Weer geweldige service

Vanochtend had ik na een korte autorit in Hoorn opeens een accu probleem. De auto wilde niet meer starten. Ik belde de garage waar ik al vele jaren klant ben. Gelijk werd er geregeld dat een monteur naar mij toe kwam (gelukkig was ik niet zo ver van de garage). Het heeft nog geen 15 minuten geduurd en ik kon weer rijden. Wat een geweldige service. Ik ben gelijk doorgereden naar de garage om te laten doormeten. En wat ik al dacht; een nieuwe accu was wel nodig. Ook daar kon ik op wachten. Alles met elkaar heeft het ca 1 uur geduurd en was ik al weer onderweg met een nieuwe accu. Nogmaals dank aan garage Piet Has. Gewoon geweldig. Dick van der Pijl-Hoorn

Perfect.

Vriendelijk en normaal zonder bxe Kecnd xe ve rkooppraatjes.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte

Zeer vriendelijke bedrijfsleider en personeel en de koffie staat altijd klaar

• Faciliteiten wachtruimte

Fijne behandeling en prima service

De garage voelde vertrouwd

Redelijk goed

Al jaren vaste klant ben ik gaan kijken naar een andere gebruikte auto met iets meer vermogen. Wel 1 gezien en prijs berekening laten doen door Jelmer Klopper, helaas te hoge vraagprijs en te lage inruil prijs die ik voorgeschoteld kreeg, . Helaas dus kan ik als vaste klant mij er niet echt thuis voelen wat het aanschaffen van een gebruikte wagen betreft. Helaas jammer, verder is het een redelijk goede garage.

• Faciliteiten wachtruimte

De service was uitstekend.

Ik heb mijn Nissan Qashqai bij Vakgarage Piet has laten repareren en hoe Vakgarage Piet Has hun klanten houden is heel goed. Ze gaan goed met hun klanten om. Het verhaal van de reparatie was duidelijk en ook de prijs is eerlijk. De afspraak over het op tijd repareren is allemaal goed gegaan. Het zijn vriendelijke mensen zowel de monteur als de mensen aan de balie. Ik ben tevreden met de service die is gedaan voor mijn auto. Samson

• Faciliteiten wachtruimte

Deze week onze 10 auto gekocht. Zeer tevreden in prijs en daarna in service.

• Faciliteiten wachtruimte

Fijne en service gerichte garage

Het is echt een hele fijne garage om zaken mee te doen. Heb nu mij tweede hands auto voor ongeveer 4 maanden en hij rijd als een dijk. Echt een aanrader om hier eens te kijken

• Showroom N.v.t.
  • Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Een goede en betrouwbare garage

Ik heb een week geleden op donderdag mijn 2e hands opel corsa opgehaald en heb al weer wat kilometers zonder problemen mee gereden. De wagen had een aflevering beurt gehad die niet zo veel kost meer goed uitgevoerd is ook kwam er bij de APK uit dat de voorschrijven niet in orde waren deze zijn vervangen compleet met de remblokken en de remblokken waren op het metaal ingesmeerd met copaslip tegen het vastzitten en piepen. Voor mij betekend dit dat er echte monteurs werkzaam zijn die kwaliteit afleveren. Dus een goede zaak om een auto te kopen of te laten onderhouden.

Eerlijk, klantvriendelijk, betrouwbaar garagebedrijf

Ik heb in juli een Chevrolet Spark occasionn gekocht. Ik wist vantevoren precies wat ik wilde Jan Piet Has dacht constructief met mij mee en hij kwam met een eerlijk, vertrouwenwekkend verhaal en antwoorden op mijn vragen. Hij hield de auto voor me vast, ondanks dat ik nog geen toezegging had gedaan. Aflevering perfect en de auto is precies wat hij beloofde te zijn.

• Faciliteiten wachtruimte

Mijn ervaring met Jelmer klopper was heel prettig en perfect geregeld. Op 23 mei heb ik een prachtige alfa gt gekocht bij hun. Én ook mooie deal gesloten en ook goede afspraken over distributieriem vervangen. Én ik moet wel toegeven dat ik vergeten was om te zeggen dat er ook nokkenasversteller vervangen moest worden. Ze hebben keurig opgelost door om nokkenasversteller te vervangen. Ik heb zoiets nooit meegemaakt omdat in principe een meeneemauto was.

Uitstekende, nuchtere service.

