Superbedrijf

Kom al vanaf het begin bij haas toen hij klein begon. Aardige mensen die altijd bereid zijn voor jou de beste oplossing te zoeken voor een redelijke eerlijke prijs.

• Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte

Wat is dit een prachtig bedrijf, a ls auto liefhebber kom je in de hemel, wat een prachtig wagenpark. En wat een vakbekwame mannen. Service meer dan goed, we hebben er een Audi A3 cabrio bij ze gekocht, volgende auto komen we zeker terug. Jongens heel veel succes met jullie mooie bedrijf.

• Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte

Klant vriendelijk komen betrouwbaar over en zijn dat ook in het product wat ze verkopen in ons geval een Audi 1 s Line. We hebben De auto nu 5 weken top auto gekocht. Dit adres is betrouwbaar klant vriendelijk en veel vakmanschap we zijn lovend over deze ondernemer.

Garage zoals deze behoord te zijn, eerlijk en oprecht !! zeker aan te bevelen !!

Ik had op internet een schitterende bmw te koop gezien. Het contact met deze garage is uiterst prettig verlopen. Zeer betrouwbaar, deskundig en klantgericht.

Vanaf het eerste moment al een goed gevoel bij deze garage, bij binnenkomst showroom direct geholpen door Kees totaal niet opdringerig gewoon het is zoals het is. Leuk en prettig familiebedrijf met diverse vakmensen in dienst. De nodige advies vragen naar volle tevredenheid beantwoord. Wij hebben naar alle tevredenheid een mooie jonge gebruikte golf gekocht voor een goede prijs. Hier is men nog echt klant en zeer zeker geen nummertje de deur staat altijd open en een bakkie komen drinken mag ten alle tijde. Kees en Hannie bedankt ook voor de mooie persoonlijke attentie bij aanschaf van de auto.

Zeer tevreden over deze garage. Monteurs zeer gemotiveerd. Mijn ervaring ; wat de merkendealer ( Gomes ) niet wist op te lossen, werd door monteur van de Haas, binnen 10 minuten opgelost!! Klasse, dus mijn garage. Goed werk Sander ! Groeten, Hans Plukker

Top bedrijf, staan altijd voor je klaar!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Waardeloos bedrijf!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Slecht geholpen, auto staat nog op marktplaats en op de site gebeld van te voren lange reis gemaakt en dan krijg je een monteur die amper weet wat het aanbod is even na gaat vragen of ze die auto nog wel te koop is, belijkt die allang verkocht te zijn!!!!

• Service N.v.t.

Reden onderhoud en apk. Ik word altijd netjes geholpen. Goede service en er word meegedacht met de klant.

Klantvriendelijkheid is super. Bij het kopen van de auto ervaarden wij een hele warme welkom en erg goede service.

Zeer klantvriendelijk, en vakkundig. Flexibel met inplannen van afspraken.

omdat het autobedrijf in mijn dorp is en de werkmeners zijn hele goede mensen