Filters

9

Zoals afgesproken.

Zie hierboven.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
10

Fijn collega Vakgarage

Behulpzame collega die snel voor ons klaar stond.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
8

Fijn persoon, altijd bij extra wordt gebeld

Wordt fijn geholpen☺️

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
10

helemaal top

We hadden een zoekopdracht gegeven aan Remco, deze is perfect uitgevoerd, dank daarvoor!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
10

Vriendelijk personeel

Aan de balie goede uitleg over de pechhulp service die ik nu heb aangeschaft.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
8

Top

Goed uitleg gehad

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
10

Klantvriendelijk

Ontzettend lieve dame achter de balie. Mijn auto was binnen 1 dag weer klaar. De prijs is ook prima.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
10

Top!

Weer goed en deskundig geholpen bij de zomercheck

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
10

​Geweldige service en een fantastische auto!

​Beste team van Vakgarage Boode, ​Namens mijn vrouw en mijzelf willen we via deze weg laten weten dat we ontzettend blij zijn met onze Kia Sportage en de geweldige service die we hebben ervogen! ​Vanaf het allereerste contact met verkoopmanager Tieme was de ervaring super. De hele verkoop en de voorbereiding van de auto voor de aflevering verliepen ontzettend prettig en soepel. We hebben erg goed advies gekregen en wat we enorm hebben gewaardeerd, is dat er totaal geen druk achter zat. We voelden in geen enkel opzicht de bekende 'verkooppoep' of druk om snel te moeten beslissen. Alles ging in alle rust, eerlijkheid en op een heel relaxte manier. ​De service is simpelweg 100% top. Onze speciale dank gaat uit naar verkoopmanager Tieme voor zijn professionele en vriendelijke aanpak. ​We zijn ontzettend tevreden met de auto en raden Vakgarage Boode aan iedereen aan! We komen hier in de toekomst zeker terug – wie weet over een paar maanden voor de eerste onderhoudsbeurt, of over een paar jaar voor een volgende auto. ​Nogmaals hartelijk dank en tot ziens! ​Met vriendelijke groet, Karol Kowalczyk Schiedam

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
10

Uitstekend

Na een grote beurt en remmen en schijf vervangen en diverse controles rijd de auto weer als nieuw. Bedankt allemaal

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
10

Geweldig

Goede service, er wordt meegekeken naar alle opties. Ze gaan verder dan jou verwachting als klant. Mooie bosje bloemen bij aanschaf van een auto. Je voelt je als een miljonair. En ik denk dat elke klant/gast zich zo zou moeten voelen. Ongeacht of je een nieuwe of tweedehands auto koopt. Het is een mijlpaal in ieders leven. Echt een aanrader.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
10

Prima

Keurig , snel en goed werk

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
10

Very good

I would recommend vakgarage Boode, they welcome me in very nice way, all the explanations about the car were given and whole process went very smooth

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
10

Fantastische service en een absolute aanrader! (5/5 sterren)

Vanaf het allereerste moment dat ik bij Vakgarage Boode binnenstapte, zat het gevoel eigenlijk al meteen goed. De sfeer is er prettig en gastvrij, maar deze fantastische review is toch wel in het bijzonder te danken aan Erik. Wat een absolute topper is dat! Erik onderscheidt zich echt door zijn enorme klantgerichtheid en professionaliteit. Hij denkt proactief met je mee, luistert goed naar je wensen en heeft werkelijk alles op alles gezet om mij zo goed mogelijk te helpen. Wat ik ontzettend kon waarderen, was de transparante en heldere communicatie. Je wordt geen moment in het ongewisse gelaten; Erik hield me continu uitstekend op de hoogte van de voortgang. Dat geeft ontzettend veel rust en vertrouwen. Daarnaast was ik direct hartstikke blij met de auto, alles klopte gewoon. Vanaf die allereerste ontmoeting in de garage tot aan het moment van de sleuteloverdracht en het ophalen van de auto, is het hele proces absoluut vlekkeloos en perfect verlopen. Kortom: zoek je een betrouwbare garage met medewerkers die écht hun best voor je doen en net dat stapje extra zetten voor de klant? Dan ben je bij Vakgarage Boode aan het juiste adres. Ik ben ontzettend blij met mijn nieuwe auto en de geweldige service. Enorme dank aan Erik en de rest van het team!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
10

Vriendelijk en deskundig geholpen

Zie hierboven

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
7

Tot nu toe zeer tevreden

Tot nu toe zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
9

Goed en eerlijk gesprek, goede uitleg

Diverse opties eerlijk uitgelegd, besloten om VW Tiguan te kopen. Bedankt Eric voor de uitleg en je eerlijke verhaal.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
10

Eerlijk en servicegericht bedrijf.

Bij Boode gekeken voor een andere auto, en mooie en goede auto’s hebben ze !! Vriendelijk geholpen worden door vakbekwame mensen die met je meedenken en gepast antwoord geven op al je vragen. Communicatie tussen het moment van kopen en ophalen van de auto is meer dan prima.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
10

Zeer goed

Auto goed afgeleverd op de dag die we wilde. Was krap maar het zijn ze gelukt. Chapepau..!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
10

Prima garage

Prima garage

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
9

Goed geholpen bij de aanschaf van onze nieuwe auto.

Goed geholpen bij de aanschaf van onze nieuwe auto. De adviezen van verkoper Erik hebben ons doen besluiten om tot aanschaf over te gaan. Dit mede door een scherpe aanschaf prijs en een reële inruil prijs. Al onze op- en aanmerkingen zijn serieus genomen en de gemaakte afspraken zijn na gekomen. Al met al een hele prettige ervaring en een auto die helemaal naar onze zin is.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
10

Topservice voor een goede prijs

Op vrijdagmiddag bij bandenwisselen zelf een tapeind kapot gemaakt, kon de auto gelijk brengen, gingen kijken of het nog voor het weekend kon. Helaas, er was een extra onderdeel nodig. Maandag hebben ze het onderdeel gehaald bij de dealer en was hij zo klaar!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
10

Topbedrijf

Goede samenwerking.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
10

Zeer goede en klantgerichte service.

Bij problemen aan onze motor heeft de garage veel werk verricht om de onderste steen boven te krijgen en zo het probleem verholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
10

Naar volle tevredenheid afgehandeld

Een snelle en prima afhandeling van de vraag die ik stelde

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid

Bedrijfsgegevens

Nijverheidscentrum 4

2761JP Zevenhuizen zh

[email protected]

Over Vakgarage Nederland

Vakgarage is de grootste onafhankelijke garageformule van Nederland met meer dan 350 vestigingen door het hele land. Elke vestiging is lokaal geworteld en wordt gerund door vakmensen uit de buurt. Bij Vakgarage staat persoonlijke service, betrouwbaarheid en gemak voorop – of je nu komt voor onderhoud, reparatie of advies. Met onze slagzin “Kom gerust verder” onderstrepen we onze belofte: iedereen is welkom, we staan klaar om je veilig en met vertrouwen van A naar B én weer terug te helpen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.