
De service, deskundigheid en klantvriendelijkheid is grandioos. Wij zijn erg blij altijd op jullie te mogen rekenen.
Zoals altijd een goede service, vriendelijk personeel, zeer betrouwbaar.
Ik heb er goede ervaringen mee. Mee denkend en behulpzaam.
Betrouwbaar, duidelijk en vakkundig. Mijn vaste adres voor onderhoud en keuring auto.
Goed geholpen en een fijn contact!
Al jaren klant bij deze garage . Zeer behulpzaam en goede service.
Altijd de juiste service
Altijd correct geholpen, en vooraf een prijsopgave.
Auto gebracht voor keuring en grote beurt. Goede communicatie over kosten en verwachte reparaties.
In overleg met de klant wordt altijd naar de best mogelijke oplossing voor afspraken en oplossingen voor service en reparatie gekeken. Locatie in Halsteren js voor mij persoonlijk perfekt
Netjes gebeld wat er kapot was, appje toen auto klaar was. Netjes achter gelaten op parkeerplaats, geen onnodige kosten.
Er wordt altijd meegedacht, je wordt vriendelijk te woord gestaan en eventuele reparaties worden goed en deskundig verholpen!
Alles prima
Prima service
gewon HEEL goed
Heel goed!
Gewoon kort maar krachtig. Helemaal top
Zeer klantvriendelijk en duidelijk overleg mocht er iets gedaan moeten worden aan de auto.
Onze aankoop verliep vlekkeloos, we werden goed op de hoogte gehouden van wanneer de auto klaar stond en het verzorgen van de documentatie is een echte service bij deze garage! Kortom: een aanrader!
Altijd goed te woord gestaan,snelle service en nooit na reparaties problemen gehad
Goede service. Maakt waar wat ze zeggen!
Prima service, al 20 jaar klant. Vakbekwame mensen en altijd vriendelijk. En prettige communicatie.
Patrick en zijn team staan altijd voor je klaar. Al hebben ze het nog zo druk ze maken altijd tijd voor je. Het afgelopen jaar jammer genoeg veel storingen gehad en elke keer weer gelijk geholpen. Ik kan niet anders dan zulke service belonen met 5 sterren en een dikke dankjewel!
Ongeveer 2 weken geleden heb ik een auto gekocht bij vakgarage SDH. Een Bmw 3 serie, prachtige uitvoering en leek op het eerste gezicht niks mis mee. De eerste dag dat ik hem had gekocht ging in de avond al de starter van de koplamp stuk. Volgende ochtend liep hij al niet meer stationair goed bij het koud opstarten. Waarschijnlijk een nieuwe katalysator nodig. Duur geintje natuurlijk. Na heel veel belletjes en contact bleef meneer ontkennen dat het probleem niet in de katalysator zat. Uiteindelijk heeft meneer de auto terug genomen met een resultaat dat ik €950 lichter was. Toen ik eenmaal weg liep ging ik toch even een laatste kijkje nemen want het was toch mijn droom auto die ik weer weg moest doen, zag ik een nieuwe katalysator achter de auto liggen van ongeveer dus €950. Is dat niet toevallig? Pas heel goed op met deze garage want ik voel mij aardig opgelicht.
