
Klantvriendelijk en deskundig.
Bij de afspraak zei de receptionist dat ze van oudsher Opel specialist waren. Waarom wist hij dan niet dat de thermostaat vervangen bij de Meriva zo tijdrovend (distributie moest eruit) en duur was. Ze belden rond 14.30 over de kosten en moesten toen nog beginnen aan n reparatie van n uur of 3. Ze hadden dus ook de volgende dag nog nodig waardoor ik onnodig mijn auto n dag langer moest missen. Nadenken over de planning had dit voorkomen . Maar misschien ga ik nog wel terug n volgende keer, hoewel ik zulke vervelende dingen bij garage James in Einhoven-Acht nooit heb gehad. Maar ik woon nu in Boxtel dus...
Kwam de auto brengen voor een airco service en werd direct geholpen. Tijdens het onderhoud kwam ik er achter dat de APK over 1 maand verliep. Ondanks de drukte hebben ze de auto toch gelijk kunnen keuren. Perfecte service en klantvriendelijkheid. Hier kunnen de merk dealers nog wat van leren.
Goed garage en klantvriendelijkheid
Vriendelijk, kundig, luisteren goed naar de klant.
je krijgt van een 8
Ging met een kapotte lamp naar de garage en die werd meteen gemaakt kon er op wachten .goede service.
Goede vakgarage, top service. Klantvriendelijk. Kwaliteit ook prima. Alleen kwa prijs helaas wat duurder geworden. Maar dat is helaas overal zo in deze tijd.
Ben eerlijk geholpen en de mensen denken mee in de beste oplossing.
We hadden problemen met de auto en ze hebben het goed opgelost.
Na een slechte ervaring bij een andere garage hier terecht gekomen op aanraden van iemand. Wat een fijn bedrijf! Vriendelijk en eerlijk personeel die de tijd voor je neemt en samen zoekt naar een oplossing. Blij om te ervaren dat het zo ook nog kan.
Fantastisch en snel geholpen
altijd oke
Hennie legt alles goed uit, fijne contacten met personeel.
Je wordt goed voorgelicht over eventuele kosten en afspraken worden goed nagekomen, prima.
Er hangt 'n goeie sfeer in de garage en bij de receptie.Alles wordt perfect uitgelegd door de monteur en dat geeft 'n goed gevoel bij de klant!
De medewerkers doen hun uiterste best goede oplossingen te vinden om problemen op te lossen. Prettige contacten en gewoon een heel fijne garage.
Goede service en betrouwbaar
De klant wordt vriendelijk te woord gestaan. Het personeel betoont zich betrokken en hulpvaardig en er wordt in oplissingen gedacht. Ik ben een tevreden klant.
Hennie communiceert goed, denkt mee na over de beste oplossing en de monteurs zijn erg kundig!
Kom al jaren bij de Vakgarage. Ben er zeer tevreden over. Men wil mij altijd van dienst zijn, ook al moet er wat georganiseerd worden in de werkplaats. Persoonlijke service. Top!
Altijd goed behandeld en geen onnodige werkzaamheden gedaan
geen nadere toelichting
Afspraken worden snel gemaakt en worden nagekomen
Netjes en verzorgd door het personeel
Vakgarage is de grootste onafhankelijke garageformule van Nederland met meer dan 350 vestigingen door het hele land. Elke vestiging is lokaal geworteld en wordt gerund door vakmensen uit de buurt. Bij Vakgarage staat persoonlijke service, betrouwbaarheid en gemak voorop – of je nu komt voor onderhoud, reparatie of advies. Met onze slagzin “Kom gerust verder” onderstrepen we onze belofte: iedereen is welkom, we staan klaar om je veilig en met vertrouwen van A naar B én weer terug te helpen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.