
Snelle reactie, goede levering en goede bus
Trekhaak laten monteren door Newo. Prima prijs, prima service en een blije klant.
Het aanbrengen van mijn trekhaak is goed en netjes gedaan. Bij het ophalen van de auto is alles duidelijk uitgelegd
Vanaf het eerste moment goed geholpen en een uitstekende service. We zijn erg tevreden en komen hier zeker terug.
Prima
De titel zegt het al "Mijn vertrouwen is gewonnen" . Super vriendelijk en snel geholpen.
Alle afspraken klopten. Alle tijd genomen voor uitleg. Vriendelijk
Voor dat ze iets gaan doen overleggen ze met je of je er mee akkoord gaat. Heb een speciaal model auto en het was moeilijk om daar een trekhaak onder te krijgen. Maar jullie hebben voor mij wat gevonden wat onder mijn auto kon, en hij zit er nu onder en we zijn er blij mee. Nu kunnen we met de fietsen weer ergens naar toe rijden. Nogmaals bedankt voor het mooie afwerking van de trekhaak
Ik werd hartelijk ontvangen toen ik de auto bracht, goed geïnformeerd en bij het afhalen van de auto later op de dag gebeurde hetzelfde.
Hele fijne vakgarage. Aardige mensen, deskundig, meedenkend. Top
98% van jullie klanten bevelen jullie aan (terecht!). Met recht iets om trots op te zijn. Onze ervaringen zijn meer dan goed. Duidelijk advies no nonsense aanpak en prima geprijsd. (nb: zure oude mannen die een review schrijven met de caps lock aan om zo nog meer indruk te maken, kun je missen als kiespijn. Zo,n review slaat natuurlijk nergens op)
Telefonisch goed geholpen,en de afspraken nagekomen.
Uitstekende service. Alles was prima geregeld, leenauto, vaste prijs en duidelijke uitleg.
Ik ben niet voor verassingen komen te staan. Er is gedaan wat nodig is.
Aankoopkeuring gedaan via Newo, prettige mensen om mee te spreken alles naar wens uitgevoerd. Uitstekende service geleverd
Netjes behandeld. Keurig coronaprotocol.
Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw review. U geeft aan dat u ons coronaprotocol waardeert, dat is fijn om te horen. Het lage cijfer voor onze wachtruimte komt ook door dit zelfde protocol. Onze wachtruimte is namelijk momenteel gesloten en onze receptie is aangepast. Hierdoor is het zeker niet hoe het normaal is en hoort te zijn. Als bij een eventueel volgende bezoek de restricties ingetrokken zijn nodigen wij u van harte uit om gebruik te maken van onze wachtruimte met gratis WIFI. Groeten, team Vakgarage Newo
Mijn camper (30 jaar oud) is sinds 2018 in onderhoud bij NEWO. er is sindsdien een aantal ingrijpende reparaties uitgevoerd, steevast naar tevredenheid. Vriendelijke en duidelijke communicatie; professionele aanpak. Meedenken staat voorop.
Onderhoud keurig uitgevoerd volgens afspraak, ben goed op de hoogte gehouden.
Mijn oude camper wordt perfect in orde gehouden door Newo. Fijn ook dat er altijd tijd gemaakt wordt om vragen te beantwoorden of uitleg te geven..
Mijn auto wilde niet starte vandaag. Ik heb jullie gebeld . Nu ben IK KLANT BIJ JULLIE MAAR JULLIE WILDE ...NIKS DOEN.... JULLIE ZEIDEN DAT MIJN AUTO NIET IN ONDERHOUD BIJ JULLIE WAS. MAAR DAT KON OOK NIET, OMDAT IK DEZE AUTO PAS 5 MAANDEN HEB. IK HEB ER WEL EEN TREKHAAK BIJ JULLIE ER ONDERLATEN ZETTEN.DEZE AUTO IS NOG JONG DUS GEEN APK VERPLICHT MAAR ER WAS OOK GEEN REDEN OM DE AUTO NAAR DE GARAGE TE BRENGEN. WEL IS MIJN VORIGE AUTO BIJ JULLIE GEKEURD....OPEL AGILA.... IK HEB TOEN MAAR TUMUR GEBELD EN DEZE KWAM METEEN! DE ACCU OPGELADEN EN HIJ DOET HET WEER! GEEN KOSTEN. .....SERVICE ...... IK ZAL ZEKER MEER GEEN GEBRUIK MAKEN VAN JULLIE GARAGE!!! IK BEN AFHANGELIJK VAN MIJN AUTO OMDAT IK VAAK NAAR HET ZIEKENHUIS MOET EN IK 71 JAAR BEN!
