
Ik had mijn auto gebracht voor een grotd beurt en een klacht over het stotteren van de motor bij het gas geven. Dat zou bij de grote beurt meegenomen worden. Men dzcht dat door het vervangen van de bougies het probleem opgelost zou zijn, niet dus! Dus ik bracht mijn auto volgens afdpraak op 21 maart 2022 langs en ik zei dat dit wel onder de garantie moet vallen van de grote beurt en aangifte van het probleem. Dat was dus niet opgelost door het vervangen van de bougies! Maar het viel niet onder de garantie van de grote beurt met nogmaals aangifte van het probleem! Ik zou hiervoor weer extra voor moeten betalen! Ik had al 700 euro betaald. Ik vertelde dat ik de auto gewoon kom ophalen en dat ze hier verder geen moeite meer voor hoeven te doen. Ik kom hier nooit meer terug!
Jammer om te horen dat u niet tevreden bent. Wij zijn nogal verbaasd over uw review en kritiek, en geven graag onze kant van het verhaal. U heeft uw auto gebracht voor een grote onderhoudsbeurt, en aangegeven dat de auto soms hikt. Wij hebben met u besproken dat het advies was om te bekijken of het probleem opgelost zou blijken met nieuwe bougies. Die bougies waren al onderdeel van de grote beurt waar uw auto aan toe was, waardoor er geen sprake was van extra kosten. Er is niets berekend voor het uitlezen van de auto of het stellen van de diagnose. Eén of meerdere versleten bougies had de oorzaak kunnen zijn van de klacht (hikken). Het was daarom het meest logisch en voor u het goedkoopst om dit eerst uit te sluiten. Wij hebben u duidelijk aangegeven dat het geen zekerheid was dat het hikken zou zijn opgelost met nieuwe bougies. Wij hebben, toen u aangaf dat het probleem niet verholpen was met de nieuwe bougies, uw auto nader gecontroleerd. Deze controlewerkzaamheden behoren niet tot de grote beurt, en zijn als service extra uitgevoerd (zonder aanvullende factuur). Uit de controles is het advies gekomen om als vervolgstap de timing van de distributieketting te laten controleren. De geadviseerde vervolgstappen (te beginnen met het controleren van de distributietiming en het indien nodig vervangen van de distributieketting), zijn geen onderdeel van een grote onderhoudsbeurt. De kosten voor die vervolgstappen komen daarom voor uw rekening. U geeft aan dat u dit als garantie ziet. Maar wij hebben de auto niet aan u verkocht/geleverd, dus er is geen sprake van garantie op de auto; en wij hebben geen eerdere werkzaamheden aan de auto verricht, die dit probleem hadden kunnen veroorzaken. Wij snappen daarom niet dat u verwacht dat de kosten voor de vervolgstappen voor onze rekening zouden moeten komen. Wij hebben meerdere malen geprobeerd om u te bereiken (zowel telefonisch als per email) om met u hierover in gesprek te gaan, en tot een oplossing te komen. Maar helaas wenst u het gesprek met ons niet te willen aangaan.
fijn bedrijf met snelle en goede service .
Afgelopen zaterdag startte de auto, na een ongeveer 15 km te hebben gereden, opeens niet meer - ANWB gebeld/vermoedelijkprobleem opgelost - tòch even naar Vakgarage Boode gegaan (het was 16.00 uur)- gelukkig Eric was er nog - direct bereid te kijken wat er aan de hand was en hij dacht aan de startmotor (ook naar accu gekeken) - gekeken naar startmotor/ model ed. en berekend wat de kosten zouden kunnen zijn (was het de startmotor niet dan geen probleem en ging de startmotor retour leverancier) - wij gingen hiermede akkoord - auto laten staan en maandag middag worden wij gebeld dat e.e.a. is opgelost en uitgevoerd ondanks de grote drukte bij Vakgarage Boode. Dank voor de snelle reparatie en een pluim voor Eric!!!!!!
