Vriendelijk, behulpzaam en klantvriendelijk

Top garage, en personeel klantvriendelijk

Fijne service

Goede voorlichting over wat er aan de auto moet gebeuren en heldere prijsafspraken. Prettig contact met de medewerkers. De auto rijdt weer prima.

• Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Altijd vriendelijk geholpen en goede service

Altijd vriendelijk en goede service. Helaas wel weer een hoop geld kwijt

Toppers

Ondanks dat ik een auto heb gekocht die het een en ander (verborgen gebreken) mankeerde bij Vaartland heeft Vakgarage René Blankenstein onder de garantie mijn auto gerepareerd. Wat een heerlijke sfeer en een goede service. De twee heren aan de balie hebben ons hartelijk ontvangen en ons goed begeleid en uitgelegd wat de problemen zijn. Ook nog namen ze netjes contact met ons op om te vertellen dat de auto sneller klaar was. Als ik een 11 had kunnen geven had ik het gedaan!

Super service!

Het verwisselen van de lampjes van de 2 koplampen nam veel meer tijd in beslag dan voorzien, de bumper moest gedeeltelijk verwijderd worden, arbeidsloon werd voor een half uur gerekend!

Eerlijk, plezierig en vakkundig

Eerlijk, plezierig en vakkundig

Eerlijke service

Goede klanten service en eerlijk advies.

• Faciliteiten wachtruimte

Top service, eerlijk en betrouwbaar

Er wordt netjes gebeld als er een onverwachtse reparatie verricht dient te worden die geconstateerd wordt met een apk of beurt. Hele fijne en eerlijke communicatie. Je wordt niets verplicht mits dit voor een apk noodzakelijk is. Prijs is goed evenals de reparatie-of controletijd. Adhoc kunnen ze ook uitstekend. Kortom een aanrader en fijne garage waar ik met veel plezier al jaren klant van ben. Evenals de pechhulp die ik afneem die top is.

• Faciliteiten wachtruimte

Duidelijke uitleg en goede snelle communicatie

Eerste keer dat ik bij jullie mijn auto liet keuren en voor een grote beurt. Jammer genoeg waren er wat dingen die gerepareerd moesten worden, dus werd een duur eerste bezoekje. Maar wel erg tevreden over de wijze van communiceren en alle uitleg. Jullie namen zelfs de moeite om de garage te bellen waar de auto gekocht is, om de historie op te vragen. Fijn dat er nog garages zijn waar ook echt service gegeven wordt, naast het repareren van auto's.

• Faciliteiten wachtruimte

Goed, heb er een goed gevoel over.

Auto gebracht voor schade herstel, keurig gedaan.

• Faciliteiten wachtruimte

Snel, vriendelijk en goed geprijsd.

Ik ben netjes en snel behandeld, mijn auto ook. Dat voor een schappelijke prijs.

Excellent service as usual

All the right things happen. I get an estimate for the work up front. Usually that is the price I need to pay. On a couple of occasions the price has changed (eg since a particular make/size of tyres not available) - but i was kept informed at once.

• Would you recommend us? Yes
  • N/A
  • N/A

Perfecte service en prijs!

Vriendelijk balie personeel, alles in goed overleg geregeld. Goede service en prijs!

• Faciliteiten wachtruimte

Goede service en prima resultaat

Carkit in laten bouwen. Er is met mij mee gedacht en binnen een week was het geregeld. Vriendelijke mensen.

• Faciliteiten wachtruimte

Perfecte en eerlijke service, iedere keer weer!!

Een fantastische, accurate en bijzonder eerlijke garage met een vriendelijke benadering door alle medewerkers! Als voormalig automonteur wil ik deze garage iedereen aanbevelen!! Ik ben de laatste tientallen jaren bij véél verschillende garages geweest en heb diverse (on)nodige reparaties en discussies daarover meegemaakt. Maar bij Vaartland is onze Scénic elke keer perfect onderhouden, waar nodig gerepareerd en zijn zelfs héél veel extra aandachtspuntjes zonder bijkomende kosten opgelost.

Duidelijk

Tevreden over de werkzaamheden en de snelheid

• Locatie N.v.t.

Top, fijne mensen

Heel fijne communicatie, goede uitleg en zeer vriendelijke mensen aan de receptie. Er wordt gelijk koffie etc aangeboden in de mooie nieuwe wachtruimte.

Top garage

Ze belde mij dat het tijd werd voor se winterbanden Kon de zelfs week terecht en stond na een kopje koffie na 30 minuten weer buiten #fijnegarage #snelgehopen

• Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte

Geweldige uitleg over de reparatie, monteur toppie

De rekening was niet leuk, maar ik heb wel vaak het idee dat ik gen##id word bij garages, mijn eerste ervaring bij Renee viel tegen toen hij de reparatie kosten vertelde. Ik heb de auto stil laten zetten en vertelt dat ze er niet mee verder mochten Renee nodigde me uit en na de koffie moest ik met de monteur mee de werkplaats in ik kreeg uitleg over de afkeuringen van de Apk Alles helder, transparant, en gewoon uit te leggen wat er defect en kapot was en waar de prijzen vandaan kwamen. Renee, dank je wel, wees trots op je monteurs

• Faciliteiten wachtruimte

Vriendelijk, snel en eerlijk.

Vriendelijke, snelle, eerlijke vakkundige service.

• Faciliteiten wachtruimte

Rene Blankenstein is een held!

Na een melding dat het alarmlampje van de remmen brandde, kon ik meteen terecht. Die afspraak kon ik kosteloos op het laatste moment annuleren vanwege de stikstofstakingen op het Malieveld en direct de volgende dag zonder afspraak weer langskomen. Tot overmaat van service kreeg ik vervolgens ook nog eens geen rekening voor het uitlezen van de auto en het bijvullen van de remvloeistof. Hoeveel service kan een mens krijgen? Oh ja, en ik kon er ook nog eens ter plekke op wachten. Geen twijfel mogelijk: een 10 met een griffel!

• Faciliteiten wachtruimte

Goede communicatie en eigen initiatief mbt de airco

Klasse!

Luisterend oor, monteurs met vakkennis, top-service, uiterst betrouwbaar.

• Faciliteiten wachtruimte

Je bent welkom. Wat ik van toegevoegde waarde vind is dat ze echt uitleggen wat en waarom ze wat doen. En tenslotte nog wat tips om banden te sparen.

Goede en betrouwbare vakmensen

Het is een goede garage met vakkundig personeel.

• Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.