Op vakantie hier in de omgeving, helaas lekkage oliefilter, terechtgekomen bij de Vakgarage, vriendelijk onthaal en directe adequate actie om mijn probleem te verhelpen, vriendelijk dank!

• Showroom N.v.t.
  • Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Klaster Oldemarkt: uitstekende service!

Ik kom met mn oude Peugeot Expert als nieuwe klant bij Klaster in Oldemarkt. Er waren heel wat zaken die nagekeken moesten worden + een grote beurt. De uiteindelijke rekening viel veel lager uit. Een meevaller dus. Maar daarbij is alles correct uitgevoerd en rijd mn oude Peugeot weer als een zonnetje. Kortom, uitstekende service!

• Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Deskundig, sympathiek en erg servicegericht.

Ben al sinds ik hier 5,5 jaar geleden ben komen wonen klant, en ik vind de garage heel plezierig. Ze staan altijd voor je klaar, zijn deskundig, denken altijd met je mee, en ze hebben nog humor ook. Dan blijf je vanzelf trouw aan zo'n garage! Prijs/kwaliteit geef ik 4 sterren, maar dat komt gewoon omdat ik gierig ben. Het ligt niet aan Klaster. ;-)

• Showroom N.v.t.
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte

Ik ben al 30 jaar klant en ik ben altijd voortreffelijk geholpen; dus een 10.

Auto is keurig afgeleverd en presteert boven verwachting.

Heel goede ervaringen. Goede prijsafspraken, prima garantievoorwaarden, die ook daadwerkelijk prima uitgevoerd worden bij klachten. En zelfs meer dan dat. Zaken die niet onder de garantie vielen werden gratis uitgevoerd als service. Alle complimenten

Enorm vriendelijke eigenaar en personeel. Vanaf moment 1 voelde we ons prettig bij dit eerlijk en net bedrijf. De auto die je daar koopt is echt helemaal af als je hem meekrijgt . Vanuit Brabant zijn we naar Overijssel gegaan voor onze aanschaf. Dit was echt de moeite !!! Wij raden Vakgarage Klasters aan voor de aanschaf van uw auto .

Super aardige mensen wij kwamen uit amsterdam hebben een mooie deal gekregen In de toekomst weer..

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Snelle service, erg goedkoop, ervaren en deskundig. Vanaf heden gaat niet alleen onze 406 maar ook onze punto daar voor onderhoud.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Vakgarage Klaster Auto\'s BV PERFECT qua: -Deskundigheid -Eerlijkheid -Prijs/kwaliteit -Vlotte afhandeling Een dikke tien!!!! Gevoel bij mijn eigen Vakgarage te zijn; dit is de enige reden waardoor ik toch die auto durf te kopen via het medium Internet: het (thuis)gevoel dat ik heb bij aankoop van de auto,ondanks ver van huis! Bij Vakgarage bent ik dus geen (kenteken)nummer, maar een klant waar de tijd voor genomen wordt. Maakt dus echt niet uit bij welke Vakgarage je bent in Nederland! Vakgarage in Nederland is dus echt VAKMANSCHAP met hoofdletters!!!!!

Heb 4 mnd terug een Mercedes gekocht met garantie nu gebeurde er iets met de versnellingsbak en ik heb gebeld en ze gaven aan dat het opgelost word dus ik 1 week later naar Klaster en alles is keurig opgelost ik kreeg zelfs een vervangende auto mee echt top garage Klaster en ze zijn ook heel vriendelijk ga er zeker weer kijken als ik een auto wil kopen

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Vriendelijk en behupzaam personeel.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

ze er altijd met raad en daad voor je klaarstaan

Goede service. Deskundig personeel. In mijn woonplaats gevestigd. Ik ben een tevreden klant van dit bedrijf.

Industrieweg 13

8375 AW Oldemarkt