• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Pechgeval afgelopen week, na een belletje binnen een half uur een monteur aan de deur. Auto bleek lekke koppakking te hebben. Heb hem ter plekke ingeruild op een mooie jonge Fiat Panda met heel weinig kilometers. Bij aflevering geen bloemen maar een heerlijke slagroomtaart. Snelle actie en klantvriendelijke medewerkers, daar hou ik van. Blijf zeker komen en beveel ze zeker aan.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel erg , eigenlijk niet te beschrijven.\r\nOccasion voor ca 8500 euro gekocht , ons verlies genomen en in nette garage in de buurt voor ca 1500 euro laten herstellen .\r\nDeze mensen ondeskundig en zeer bot cq denken enkel aan geld.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Reparatie laten uitvoeren bij de garage in terneuzen, definitive rekening was 30% meer dan de aangeboden offerte...eerste en laatste keer dat wij hier komen.

Geachte heer Bakker, inmiddels is deze zaak tussen ons afgerond. Het zou fair zijn als u hier zou willen aangeven dat het ging om een bijkomende reparatie van een ander euvel (probleem in het boordnetregelapparaat) welke niet in de oorspronkelijke offerte was voorzien. Wij hebben u coulancehalve een gedeeltelijke creditering gedaan, niet omdat de factuur niet zou kloppen maar zuiver om de kwestie naar beider tevredenheid te kunnen afsluiten. Een tevreden klant is ons wat waard, daar komen onze mensen elke dag met volle overtuiging voor naar het werk.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klantvriendelijk en staan altijd klaar als je ze nodig hebt.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik op ze kan bouwen

Over Stichting Vakgarage

Over Vakgarage RIDA