Geweldig!

Een fantastische service. Vanaf het moment dat je interesse toont. Geen onzinverhaal en geen grote verkooppraatjes. Deze jongens weten waar ze het over hebben. Reële prijs en klant is koning. Echt een bezoek waard! Wat ze beloven komen ze na. Superblij met mijn Q3!

He-le-maal TOP!

Gisteren mijn auto opgehaald bij Jeroen de Haas. Alles verliep gewoon helemaal prima. Ik koop niet vaak een auto dus is altijd beetje spannend, veel geld overmaken en het moet wel kloppen natuurlijk. Vlekkeloos verlopen, alles is heel goed overleg en conform afspraak. Deze jongens verkopen niet alleen auto's maar ook vertrouwen, het klopt gewoon allemaal. Jeroen, heel veel succes met jullie prachtige bedrijf. Ik ben ervan overtuigd dat ik over een paar jaar weer bij jullie aan zal kloppen want verder kijken hoeft niet! Grt, Michiel van Schagen

Betrouwbaar en vakkundig

Ook met VW oldtimers kunnen ze uitstekend overweg!

• Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Super service

Nieuwe auto gekocht bij de Haas. Top service!! Had een inbouw radio gekocht via internet, veel ellende mee gehad door een verkeerd geleverde interface. Ondanks dat dit niet het probleem en de verantwoording van de Haas was hebben ze dit perfect voor me opgelost. Zeer tevreden. Fijn bedrijf, jullie hebben er een nieuwe tevreden klant bij!! Lekkere koffie ook :)

• Faciliteiten wachtruimte

Vandaag mijn "nieuwe" auto opgehaald. Nieuwe matten. Keurig gepoetst. En 'n mooi bloemstuk. Ouderwetse top service

• Faciliteiten wachtruimte

Eerlijke mensen, deskundig en hulpvaardig

Al vele jaren vaste klant. Diverse auto's bij Kees gekocht. Alleen maar positieve ervaringen. Bij een klein probleem word je onmiddellijk geholpen, ook op zaterdagochtend. Ga zo door en ik blijf klant.

Superbedrijf

Kom al vanaf het begin bij haas toen hij klein begon. Aardige mensen die altijd bereid zijn voor jou de beste oplossing te zoeken voor een redelijke eerlijke prijs.

• Faciliteiten wachtruimte

Wat is dit een prachtig bedrijf, a ls auto liefhebber kom je in de hemel, wat een prachtig wagenpark. En wat een vakbekwame mannen. Service meer dan goed, we hebben er een Audi A3 cabrio bij ze gekocht, volgende auto komen we zeker terug. Jongens heel veel succes met jullie mooie bedrijf.

• Faciliteiten wachtruimte

Klant vriendelijk komen betrouwbaar over en zijn dat ook in het product wat ze verkopen in ons geval een Audi 1 s Line. We hebben De auto nu 5 weken top auto gekocht. Dit adres is betrouwbaar klant vriendelijk en veel vakmanschap we zijn lovend over deze ondernemer.

Garage zoals deze behoord te zijn, eerlijk en oprecht !! zeker aan te bevelen !!

Ik had op internet een schitterende bmw te koop gezien. Het contact met deze garage is uiterst prettig verlopen. Zeer betrouwbaar, deskundig en klantgericht.

Vanaf het eerste moment al een goed gevoel bij deze garage, bij binnenkomst showroom direct geholpen door Kees totaal niet opdringerig gewoon het is zoals het is. Leuk en prettig familiebedrijf met diverse vakmensen in dienst. De nodige advies vragen naar volle tevredenheid beantwoord. Wij hebben naar alle tevredenheid een mooie jonge gebruikte golf gekocht voor een goede prijs. Hier is men nog echt klant en zeer zeker geen nummertje de deur staat altijd open en een bakkie komen drinken mag ten alle tijde. Kees en Hannie bedankt ook voor de mooie persoonlijke attentie bij aanschaf van de auto.

Zeer tevreden over deze garage. Monteurs zeer gemotiveerd. Mijn ervaring ; wat de merkendealer ( Gomes ) niet wist op te lossen, werd door monteur van de Haas, binnen 10 minuten opgelost!! Klasse, dus mijn garage. Goed werk Sander ! Groeten, Hans Plukker

Top bedrijf, staan altijd voor je klaar!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Waardeloos bedrijf!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Slecht geholpen, auto staat nog op marktplaats en op de site gebeld van te voren lange reis gemaakt en dan krijg je een monteur die amper weet wat het aanbod is even na gaat vragen of ze die auto nog wel te koop is, belijkt die allang verkocht te zijn!!!!

• Service N.v.t.

Reden onderhoud en apk. Ik word altijd netjes geholpen. Goede service en er word meegedacht met de klant.

Klantvriendelijkheid is super. Bij het kopen van de auto ervaarden wij een hele warme welkom en erg goede service.

Zeer klantvriendelijk, en vakkundig. Flexibel met inplannen van afspraken.

omdat het autobedrijf in mijn dorp is en de werkmeners zijn hele goede mensen