Fantastisch

Hele fijne vakgarage. Aardige mensen, deskundig, meedenkend. Top

Betrouwbaar en deskundig

98% van jullie klanten bevelen jullie aan (terecht!). Met recht iets om trots op te zijn. Onze ervaringen zijn meer dan goed. Duidelijk advies no nonsense aanpak en prima geprijsd. (nb: zure oude mannen die een review schrijven met de caps lock aan om zo nog meer indruk te maken, kun je missen als kiespijn. Zo,n review slaat natuurlijk nergens op)

Komt afspraken na.

Telefonisch goed geholpen,en de afspraken nagekomen.

Uitstekende service

Uitstekende service. Alles was prima geregeld, leenauto, vaste prijs en duidelijke uitleg.

Zeer goed en vriendelijk

Ik ben niet voor verassingen komen te staan. Er is gedaan wat nodig is.

• Faciliteiten wachtruimte

Prettige communicatie, goede service.

Aankoopkeuring gedaan via Newo, prettige mensen om mee te spreken alles naar wens uitgevoerd. Uitstekende service geleverd

Prima.

Netjes behandeld. Keurig coronaprotocol.

• Faciliteiten wachtruimte

Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw review. U geeft aan dat u ons coronaprotocol waardeert, dat is fijn om te horen. Het lage cijfer voor onze wachtruimte komt ook door dit zelfde protocol. Onze wachtruimte is namelijk momenteel gesloten en onze receptie is aangepast. Hierdoor is het zeker niet hoe het normaal is en hoort te zijn. Als bij een eventueel volgende bezoek de restricties ingetrokken zijn nodigen wij u van harte uit om gebruik te maken van onze wachtruimte met gratis WIFI. Groeten, team Vakgarage Newo

Optimale service, ook op onverwachte en niet afgesproken momenten

Mijn camper (30 jaar oud) is sinds 2018 in onderhoud bij NEWO. er is sindsdien een aantal ingrijpende reparaties uitgevoerd, steevast naar tevredenheid. Vriendelijke en duidelijke communicatie; professionele aanpak. Meedenken staat voorop.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Keurig geholpen, goede service.

Onderhoud keurig uitgevoerd volgens afspraak, ben goed op de hoogte gehouden.

Fijne service!

Mijn oude camper wordt perfect in orde gehouden door Newo. Fijn ook dat er altijd tijd gemaakt wordt om vragen te beantwoorden of uitleg te geven..

Slecht

Mijn auto wilde niet starte vandaag. Ik heb jullie gebeld . Nu ben IK KLANT BIJ JULLIE MAAR JULLIE WILDE ...NIKS DOEN.... JULLIE ZEIDEN DAT MIJN AUTO NIET IN ONDERHOUD BIJ JULLIE WAS. MAAR DAT KON OOK NIET, OMDAT IK DEZE AUTO PAS 5 MAANDEN HEB. IK HEB ER WEL EEN TREKHAAK BIJ JULLIE ER ONDERLATEN ZETTEN.DEZE AUTO IS NOG JONG DUS GEEN APK VERPLICHT MAAR ER WAS OOK GEEN REDEN OM DE AUTO NAAR DE GARAGE TE BRENGEN. WEL IS MIJN VORIGE AUTO BIJ JULLIE GEKEURD....OPEL AGILA.... IK HEB TOEN MAAR TUMUR GEBELD EN DEZE KWAM METEEN! DE ACCU OPGELADEN EN HIJ DOET HET WEER! GEEN KOSTEN. .....SERVICE ...... IK ZAL ZEKER MEER GEEN GEBRUIK MAKEN VAN JULLIE GARAGE!!! IK BEN AFHANGELIJK VAN MIJN AUTO OMDAT IK VAAK NAAR HET ZIEKENHUIS MOET EN IK 71 JAAR BEN!

• Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Geachte mevrouw de Groot, Vervelend om te lezen dat u het gevoel hebt dat wij u niet wilde helpen. Wij hadden u uitgelegd dat wij u niet konden helpen omdat wij geen service wagen hebben. Wij dachten dat toen wij de telefoon op hingen u begreep dat dit het geval was. Hier lezen wij wat anders en dat vinden wij vervelend. Vandaar dat ik u nogmaals wil zeggen dat er geen sprake is van onwil, het liefste helpen wij iedereen. Maar wij hebben momenteel simpelweg niet de middelen om langs de weg hulpverleningen uit te voeren. Uw auto is nog nooit bij ons in onderhoud geweest, wij hebben enkel een trekhaak gemonteerd bij uw auto, dit klopt. Maar dit heeft volgens mij niks met deze situatie te maken. Als u in de toekomst gebruik wilt maken van de pechhulp dienst die wij als Vakgarage aanbieden vertellen wij u hier graag alles over. Wij besteden het hulpverlenen uit aan een internationale alarmcentrale, wij komen u dan dus niet zelf helpen, en u wordt dan overal in Europa geholpen. De voorwaarde leggen wij u graag een keer uit bij ons in de receptie. Nogmaals vervelend dat u het gevoel hebt dat wij u niet wilde helpen, dit is zeker niet het geval. Gelukkig konden onze buren u helpen en was de situatie daarmee opgelost.