Beste dhr. de Paske, we hebben inderdaad de BMW 3 serie aan u verkocht en het is zeker een mooie auto voor iemand die net 1 dag zijn rijbewijs heeft. Helaas was er de 2de dag een probleem mee, als eerst de koplamp die defect was maar dat was u al bekend bij aankoop. U heeft ons gebeld en ondanks dat ik zelf ziek was heb ik terug gebeld want het is nooit leuk als je iets koopt en er is een probleem mee, de auto is uit 2008 en we kunnen helaas niet in de toekomst kijken. We hebben die maandag gelijk afgesproken om te kijken naar de auto. Bij aankomst zaten er diverse foutcode ‘s in en zoals u zelf zei bij aankomst “nu rijdt hij weer goed” maar u kwam helemaal uit Purmerend. We hebben in overleg met u de auto gehouden en de volgende ochtend bij de koud start liep hij inderdaad niet goed en hadden we storing op 1 van de benzine injectoren. U had gewoon BOVAG garantie op de auto en die stelt dat wij als erkend BOVAG bedrijf de auto gaan herstellen voor u. Alleen bij het brengen van de auto had uzelf ook al contact gehad met de BOVAG, u vertelde mij dat u het betaalde bedrag van de BMW terug kon vorderen want u wilde de auto niet meer ? Ik heb u toen verteld dat wij hem gewoon gaan herstellen volgens BOVAG garantie, ik kreeg wel de indruk tijdens het gesprek dat u de verkeerde auto had gekocht en waarom ? daar kwam ik niet achter ? misschien toch het grote vermogen u had tenslotte net uw rijbewijs ? of het benzine verbruik ? Of toch de afstand als er iets aan de auto mankeert en u terug moet komen het is toch 1.5 uur enkele reis rijden. Ik heb daarom ook contact gezocht met de BOVAG en die hebben mij in eerste instantie medegedeeld dat ik de auto gewoon kon herstellen, ik heb daarover contact gehad met u maar u stelde in eerste instantie zelf voor om voor €500 van het aankoop bedrag af te halen zodat u de auto terug zou kunnen geven? Wat ik al raar vond ? U koopt een mooie BMW dan wilt u toch dat als hij kapot is dat hij zo snel mogelijk weer in orde is? Ik heb daarna weer met de BOVAG overleg gehad over uw voorstel en ze hebben mij de vrije hand hierin gegeven of de auto herstellen (wat ik verplicht ben) of een tegen voorstel doen naar u. Ik heb u toen een voorstel gedaan van €950 minder met als reden dat u ook een lichtmetalen originele winter wielen set erbij had gekregen die al in Duitsland lag bij uw broer, die kon u dan zelf verkopen indien gewenst. U heeft daarmee ingestemd en we hebben het dezelfde dag afgehandeld voor u. Dus op uw voorstel zijn wij netjes ingegaan met als reden dat u de verkeerde auto heeft gekocht. Ik begrijpt dat u teleurgesteld bent als u een auto koopt waar helaas een problemen mee is. Maar om die reden heeft u toch BOVAG garantie ? Als ik vooraf had geweten dat er een probleem met de auto was had ik hem uiteraard eerst hersteld. En dan in de tekst “koop geen auto bij dit bedrijf” en “pas heel goed op met deze garage want ik voel mij aardig opgelicht” is natuurlijk niet correct u heeft zelf als eerst het voorstel gedaan om de auto terug te geven en daar ben ik uit eindelijk mee akkoord gegaan. Terwijl u de service /klantvriendelijk 4 sterren geeft ? dat begrijp ik niet ? Ik hoop dat u de juiste auto vind waar u met veel veilige kilometers mee kan rijden. Maar wel een advies aan u, let goed op als u in de toekomst een recensies geeft dat u ook eerlijk daarin blijft. Want wij hebben u zeker niet opgelicht. Patrick Turfboer Vakgarage SDH
Goede service. Als er iets gerepareerd of vervangen dient te worden, dan wordt er eerst contact met je opgenomen om dit te bespreken.
Vakgarage is de grootste onafhankelijke garageformule van Nederland met meer dan 350 vestigingen door het hele land. Elke vestiging is lokaal geworteld en wordt gerund door vakmensen uit de buurt. Bij Vakgarage staat persoonlijke service, betrouwbaarheid en gemak voorop – of je nu komt voor onderhoud, reparatie of advies. Met onze slagzin “Kom gerust verder” onderstrepen we onze belofte: iedereen is welkom, we staan klaar om je veilig en met vertrouwen van A naar B én weer terug te helpen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.