Super slecht

Kan me niet voorstellen dat mensen die daar werken met zoveel ervaring bij informatie niet erbij zeggen meneer wat is de bedoeling van de trekhaak want met een Toyota aures hybride mag je niets trekken ? Zelfs nog geen fietsdrager ? Laten je eerst betalen en dan gaan ze vertellen dat je er bijna niets mee kan trekken terwijl ze dat weten. Schandalig 843 euro waar ik niets aan heb . Bedankt Newo super gedaan ! Zal heel veel reclame voor jullie maken in Soest.

• Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Het is een lastige en vervelende situatie, maar wat u in uw teleurstelling schrijft is niet correct en zo is het niet helemaal gegaan. Dat wil ik toch even op reageren want ik vind dit oneerlijk naar ons toe: Vandaag had ik de eigenaar van de betreffende auto aan de telefoon en hij is ook teleurgesteld maar deelt uw mening en deze review niet. U kwam, als garage/monteur, bij ons informeren wat een trekhaak kostte voor een bepaald kenteken omdat 'een klant van u' graag een trekhaak op zijn auto wilde. U heeft mij nooit gevraagd naar zaken zoals trekgewicht en/of kogeldruk, u was enkel geïnteresseerd in de prijs. Ik ga er bij een collega bedrijf van uit dat hij/zij zijn vak verstaat en op de hoogte is van wat een auto kan en mag. Wij werken met regelmaat voor andere auto bedrijven en eenmanszaken en al deze klanten hebben zich vooraf al ingelezen over de opties om hun klanten goed te informeren. U heeft dat kennelijk niet gedaan en dat vinden wij heel spijtig. Maar om dit op ons af te schuiven vind ik niet terecht. Het is niet waar wat u schrijft over de volgorde van informatie verstrekken en betalen. Toen u samen met de consument zijn auto kwam halen is er eerst gesproken over de gewichten voordat er betaald werd. De consument was en is niet blij met de besproken gewichten maar er is pas betaald nadat hij hiervan op de hoogte was. Ik vind het daarom niet correct dat u hier anders schrijft om uw punt te versterken. Het zelfde is van toepassing op wat u schrijft over dat er zelfs geen fietsendrager gebruikt kan worden, dit is niet waar. Het trekgewicht van de betreffende auto is 345kg en de kogeldruk is 54kg. Dit zijn geen gewichten die wij verzinnen, dit zijn geen gewichten die de trekhaak fabrikant verzint, dit zijn gewichten die Toyota heeft bepaald. Dit heb ik u beide gister proberen uit te leggen. Een kleine aanhanger of een fietsendrager met fietsen kan prima, alleen er was op meer gerekend van jullie kant. Het trekgewicht is zo laag door de hybride aandrijving en de kogeldruk is zo laag omdat het accu pakket achterin ligt en het gewicht daar dus al relatief hoog is. Dit is niets nieuws in onze sector en wij gingen er onterecht vanuit dat u als dienstverlener in de automotive sector hier van op de hoogte was. Dat vinden wij heel vervelend. Wij gaan er helaas niet uitkomen samen. Ik vind het jammer dat u ons zo door het slijk haalt terwijl ik dus van mening ben dat de situatie anders in elkaar steekt. Daarom heb ik hier geschreven hoe ik er over denk. We zullen het nooit met elkaar eens worden helaas maar we hebben wel beide ons woord kunnen doen.

Een vriendelijk bedrijf met duidelijke afspraken.

