• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een heel fijn bedrijf waar je eerlijk word behandeld , zonder gladde praatjes. Voelt meteen betrokkenheid. En ze doen wat ze je beloven. De service is er fantastisch. De monteurs zijn ook super vriendelijk. De eigenaars ook altijd tijd voor een praatje. En ze gaan op zoek naar de auto als hij niet in de showroom staat. Top bedrijf ,ik raad iedereen die een gebruikte auto of nieuwe auto zoekt hier eens een bezoekje te brengen. De koffie smaakt er goed :):)

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Opslag en wisselen van winter- en zomerbanden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed geholpen ­čĹŹ

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Snelle service, klant gericht, prima bedrijf.\r\nFijne medewerkers

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima dienstverlening!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Aardige eigenaar en onze auto kon direct terecht, ondanks drukke planning...zeer correct en netjes geholpen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al jaren ons vertrouwde adres voor reparaties en advies omtrent onze auto(s). Schappelijk in de kosten, communiceert helder en werkt samen met andere partijen voor specialismes die ze niet zelf in huis hebben. Ze hebben service hoog in het vaandel staan en ons diverse malen geholpen bij niet-startende auto elders in het dorp (zonder daar extra kosten voor in rekening te brengen). \r\nIk zag onlangs dat je nu ook kentekens kan laten overzetten bij Sjeng, handig!\r\n\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima service. Eerlijke auto\'s, eerlijk bedrijf.\r\nGemaakte afspraken bij aankoop gebruikte auto keurig nagekomen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Was op zoek naar ruime gezinswagen kwam via marktplaats bij dit bedrijf terecht. Ben altijd beetje wantrouwend bij bedrijfen die ik niet ken. Eenmaal binnen heb ik op mijn gemak de auto kunnen bezichtigen.nette showroom en aardige jongeman die mij te woord stond. Auto gekocht en week later opgehaald , auto stond met prachtige grote rode strik op het dak midden in de showroom te glimmen en te wachten op nieuwe eigenaar. \r\nAUTO grote beurt gehad nieuwe distributie riem waterpomp en rondom nieuwe remblokken. Halfjaar bovag garantie erbij en jaar lang gratis pechonderweg lidmaatschap erbij.Ben erg blij met auto , al is dit nog wel een beetje vroeg, Aangezien ik de auto pas 4 dagen heb. Vooralsnog zeer tevreden met aankoop en aflevering. \r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Deze kleine man is een grote meneer als het gaat om klantgerichtheid, Kennis en eerlijkheid.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg vriendelijke eigenaar, mooie nette showroom. Lekkere koffie! Wij zijn erg goed geholpen en zou ze zeker aanraden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Via internet op zoek gegaan naar een Renault Grand Scenic, drie stuks leken interessant voor ons. Alle drie mee proefgereden, 1 stak met kop en schouders boven de andere 2 uit, een fantastische auto. Ook vakgarage Sjeng Verstappen maakt een goede professionele indruk, geen gladde verkooppraatjes hier, of ander vervelend randgebeuren wat je soms ondervind bij autobedrijven. Zoals u uit bovenstaande zult begrijpen hebben we de auto inclusief het extra garantie pakket gekocht.\r\n Dikke pluim voor Sjeng en zijn team.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires