professionals met klantgevoel

Vanaf telefonisch afspraak tot en met tevreden weer onderweg: prima! Ook al is het omzetten van winter- naar zomerbanden niet de meest complexe technische ingreep, het hele traject liep gesmeerd! Prijs viel ook best mee, dus met een dikke glimlach weer onderweg

Goed en prettig geregeld

Altijd alles netjes verzorgd en prettig geregeld ook als het een last minute reparatie is. Betrouwbaar adres!

vertrouwd en zorgvuldig

Prettig en Klantgericht. Gewoon echt Goed.

Snel en adequaat geholpen

Mijn trouw Saab voor de eerste keer naar deze Saabspecialist gebracht. 3 verschillende reparaties goed uitgevoerd. Vriendelijke mensen en waren ook voorbereid op de Coronavirus perikelen

Deskundig

Snelle hulp, deskundig, vriendelijk, goede prijs en service.

precies snel accuraat

Kan niet beter

Plezierige en transparante

Ik kom graag langs, natuurlijk kom je zo min mogelijk langs bij een garage, maar een klassieker heeft net meer aandacht nodig dan normaal onderhoud en APK. Omgang is erg plezierig. Transparant over wat er moet gebeuren en wat ook niet, betrouwbaarheid is belangrijk.

Uitermate goed geholpen

Tinga denkt mee en zoekt naar oplossingen om in mijn geval een kostbare maar benodigde reparatie toch op een acceptabel en betaalbaar nivo te krijgen.

Vakkundig en betrouwbaar

Vakkundig en betrouwbaar

• Faciliteiten wachtruimte

Ben bij Tinga terrecht gekomen dmv mond Tot mond reclame, van horen zeggen dus. Nu zowel bij decaankoop, als de eerste onderhoudsbeurt na 6 maanden, kan ik de lovende recenties enkel beamen. Vakwerk, service en klantvriendelijkheid in een woord samen te vatten als top 👍 Grt Peter

• Faciliteiten wachtruimte

Klantvriendelijkheid en service zijn goed, of je nu voor een lampje komt of om een auto te kopen.

Ze zijn altijd vriendelijk. Bereid om je te helpen waar mogelijk.

Vakgarage TINGA , Eerlijk, Vakkundig en Betrouwbaar

Vakgarage TINGA, is een auto bedrijf die kennis heeft van zaken. Jeroen de eigenaar weet waarover hij praat en komt zijn afspraken na. Ik heb begin dit jaar een Saab 95 bij hem gekocht en mijn oude 95 uit 1999 bij hem ingeruild. De Saab 95 die ik kocht heb ik laten keuren bij mijn eigen garage in Zaanstad en dit heeft Jeroen keurig verzorgd. De aandachtspunten had Jeroen al benoemd voor de keuring en zijn ook geheel door hem uitgevoerd. Ook heeft Jeroen het interieur omgewisseld voor een lederen interieur. Deze had hij nog liggen en dat was een wens van mij. Wat mij geraakt heeft om met vakgarage TINGA zaken te gaan doen, is de vriendelijke en open houding van het team van Jeroen. Geen onnodige verkoop praatjes, maar gewoon duidelijk, eerlijk en daardoor betrouwbaar. Ook de prijzen van de auto's zijn redelijk. Met Vriendelijke groet. Roy

Goede snelle service voor 1 mooie prijs

Bij mij peugot expert de remschijven en blokken vervangen ..dat scheelde enorm met de Dealer Bij Tinga werd ik goed geholpen voor een degelijke prijs .kortim goede service

• Faciliteiten wachtruimte

Goed overleg, flexibel qua tijd

Ik zet de auto meestal.een paar dagen neer. Ze kijken er dan naar, geven me door wat ze van plan zijn en dan zeg ik wat ik wel en niet wil. Als ik doorvraag krijg ik antwoord, als het écht moet hoor ik dat. Auto blijft duur, ik moest weer 1000 euro afrekenen voor beurt, remmen, stabilisatorsrangen vervangen. Maar dat had ook nog veel meer kunnen zijn. Had ik maar geen snelle Saab moeten kopen ;-)

Prima.