Onlangs bij Piet Has een BMW cabrio gekocht. Eerlijke prijs ontvangen voor de inruil auto en de aflevering ging zoals afspraak. Alle aandachtspuntjes waren afgevinkt en de auto was geheel van binnen en buiten gepoetst. Na een weekje klonk een tik vanuit het differentieel en dit is zonder gedoe onder garantie verholpen. Tijdens de reparatie kreeg ik kosteloos een leenauto mee. Geen kapsones, gewoon nuchtere service. Ik zou hier zonder twijfel weer een auto kopen, absolute aanrader.

Zeer fijn en goed

Onlangs ben ik via een collega van mijn werk aan Piet Has automotive gekomen en vond daar een mooie auto die ik zonder garantie bij hun kocht , na 1 maand / 800 km ging de auto kapot ( automaat bak kapot ) de auto is toen naar Mercedes dealer gebracht en daar bleek inderdaad de bak en nog wat andere dingen in het rapport defect/ slecht te zijn , ik heb toen Piet Has gebeld en het rapport van Mercedes naar hun gestuurd en tot mijn verbazing heeft Piet Has de auto met een auto ambulance opgehaald in Schiedam daarop heeft hij het gehele aankoop bedrag aan mij terug gegeven en de auto gevrijwaard, met bovengenoemd vind ik dat deze garage/dealer een vette gouden pluim verdiend en zeer professioneel heeft gehandeld , het was jammer dat zij op dat moment geen vergelijkbare haden staan , anders had ik er zo weer gekocht , rest mij nog Piet Has bedankt voor de goede service M vr gr René Berkhof Schiedam

• Faciliteiten wachtruimte

Mijn ervaring tot nu toe zijn goed, op 1 ding na.

Mijn ervaringen met jullie zijn tot nu toe goed. Dit geldt voor zowel de verkoop als de garage/onderhoud. Wat ik wel jammer vind is dat ik onlangs een auto bij jullie gekocht heb, en er achteraf achter ben gekomen dat deze geimporteerd is. Ik vind dat jullie dit vooraf hadden moeten melden! Ik had dit dan zeker meegenomen in mijn overweging om de auto wel of niet te kopen.

Klant is koning !!!

Wij hebben een gebruikte auto gekocht, deze werd in prima staat afgeleverd. De verkoper was zeer aardig, alsmede het overige personeel. De aflevering was zoals besproken bij de verkoop. Ik zou hier zeker nog een andere auto willen kopen in de toekomst en raad een ieder aan, om in ieder geval langs deze vakgarage te gaan bij het zoeken naar een auto.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Vriendelijk, bereid om de tijd voor je te nemen en komt beloftes na.

Ik kwam voor het eerst langs om ideeën op te doen voor de aankoop van mijn volgende auto, toen ben ik gelijk in ontvangst genomen en vakkundig geholpen aan de auto waar ik nu met veel plezier in rijd. De afspraken die wij gemaakt hebben zijn duidelijk op papier gezet en nagekomen. Ik heb niks aan te merken op hoe het hier gaat bij de verkoop van een auto. Erg tevreden.

• Faciliteiten wachtruimte

We werden zeer prettig geholpen.

Onze ervaring was heel goed en zijn blij met onze aanschaf.

prima garage

positief, goed geholpen

Vriendelijke ontvangst..ontspannen sfeer....occasion aangeschaft, de in de garantie termijn boven gekomen gebreken werden zonder problemen verholpen, vlekken op de lak werden overgespoten, ik zou hier in de toekomst weer komen voor een occasion ..de klant is hier op een goed adres....bedankt!

• Faciliteiten wachtruimte

Een keurige garage , netjes geholpen

Top bedrijf

• Faciliteiten wachtruimte

Ik ben zeer tevreden over de vw touran die ik een maand geleden bij vakgarage Piet has heb gekocht. Ik vond het ook fijn dat er na een paar weken gebeld werd of de auto bevalt. Over een paar weken laat ik de auto even na lopen. MVG M.van Duijkeren

geweldige garage

geweldige garage en vriendelijke mensen. ik heb in 2018 een auto gekocht en de service is zeer goed

Geen mis in 4 autos

Wij hebben in dese garage a 4de occasion auto gekocht en alle waren in uitstekende conditie! Eerste drie autos waren redelijk nieuwe en dese laatste is 12 jaar/210 000 oud. Dit is onse eerste zo oude auto en wij waren wat bezorgd. En er kwamen wat dingen tijdens eerste weken maar garage had dat alles netjes opgelost. Ook “tweede meining” monteur gaf de auto complimentjes (haar conditie). Wij zijn heel blij mee! Echt aanrader als je weet niet waar moet je naartoe

• Faciliteiten wachtruimte

Ben al jaren klant, zeer tevreden.