Geachte mevrouw de Groot, Vervelend om te lezen dat u het gevoel hebt dat wij u niet wilde helpen. Wij hadden u uitgelegd dat wij u niet konden helpen omdat wij geen service wagen hebben. Wij dachten dat toen wij de telefoon op hingen u begreep dat dit het geval was. Hier lezen wij wat anders en dat vinden wij vervelend. Vandaar dat ik u nogmaals wil zeggen dat er geen sprake is van onwil, het liefste helpen wij iedereen. Maar wij hebben momenteel simpelweg niet de middelen om langs de weg hulpverleningen uit te voeren. Uw auto is nog nooit bij ons in onderhoud geweest, wij hebben enkel een trekhaak gemonteerd bij uw auto, dit klopt. Maar dit heeft volgens mij niks met deze situatie te maken. Als u in de toekomst gebruik wilt maken van de pechhulp dienst die wij als Vakgarage aanbieden vertellen wij u hier graag alles over. Wij besteden het hulpverlenen uit aan een internationale alarmcentrale, wij komen u dan dus niet zelf helpen, en u wordt dan overal in Europa geholpen. De voorwaarde leggen wij u graag een keer uit bij ons in de receptie. Nogmaals vervelend dat u het gevoel hebt dat wij u niet wilde helpen, dit is zeker niet het geval. Gelukkig konden onze buren u helpen en was de situatie daarmee opgelost.
Trekhaak zou zonder bumper in snede gemonteerd worden. Maar bij het ophalen van mijn auto zaten er 2 gaten in. Echt super vervelend. Dit loopt nu via trekhaakcentrum.nl Ik hoop op een goede oplossing. Want dit was niet de afspraak en zit nu met 2 gaten in mijn bumper.
Geachte heer Hoskam, Wij begrijpen uw review en dus reactie heel goed, wij vinden het echter jammer dat u die aan ons adresseert. Wij zijn één van de montagepunten van een overkoepelende franchiseformule en in onze ogen hebben wij dan ook de montage netjes uitgevoerd. Wij waren vooraf niet op de hoogte van uw wens dat er geen bumper uitsnede gedaan mocht worden. U bleek hier contact over gehad te hebben met het hoofdkantoor maar wij waren daar niet over op de hoogte gesteld(dit is niet uw schuld). Zover mij bekend is het hoofdkantoor momenteel bezig met de leverancier van de trekhaak om een oplossing te bieden, ik ben er van overtuigd dat dit goed gaat komen! U noemt dat er 2 gaten in uw bumper zitten, dit wil ik wel graag even recht zetten. De uitsneden die wij gemaakt hebben zitten niet in het directe zicht en zijn met precisie geplaatst zonder nutteloos materiaal verlies. De uitsneden zijn alleen zichtbaar als u onder de auto kijkt en zijn noodzakelijk voor de functionaliteit van de trekhaak en stekker aansluiting. Dat neemt uiteraard niet weg dat u niet op deze uitsneden zat te wachten, maar de gaten zijn geen schade die zijn ontstaan door bijvoorbeeld slordig werken. Ik wil mijn reactie graag positief eindigen want wij waarderen elke review en proberen ook van negatieve ervaringen te leren. Gelukkig is te zien dat onze klantvriendelijkheid maximaal scoort, fijn dat u het zo ervaren heeft. Wij werken hard om elke klant zo goed mogelijk te helpen en te bieden waar vraag naar is. Mvg Joost, Vakgarage Newo
Het duurde even voordat de trekhaak kon worden geplaatst. Toen de datum daar was ging alles naar wens: Een ruilauto stond klaar en een telefoontje toen de klus was geklaard. Netjes uitleg gekregen hoe de fietsendrager op de haak moest worden geplaatst;was niet vanzelfsprekend!
Vakmensen ben zeer tevreden en raad iedereen aan om daar een trekhaak te laten monteren.
Snelle afhandeling.
er wordt met 100% goede monteurs gewerkt
Vakgarage is de grootste onafhankelijke garageformule van Nederland met meer dan 350 vestigingen door het hele land. Elke vestiging is lokaal geworteld en wordt gerund door vakmensen uit de buurt. Bij Vakgarage staat persoonlijke service, betrouwbaarheid en gemak voorop – of je nu komt voor onderhoud, reparatie of advies. Met onze slagzin “Kom gerust verder” onderstrepen we onze belofte: iedereen is welkom, we staan klaar om je veilig en met vertrouwen van A naar B én weer terug te helpen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.