
Nooit is iets teveel !! Altijd vriendelijk! Kortom een aanrader.
zie boven staande
Gewoon hartstikke goed!
Goed
.
Eerlijk, enthousiast, duidelijk. levert kwaliteit en neemt de tijd voor uitleg en info. Gehele team is vriendelijk en capabel.
Goed geholpen, als nodig vervangend vervoer aanwezig.
Je kan er snel terecht. Word gemaakt of gedaan wat je wilt. Altijd overleg mochten er meer kosten bij komen. Zijn vriendelijk met duidelijke uitleg. Tevreden klant
Communicatie is zeer netjes, ik raad Vakgarage SDH aan.
Sinds enkele jaren gaan wij met al onze autozaken naar de vakgarage in Halsteren. Daarover zijn wij erg tevreden. Ze geven goed en eerlijk advies, niet om zoveel mogelijk te verdienen, maar wat het best voor mij als klant is. Ze denken mee over oplossingen die handig zijn. Daarnaast kun je altijd nog even terecht op het moment dat je met een probleem zit en nemen ze dan ook even de tijd voor je, ondanks het feit dat dat soms last-minute is. Het personeel is zeer vriendelijk en benadert je erg persoonlijk.
.
Uitstekend
Universele garage dicht bij huis, en gratis vervoer beschikbaar. Dus van een gegarandeerde mobiliteit verzekerd, wel zo fijn met ongeregeld werk. De oppervlakte begint helaas wat beperkt te worden door de nieuwbouw werkzaamheden rond deze mooie locatie.
Alles ok
Wederom zeer tevreden over de service, vriendelijkheid en manier van communiceren.
Actuele garage. Je kunt zelf je reparatie plannen en doorgeven. Bij onverwachte kosten word je eerst gevraagd om goedkeuring. Komen totale afspraak na en achteraf geen verrassingen.
Wordt altijd goed en prettig geholpen. De garagehouder zoekt zo snel mogelijk naar een oplossing. Fijne mensen !
Goeie ervaring. Klantvriendelijk. Snelle / goeie service.
Super goed geholpen en niet te duur wat wi een mens nog meer
Alles goed gerepareerd in goed overleg ga zo door .
.
Duidelijke uitleg bij de reparatie en duidelijk antwoord op vragen
Allereerst : ik ben een leek op dit gebied; mij kan je dus van alles wijsmaken. Ik verstond heel duidelijk dat de condensor van de airco lek was en vervanging kostte 33 euro. Op de factuuur staat echter een bedrag dat vele malen hoger is. Voor dit bedrag had ik het nooit laten doen. Mijn Opeltje is 12 jaar oud!
Goedendag dhr. de Ruiter, jammer dat u helaas niet tevreden bent. Ik begrijp het alleen niet ? Wij hebben u gebelt voor de prijs opgave voor u airco en u vond dat eerste instante veel te duur. €33 euro ?? zoals u zelf zegt ?? En u heeft zelf terug gebeld om toch de reparatie te laten uitvoeren, als het inderdaad €33 euro zal zijn zoals u aangeeft had u het volgens mij direct laten vervangen. Ik vind het spijtig om te horen dat wij ons niet volgens u aan de prijsopgave houden. Wij bellen de klanten altijd met de de prijs opgave. Vriendelijk groet Patrick Turfboer
Fantastisch
Klantvriendelijke heldere uitleg zonder voor mij onbegrijpelijk vakjargon te bezigen
Vakgarage is de grootste onafhankelijke garageformule van Nederland met meer dan 350 vestigingen door het hele land. Elke vestiging is lokaal geworteld en wordt gerund door vakmensen uit de buurt. Bij Vakgarage staat persoonlijke service, betrouwbaarheid en gemak voorop – of je nu komt voor onderhoud, reparatie of advies. Met onze slagzin “Kom gerust verder” onderstrepen we onze belofte: iedereen is welkom, we staan klaar om je veilig en met vertrouwen van A naar B én weer terug te helpen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.