Goede service en meedenkend

Goed, goed advies ontvangen en verder naar tevredenheid geholpen.

Beurt en APK goed uitgevoerd

Was eigenlijk te vroeg, maar er was al iemand die mij gelijk geholpen heeft en van een leenauto voorzag en vertelde zonder tegenbericht tussen 16.30 en 17.00 kan auto weer opgehaald worden.

Duimpje omhoog

Nette service, keurig een reminder daags voor de afspraak, gratis leenkarretje, redelijke prijzen. Met recht het predikaat vakgarage.

• Faciliteiten wachtruimte

Al ruim 20 jaar klant bij Vakgarage Tichelaar!

Eigenaar en monteurs zijn meedenkend. altijd een prettig gesprek.

• Faciliteiten wachtruimte

Fijne garage voor een tweedehands auto

Wij zijn op afspraak komen kijken naar een tweedehands auto. Werden netjes ontvangen en konden in alle rust de auto bekijken en een proefrit mee maken. We werden heel vriendelijk geholpen. Hier absoluut geen standaard "tweedehandsautoverkoper-geklets". Gewoon aardige en redelijke mensen.

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte

Prettige, open sfeer in bedrijf

Ouderwets gezellig en auto geleverd zoals afgesproken.

Goed en net bedrijf.

In juli 2019 onze Seat Altea XL opgehaald, zeer nette en correcte aflevering. Na enkele weken een klein probleempje werd keurig opgelost, een hele fijne auto voor ons. Nu eind mei 2020 kleine beurt en APK uit laten voeren, bij ophalen werd e.e.a netjes uitgelegd. Communicatie met bedrijf is goed en snel, medewerkers die er werken zijn ook deskundig en vriendelijk.

super!

snelle service, vriendelijk, behulpzaam, meedenkend.

• Faciliteiten wachtruimte

Top dat jullie me herinneren aan bijvoorbeeld bandenwisselen en APK! Verder gewoon prima. P.S. Facturen ontvang ik wel graag eerder. Nu duurt het soms wel paar maanden...

• Faciliteiten wachtruimte

Een Echte Vakgarage om plezierig zaken mee te doen !!!!!!!

Gisteren een BMW gekocht. En alle zaken netjes en fatsoenlijk afgehandeld. Rond half 9 gebeld met Johan prettig gesprek gehad hij zei kom maar langs wij komen er wel uit. rond 12 uur was ik er en rond half 3 reed ik in mijn nieuwe gebruikte auto bij hem weg. Vorig auto bij hem gelaten. Top Bedrijf.

• Faciliteiten wachtruimte

Een zeer tevreden klant!!!

Mensen aan de balie zeer vriendelijk. De verkoop, Denkt mee en erg klantvriendelijk. De werkplaats, geweldige monteurs die zeer vakbekwaam zijn. Een grote pluim voor Vakgarage Tichelaar.

Prima vakgarage

Deskundig en vriendelijk personeel. Goede service en advies

• Faciliteiten wachtruimte

Prima garage, vakkundig en goed prijs kwaliteit

Prima garage, helder en goede prijs kwaliteit

Erg goed

Word hier altijd goed geholpen. Krijg altijd gratis vervangend vervoer, misschien niet een super dikke auto, maar je blijft wel mobiel.

Fijne service

Wij hebben bij Tichelaar een occasion gekocht en onze oude auto ingeruild. Er hangt een hele informele sfeer rondom deze garage waardoor wij ons van harte welkom voelen. Wij zijn geholpen door Steven wat ook een fijne verkoper is. Onze nieuwe auto is netjes afgeleverd, alleen kwamen we er achter dat de voorruit en de motorkap onder de hars zat. Toen wij later weer bij de garage waren hebben ze dit netjes verwijderd terwijl we voor iets anders kwamen. Super goede service ondanks dat we er onverwachts waren! Een verbeterpunt, de afleverpaketten zijn aan de dure kant voor wat je er voor terug krijgt.

Tevreden met de services

Garagebedrijf met uitstekende monteurs. Alle werkzaamheden naar tevredenheid uitgevoerd.

• Faciliteiten wachtruimte

Prettig contact en snelle service!

• Faciliteiten wachtruimte

Goede service prettige ontvangst.

• Faciliteiten wachtruimte

Super geholpen. Ga zo door!

Kom al jaren bij deze garage. Bij extra kosten altijd een belletje. Ga zo door!

Onprofessioneel

Tijdens het verkoopgesprek vond de verkoper het nodig, zonder zich te excuseren, zomaar diverse telefoontjes op te nemen, een auto voor iemand te calculeren en een onderhoudsbeurt in te plannen. Ofwel, zeer onprofessioneel.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Ten eerste onze excuses dat u een slechte ervaring heeft gehad tijdens de koop van uw auto. In onze beleving kwam u als bedrijf een auto kopen voor de handel en zijn we zo ook het gesprek in gegaan als ondernemers onder elkaar. Op dat moment was de personele bezetting net even minimaal waardoor tussendoor de telefoon ook opgenomen moest worden en waren we in de veronderstelling dat u dat als ondernemer begrijpt. We vinden het vervelend dat de indruk is gewekt dat we onprofessioneel zijn en u het gevoel heeft gehad niet voldoende te zijn geholpen.

Zeer vakkundig personeel

Zeer goede service alleen een hoog uurloon

Klantgerichtheid en betrouwbaarheid

Via een tussenpersoon / Autocoach mijn auto bij deze garage aange schaft. Tot einde garantie van 3 mnd. en de vele verreden km's twee keer daarna bij de garage geweest. Aandachtspunten werden correct verholpen; de servicebeurt was snel en deskundig. Onkosten werden op goede wijze berekend/verrekend vanwege oa de garantie. Het was mogelijk te wachten en dit met aangeboden koffie/thee. Ook een schone toilet met de nodige desinfecterende zeep vanwege het huidige virus. Telefonische contacten en afstemming verliepen ook prettig, zoals je mag verwachten doch niet overal ervaart. Kortom: een garage en een adres waarvoor ik naar anderen toe wel een aanbeveling doe. Dank voor de service en veel succes!

• Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte

Worden altijd netjes op de hoogte gehouden, fijne garage om zaken mee te doen.

• Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Goede service en klantvriendelijk.

Ik heb het prima naar mijn zin bij VakGarage Tichelaar. Ze hebben een goede service en zijn echt klantvriendelijk. Je voelt je daar welkom. Ga zo door!!

Top bedrijf.

Super fijn bedrijf met hele fijne medewerkers. Komt afspraken na. Hele goede service, gewoon Top!