Als ik de rekening van vorig jaar bekijk en vergelijk met die van dit jaar kan ik alleen constateren dat die van 327,83 naar 408,21 (= 24,5% meer). is gegaan maar in detail is het heel vaag waar het verschil in zit. De kleine onderhoudsbeurt gaat bijv. van 91,93 naar 110,-, interieurfilter vervangen van 0,0 naar 17,60, pechhulp staat ere vorig jaar niet op maar nu wel voor 41,28, DCT uitlezen?/service-interval resetten is nu 42,- en staat er vorig niet op. Kortom vaagheid/duidelijkheid ontbreekt. Ik denk volgend jaar m'n pechhulp maar eens over te slaan.
Toen de banden spanning indicatie een foutmelding gaf, heeft men deze op de juiste druk gebracht waarna de melding verdween. Klaar terwijl je wacht, waar zie je dat nog!!
Kan merken aan de auto dat die degelijk onderhoud heeft gekregen.
Mensen zijn vriendelijk en behulpzaam. Vakkennis aanwezig. Echt een aanrader
Onderhoudskosten nemen de laatste jaren sterk toe. Allerlei redenen voor natuurlijk. Je verwacht dan wel een kwalitatief goed uitgevoerde onderhoudsbeurt. Ondanks dat ik geen automonteur ben krijg ik toch het gevoel dat er consciëntieus gewerkt wordt. Ook de informatie omtrent het uitgevoerde werk is voldoende. Er was een leveringsprobleem met de remschijven, de montage duurde daardoor een dag langer. Dat kan gebeuren en als je daar dan tijdig en duidelijk over geïnformeerd wordt is dat ook niet meteen problematisch. Al met al krijg je wel het gevoel dat het inderdaad een vakgarage met vakmensen is.
zie boven
De baas is een zeer onvriendelijk iemand. Aangegeven bij onderhoudsbeurt dat er iets mis is bij rechter voorkant. Week na onderhoudsbeurt bijna een ongeluk omdat rechter voor veer brak. Ook mijn auto goedgekeurd terwijl anwb aangaf dat ik 4 versleten remschijven had en dus afgekeurd had moeten worden. Baas vond het maar allemaal normaal en ik moezt niet zo zeuren volgens hem.
Mijn ervaring is als boven.
Altijd uitstekend geholpen
Mijn autosleutel is zeer goed en voordelig gerepareerd. En 1 dag eerder klaar dan verwacht.
Moeilijke en onduidelijke afspraken Urenlang wachten ter plaatse zonder informatie
Ik was op tijd op de afspraak, maar eerst moest er vergaderd en gegeten worden zodat het te lang duurde voor men aan mijn auto begon. Ik wilde dat mijn auto nagekeken werd omdat ik hem een jaar geleden via Rida gekocht had. Van de prijsopgave ben ik behoorlijk geschrokken, bijna 600 euro. Ik vind het niet nodig om na 5000 km allerlei zaken te gaan verversen en vervangen waarvoor Ford zelf andere richtlijnen heeft. Dus in overleg met jullie wat zaken overgeslagen. En dan staat er ook op de nota ‘ruitensproeier vloeistof’(gratis) €5 (exclusief BTW). Dat zag ik pas toen ik eindelijk thuis was. Maar ik was het op een bepaald moment helemaal zat en wilde naar huis, dus over het hoofd gezien.
Beste, Vervelend te horen dat u teleurgesteld bent dat is zeker niet de bedoeling geweest. Ik zie ook dat er inderdaad 5 euro teveel gerekend is dit verschil gaan wij dan ook netjes aan u terug storten excuus voor het ongemak ik hoop dat we u volgende jaar voor de volgende beurt weer mogen zien. Met vriendelijke groet, Vakgarage Rida
Dit was de tweede (technisch gezien reeds derde!) maal dat ik voor een probleem een afspraak maak (kapot licht pinker achter) blijkt dat ze enkel een noodreparatie kunnen doen wegens niet de juiste stukken (alle begrip!), me weken later een NIEUWE afspraak maken (waar ik opnieuw uren zit) om me dan te vertellen dat ze opnieuw een noodreparatie gedaan hebben want ze opnieuw niet de juiste stukken - en eigenlijk de boel volledig verkl*** hebben - en me dan doodleuk zeggen dat het dan toch gewoon een volledig nieuw achterlicht zou moeten worden ... weten jullie eigl wel waarmee jullie bezig zijn? "Vak"garage, wat een klucht!
