super service

super bedrijf altijd goed contackt.Voor je klaar

• Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Een betrouwbare vakgarage die met je meedenkt

Wij komen al jaren bij deze garage. Goede service, altijd overleg bij onverwachtse mankementen bij de servicebeurten. Klant/servicegericht, vriendelijk maar bovenal zeer betrouwbaar. Vandaar dat we auto's ook altijd hier kopen.

Efficiënt .

• Faciliteiten wachtruimte

Eerste indruk en ervaring, helemaal geweldig.

Ik was op zoek naar een auto waar mijn opvouwbare scootmobiel in zou kunnen. Van het een kwam het ander want ja, er kwam nog wel iets bij kijken. Ik zou de scoot er ook zelf in en uit moeten kunnen krijgen en hoe zou Jan Knol daar iets op kunnen vinden. Het mooiste zou zijn als ik met een afstandsbediening me zelf zou kunnen redden om de scoot er in en uit te kunnen rijden. En laat dat nou gelukt zijn. Ik heb de auto opgehaald en was er super blij mee. Nu ga ik even wat wennen aan de andere auto en oefenen met de scoot in en uit de auto te rijden maar dat heb ik vast snel onder de knie. Binnenkort kan ik er op uit en kan ik heerlijk op mijn scoot van de natuur genieten. Onafhankelijk blijven zo lang het kan is voor mij van groot belang. Dankjewel Jan Knol en personeel dat jullie dit mogelijk hebben gemaakt voor mij. Wie weet kunnen er meer mensen op deze manier geholpen worden. Een voor nu heel tevreden nieuwe klant.

Prima ervaren ,vriendelijk en correct

• Service N.v.t.

Altijd goede service en bereid te helpen

zeer tevreden wat goedkoper nog meer tevreden Zal u zeker aanbevelen bij mijn kennissen

Persoonlijke benadering, men kent de klanten bij voornaam. Gemoedelijke sfeer. Ruime voorraad aan auto\'s in diverse prijsklassen.

Altijd goed geholpen. Zelfs zonder afspraak.

Prettig contact, professionele en vlotte hulp. Uitstekende ervaringen, kortom; prima garage!

Afgelopen september bij vakgarage Anne Knol een Mercedes SLK 230 uit 2001 gezien en in het prettige gesprek wat wij met Jan Knol hadden, die absoluut geen typische snelle verkoper is, besloten tot aanschaf over te gaan. Na ongeveer 3 weken begon de vering rechtsachter te kraken, aangezien ik toch nog wat dingen, die buiten de garantie vielen, bij mijn eigen garage in het westen van het land wilde laten doen, heb ik mijn monteur gevraagd ook hiernaar te kijken en wel aangegeven, als het een grote reparatie zou worden, ik garantie op de auto had bij Anne Knol. Door omstandigheden, kon ik pas na 5 weken terecht bij mijn garage, dus ik de auto gebracht en later vertelde mijn monteur mij, dat de hele vering uit elkaar lag en er nogal wat vervangen moest worden, toen ik hem vertelde dat ik nog garantie had, schrok hij en gaf toe dat hij dat vergeten was ! Ik Jan Knol gebeld en mijn probleem uitgelegd, hij vroeg mij of mijn monteur hem wilde bellen om te overleggen. Later Belde Jan mij terug en vertelde mij, dat hij het natuurlijk liever zelf had verholpen, maar dat hij begrip had voor de situatie en mij aanbood om 75% van de gemaakte kosten te vergoeden, dit noem ik nog eens een TOP GARAGE !

Jan Knol , is een man van zijn woord !! Perfecte service ! Altijd staan ze klaar , nette en vooral eerlijke mensen . Ik heb nu mijn tweede auto gekocht bij de Vakgarage van Jan Knol , de service is top en de afspraken komen ze netjes na Top !!!vakgarage Jan Knol .. Ik kan dadelijk weer de weg op met een top auto door deze garage in tip top staat afgeleverd !! Groetjes Marco

Heel goed .Al hhel wat jaren.Nooit andere garage willen hebbe.

Jammer dat eerst het verkeerde onderdeel was besteld. Wel snel opgelost.

October 2017 een zeer mooie Opel Meriva Automaat gekocht bij Vakgarage Knol. Auto werd fantastisch afgeleverd. Na verstrijken half jaar garantieperiode ontstond er een probleem met de airco. Contact opgenomen met Knol. Ik mocht direct langskomen. Probleem werd geanalyseerd door deze vakmensen en verholpen met een reparatie en nieuw onderdeel. Onder garantie !! Dat is nog eens service !! Vakgarage Knol kan ik van harte aanbevelen.

Uitstekend geholpen!

Zocht een Renault scenic ivm hoge instap. De stond bij garage Knol. Zeer vriendelijk geholpen. Wilde eigenlijk de auto voor het weekend hebben, maar ze wilden hem goed afleveren. Dat zegt al genoeg over dit bedrijf. Wim Uit Wolvega.