Perfectie, gecombineerd met professionaliteit en vriendelijkheid...

Sinds 10 jaar klant bij een goed mee denkende garage die oprecht advies geeft, klantvriendelijk en behulpzaam is...!!! Het is een geruststellende gedachte dat de auto hier onder controle is... Mijn dank voor jullie inzet.....:-)

Vertrouwd adres.

Kom al 20 jaar bij toenmalig Vakgarage Hofstra. Nu nieuw pand in Grouw onder de naam Vakgarage A32. Betrouwbaar adres voor reparatie en onderhoud. Wens Marijke en al het personeel heel veel succes op de nieuwe locatie.

Top garage!

Ik heb mijn BMW's voorheen bij de merkdealer gehad. Nu al jaren niet meer. Vakgarage Jirnsum/A32 heeft zeer veel kennis van duitse luxe merken. Prijs/kwaliteit is veel beter dan bij de merk dealer. De service beter. Aanrader.

• Faciliteiten wachtruimte

Een auto gekocht. Prima voor elkaar. Duidelijk uitleg en goede service.

• Showroom
  • Faciliteiten wachtruimte

2 maanden geleden een auto gekocht, nu helaas problemen met het roetfilter. Vakgarage Jirnsum heeft het probleem vandaag verholpen dikke prima

• Showroom

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Evt aankoop auto

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Prima ervaring met dit bedrijf, dat erg klantgericht werkt. Na inruil van onze grote diesel voor een kleine zuinige benzine-Japanner (occasion) werd deze keurig netjes afgeleverd, helemaal nagekeken met nieuwe apk en zelfs met 2 extra nieuwe banden erop (‘voor de zekerheid’). Na aanschaf bleek er een terugroep-actie van de dealer. Dit is door Vakgarage Jirnsum keurig geregeld door ons gratis een leenauto ter beschikking te stellen en onze Japanner naar de dealer te brengen. Zelf had ik een kleine storing in de parkeersensoren niet opgemerkt, maar Vakgarage Jirnsum wel en toen ik de auto weer kwam ophalen was dit nog even netjes aangepast, als ‘service van de zaak’. Kortom: een bedrijf waar men achter haar werk en auto’s staat en graag dat stapje extra zet om de klant te ontzorgen. Wij zijn dik tevreden!

Super, mijn vrouw moest naar Almere, maar de linkerachterband liep langzaam leeg, acht uur aanwezig, half negen klaar!!!! Top, top!!!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Super! Altijd de tijd voor je. Geeft groot vertrouwen!

Vrijdag 17 augustus brak mijn rechterbuitenspiegel af in Terherne. Naar deze garage verwezen en hier werd spontaan door een monteur de spiegel vakkundig afgekoppeld. Mijn dank was groot maar een rekening kreeg ik niet. Het was gratis! Grote klasse deze service, nogmaals hartelijk dank.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Prima geholpen en een schitterende auto gekocht.

Bij dit bedrijf een Volvo S60 gekocht uit 2002. Na de aankoop bleken er een aantal mankementen te zijn. In overleg met de verkoper zijn de gebreken hersteld. We hebben ieder de helft van de rekening betaald. Prima opgelost door dit bedrijf omdat ik de auto zonder garantie heb gekocht.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Vandaag 12-01-2018 een Seat Ibiza gekocht. Super service niks op aan te merken!!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Goede service. Vriendelijk en snel geholpen.

Een andere auto gekocht maar wij hebben het geluid van een kapot druklager niet herkent. De dag na aankoop gebeld en auto retour gebracht. Maandag contact gehad waarbij twee opties werden aangeboden wij kozen voor afzien van de koop. Maandag hebben we dit overlegd en dinsdag was alles afgerond. Geen auto maar wij zijn tevreden klanten. Zaken doen op basis van vertrouwen en respect daar kom ik graag weer terug. Een auto kopen blijft altijd een gok voor beide partijen maar bij Hofstra durf ik die gok wel te wagen. Succes mensen en tot ziens!

2 sterren: slechter dan verwacht

Bij dit bedrijf een gebruikte auto aangeschaft. Was door hun even tevoren apk gekeurd. Nagevraagd of daar nog iets bijzonders uit kwam. Was niet het geval. Tevens nagevraagd of de auto helemaal nagekeken was. Dat was hij. Was blijkbaar te goed van vertrouwen, thuis bleken de achterbanden zodanig versleten te zijn dat deze nooit door een apk keuring hadden mogen komen. Verkoper daar op aangesproken en kreeg toen wel te horen dat de auto gekeurd was met andere banden! Was zo eerlijk geweest om dat voor de koop mee te delen, had je wellicht nog een stel banden aan ons kunnen verkopen. Nu voelen wij ons niet alleen belazerd maar ook in gevaar gebracht. Jammer hoor, dit soort praktijken verwacht je in het westen, niet in Friesland. Tijden veranderen.

• Deskundigheid N.v.t.

Vriendelijk , meedenkend , oplossing zoekend , bekwaam personeel met een vriendelijke prijs voor reparatie/onderhoud . Wordt eventueel bij reparatie thuis gebracht en weer opgehaald .

Vorig jaar een auto gekocht bij Hofstra. Achteraf bleek de veiligheidsgordel niet okay te zijn. Zonder een maar is deze prijzige reparatie vervangen. Hele goede service, en lekkere koffie.

• Reden bezoek Andere reden

correct, vriendelijk, persoonlijk, deskundig

• Reden bezoek Andere reden

Wij er altijd terecht kunnen en het personeel met ons meedenkt.

Wij vanwege onder houd van een bedrijfsauto ( fort) zeer tevreden zijn en altijd vriendelijk geholpen worden ook voor andere vragen over onze Peugeot werden wij zeer vriendelijk te woord gestaan

Industriewei 10

9011WH Jirnsum