ik wordt altijd goed geholpen
Heel veel geld betaald om batterij van de afstandsbediening te vervangen, dit was 18 euro voor een batterij van een paar cent.
Beste, Jammer dat u dit zo ervaren heeft, graag deel ik ook onze kant van het verhaal toen u bij ons was om de batterij te vervangen was het enorm druk toch hebben wij de moeite genomen u direct te helpen, En u bent in 2021 voor het laatst geweest voor een beurt. Ik zie dan ook geen reden dat wij de arbeid voor niks moeten doen.
Ik werd niet vriendelijk benaderd, dat is geen goede reclame. Ik begrijp dat dit een momentopname is van één dag, maar het is niet aangenaam om op deze manier benaderd te worden. Er werd aangegeven dat er eigenlijk geen losse APK meer mogelijk is, terwijl dat wel is wat wij nodig hebben. Hopelijk wordt dit beleid herzien. De werkzaamheden zijn wel goed uitgevoerd. Ik kon ook een elektrische leenfiets gebruiken, wat ook goede service is.
Zijn klantvriendelijk, en hebben ons goed geholpen bij de aanschaf van een occasion.
Overgestapt van de Opel garage naar Rida. Inschrijving ging keurig, vriendelijke dame bij de receptie. Auto ging voor jaarlijkse beurt. Helaas waren de voorste wieldoppen die wij net nieuw aangeschaft hadden, erg beschadigd. Ook zat er een veeg witte verf(?) op. Het onderhoudsboekje was niet ingevuld en spoorloos. Bleek naast de passagiersstoel te liggen. Moesten weer van Hulst naar Terneuzen om het boekje in te laten vullen.
Medewerkende en vooral.recrptioniste vriendelijk en meedenkend. Hoorde storend geluid ( links voor rammelend geluid) is naar gekeken.op brug . Niets speciiaals gevonden behalve dat er een kap verschoven was vanwege een noodstop. Kap is terug gezet hopende daarmee probleem.opgelost te zijn. Echter storend geluid terug . Nu afspraak gemaakt voor 2 Sept voor na te kijken hopende dat probkeem opgelost kan worden.
gelijk geholpen vriendelijk
naar tevredenheid opgelost
Bespreken voor verschillende opties voordat naar probleem wordt gezocht en ook tijdig op de hoogte van de status van reparatie. Vriendelijk personeel die de tijd nemen om de klant tot dienst te zijn.
Nieuwe autosleutels besteld en oude autosleutels gerepareerd. Prima service en afhandeling
Ik had al eerder een trekhaak besteld, na 6 weken werd ik gebeld dat de trekhaak binnen was, afspraak gemaakt en dag van te voren werd ik gebeld dat er niets binnen was. Toen Rida gebeld gelijk afspraak gemaakt en binnen 10 dagen zat de trekhaak er onder.
Auto en camper al aantal jaren in onderhoud. Deskundig en vriendelijk personeel.
Mr FJ Haarmanweg 4
4538AR Terneuzen
Vakgarage is de grootste onafhankelijke garageformule van Nederland met meer dan 350 vestigingen door het hele land. Elke vestiging is lokaal geworteld en wordt gerund door vakmensen uit de buurt. Bij Vakgarage staat persoonlijke service, betrouwbaarheid en gemak voorop – of je nu komt voor onderhoud, reparatie of advies. Met onze slagzin “Kom gerust verder” onderstrepen we onze belofte: iedereen is welkom, we staan klaar om je veilig en met vertrouwen van A naar B én weer terug te helpen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.