Alles wat je van een vakgarage verwacht is daar

Zeer vakkundig personeel dat je van goed advies voorziet. Een probleem aan de auto wordt snel gelokaliseerd en opgelost. Ook voor 'spoedklussen' kun je altijd terecht. Ontvangst aan de balie en communicatie is altijd plezierig en professioneel. Topgarage!

Heel prima.

Al jaren klant bij Alberts in Drouwen. Zeer betrouwbaar en goed. Prettige prijzen.

• Faciliteiten wachtruimte

Gewoon prima, zoals je het wil.

Een uitstekend team van enthousiaste en deskundige mensen. Er wordt meegedacht en de service is prima. Ik ben al jaren een tevreden klant voor onderhoud aan oude en nieuwere auto's.

• Faciliteiten wachtruimte

Vakkundig, duidelijk en zeer klantvriendelijk

Al jaren zeer tevreden. Een degelijk no nonsens familiebedrijf. Heldere afspraken en goede terugkoppelingen zonder verrassingen.

Grandioos!!

Leuke vakkundige mensen. Staan altijd voor je klaar!

• Faciliteiten wachtruimte

Al jarenlang ben ik een heel tevreden klant van Vakgarage Alberts. Deze familie levert perfecte service en staat altijd voor de klanten klaar! Professioneel en altijd vriendelijk! Zelfs mijn twee zonen hebben auto’s van deze garage, wonen allebei inmiddels in het westen van het land, maar blijven trouwe klant bij deze garage. Dat zegt genoeg!

• Faciliteiten wachtruimte

Een echte top garage, deskundig, goede service en betrouwbaar!

We komen al jaren bij Alberts, ondanks dat we er een stuk voor moeten rijden. De ontvangst is altijd even prettig, de service en deskundigheid staat op een hoog peil. Verder vinden wij het belangrijk dat een garage betrouwbaar is en dat bewijzen ze jaar in jaar uit! Voor ons geen andere garage!!

Prima!

Uitstekende service . Goed te bereiken en zeer klantvriendelijk

• Faciliteiten wachtruimte

Super vakkundige en betrouwbare garage !

Al jarenlang klant bij Vakgarage Alberts, zowel voor de aankoop van auto's als voor het onderhoud / APK. Altijd flexibel en meedenkend om tot de best mogelijke oplossing te komen. Fijne en zeer vriendelijke mensen die altijd klaar staan, een echte aanrader !!

Al jaren grandioos.

In mijn lange leven heb ik al vele garage gehad maar Garage Albers is en blijft mijn favoriet. Heel veel dank voor jullie kennis, betrokkenheid, vriendelijkheid en persoonlijk contact en ......Je kunt er altijd terecht! Houdt het zo, jongens.

• Faciliteiten wachtruimte

Topklasse service; altijd vriendelijk; meedenkers.

Topklasse service; altijd vriendelijk; meedenkers! En altijd proberen deze vakmensen de prijzen zo laag mogelijk te houden. Wat wil je nog meer als klant-met-een-auto? Wat kun je meer wensen voor de goede zorg van je dierbare voertuig? NIETS! Marko, Lucas, Jeroen, en allen die er ook, & achter de schermen werken: Ga zo door! (dan heb je straks heel NL als klant!). :-) Paul & Floor

Hele prettige garage

Soepel in het maken van afspraken, leenauto of fiets beschikbaar (desnoods brengen ze je naar huis) Denken met je mee

Met recht vakgarage.

Al jaren klant en supertevreden.

• Faciliteiten wachtruimte

Altijd netjes, goede service en vriendelijk. Aanrader !

Jaren onze auto’s in onderhoud en altijd vriendelijk geholpen. Geen wanklank over deze hardwerkende mensen. Eerlijk over wat er moet gebeuren en duidelijke uitleg over de uit te voeren reparaties etc.

• Faciliteiten wachtruimte

Betrouwbaar en goede vakkennis / service

Kan garage Alberts aanbevelen. Ben al meerdere jaren klant bij hun. Mijn huidige auto hebben zij voor mij in het land gekocht nadat ik mijn wensen kenbaar had gemaakt. Zij beschikken over goede en juiste vakkennis en zijn service gericht.

