• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klant vriendelijk komen betrouwbaar over en zijn dat ook in het product wat ze verkopen in ons geval een Audi 1 s Line. We hebben\r\n De auto nu 5 weken top auto gekocht. Dit adres is betrouwbaar klant vriendelijk en veel vakmanschap we zijn lovend over deze ondernemer.\r\n\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Garage zoals deze behoord te zijn, eerlijk en oprecht !! zeker aan te bevelen !!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik had op internet een schitterende bmw te koop gezien. Het contact met deze garage is uiterst prettig verlopen. Zeer betrouwbaar, deskundig en klantgericht.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vanaf het eerste moment al een goed gevoel bij deze garage, bij binnenkomst showroom direct geholpen door Kees totaal niet opdringerig gewoon het is zoals het is. Leuk en prettig familiebedrijf met diverse vakmensen in dienst. De nodige advies vragen naar volle tevredenheid beantwoord. Wij hebben naar alle tevredenheid een mooie jonge gebruikte golf gekocht voor een goede prijs. Hier is men nog echt klant en zeer zeker geen nummertje de deur staat altijd open en een bakkie komen drinken mag ten alle tijde. Kees en Hannie bedankt ook voor de mooie persoonlijke attentie bij aanschaf van de auto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer tevreden over deze garage.\r\nMonteurs zeer gemotiveerd.\r\nMijn ervaring ; wat de merkendealer ( Gomes ) niet wist op te lossen, werd door monteur van de Haas, binnen 10 minuten opgelost!!\r\nKlasse, dus mijn garage.\r\nGoed werk Sander !\r\n\r\nGroeten, Hans Plukker

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top bedrijf, staan altijd voor je klaar!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Waardeloos bedrijf!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Service N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Slecht geholpen, auto staat nog op marktplaats en op de site gebeld van te voren lange reis gemaakt en dan krijg je een monteur die amper weet wat het aanbod is even na gaat vragen of ze die auto nog wel te koop is, belijkt die allang verkocht te zijn!!!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Reden onderhoud en apk. Ik word altijd netjes geholpen. Goede service en er word meegedacht met de klant.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klantvriendelijkheid is super. Bij het kopen van de auto ervaarden wij een hele warme welkom en erg goede service.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer klantvriendelijk, en vakkundig. Flexibel met inplannen van afspraken.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf omdat het autobedrijf in mijn dorp is en de werkmeners zijn hele goede mensen

Over Stichting Vakgarage

Over Vakgarage De Haas