Altijd netjes, goede service en vriendelijk. Aanrader !

Jaren onze auto’s in onderhoud en altijd vriendelijk geholpen. Geen wanklank over deze hardwerkende mensen. Eerlijk over wat er moet gebeuren en duidelijke uitleg over de uit te voeren reparaties etc.

• Faciliteiten wachtruimte

Betrouwbaar en goede vakkennis / service

Kan garage Alberts aanbevelen. Ben al meerdere jaren klant bij hun. Mijn huidige auto hebben zij voor mij in het land gekocht nadat ik mijn wensen kenbaar had gemaakt. Zij beschikken over goede en juiste vakkennis en zijn service gericht.

• Faciliteiten wachtruimte

In alle opzichten een prima garage

Garage Alberts bied goede service en zijn transparant in alle eventuele kosten! Vriendelijk en en staan altijd klaar voor vaste klanten bij evt. vragen en of storingen! Aanrader voor aanschaf auto.

Perfecte garage, zeer klantgericht

De jongens van Vakgarage Alberts staan altijd voor ons klaar. Als de nood aan de man is, kan je als vaste klant altijd terecht. Ook doen ze hun best reparaties betaalbaar te houden, bijvoorbeeld door desgewenst op zoek te gaan naar gebruikte onderdelen in plaats van nieuwe. Een zeer goede garage waar we heel tevreden over zijn.

• Showroom N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte

Geweldige service, transparante verkoop en zeer deskundige en vriendelijke eigenaren.

Vakgarage Alberts krijgt van ons een dikke 10! Alles ziet er keurig netjes, opgeruimd, schoon en uitnodigend uit. De eigenaren hebben hart voor hun vak, hun garage en hun klanten. Ik belde op zaterdag omdat ik een mooie auto had gezien waar we graag een proefrit in wilden maken. Er werd vlot en vriendelijk opgenomen en we konden gelijk komen. Bij aankomst stonden de auto en de koffie klaar. Na een eerlijk gesprek over een paar (kleine) mankementjes aan de auto en een geslaagde proefrit, vlot tot een overeenkomst gekomen. Op woensdag konden we de auto al halen. De auto volledig nagekeken, voorzien van een nieuwe apk, distributieriem, waterpomp en aircoservice stond fris gewassen voor ons klaar. De kleine bekende mankementjes en nog een paar, voorheen onbekende dingetjes, zijn keurig verholpen. Als extraatje kregen we er ook nog een leuk cadeautje bij en toen konden we huiswaarts keren in onze nieuwe auto. Ik verwacht geen gebruik te hoeven maken van de 6 maanden garantie die ze geven, maar ze zullen ons zeker terug zien, voor ons geen andere garage meer!

• Faciliteiten wachtruimte

leuk bedrijf, spontane mensen en goede service

na een aantal jaren een Ford in onderhoud viel ons oog op de Mitsubishi die in de verkoop stond. Wat heen en weer onderhandelen leverde een deal op en vandaag hebben we onze 'nieuwe'auto opgehaald.

Super fijne Garage met een top Service

Enorm fijne Garage, Als je een probleem hebt komen ze altijd met een oplossing, Dit is een Garage waar ze Service hoog in het vaandel hebben staan, Zowel bij onderhoud als aanschaf van een nieuwe Auto!

• Faciliteiten wachtruimte

Goede service en zeer betrouwbaar

Een nette werkplaats, goede service en betrouwbaarheid zijn zeker sterke punten bij deze garage. Voor zowel het kopen van een auto als onderhoud aan de auto is dit zeker een aanrader.

• Faciliteiten wachtruimte

Meerdere problemen dienden zich tegelijk aan maar zijn vakkundig verholpen. Omdat we niet uit de buurt komen en 2 dagen later weer naar huis moesten is men nog tot ‘s avonds laat bezig geweest om alles op tijd af te krijgen. Uitstekende service en goede prijs

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Voor aflevering van de auto wordt hij grondig geïnspecteerd. Daarbij kwamen enkele dingen naar voren welke direct werden verholpen. De auto werd net voor aflevering nog even gewassen. Inruilprijs was mijn inziens heel redelijk. Een nuchter bedrijf welke zijn afspraken uitstekend na komt.

Ondanks dat we een auto kochten voor een laag budget kregen we bij aflevering een presentje en werd later ook een gebrek kosteloos verholpen

Vakkundig, bereidwillend, meedenkend. Echt familiebedrijf, staat binnen de grenzen van het haalbare altijd paraat.

Staan altijd voor me klaar. Als de nood aan de man is, kan je als vaste klant altijd terecht. Ook doen ze hun best reparaties betaalbaar te houden, bijvoorbeeld door desgewenst op zoek te gaan naar refurbished onderdelen in plaats van nieuwe. Topgarage. Blij mee!

• Reden bezoek Andere reden

Deskundig en eerlijk personeel. Service is top!

Vriendelijke, deskundige service. Zeer tevreden!

Service altijd top. Komen hier al jaren voor onderhoud/apk. Zeer vriendelijk personeel die altijd willen helpen👍

Topservice van dit bedrijf! Een weekend weg met kids en helaas pech met de auto op een zaterdag na 17 uur bij hen langsgegaan en werden direct geholpen zelfs naar ons hotel gebracht en de volgende morgen na reparatie vd auto weer opgehaald van het hotel op een zondagmorgen ! Echt top!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Vriendelijk, duidelijk en vooral eerlijk.

• Reden bezoek Andere reden

Pluim voor garage Alberts! Na een week vakantie wilde mijn Kia niet meer starten! Pas verhuisd uit Drouwen naar Stadskanaal! Gebeld met Marco en nog die zelfde dag waren zij bij ons met een oplossing van het probleem. Echt helemaal Top- bedankt Wim en Carla

• Reden bezoek Andere reden

Egbert Huiting is zeer tevreden over deze betrouwbare garage.

Tijdens de vakantie een lekke band , om 1530 op zaterdag toch richting deze garage. Super vriendelijk ontvangen en daar bleken de voorbanden ook echt glad! Te zijn. In overleg voor een hele nette prijs 2 voorbanden gelijk gemonteerd . Aardig personeel en super snel geholpen. Super gewoon

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Contact uitleg en werkzaamheden staan op het hoogste niveau!