Na aanleiding van gevonden gebreken aan de auto is er een transparante prijsopgave gedaan welke ook is nagekomen.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Goed met één punt van kritiek

De dealer waar ik de auto gekocht heb, gaf als adres voor het laten aanbrengen van een trekhaak trekhaakcentrum.nl. En zodoende ben ik bij Nemo uitgekomen. Het maken van de afspraak, het informeren over de datum voor de werkzaamheden en de gereedmelding gingen op een professionele manier. Eén punt van kritiek: de linker(achter)-richtingaanwijzer deed het niet meer; het stekertje was blijkbaar losgehaald en niet meer terug gezet. Bij de/een kontrole had dit euvel simpel vastgesteld kunnen worden.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Staan altijd klaar bij gepland en ongepland onderhoud

Joost en de monteurs hebben een no-nonsense houding. Geen drama, geen gezeur, werk wordt goed gedaan en volgens afspraak. Duidelijke communicatie. Al met al een zeer goede garage voor gepland en ongepland onderhoud.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Snel en goed werk geleverd

Flexibel, heldere communicatie, goed vakwerk geleverd, hoog uurtarief maar dat is is met de huidige inflatie marktconform.

Kon niet beter

Perfecte installatie trekhaak, volgens planning, prettige service en nette garage.

Echt een aanrader!

Na verhuizing op zoek naar een nieuwe garage voor een apk-keuring. Online kon ik een afspraak inplannen, er was redelijk snel plek en werd op locatie ontzettend vriendelijk geholpen.

• Faciliteiten wachtruimte

Netjes geholpen door omstandigheden een berichtje gestuurd dat de auto klaar was met het bedrag erbij Netjes

• Locatie N.v.t.

Heel erg proffesioneel

Ik kom graag bij deze garage in Soest. Vele garages zijn niet zo vriendelijk tegen vrouwen. Hier hoef je maar wat te vragen en je krijg een eerlijk antwoord. Ook als je teveel hebt opgegeven om aan de auto te doen, dan geven ze je een beter advies en ben je niet gelijk veel kosten kwijt.

• Faciliteiten wachtruimte

Goed op de hoogte gehouden Keurig telefoontje met prijsopgave meerwerk Uitgebreid uitleg over wat trekhaak aan kan aan gewicht

topgarage

Al jaren lang is mijn camper in onderhoud bij NEWO. Snelle en adequate service, vriendelijke bediening en deskundige oplossing van problemen. Ik ga er nooit meer weg!

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Fijn bedrijf, met hart voor de auto

Alles goed geregeld. Leenfietsen beschikbaar, oog voor details .

Zeer goede service!

Voor het eerst bij garage Newo en Joost communiceert goed en komt afspraken na! Montage van trekhaak is snel en vakkundig gedaan. Ook controlebeurt met apk uitgevoerd. Alles helemaal naar verwachting en zonder poespas.

Top ! In service en reparatie

Goede en duidelijke service en afspraken

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Prima service en goede vakmensen

Zie boven

Altijd geweldige service

Hele prettige en kundige vakgarage!

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Flexibel naar de klant en goede communicatie

Goed geholpen, duidelijke uitleg, flexibel met halen en brengen

uitstekend

totale service is geweldig uitgevoerd

Alles netjes uitgelegd. Vriendelijke mannen met geduld Heel tevreden

Vriendelijk, behulpzaam en snel

Uiterst vriendelijk ontvangen, mocht er op wachten, kreeg een heerlijk kopje thee aangeboden en het was snel gebeurd.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte

Keurig behandelt , goede voorlichting gehad hoe de afneembare trekhaak te gebruiken is .

• Faciliteiten wachtruimte

Correcte behandeling en goeie afhandeling. Zeer behulpzaam en vriendelijk. Een prettige garage

vriendelijk en professionele

Aardige ontvangst onvriendelijke en deskundige benadering.

Prima, betrouwbare vakgarage

Ben al jarenlang klant en naar volle tevredenheid.

Heel fijn bedrijf

Ik kom al jaren bij Newo in Soest. Heel aardige mensen met eigenaar Joost in de hoofdrol. Denken altijd met je mee en ik heb hier nog nooit het gevoel gehad dat ik te veel moest betalen. Aanrader!

Bedrijfsgegevens

Weteringpad 10

2762EN Soest

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.