Goed en netjes geholpen

Goed en netjes geholpen.

Gewoon goede service

• Faciliteiten wachtruimte

Goede service met een glimlach

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Apk keuring voor auto die afgelopen jaar weinig kilometers heeft gemaakt. Geen gebreken gevonden, dus snelle afhandeling en eerlijke prijs. Vriendelijke ontvangst en uitstekende service. Garage is iedereen aan te bevelen.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Down to earth en heel betaalbaar

Wederom prettig met directe service en eerlijke input

Hele goede service

Bij de aanschaf van een auto heel goed meegedacht en uiteindelijk ook een auto gevonden voor ons

Snel en goed geholpen!

Heb gemeld n.a.v. een te koop staande auto. Kon die middag al terecht en een goede deal kunnen sluiten.

• Service N.v.t.

Ongeïnteresseerd personeel

Op de website een afspraak gemaakt bij Vakgarage de Wit. Zelfde dag een mailtje gekregen waarin stond dat ik nog een afspraak bevestiging zou krijgen. Die bevestiging heb ik nooit gekregen, dus een dag voor de afspraak toch nog even gebeld om te kijken hoe dit zit. Werd er ten eerste heel chagrijnig aan de lijn gedaan, omdat er gevraagd werd bij welke locatie ik een afspraak gemaakt had en ik daar op dat moment geen antwoord op kon geven, omdat ik niet wist dat er 2 garages de Wit waren. Ze zagen niks in het systeem staan, dus ik in dat mailtje zoeken naar het adres en vervolgens teruggebeld en toen konden ze mijn afspraak wel zien staan. Bij het maken van de afspraak voor een kleine beurt had ik ook aangegeven dat ik een leenfiets wil hebben. De dag van de afspraak kom ik aan en weten ze niet eens waarvoor ik een afspraak heb. Nu word er gezegd " oke gaan we naar kijken" nadat ik vertelde waar ik voor kwam. Vervolgens loopt hij weg en moet ik zelf vragen om de fiets. Vervolgens vraag ik hoe lang het ongeveer zal duren totdat hij klaar is en zegt meneer "tussen half 5 en 5". Het lijkt mij heel logisch en netjes als je de klant belt als de auto klaar staat, ookal heb je gezegd dat hij rond die en die tijd klaar is, maar bij hun blijkbaar niet. Bij het ophalen van mijn auto heb ik nog gevraagd of er dingens zijn die ze opvielen. Nu werd er gezegd dat een onderdeel niet meer goed bevestigd zit en dat die vervangen moet worden. Ik vraag of hij weet wat de kosten hiervan zijn en word er weer chagrijnig gereageerd dat hij dat zou moeten opzoeken en volgensmij ook maar een random bedrag opnoemde. Mijn auto heeft zijn beurtje gehad, loopt naar behoren. Alleen mag er wat meer aandacht zijn voor de klant.

• Deskundigheid N.v.t.

Netjes geholpen

Afspraak was gemerkt voor wachten tijdens apk maar volgens de medewerker ging dat niet. Aangeraden werd om een kleine beurt uit te laten voeren. Leenauto meegekregen waar ik niet voor zou hoeven te betalen maar uiteindelijk stond er op de afrekening 10 euro aan huur erop. Minimaal bedrag dus niets van gezegd en afgerekend.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Zeer klantgerichte service en betrouwbaar

Altijd vriendelijk en behulpzaam. Duidelijke uitleg wat nodig is en waarom. Of waarom iets nog kan worden uitgesteld

Top service !!!

vanwege pech met mijn auto die maandag is afgesleept werd hij dinsdag ochtend afgeleverd bij vakgarage de wit s'avonds tijdens mijn werk werd ik om 20:15 gebeld door Henk dat hij klaar was en wat het probleem was en kom ik hem nog zo laat ophalen waarin garages normaal dicht zijn. dus mijn ervaring met deze vakgarage kan ik niet anders benoemen dan wat een top service dus zeker een aanrader. Nogmaals bedankt Vakgarage De Wit keep up, the good work and service

Snel, vriendelijk, goed

Dit was mijn eerste ervaring met deze garage. Er werd goed geluisterd naar mijn wensen, er werd een vakkundig oordeel gegeven over de oorzaak van de klachten met de auto en het werd snel en voor een redelijke prijs betaald. Ik ben zeer tevreden.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Hele norse eigenaar , mag wat vriendelijker

Heb heel erg veel ervaringen met garages en deze man is wel heel erg nors en kon geen glimlach van af. Maar toch een auto bij hem gekocht en uiteindelijk kon ik zelf naar primera om de nieuwe auto op mijn naam zetten en 12,50 euro zelf betalen boven op de prijs van de auto. Ik heb totaal nergens een probleem van gemaakt om dat de auto die ik gekocht heb best weinig op de markt is en moeilijk aan te komen is. Anders had hij echt een grote bek van me gehad en had hij het mogen houden, zo asociaal. Als hij zo al zijn klanten behandeld dan begrijp ik niet dat hij nog bestaat. Maar goed ik heb gewoon de vraagprijs betaald en niet onderhandeld

Goede garage

Duidelijke communicatie en prima service.

Vertrouwenwekkend, deskundig,

Aan Henk de Wit merk je in alles de ervaring van de vakman. Hij vervangt geen onderdelen die nog prima een tijd mee kunnen. Hij rekent schappelijke prijzen!

• Faciliteiten wachtruimte

Vriendelijk en snel geholpen.

• Faciliteiten wachtruimte

Goede communicatie en snelle service. Geweldig!

De afspraak maken via de website ging snel en makkelijk. De apk keuring en airco check verliep snel. Was helemaal blij.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Goede en deskundige service voor een realistische prijs

- altijd snel aan de beurt - goed bereikbaar - aardig en deskundig familiebedrijf - realistisch in verwachtingen en prijzen

Vriendelijk en kundig.

Dhr de Wit heeft meegedacht met het oplossen van een mankement(je). Hij had geld uit mijn zakken kunnen kloppen, maar heeft een voordelige oplossing geboden. Dat waardeer ik heel erg van de Vakgarage de Wit.

• Locatie N.v.t.

Prima geholpen

Ik kon vrij snel terecht en werd uitstekend geholpen. Ik werd gebeld met uitleg wat de oorzaak van het probleem was. Niets op aan te merken.

Top !

Super service !

gewoon goed

altijd flexibel en goed; fijn dat de leenfiets klaar staat

Betrouwbaar

Betrouwbaar, nodige reparatie in goed overleg.

Super fijn bedrijf!

Nooit langer zoeken, gewoon naar De Wit Vakgarage gaan! Krijg je nooit spijt van!

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

zoals altijd op tijd en goed uitgevoerd

Winterbanden er af en zomerbanden er op. Toen ik belde om te vragen ook de APK te doen, kwam de tip dat ik beter nog een week kon wachten, waardoor de oorspronkelijke APK verloopdatum niet zou verschuiven. Dat is tip top .

Hoofdweg-Noord 37

2913 LB Nieuwenkerk aan de ijssel