• Faciliteiten wachtruimte

In alle opzichten een prima garage

Garage Alberts bied goede service en zijn transparant in alle eventuele kosten! Vriendelijk en en staan altijd klaar voor vaste klanten bij evt. vragen en of storingen! Aanrader voor aanschaf auto.

Perfecte garage, zeer klantgericht

De jongens van Vakgarage Alberts staan altijd voor ons klaar. Als de nood aan de man is, kan je als vaste klant altijd terecht. Ook doen ze hun best reparaties betaalbaar te houden, bijvoorbeeld door desgewenst op zoek te gaan naar gebruikte onderdelen in plaats van nieuwe. Een zeer goede garage waar we heel tevreden over zijn.

• Faciliteiten wachtruimte

Geweldige service, transparante verkoop en zeer deskundige en vriendelijke eigenaren.

Vakgarage Alberts krijgt van ons een dikke 10! Alles ziet er keurig netjes, opgeruimd, schoon en uitnodigend uit. De eigenaren hebben hart voor hun vak, hun garage en hun klanten. Ik belde op zaterdag omdat ik een mooie auto had gezien waar we graag een proefrit in wilden maken. Er werd vlot en vriendelijk opgenomen en we konden gelijk komen. Bij aankomst stonden de auto en de koffie klaar. Na een eerlijk gesprek over een paar (kleine) mankementjes aan de auto en een geslaagde proefrit, vlot tot een overeenkomst gekomen. Op woensdag konden we de auto al halen. De auto volledig nagekeken, voorzien van een nieuwe apk, distributieriem, waterpomp en aircoservice stond fris gewassen voor ons klaar. De kleine bekende mankementjes en nog een paar, voorheen onbekende dingetjes, zijn keurig verholpen. Als extraatje kregen we er ook nog een leuk cadeautje bij en toen konden we huiswaarts keren in onze nieuwe auto. Ik verwacht geen gebruik te hoeven maken van de 6 maanden garantie die ze geven, maar ze zullen ons zeker terug zien, voor ons geen andere garage meer!

• Faciliteiten wachtruimte

leuk bedrijf, spontane mensen en goede service

na een aantal jaren een Ford in onderhoud viel ons oog op de Mitsubishi die in de verkoop stond. Wat heen en weer onderhandelen leverde een deal op en vandaag hebben we onze 'nieuwe'auto opgehaald.

Super fijne Garage met een top Service

Enorm fijne Garage, Als je een probleem hebt komen ze altijd met een oplossing, Dit is een Garage waar ze Service hoog in het vaandel hebben staan, Zowel bij onderhoud als aanschaf van een nieuwe Auto!

• Faciliteiten wachtruimte

Goede service en zeer betrouwbaar

Een nette werkplaats, goede service en betrouwbaarheid zijn zeker sterke punten bij deze garage. Voor zowel het kopen van een auto als onderhoud aan de auto is dit zeker een aanrader.

• Faciliteiten wachtruimte

Meerdere problemen dienden zich tegelijk aan maar zijn vakkundig verholpen. Omdat we niet uit de buurt komen en 2 dagen later weer naar huis moesten is men nog tot ‘s avonds laat bezig geweest om alles op tijd af te krijgen. Uitstekende service en goede prijs

Voor aflevering van de auto wordt hij grondig geïnspecteerd. Daarbij kwamen enkele dingen naar voren welke direct werden verholpen. De auto werd net voor aflevering nog even gewassen. Inruilprijs was mijn inziens heel redelijk. Een nuchter bedrijf welke zijn afspraken uitstekend na komt.

Ondanks dat we een auto kochten voor een laag budget kregen we bij aflevering een presentje en werd later ook een gebrek kosteloos verholpen

Vakkundig, bereidwillend, meedenkend. Echt familiebedrijf, staat binnen de grenzen van het haalbare altijd paraat.