Filters

4

Het probleem is er nog steeds.Wij willen een oplossing en dat gaat niet ondanks garantie.

Mooie gebruikte auto gekocht en met garantie. 2 x 4 uur gewacht op eigen initiatief. Zit nog steeds met het probleem. Ze hebben hun best gedaan. Maar het geluid is er nog steeds in de koppeling en dat is heel erg vervelend. Het rare is dat dit geluid na het plaatsen de eerste keer van het nieuwe onderdeel er is, we hadden eerst een kraak in de koppeling en ik zeg dan zit het hier in. Wij willen gewoon het zeer irritante geluid weg hebben die bij elke koppeling beweging er is. Niets meer en niets minder. Ze hebben hun best gedaan . Dus ik wil heel graag een oplossing en als het opgelost is dan wil ik dit met alle plezier een goede voldoende geven wij willen gewoon een stille koppeling dat is alles en dit zonder vervelende discussies. Ik wil ze wel aanbevelen maar dit na een oplossing nu moet ik op eigen kosten naar een ander gaan en dat lijkt me niet de bedoeling. Dus ik hoop van harte dat we dit snel kunnen aanpassen naar ja en dat ik klant kan blijven en niet naar een ander moet of willen gaan.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

Platte band

Ik had die dag een afspraak in ZW-Brabant. Maar mijn auto met platte band. Afspraak gemaakt met RIDA Terneuzen. Rida-meneer was er na een uur, pompte band op en nam de KIA mee. Na twee uur terug: nieuwe band. Kosten? Nog geen 180 euro!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.
7

Goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
8

Goed

Altijd vriendelijk en service is goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

Zeer goed

Geen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
4

grote prijs afwijking van de prijsopgave

prijs opgave gevraagd voor het vernieuwen van een distributieriem , prijs afgesproken en afspraak gemaakt, op de dag van reparatie kwam ik er achter dat er een bepaald onderdeel niet bij de prijsopgaaf was meegerekend , dus er kwam nog eens €100,- bij , auto was niet op de afgesproken dag klaar , dus kon er een dag later pas om en toen kreeg ik te horen dat er nog eens 1 1/2uur extra uurloon bij kwam , daar ben ik niet mee akkoord gegaan

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.
9

Goede service

Ondanks verkeerde aansluiting van de ruitenwisserbladen direct geholpen om de wissers te monteren op de zaak.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.
7

Het was goed

Ik heb het als goed ervaren zo net voor de winter

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

Goed georganiseerde wintercheck

De wintercheck was prima georganiseerd. Rida denkt mee met de klant over wat nodig is.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

Heel netjes geholpen

Zonder afspraak langs gegaan ivm loszittende ruitenwisser heel netjes en vlug geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

Ben al jaren bij jullie firma.

Altijd goede service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

Gewoon goed

Netjes en correct geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
8

Gemoeid vriendelijk je voelt je direct op je gemak

Ik heb al verschillende auto's bij jullie gekocht en we zijn soms niet eens met de prijs maar na een tijdje komen we er toch uit dit moet kunnen ieder probeert er zoveel mogelijk uit te halen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

klantvriendelijk en vlot

Leuke winter check voor de Kia Niro.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
7

Top

Zeer positief

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

is goed

Goeie service, vriendelijk als je iets vraagt

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
9

zeer fijn geholpen

fijne auto gekocht en netjes geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
8

goede service en denken mee

fijne garage om daar klant te zijn en goede service. begrijpen je situatie als je problemen gehad hebt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

Prima garage.

Altijd goed en volgens afspraak geholpen. Vriendelijk personeel

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
4

Zeer onduidelijk wat jullie precies doen en waarom.

Als ik de rekening van vorig jaar bekijk en vergelijk met die van dit jaar kan ik alleen constateren dat die van 327,83 naar 408,21 (= 24,5% meer). is gegaan maar in detail is het heel vaag waar het verschil in zit. De kleine onderhoudsbeurt gaat bijv. van 91,93 naar 110,-, interieurfilter vervangen van 0,0 naar 17,60, pechhulp staat ere vorig jaar niet op maar nu wel voor 41,28, DCT uitlezen?/service-interval resetten is nu 42,- en staat er vorig niet op. Kortom vaagheid/duidelijkheid ontbreekt. Ik denk volgend jaar m'n pechhulp maar eens over te slaan.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

Service zoals het HEURT!

Toen de banden spanning indicatie een foutmelding gaf, heeft men deze op de juiste druk gebracht waarna de melding verdween. Klaar terwijl je wacht, waar zie je dat nog!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.
10

Prima service!

Kan merken aan de auto dat die degelijk onderhoud heeft gekregen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.
9

Goede en gedege garage

Mensen zijn vriendelijk en behulpzaam. Vakkennis aanwezig. Echt een aanrader

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
8

Ondanks de hoge kosten toch tevreden.

Onderhoudskosten nemen de laatste jaren sterk toe. Allerlei redenen voor natuurlijk. Je verwacht dan wel een kwalitatief goed uitgevoerde onderhoudsbeurt. Ondanks dat ik geen automonteur ben krijg ik toch het gevoel dat er consciëntieus gewerkt wordt. Ook de informatie omtrent het uitgevoerde werk is voldoende. Er was een leveringsprobleem met de remschijven, de montage duurde daardoor een dag langer. Dat kan gebeuren en als je daar dan tijdig en duidelijk over geïnformeerd wordt is dat ook niet meteen problematisch. Al met al krijg je wel het gevoel dat het inderdaad een vakgarage met vakmensen is.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
9

Wij zijn prima geholpen

zie boven

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Bedrijfsgegevens

Mr FJ Haarmanweg 4

4538AR Terneuzen

0115622600

[email protected]

Over Vakgarage Nederland

Vakgarage is de grootste onafhankelijke garageformule van Nederland met meer dan 350 vestigingen door het hele land. Elke vestiging is lokaal geworteld en wordt gerund door vakmensen uit de buurt. Bij Vakgarage staat persoonlijke service, betrouwbaarheid en gemak voorop – of je nu komt voor onderhoud, reparatie of advies. Met onze slagzin “Kom gerust verder” onderstrepen we onze belofte: iedereen is welkom, we staan klaar om je veilig en met vertrouwen van A naar B én weer terug te helpen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.