Top garage

Vandaag een opel astra gekocht warden vriendelijk ontvangen alles werd netjes uitgelegd en de auto is zeer netjes afgeleverd Ben zeer tevreden

• Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Op 30 maart 2018 kocht ik bij Vakgarage Will Schraven\r\neen Mitsubishi Colt Cabrio, bouwjaar 2007.\r\nIk kocht deze auto op goed vertrouwen en kan zeggen dat ik nog elke dag blij ben met deze aankoop.\r\nSuper, ik kan niet anders zeggen !\r\n\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik moest met spoed een APK uit laten voeren. Binnen 3 dagen kon ik terecht en achteraf bleken ze ook nog het goedkoopste te zijn! Uiteindelijk inclusief steekproef van de RDW nog geen 1,5u moeten wachten, waarbij ik rustig kon blijven werken in de showroom.\r\n\r\nService ver boven verwachting!

• Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service! Wij waren bij de garage en reden per ongeluk bij het achteruit rijden tegen een paal aan. Terwijl wij koffie aan het drinken waren, kwam de baas en die heeft binnen 10 minuten de deuk weggewerkt. Er is niks meer van te zien en het was ook nog eens gratis!! Wat een geweldige service!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Geweldige garage! Super klantvriendelijk en ze staan direct voor je klaar. Laatst startte de auto niet en WILL was binnen 10 minuten bij mij thuis om het euvel te verhelpen. Hij ontdekte meteen dat het aan de sleutel lag. In geen tijd was het probleem opgelost. Vanmorgen de winterbanden voor de zomerbanden verwisseld. Dat ging op afspraak en ik werd ook meteen geholpen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Topservice! ( Startproblemen met de auto, kwamen direkt langs en binnen uurtje nieuwe accu erin ) Supermonteurs die met de klant meedenken, om de beste oplossing voor een goede prijs te vinden. Van tevoren prijsopgave en vervangen onderdeel bewaard. Echt familiebedrijf dat nog alle moeite voor je doet. Aanrader!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf MITSUBISHI Colt gekocht. Bij het ophalen van de auto vroeg ik aan Will hoe de demontabele trekhaak werkte. Hij deed voor hoe hij gemonteerd moest worden, maar demonteren lukte totaal niet meer. Uiteindelijk heeft hij de auto terug op de brug gezet en met hamer en schroevendraaier de trekhaak gedemonteerd. Daarna de hele unit roestvrij gemaakt en goed ingespoten met een soort kruipolie. Nu kan hij met één vinger gemonteerd en gedemonteerd worden. Superklasse! Een dag later belde hij mij met de mededeling dat hij een set winterbanden had voor een heel aantrekkelijke prijs. Dán denk je dus héél goed mee met de klant\r\nBEDANKT WILL voor de service

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb met dit bedrijf alleen maar positieve ervaringen. Ik word altijd snel en goed geholpen. Afspraken worden altijd nagekomen. Zowel de eigenaren als de monteurs zijn uitermate behulpzaam en vriendelijk. Fijne garage.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het bedrijf is eerlijk en denkt mee met de klant. Zeer klantgericht en werkt vakkundig. Persoonlijke service.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ben al jaren hier voor de service aan mijn Mitsubishi Outlander diesel tot volle tevredenheid. Inmiddels ook mijn Renault hier in onderhoud. Voor onderdelen wordt ook gezocht naar goedkopere alternatieven van goede kwaliteit. Een onverwachte moterschade werd uitstekend verholpen inclusief claim naar de fabrikant. \r\nUitstekende service!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd snel en goed geholpen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Harry is een supermonteur. Gaat overal voor je achteraan, doet alles om je te helpen en maakt zelfs tijd voor je als hij het eigenlijk te druk heeft. Goude kerel!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijke mensen, flexibel, lange openingstijden, denken mee.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer kundig, laagdrempelig en vooral transparant. Service is ouderwets, waar vind je dit nog??

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima service voor een schappelijke prijs.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gewoon een héle goede garage! Zeer vakkundige monteurs, klant- en prijsvriendelijk

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De Vakgarage van Will Schraven is sinds december 2015 mijn garage. Van meet af aan zijn directie en de mensen die er werken, altijd uiterst voorkomend en behulpzaam. Deze keer is een trekhaak aangebracht. Het werk is van tevoren gepland, zodat het benodigde materieel tijdig voorradig was. De kosten daarvan en de wijze waarop Harrie de trekhaak en de bijbehorende contactdoos heeft geplaatst, is senior vriendelijk: je hoeft niet onder de auto te kruipen om de stekker van de caravan aan te koppelen. Prima opgeleverd werk: tegen een prima prijs voor materieel en werkzaamheden. De Vakgarage Will Schraven blijft mijn garage...\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf bijzonder goed.

Over Stichting Vakgarage

Over Vakgarage Will Schraven