
was alleen een APK, dus weinig werk aan te doen.
Meedenkend, oplossend flexibel
Prettige garage, snel en goed gewerkt.
vriendelijk geholpen
Altijd goed en snel geholpen.
snel en goed geholpen
Ik werd goed ontvangen en geholpen
Persoonlijke benadering, meedenken met de klant. Gewoon goed geholpen
Top
Goed geholpen en alles duidelijk. Erg klantvriendelijk
Ikben tevreden over de inruilprijs deze was heel redelijk.
kleine beurt en apk alles snel correct en vriendelijk afgehandeld
.
Goed geregeld allemaal & gastvrij
Enthousiaste mensen, liefde voor hun werk.
Keurig, snel en betaalbare!
Prettige en vertrouwde garage met fijne service, bijvoorbeeld de soepele ter beschikking stelling van vervangend vervoer
Positief
Lege accu. Heel snel ter plekke geholpen met accu oplader. Naar garage gereden en met mn eigen auto naar huis gebracht (woon wel om de hoek). Auto begin vd middag klaar incl winterbanden wissel en nieuwe ruitenwisser.
Goede communicatie en afspraken
Prettige en vakkundige mensen.
Zonder afspraak werd ik snel geholpen.
Ik had mijn auto gebracht voor een grotd beurt en een klacht over het stotteren van de motor bij het gas geven. Dat zou bij de grote beurt meegenomen worden. Men dzcht dat door het vervangen van de bougies het probleem opgelost zou zijn, niet dus! Dus ik bracht mijn auto volgens afdpraak op 21 maart 2022 langs en ik zei dat dit wel onder de garantie moet vallen van de grote beurt en aangifte van het probleem. Dat was dus niet opgelost door het vervangen van de bougies! Maar het viel niet onder de garantie van de grote beurt met nogmaals aangifte van het probleem! Ik zou hiervoor weer extra voor moeten betalen! Ik had al 700 euro betaald. Ik vertelde dat ik de auto gewoon kom ophalen en dat ze hier verder geen moeite meer voor hoeven te doen. Ik kom hier nooit meer terug!
Jammer om te horen dat u niet tevreden bent. Wij zijn nogal verbaasd over uw review en kritiek, en geven graag onze kant van het verhaal. U heeft uw auto gebracht voor een grote onderhoudsbeurt, en aangegeven dat de auto soms hikt. Wij hebben met u besproken dat het advies was om te bekijken of het probleem opgelost zou blijken met nieuwe bougies. Die bougies waren al onderdeel van de grote beurt waar uw auto aan toe was, waardoor er geen sprake was van extra kosten. Er is niets berekend voor het uitlezen van de auto of het stellen van de diagnose. Eén of meerdere versleten bougies had de oorzaak kunnen zijn van de klacht (hikken). Het was daarom het meest logisch en voor u het goedkoopst om dit eerst uit te sluiten. Wij hebben u duidelijk aangegeven dat het geen zekerheid was dat het hikken zou zijn opgelost met nieuwe bougies. Wij hebben, toen u aangaf dat het probleem niet verholpen was met de nieuwe bougies, uw auto nader gecontroleerd. Deze controlewerkzaamheden behoren niet tot de grote beurt, en zijn als service extra uitgevoerd (zonder aanvullende factuur). Uit de controles is het advies gekomen om als vervolgstap de timing van de distributieketting te laten controleren. De geadviseerde vervolgstappen (te beginnen met het controleren van de distributietiming en het indien nodig vervangen van de distributieketting), zijn geen onderdeel van een grote onderhoudsbeurt. De kosten voor die vervolgstappen komen daarom voor uw rekening. U geeft aan dat u dit als garantie ziet. Maar wij hebben de auto niet aan u verkocht/geleverd, dus er is geen sprake van garantie op de auto; en wij hebben geen eerdere werkzaamheden aan de auto verricht, die dit probleem hadden kunnen veroorzaken. Wij snappen daarom niet dat u verwacht dat de kosten voor de vervolgstappen voor onze rekening zouden moeten komen. Wij hebben meerdere malen geprobeerd om u te bereiken (zowel telefonisch als per email) om met u hierover in gesprek te gaan, en tot een oplossing te komen. Maar helaas wenst u het gesprek met ons niet te willen aangaan.
fijn bedrijf met snelle en goede service .
Afgelopen zaterdag startte de auto, na een ongeveer 15 km te hebben gereden, opeens niet meer - ANWB gebeld/vermoedelijkprobleem opgelost - tòch even naar Vakgarage Boode gegaan (het was 16.00 uur)- gelukkig Eric was er nog - direct bereid te kijken wat er aan de hand was en hij dacht aan de startmotor (ook naar accu gekeken) - gekeken naar startmotor/ model ed. en berekend wat de kosten zouden kunnen zijn (was het de startmotor niet dan geen probleem en ging de startmotor retour leverancier) - wij gingen hiermede akkoord - auto laten staan en maandag middag worden wij gebeld dat e.e.a. is opgelost en uitgevoerd ondanks de grote drukte bij Vakgarage Boode. Dank voor de snelle reparatie en een pluim voor Eric!!!!!!
Vakgarage is de grootste onafhankelijke garageformule van Nederland met meer dan 350 vestigingen door het hele land. Elke vestiging is lokaal geworteld en wordt gerund door vakmensen uit de buurt. Bij Vakgarage staat persoonlijke service, betrouwbaarheid en gemak voorop – of je nu komt voor onderhoud, reparatie of advies. Met onze slagzin “Kom gerust verder” onderstrepen we onze belofte: iedereen is welkom, we staan klaar om je veilig en met vertrouwen van A naar B én weer terug te helpen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.