• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk en prima service een aanrader.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Via internet vond ik een Audi A5 bij Vakgarage Tichelaar. Na een vriendelijk en leuk telefoongesprek ben ik gaan kijken in Wekerom. Erg leuke en vriendelijke ontvangst. Aardig mensen die met je meedenken. Na een proefrit en fijn gesprek de auto aangeschaft. Inmiddels rijd ik al weer even met volle tevredenheid in mijn nieuwe auto. Vakgarage Tichelaar bedankt voor de goede zorgen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima bedrijf. Klant gericht. Zoals je mag verwachten.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Kom er al jaren. Ben zeer tevreden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hallo,\r\nWij hebben een auto gekocht bij dit bedrijf.\r\nWe komen wel van ver, ondanks dat.\r\n\r\nHeel erg goed.\r\nDe eigenaar hielp ons, maar helaas was zijn collega ziek.\r\nDus moest alles in zijn eentje doen.\r\nJij liep zich rot tussen kopers, auto ophalen, personeel en telefoon.\r\n\r\nEen echte duizendpoot.\r\n\r\nEn ondanks alles, geweldige service.\r\n\r\n\r\n\r\nOok een leuk, gezellig en goed onderhouden garage en kantoor.\r\nEcht een familie bedrijf.\r\n\r\nTop, Goed bezig en zo door blijven gaan.\r\n\r\nAls ik in de buurt had gewoonte had ik hier ook mijn onderhoud laten doen.\r\n\r\nHet bedrijf gaf mij veel vertrouwen.\r\n\r\n\r\nGroet Fam. Van Tol

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk ontvangst, goede service

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mooie Fiat 500 gekocht.\r\nGoede service en erg behulpzaam en klantvriendelijk. Top, ben heel tevreden!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik rij nu een aantal weken in mijn nieuwe VW Polo. Wat een heerlijke auto. Super bedankt voor de prettige service!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij vakgarage Tichelaar, staat een witte B-max met panoramisch dak te koop en voor de gene die hem wilt kopen kunnen wij alleen maar zeggen. Een fantastische auto, maar niet voor dat bedrag. Wij hebben deze auto 14 mnd geleden bij de ford dealer gekocht voor 400 euro minder dat meneer Tichelaar hem aanbied. Ook probeerde hij ons op het laatste moment 500 euro af te troggelen. Dit voor een heel klein plekje parkeer schade die er nu hoogswaarschijnlijk nog op zit. Deze meneer doet aan oneerlijke verkoop. Dit kunnen wij zeggen, omdat meneer Tichelaar aangegeven had hij maar 10.000 euro voor de auto zou kunnen vragen en ons dus een bepaalde inruilprijs gaf. Dit was dus een grote leugen aangezien de prijs die hij nu vraagt. PAS OP

Beste AnneMarije, We vinden het jammer om op deze manier van u te horen. We hebben geprobeerd met u contact op te nemen om te bespreken waarom u zo teleurgesteld bent en om onze kant van het verhaal te belichten, maar helaas kregen we geen contact. U zegt dat wij aan oneerlijke verkoop doen omdat we te veel voor de auto vragen en dat we u geld hebben geprobeerd afhandig te maken, maar dat is zeker niet waar! U heeft bij ons een auto ingeruild die wij niet hebben kunnen zien toen we deze taxeerde. U had deze niet mee, maar het zou de netste auto zijn die te koop stond. Toen u uw nieuwe auto kwam ophalen en de inruilauto kwam inleveren zagen wij hem voor het eerst en er zat een beschadiging op die u niet gemeld had. Om deze schade te repareren gaven we aan dat het ongeveer € 500 zou kosten, maar we gaven gelijk aan dit niet helemaal aan u te willen berekenen. De kosten 50/50 leek ons reëel. U ging hier niet mee akkoord en omdat we uw nieuwe auto al hadden klaargemaakt hadden we niet veel keuze en hebben we uw auto met schade geaccepteerd. Wij hadden e.e.a. ook graag anders gezien en hebben daarom geprobeerd contact met u op te nemen om samen tot een oplossing te komen. Mocht u dat nog willen, dan horen we het graag! Groeten, Vakgarage Tichelaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd heel service gericht , prettig in de communicatie, prijzen acceptabel.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Snelle service, want ik nog tussendoor zonder dat ik een afspraak had. Ook klantgericht: ik was nog geen klant, maar kon wel een leenauto krijgen. Goed overleg over welke reparatie mijn auto zou krijgen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goed, behulpzaam en correct

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super service. En als er wat is laten ze het weten.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vakkundig en betrouwbaar!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima garage met fijn personeel

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wordt vriendelijk te woord gestaan. Uitleg is duidelijk. Service is zeer goed.

Over Stichting Vakgarage

Over Vakgarage Tichelaar