Zeer goede service

Wij hebben voor deze optie gekozen omdat de prijs heel aantrekkelijk is. Wij hadden eerst gekozen voor een afneembare trekhaak, maar werden gebeld dat een vaste trekhaak beter was, omdat er dan niet in de bumper gezaagd behoefte te worden. Zeer attent. Omdat wij de trekhaak nog niet hebben gebruikt weten we niet hoe goed de trekhaak is gemonteerd, maar gaan ervan uit dat de juist is geregeld. Vriendelijk en hulpvaardig personeel. Een leenauto altijd beschikbaar en gratis. (behalve brandstof dan) Enige nadeel was de wachttijd voor een afspraak, maar daar kon de garage waarschijnlijk niets aan doen. Wij bevelen dit trekhaakcentrum ten zeerste aan.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Goed geholpen en prijs-kwaliteit is uitstekend.

Altijd goed

Al jaren doet Newo het onderhoud aan onze auto's. Betrouwbaar en eerlijk.

Fijn bedrijf, vriendelijke medewerkers

Trekhaak monteren helemaal volgens afspraak geregeld. Gratis leenwagen was ook prettig.

prima geregeld

En een prima service

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Uitstekende ervaring bij trekhaak plaatsing

Goede intake, vanwege CNG tank in de achterbak was extra inspectie nodig. Keurig geplaatst, leenfiets prima

Vriendelijk ontvangst

Eerlijk en goedadvies gekregen

Beter dan verwacht

Zeer netjes ontvangen. Een keurige leenauto stond klaar waar geeneens kosten aan verbonden waren, hier zou best een (kleine) vergoeding tegenover mogen staan. Keurige communicatie via de mail, telefoon en WhatsApp. Goede uitleg na werkzaamheden over het gebruik en onderhoud. Financiële afwikkeling en hoogte rekening meer dan correct. Locatie op een goed punt , en de voertuigen staan netjes achter een hek. Kom hier zeker weer terug. Joost bedankt

• Faciliteiten wachtruimte

Uitstekende service voor een redelijke prijs

Joost en zijn team doen het super!

Fijne garage behulpzaam

Zeer prettig geholpen voor 8 uur kon ik me auto al kwijt en de leen auto meenemen. Ik blijf klant 100%

Zeer persoonlijke behandeling

Zie boven

Mooi resultaat!

Trekhaak laten plaatsen.

• Faciliteiten wachtruimte

Na aanvankelijk probleem uitstekend opgelost

Er was eerst geen goede trekhaak gemonteerd. Dat lag niet aan NEWO, maar aan het Trekhaakcentrum die de trekhaak liet monteren door NEWO. Ik vond de behandeling bij NEWO van het probleem eerst een beetje stroef, maar ik snap ook wel weer dat de fout primair zat bij het Trekhaakcentrum. Je zou alleen wensen dat het dan nooit een verwijzing oplevert van de de een naar de ander. Maar goed, ik ben vervolgens uitstekend geholpen door Trekhaakcentrum en door NEWO. Het is heel goed opgelost.

• Faciliteiten wachtruimte

Geweldig goede vak garage.

Deze vak garage denkt altijd mee en is bovendien eerlijk in zijn tarieven. Echt een aanrader voor je auto in onderhoud.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Prima voorbereiding en Prima uitvoering van de klus

Prima ervaring

klantvriendelijk

Op mijn verzoek kon ik wachten op mijn APK. Goed, betrouwbaar en klantvriendelijk. Een goed adres voor in ieder geval een APK-keuring.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Snel en kundig en met duidelijke uitleg

Geweldig bedrijf!

Nieuwe trekhaak onder mijn auto. Perfect uitgevoerd en goede uitleg met veel aandacht. Dus niet verder zoeken en hier je trekhaak laten monteren.

Vriendelijk en professioneel

Trekhaak laten monteren.