Zeer goede ervaringen m.b.t. onderstaande beoordelingspunten. Locatie is ook praktisch, dichtbij woonplaats. Parkeerruimte voor de garage aan de krappe kant.

Bij Vakgarage Tinga staan ze altijd voor je klaar

De jongens van Tinga zijn deskundig en hebben verstand van auto's. Altijd een open communicatie. Als iets niet onmiddellijk kan geven ze dat aan zonder er omheen te draaien. Eerlijke prijzen ook. Met meerdere auto's ben ik erg tevreden met de service en kom er graag.

• Faciliteiten wachtruimte

Vriendelijk geholpen, nog wel even terug

Ik kon tamelijk vlot terecht toen ik in de kerstvakantie een probleem had met mijn Saab 93 uit '98. Gezien leeftijd niet op zoek naar de duurste reparatie en daarom wilde Tinga mij helpen met een gebruikt onderdeel. Top! Helaas bleek bij het halen dat er een rateltje optrad. In overleg besloten dat even aan te zien - of het mogelijk vanzelf zou weggaan, als de blower eenmaal even in gebruik was. Zo niet, dan weer langs komen, geen probleem. "We staan bekend om onze goede service". Wel betaald in het vertrouwen dat dat goed komt. Eerdaags bellen en even afspreken, kijken wat we kunnen doen. Komt vast goed.

• Faciliteiten wachtruimte

Deskundig, snel en tegen redelijke prijzen

Een kleine reparatie was nodig aan mijn klassieke Saab, en dat werd snel en deskundig gedaan. Vervolgens bleek dat de auto dicht tegen de APK datum zat en dat werd nog even meegenomen. Fijn.

• Faciliteiten wachtruimte

Topbedrijf! Service van deur tot deur.

Tinga autoservice met nadruk op service. Ik werd thuis opgehaald omdat de afstand naar garage te groot was om te lopen. Ben in het verleden al vaker goed geholpen bij pech met auto,s. Heel fijn bedrijf!!!!!!

Bekwaam en vriendelijk

Goede service, betrouwbaar, betaalbaar

Garage met mensen die hart hebben voor auto's, verstand van techniek en eerlijk zijn over onderhoud en prijzen. Staan klaar met het juiste advies, recht door zee en zonder commercieel praatje. Ook voor mensen die niets van techniek en auto's weten is dit een garage waar de auto betrouwbaar in onderhoud kan.

• Faciliteiten wachtruimte

Wat een wereld bedrijf, vakkundig, flexibel, to the point met advies en snel

Wat een top bedrijf! Goed advies, ze denken mee en vakkundige mensen. Twee totaal verschillende auto's in onderhoud en altijd zeer tevreden.

• Faciliteiten wachtruimte

Vlot geholpen en goede kwaliteit geleverd

• Faciliteiten wachtruimte

Ging voor APK maar is toch meestal duurder dan ik verwacht. Maar ben blij dat de monteurs goed opletten en aangeven waar het fout kan lopen . Op deze manier blijft mijn SAAB 95 een top auto

• Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Eerlijk en betrouwbaar, gewoon zoals het hoort!

Onlangs een fantastische Mercedes Benz 280 SL uit 1979 bij Jeroen gekocht. Bij dit bedrijf straalt de betrouwbaarheid er vanaf. Een drukte van belang met binnenlopende klanten met verschillende vragen over hun auto. Jeroen maakt een super relaxte indruk en volgens mij is hij dat ook. De Benz bekeken en gereden. Daarna besproken hoe de Benz afgeleverd diende te worden. Afgelopen woensdag de Benz opgehaald en alles was zoals afgesproken, gewoon zoals het hoort. Op dit adres wil ik nog wel eens een auto kopen en meteen een goed adres voor toekomstig onderhoud aan de Benz!