1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Wat ons betreft een zeer onbetrouwbaar bedrijf. Enige tijd geleden bijna een auto gekocht bij dit bedrijf. Na een testrit en de onderhandelingen waren wij er uit. Mijn auto kon ingeruild worden en deze werd grondig gecontroleerd en een stuk mee gereden. Op de dag dat we de auto kwamen ophalen bleek er ineens iets aan de hand met mijn auto. Of we even 2000 euro extra wilden betalen. Hebben we natuurlijk niet gedaan. Na controle van onze auto bij onze eigen garage ( Bovag auto oldeman) bleek er niks aan de hand. Conclusie of er is sprake van grote onkunde of men heeft ons bewust geprobeerd op te lichten. Ook was alberts niet bereid onze onkosten te betalen. Later begrepen wij dat in dit geval er een keuring door een onafhankelijke garage plaats had moeten vinden (Bovag procedure). Uiteindelijk blij dat de koop niet is doorgegaan want we hebben nu een Auto gekocht bij wel een betrouwbare en kundige dealer. Conclusie: koop geen auto bij dit bedrijf

Al jaren klant en erg tevreden. Klantvriendelijkheid staat hoog in het vaandel zo ook de bereidheid je te helpen, zelfs op de meest onmogelijke tijdstippen. Altijd overleg als de vooraf opgegeven prijs indicatie af gaat wijken. Een garage waar ze hart hebben voor jou auto.

Gewoon 1 woord, Perfect

Persoonlijke, vriendelijke benadering. Medewerkers met hart voor het vak. Prima service voor een schappelijke prijs.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

ik heb een Peugeot 206 cabrio gekocht bij deze garage met bovag garantie. ik ben terug geweest met gerammel in de koffer. het antwoord van deze garage was \'naar zulke dingen keek men verder niet naar, en was niet belangrijk.\' Ik ben toen naar de Peugeot dealer geweest en daar bleek dat het slot in de kofferbak los zat. Hij is keurig gerepareerd hij is nu dan ook bij de Peugeot dealer in onderhoud. Waar je er wel van op aan kan dat er ook gebeurt wat er gebeuren moet.

Uiterst vriendelijk en zéér deskundig personeel. Werkplaats voorzien van modernste apparatuur. Hier is mijn auto in deskundige handen en wordt ik niet uitgekleed zoals bij de dealer.

Al jaren zeer goede ervaringen met Alberts, zeer betrouwbaar en excellente service.

Jan uit Gasselte Zondagavond!!! 19.00 uur. Auto wil niet starten. Gebeld met Alberts. Binnen 10 minuten met serviceauto bij mij thuis. Alsnog op tijd bij klant gearriveerd. Nogmaals bedankt jongens.

Kom er al vele jaren, meeste auto\'s daar in onderhoud gehad. Nu als lease service center kan ik er ook terecht met mijn leaseauto. Wat mij betreft een meerwaarde. De jongnes zijn duidelijk, klantvriendelijk, gericht op service en zullen ten allen tijde een oplossing zoeken (en vaak inden).

Altijd prettig om hier te komen en ze helpen graag. Vriendelijk en altijd een snelle service.

Bij deze wil ik het gehele team van vakgarage Alberts bedanken voor hun inzet. (De jongens weten wel welke inzet) En albert bedankt voor de winterbanden. Toppie ben gelukkig weer op het oude nest.

Ben al jaren klant bij dit bedrijf. Altijd deskundig geholpen en goede service Ik zou het bij iedereen aanraden

Zeer goed familiebedrijf, met vakbekwame maar vooral prettige mensen, waar wij inmiddels 3 auto\'s in onderhoud hebben Geen enkele reden om een andere garage te zoeken.

Wij zijn zeer maar dan ook zeer tevreden over garage alberts

Meedenken met de klant, vriendelijk personeel. Je kunt er altijd terecht!

Dit bedrijf is een echte aanrader. Het personeel is zeer vakkundig en klantvriendelijk. De communicatie is ook uitstekend.

Prima service, goede kennis van zaken.

Bij vakgarage Alberts is een afspraak een afspraak. Men is vakbekwaam. Ze geven een goed advies. De koffie is goed.

Zeer vriendelijk. Staan in nood altijd voor je klaar. Passen zich, zo mogelijk, altijd aan aan je wensen. Geen 9 tot 17u cultuur. Kortom wij zijn zeer tevreden over garage Alberts.