Goede service en zeer betrouwbaar

Een nette werkplaats, goede service en betrouwbaarheid zijn zeker sterke punten bij deze garage. Voor zowel het kopen van een auto als onderhoud aan de auto is dit zeker een aanrader.

• Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Meerdere problemen dienden zich tegelijk aan maar zijn vakkundig verholpen. Omdat we niet uit de buurt komen en 2 dagen later weer naar huis moesten is men nog tot ‘s avonds laat bezig geweest om alles op tijd af te krijgen. Uitstekende service en goede prijs

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Voor aflevering van de auto wordt hij grondig geïnspecteerd. Daarbij kwamen enkele dingen naar voren welke direct werden verholpen.\r\nDe auto werd net voor aflevering nog even gewassen.\r\nInruilprijs was mijn inziens heel redelijk.\r\nEen nuchter bedrijf welke zijn afspraken uitstekend na komt.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ondanks dat we een auto kochten voor een laag budget kregen we bij aflevering een presentje en werd later ook een gebrek kosteloos verholpen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vakkundig, bereidwillend, meedenkend. Echt familiebedrijf, staat binnen de grenzen van het haalbare altijd paraat.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Staan altijd voor me klaar. Als de nood aan de man is, kan je als vaste klant altijd terecht.\r\nOok doen ze hun best reparaties betaalbaar te houden, bijvoorbeeld door desgewenst op zoek te gaan naar refurbished onderdelen in plaats van nieuwe. Topgarage. Blij mee!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Deskundig en eerlijk personeel.\r\nService is top!\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijke, deskundige service. Zeer tevreden!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Service altijd top. Komen hier al jaren voor onderhoud/apk. Zeer vriendelijk personeel die altijd willen helpen👍

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Topservice van dit bedrijf! Een weekend weg met kids en helaas pech met de auto op een zaterdag na 17 uur bij hen langsgegaan en werden direct geholpen zelfs naar ons hotel gebracht en de volgende morgen na reparatie vd auto weer opgehaald van het hotel op een zondagmorgen ! Echt top!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk, duidelijk en vooral eerlijk.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Pluim voor garage Alberts! Na een week vakantie wilde mijn Kia niet meer starten! Pas verhuisd uit Drouwen naar Stadskanaal! Gebeld met Marco en nog die zelfde dag waren zij bij ons met een oplossing van het probleem. Echt helemaal Top- bedankt Wim en Carla

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Egbert Huiting is zeer tevreden over deze betrouwbare garage.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Tijdens de vakantie een lekke band , om 1530 op zaterdag toch richting deze garage.\r\nSuper vriendelijk ontvangen en daar bleken de voorbanden ook echt glad! Te zijn.\r\nIn overleg voor een hele nette prijs 2 voorbanden gelijk gemonteerd .\r\nAardig personeel en super snel geholpen.\r\nSuper gewoon

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Contact uitleg en werkzaamheden staan op het hoogste niveau! \r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top[ garage, goede service, duidelijke uitleg.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De mensen van vakgarage Alberts zijn deskundig, vertrouwd en eerlijk! Al bijna 10 jaar een trouwe klant.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Complimenten jongens werken bijna dag en nacht. Wederom zeer tevreden met de reparatie.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij komen al meer dan 20 jaar bij vakgarage Alberts. Dit vanwege de prijs en uitstekende kwaliteit verhouding. Altijd een eerlijk en deskundig advies. Is iets niet nodig dan wordt dit ook aangeraden. Een aanrader voor wie kwalitatief goed - en prijsbewust wil autorijden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al ruim 10 jaar vaste klant (aanschaf, onderhoud en schade) met twee auto\'s. Bijzonder goede service. Altijd bereid om een extra stap te doen om je te helpen. Ik heb geen enkele slechte ervaring gehad als klant, altijd naar tevredenheid geholpen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima; heel tevreden; deskundig en eerlijk. En snel in het bieden van hulp van service!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb momenteel 3 auto\'s in onderhoud bij Vakgarage Alberts. Mijn ervaringen staan haaks op de 2 negatieve reviews ( Martin en Albert) die ik hieronder lees. Ik vind de service van deze garage uitstekend. Er wordt altijd naar mij geluisterd en ik word zeer serieus genomen als er wat aan de auto mankeert. Men is ook zeer duidelijk in de communicatie naar de klant toe. Ik heb 100% vertrouwen in deze garage.

Over Stichting Vakgarage

Over Vakgarage Alberts