Gewoon prima service, net als in de tijd dat het nog schmidt heette. Altijd gezellig elize. Ik zou wel de algemene informatie bovenaan de factuur beter leesbaar maken. Deze is denk ik ooit gescant waardoor bijvoorbeeld het rekeningnummer zeer slecht leesbaar is. Tot slot is deze vragenlijst no way 30 seconden! Je kan mensen ook niet verplichten hun naam, email en plaats in te vullen. Dat is privacy technish ook niet ok. Daar ga je veel response op deze vragenlijst mee verliezen en kunnen mensen ook best over gaan klagen.
Mijn vrouw en ik zijn geweldig goed geholpen door Time en Erik..
Vanwege een probleem een afspraak gemaakt.Auto werd klokslag om 13.00 uur naar binnen gereden. Netjes verholpen en goede uitleg achteraf. Geen score van 10 omdat ik graag meegekeken had in de werkplaats. Dat was helaas niet toegestaan.
prima
Het aanmelden van een onderhoudsbeurt, APK en/of reparatie gaat snel en makkelijk. De monteurs leveren goed en vakkundig werk af. Er wordt geluisterd naar de klant.
De onderhoudsbeurt is naar behoren uitgevoerd. In de communicatie over het meerwerk had echter duidelijkheid gegeven moeten worden over de kosten.
Je word goed. Behandeld
Wel een beetje geschrokken van de prijs, maar hier zat wel extra werk bij. Dus dat verklaard de hogere kosten. Prijs is natuurlijk relatief, wat voor de een duur is, is voor een ander normaal. Verder werd het werk goed uitgevoerd..
Originele beoordeling
Let op! dat u vooraf alles in detail bespreekt met deze Garage, zo ook over eventuele extra werk en de kosten hiervan. Vraag ook of de bedragen incl. of excl. BTW zijn. Zo kunt u ook niet zoals ik verrast worden met een factuur van **** voor het verwisselen van 4 banden!!!
Prima service bij de onderhoudsbeurt, vriendelijk te woord gestaan
Zeer vriendelijke en deskundige receptie. Goede uitleg over de reparatie. Zeer hulpvaardig. Aanrader!
prettige service, redelijke prijzen
Mooie auto's en showroom, goed contact, vriendelijk, goede service
Had maandagochtend een vroege afspraak. Achter de (nieuwe) receptie waren de dames exact op de hoogte. Ik leverde mijn sleutels in en kon gaan zitten met een kop koffie. Ik heb op mijn gemak kunnen werken en na een uur of drie kwam mijn auto weer tevoorschijn. Ik was een paar koppen koffie verder en mijn werk zo goed als af. Zeer prettig.
zie hiervoor
Deze review is over het eerste bezoek aan de garage na de samenvoeging van de 2 garages. Voorheen PCA klant. Ben erg blij dat de medewerkers van PCA hun baan hebben behouden. Alle punten hierdoor heb ik mede daardoor een top score kunnen geven.
De service is altijd heel goed en het contact altijd duidelijk en vriendelijk. Helaas is auto onderhoud duur en hebben garage het druk, waardoor er ver van te voren een afspraak gemaakt moet worden. Al werd ik bij kleine pech gevallen wel gelijk geholpen!
Dit is teminste nog een echt auto bedrijf goede service en vriendelijk personeel ook niet te vergeten een mooie showroom. Met mooie auto,s
net personeel, aandacht voor de klant
We worden altijd fijn geholpen, en zijn blij met de klant vriendelijkheid
Pech onderweg, lekke band, Erik kwam met krik. Wiel ging niet van de as af, alsnog anwb volgende morgen heeft Erik band opgehaald, 's middags nieuwe band gemonteerd. Ik kreeg koffie tijdens het wachten. Hulde!
Hoewel ze de afspraak voor de onderhoudsbeurt vergeten waren, hebben ze die die dag toch uitgevoerd, even goed en vriendelijk als altijd.
Ik moest er achteraan om mijn auto weer thuis te krijgen en bovendien de rekening moest ik 14 dagen nog krijgen bij receptie gaan halen
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.