vervangen. Totale prijs bijna 800 euro! Discussie gehad met Co Verlinde en uiteindelijk dan toch maar met veel tegenzijn betaald. Zeer boos en teleurgesteld ben ik.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.
9

Heel goed geholpen,en auto netjes gerepareert

Gebeld naar pechhulp Vakgarage,kon deze telefonisch niet bereiken. Daarna naar garage Rida gebeld, heeft mij toen doorverbonden Na een half uur was de pechhulp er,en heeft gekeken onder de motorkap naar De storing en gebeld naar Vakgarage in Halsteren maar hadden geen tijd, Daarna naar Roosendaal gereden met de pechhulp achter ons aan,daar een leenauto meegekregen,hebben ons netjes geholpen volgende dag stond de auto al bij Rida die ons belden dinsdag was de auto al klaar.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

Prima

Heb rustig kunnen zitten werken terwijl mijn auto onderhanden werd genomen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

een goede service!

De auto wordt netjes nagezien. Alle reparaties worden door gebeld . En na goedkeuring netjes uit gevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

altijd goed

Ik heb alleen maar goede ervaring met de garage. We komen al vele jaren bij jullie,dat zegt genoeg denk ik.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
9

.

.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

Zeer tevreden

Deze keer had ik weer rechtstreeks contact met de monteur en receptioniste. Wat de lijntjes kort houd over de toestand van mijn auto.duidelijk advies gekregen over de te verwachte kosten. Terwijl ik alleen maar een afspraak had voor een Apk. Ik ben heel vriendelijk ontvangen.met natuurlijk een heerlijk bakkie koffie. Kortom zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

Netjes geholpen

Ik heb een andere auto gekocht en ben netjes geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
7

Snel en vriendelijk geholpen

Kwam voor kentekenplaat verlichting te vervangen ivm defect lampje. Ik begrijp dat voor niks de zon opgaat maar om ruim 28 euro te moeten betalen voor een lampje van 1,50 vind ik wel veel geld. De rest was arbeidsloon, het lijkt mij dat voor een beetje monteur dit zo gedaan is. Zelf wist ik niet hoe ik het los moest maken en wilde voorkomen dat ik iets kapot zou maken. Vroeger was het voor zo iets simpels dat je het lampje moest betalen en de rest was service. Zeker voor een klant zoals ik die al jaren bij jullie kom. Ik heb het niet over bv een koplamp waar je tegenwoordig slecht bij kan dat dus veel werk kan zijn. Dit vond ik wel jammer. Verder werd ik prima geholpen!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte
10

Goede service en communicatie

Afspraak is afspraak. Ook altijd goede feedback na herstelling of keuring.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
8

Betrouwbaar en vakbekwaam bedrijf

Positief

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

Uitmuntend

Occasion gekocht bij RIDA Terneuzen. In een woord gewoon geweldig. Uitstekende service en uitstekende afhandeling. Dit zijn mensen die echt klantgericht te werk gaan ipv een nummer te zijn. Meer dan lof, en zeker een grote dikke pluim voor Verkoper Jaap d' Hollander. Deze mensen zijn 1000% aan te raden. Dus bent U op zoek naar occasion Opel of Kia of ander merk dan bent U hier aan het juiste adres en U bent 1000% tevreden P. Saman

  • Aanbevelen? Ja
  • Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.
9

Prima !

Zeer snel en zeer deskundig geholpen aan een schappelijke prijs

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.
10

Fijn geholpen

Denken mee

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.
10

Meteen geholpen zonder afspraak

Goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

Prima en vakkundig geholpen

Snel afspraak kunnen maken en daarna snel, vakkundig en volgens planning geholpen Het personeel was vriendelijk en behulpzaam

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.
2

Zeer "overpriced"

Wanneer ik de factuur splits zie ik 568 aan werkuren, lijkt mij overdreven voor een grote beurt. Vakgarage Pechhulp is niet om gevraagd. Remblokken/ schijven zijn bij veel bedrijven stukken goedkoper In de vorige Kia werd er rekening gehouden met het minieme aantal kilometers wat daar gebruik van genaakt werd. Nu is er gewoon gekozen voor een grote beurt volgens de voorschriften van Kia. Wij zoeken volgende keer naar een goedkopere garage.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

Super

De mevrouw achter de balie is een toppertje

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
7

goed

Goede afspraak op tijd en klaar op tijd

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

Uitlijning auto naar tevredenheid uitgevoerd

Monteur kwam ook nog even uitleg geven wat hij precies gedaan had. Altijd prettig om te weten wie er aan je auto gewerkt heeft en wat er gedaan is. Keurig!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
7

Goed maar jammer dat het zo moest

Het is opgelost in die zin dat het langer duurt voor het probleem zich weer voordoet. Blij dat er wel mee werd gedacht uiteindelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte

Bedrijfsgegevens

Mr FJ Haarmanweg 4

4538AR Terneuzen

0115622600

[email protected]

Over Vakgarage Nederland

Vakgarage is de grootste onafhankelijke garageformule van Nederland met meer dan 350 vestigingen door het hele land. Elke vestiging is lokaal geworteld en wordt gerund door vakmensen uit de buurt. Bij Vakgarage staat persoonlijke service, betrouwbaarheid en gemak voorop – of je nu komt voor onderhoud, reparatie of advies. Met onze slagzin “Kom gerust verder” onderstrepen we onze belofte: iedereen is welkom, we staan klaar om je veilig en met vertrouwen van A naar B én weer terug te helpen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.