Zeer fijn en goed

Onlangs ben ik via een collega van mijn werk aan Piet Has automotive gekomen en vond daar een mooie auto die ik zonder garantie bij hun kocht , na 1 maand / 800 km ging de auto kapot ( automaat bak kapot ) de auto is toen naar Mercedes dealer gebracht en daar bleek inderdaad de bak en nog wat andere dingen in het rapport defect/ slecht te zijn , ik heb toen Piet Has gebeld en het rapport van Mercedes naar hun gestuurd en tot mijn verbazing heeft Piet Has de auto met een auto ambulance opgehaald in Schiedam daarop heeft hij het gehele aankoop bedrag aan mij terug gegeven en de auto gevrijwaard, met bovengenoemd vind ik dat deze garage/dealer een vette gouden pluim verdiend en zeer professioneel heeft gehandeld , het was jammer dat zij op dat moment geen vergelijkbare haden staan , anders had ik er zo weer gekocht , rest mij nog Piet Has bedankt voor de goede service M vr gr René Berkhof Schiedam

• Faciliteiten wachtruimte

Mijn ervaring tot nu toe zijn goed, op 1 ding na.

Mijn ervaringen met jullie zijn tot nu toe goed. Dit geldt voor zowel de verkoop als de garage/onderhoud. Wat ik wel jammer vind is dat ik onlangs een auto bij jullie gekocht heb, en er achteraf achter ben gekomen dat deze geimporteerd is. Ik vind dat jullie dit vooraf hadden moeten melden! Ik had dit dan zeker meegenomen in mijn overweging om de auto wel of niet te kopen.

Klant is koning !!!

Wij hebben een gebruikte auto gekocht, deze werd in prima staat afgeleverd. De verkoper was zeer aardig, alsmede het overige personeel. De aflevering was zoals besproken bij de verkoop. Ik zou hier zeker nog een andere auto willen kopen in de toekomst en raad een ieder aan, om in ieder geval langs deze vakgarage te gaan bij het zoeken naar een auto.

• Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Vriendelijk, bereid om de tijd voor je te nemen en komt beloftes na.

Ik kwam voor het eerst langs om ideeën op te doen voor de aankoop van mijn volgende auto, toen ben ik gelijk in ontvangst genomen en vakkundig geholpen aan de auto waar ik nu met veel plezier in rijd. De afspraken die wij gemaakt hebben zijn duidelijk op papier gezet en nagekomen. Ik heb niks aan te merken op hoe het hier gaat bij de verkoop van een auto. Erg tevreden.

• Faciliteiten wachtruimte

We werden zeer prettig geholpen.

Onze ervaring was heel goed en zijn blij met onze aanschaf.

prima garage

positief, goed geholpen

Vriendelijke ontvangst..ontspannen sfeer....occasion aangeschaft, de in de garantie termijn boven gekomen gebreken werden zonder problemen verholpen, vlekken op de lak werden overgespoten, ik zou hier in de toekomst weer komen voor een occasion ..de klant is hier op een goed adres....bedankt!

• Faciliteiten wachtruimte

Een keurige garage , netjes geholpen

Top bedrijf

• Faciliteiten wachtruimte

Ik ben zeer tevreden over de vw touran die ik een maand geleden bij vakgarage Piet has heb gekocht. Ik vond het ook fijn dat er na een paar weken gebeld werd of de auto bevalt. Over een paar weken laat ik de auto even na lopen. MVG M.van Duijkeren

• Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

geweldige garage

geweldige garage en vriendelijke mensen. ik heb in 2018 een auto gekocht en de service is zeer goed

Geen mis in 4 autos

Wij hebben in dese garage a 4de occasion auto gekocht en alle waren in uitstekende conditie! Eerste drie autos waren redelijk nieuwe en dese laatste is 12 jaar/210 000 oud. Dit is onse eerste zo oude auto en wij waren wat bezorgd. En er kwamen wat dingen tijdens eerste weken maar garage had dat alles netjes opgelost. Ook “tweede meining” monteur gaf de auto complimentjes (haar conditie). Wij zijn heel blij mee! Echt aanrader als je weet niet waar moet je naartoe

• Faciliteiten wachtruimte

Ben al jaren klant, zeer tevreden.

zij begrijpen hun ,,vak,, zo goed,dat zij met recht de naam ,,vakgarage,, mogen dragen.

Zeer positief deze ervaring. Hele mooie auto gekocht tegen een mooie prijs. Heel goed kontakt en prima geholpen door Stefan.

Vriendelijk en bij aanschaf van een auto wordt je zeer goed geholpen.

Ik heb bij Piet Has een occasion gekocht. Ze hadden zelf al gezien dat er een barst in de voorruit zat en dat er schade aan de bumper was, dit zou gerepareerd worden. Zelf zag ik dat er ook een brandplek in de achterbank zat. Ook hier werd niet moeilijk over gedaan en kosteloos gerepareerd. Omdat ik ook een aanvullend onderhoudspakket voor €395 had bijgekocht werden tenslotte ook nog o.a. airco bijgevuld, en remblokken, remschijven en distributieriem vervangen. Ondertussen heb ik al een paar duizend kilometer met de auto gereden, zonder problemen. Ik ben zeer te spreken over de service, het personeel is zeer vriendelijk, ze zijn betrouwbaar en transparant, komen hun beloftes en afspraken na, en de prijs-kwaliteit verhouding is uitstekend. Ik zou Piet Has van harte aanbevelen voor de aanschaf van een nieuwe auto of occasion!