Er is iets misgegaan

Trekhaak zou zonder bumper in snede gemonteerd worden. Maar bij het ophalen van mijn auto zaten er 2 gaten in. Echt super vervelend. Dit loopt nu via trekhaakcentrum.nl Ik hoop op een goede oplossing. Want dit was niet de afspraak en zit nu met 2 gaten in mijn bumper.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Geachte heer Hoskam, Wij begrijpen uw review en dus reactie heel goed, wij vinden het echter jammer dat u die aan ons adresseert. Wij zijn één van de montagepunten van een overkoepelende franchiseformule en in onze ogen hebben wij dan ook de montage netjes uitgevoerd. Wij waren vooraf niet op de hoogte van uw wens dat er geen bumper uitsnede gedaan mocht worden. U bleek hier contact over gehad te hebben met het hoofdkantoor maar wij waren daar niet over op de hoogte gesteld(dit is niet uw schuld). Zover mij bekend is het hoofdkantoor momenteel bezig met de leverancier van de trekhaak om een oplossing te bieden, ik ben er van overtuigd dat dit goed gaat komen! U noemt dat er 2 gaten in uw bumper zitten, dit wil ik wel graag even recht zetten. De uitsneden die wij gemaakt hebben zitten niet in het directe zicht en zijn met precisie geplaatst zonder nutteloos materiaal verlies. De uitsneden zijn alleen zichtbaar als u onder de auto kijkt en zijn noodzakelijk voor de functionaliteit van de trekhaak en stekker aansluiting. Dat neemt uiteraard niet weg dat u niet op deze uitsneden zat te wachten, maar de gaten zijn geen schade die zijn ontstaan door bijvoorbeeld slordig werken. Ik wil mijn reactie graag positief eindigen want wij waarderen elke review en proberen ook van negatieve ervaringen te leren. Gelukkig is te zien dat onze klantvriendelijkheid maximaal scoort, fijn dat u het zo ervaren heeft. Wij werken hard om elke klant zo goed mogelijk te helpen en te bieden waar vraag naar is. Mvg Joost, Vakgarage Newo

zoals het hoort

Het duurde even voordat de trekhaak kon worden geplaatst. Toen de datum daar was ging alles naar wens: Een ruilauto stond klaar en een telefoontje toen de klus was geklaard. Netjes uitleg gekregen hoe de fietsendrager op de haak moest worden geplaatst;was niet vanzelfsprekend!

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Vakmensen ben zeer tevreden en raad iedereen aan om daar een trekhaak te laten monteren.

Tevreden

Snelle afhandeling.

100% goede service

er wordt met 100% goede monteurs gewerkt

Hele prettige service.

Er is een afneembare trekhaak onder mijn auto geplaatst. Omdat een onderdeel niet geleverd was, duurde dit een dag langer. Hierover ben ik goed geïnformeerd. Bij het ophalen van de auto heb ik een duidelijke uitleg gehad over de bevestiging van de trekhaak.

Net correctprettig bedrijf

Prettig net en prijstechnisch goed bedrijf

Uitstekende service

De gemaakte afspraken over het plaatsen van de trekhaak zijn goed nagekomen. Bij aflevering een goede uitleg gekregen over het aanklikken afhalen van de trekhaak.

Prettige service

Afspraak goed ingepland en ook nagekomen. Prettige afhandeling.

• Faciliteiten wachtruimte

Goedemiddag, Hartelijk dank voor de mooie review. Het cijfer voor onze wachtruimte valt helaas wat tegen, dit is ook niet zo gek in deze tijden van extra regels. Als de corona crisis voorbij is willen wij u graag uitnodigen om nog eens langs te komen. Momenteel is onze wachtruimte namelijk gesloten en onze receptie aangepast op de regels van het RIVM. Wat ons betreft is de service en deskundigheid het belangrijkste en daar bent u gelukkig tevreden over!

Heel klantvriendelijk, snelle service, professionals

Ik word altijd vriendelijk en snel geholpen. Ik kom er al jaren!

Topbedrijf!

Dank voor jullie service, expertise en onwijs prettige contactmomenten, ook in deze Covid-19 tijd! Ga zo door! En ik beveel jullie zeker aan!!! Hartelijke groet, Annemarie

• Faciliteiten wachtruimte

Mijn ervaring is positief, snelle service en goed advies

Ik kon snel terecht, kreeg een goed advies over de aanschaf van de nieuwe banden. Prijs-kwaliteit verhouding is goed

• Faciliteiten wachtruimte

Goede huurauto met prima service

Servicegerichte behandeling van het huurproces van een auto. Zeer goede handelingen mbt Corona maatregelen

Top geregeld.

Snelle en goede service

• Faciliteiten wachtruimte

Geachte Ronald, Hartelijk dank voor de mooie review. Het cijfer voor onze wachtruimte valt helaas wat tegen, dit is ook niet zo gek in deze tijden van extra regels. Als de corona crisis voorbij is willen wij u graag uitnodigen om nog eens langs te komen. Momenteel is onze wachtruimte namelijk gesloten en onze receptie aangepast op de regels van het RIVM. Wat ons betreft is de service en deskundigheid het belangrijkste en daar bent u gelukkig tevreden over!