• Faciliteiten wachtruimte

Prima geholpen volgens afspraak vooraf

Super slecht

Kan me niet voorstellen dat mensen die daar werken met zoveel ervaring bij informatie niet erbij zeggen meneer wat is de bedoeling van de trekhaak want met een Toyota aures hybride mag je niets trekken ? Zelfs nog geen fietsdrager ? Laten je eerst betalen en dan gaan ze vertellen dat je er bijna niets mee kan trekken terwijl ze dat weten. Schandalig 843 euro waar ik niets aan heb . Bedankt Newo super gedaan ! Zal heel veel reclame voor jullie maken in Soest.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Het is een lastige en vervelende situatie, maar wat u in uw teleurstelling schrijft is niet correct en zo is het niet helemaal gegaan. Dat wil ik toch even op reageren want ik vind dit oneerlijk naar ons toe: Vandaag had ik de eigenaar van de betreffende auto aan de telefoon en hij is ook teleurgesteld maar deelt uw mening en deze review niet. U kwam, als garage/monteur, bij ons informeren wat een trekhaak kostte voor een bepaald kenteken omdat 'een klant van u' graag een trekhaak op zijn auto wilde. U heeft mij nooit gevraagd naar zaken zoals trekgewicht en/of kogeldruk, u was enkel geïnteresseerd in de prijs. Ik ga er bij een collega bedrijf van uit dat hij/zij zijn vak verstaat en op de hoogte is van wat een auto kan en mag. Wij werken met regelmaat voor andere auto bedrijven en eenmanszaken en al deze klanten hebben zich vooraf al ingelezen over de opties om hun klanten goed te informeren. U heeft dat kennelijk niet gedaan en dat vinden wij heel spijtig. Maar om dit op ons af te schuiven vind ik niet terecht. Het is niet waar wat u schrijft over de volgorde van informatie verstrekken en betalen. Toen u samen met de consument zijn auto kwam halen is er eerst gesproken over de gewichten voordat er betaald werd. De consument was en is niet blij met de besproken gewichten maar er is pas betaald nadat hij hiervan op de hoogte was. Ik vind het daarom niet correct dat u hier anders schrijft om uw punt te versterken. Het zelfde is van toepassing op wat u schrijft over dat er zelfs geen fietsendrager gebruikt kan worden, dit is niet waar. Het trekgewicht van de betreffende auto is 345kg en de kogeldruk is 54kg. Dit zijn geen gewichten die wij verzinnen, dit zijn geen gewichten die de trekhaak fabrikant verzint, dit zijn gewichten die Toyota heeft bepaald. Dit heb ik u beide gister proberen uit te leggen. Een kleine aanhanger of een fietsendrager met fietsen kan prima, alleen er was op meer gerekend van jullie kant. Het trekgewicht is zo laag door de hybride aandrijving en de kogeldruk is zo laag omdat het accu pakket achterin ligt en het gewicht daar dus al relatief hoog is. Dit is niets nieuws in onze sector en wij gingen er onterecht vanuit dat u als dienstverlener in de automotive sector hier van op de hoogte was. Dat vinden wij heel vervelend. Wij gaan er helaas niet uitkomen samen. Ik vind het jammer dat u ons zo door het slijk haalt terwijl ik dus van mening ben dat de situatie anders in elkaar steekt. Daarom heb ik hier geschreven hoe ik er over denk. We zullen het nooit met elkaar eens worden helaas maar we hebben wel beide ons woord kunnen doen.

Een vriendelijk bedrijf met duidelijke afspraken.

Na aanleiding van gevonden gebreken aan de auto is er een transparante prijsopgave gedaan welke ook is nagekomen.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Goed met één punt van kritiek

De dealer waar ik de auto gekocht heb, gaf als adres voor het laten aanbrengen van een trekhaak trekhaakcentrum.nl. En zodoende ben ik bij Nemo uitgekomen. Het maken van de afspraak, het informeren over de datum voor de werkzaamheden en de gereedmelding gingen op een professionele manier. Eén punt van kritiek: de linker(achter)-richtingaanwijzer deed het niet meer; het stekertje was blijkbaar losgehaald en niet meer terug gezet. Bij de/een kontrole had dit euvel simpel vastgesteld kunnen worden.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Staan altijd klaar bij gepland en ongepland onderhoud

Joost en de monteurs hebben een no-nonsense houding. Geen drama, geen gezeur, werk wordt goed gedaan en volgens afspraak. Duidelijke communicatie. Al met al een zeer goede garage voor gepland en ongepland onderhoud.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Snel en goed werk geleverd

Flexibel, heldere communicatie, goed vakwerk geleverd, hoog uurtarief maar dat is is met de huidige inflatie marktconform.

Weteringpad 10

2762EN Soest