Auto dag ervoor gebracht. Garage belde dat de banden nog net mee konden. Tip, denk eraan na de winterbanden wissel. Er wordt netjes gewerkt.
zoals gewoonlijk weer goeie service
Al jaren klant bij de wit en nog nooit klachten gehad. Soms zit het mee en soms zit het tegen. Het blijven toch auto's en dat kost helaas geld. Dan is het fijn als je garage niet onnodige kosten gaat maken. Alles in overleg en als klant word je serieus genomen.
-
Garage met eerlijke deskundigen.
Fijne sfeer kom hier al jaren
Hartelijke ontvangst. Kijken naar mogelijkheden. Eerlijk en betrouwbaar Faciliteiten wachtruimte weet ik niet. Geen idee of die er is. Nooit gezien maar ook niet naar gevraagd
Onderdeel was op voorraad
Dit was de eerste ervaring met Vakgarage de Wit. De onderhoudsbeurt is goed uitgevoerd voor zover ik het kan beoordelen. Auto was op de afgesproken tijd gereed.
Prijs kwaliteit perfect storing snel gevonden en vrijwel direct opgelost met de nodige reparatie. Vriendelijke en kundige medewerkers.
De auto wegbrengen voor een grote beurt, wat bijzonderheden opgeven die opgevallen zijn, naar huis op een leenfiets en om vijf uur je auto ophalen. Niets is een probleem. Top garage.
Goed en netjes geholpen.
Gewoon goede service
Goede service met een glimlach
Apk keuring voor auto die afgelopen jaar weinig kilometers heeft gemaakt. Geen gebreken gevonden, dus snelle afhandeling en eerlijke prijs. Vriendelijke ontvangst en uitstekende service. Garage is iedereen aan te bevelen.
Wederom prettig met directe service en eerlijke input
Bij de aanschaf van een auto heel goed meegedacht en uiteindelijk ook een auto gevonden voor ons
Heb gemeld n.a.v. een te koop staande auto. Kon die middag al terecht en een goede deal kunnen sluiten.
Op de website een afspraak gemaakt bij Vakgarage de Wit. Zelfde dag een mailtje gekregen waarin stond dat ik nog een afspraak bevestiging zou krijgen. Die bevestiging heb ik nooit gekregen, dus een dag voor de afspraak toch nog even gebeld om te kijken hoe dit zit. Werd er ten eerste heel chagrijnig aan de lijn gedaan, omdat er gevraagd werd bij welke locatie ik een afspraak gemaakt had en ik daar op dat moment geen antwoord op kon geven, omdat ik niet wist dat er 2 garages de Wit waren. Ze zagen niks in het systeem staan, dus ik in dat mailtje zoeken naar het adres en vervolgens teruggebeld en toen konden ze mijn afspraak wel zien staan. Bij het maken van de afspraak voor een kleine beurt had ik ook aangegeven dat ik een leenfiets wil hebben. De dag van de afspraak kom ik aan en weten ze niet eens waarvoor ik een afspraak heb. Nu word er gezegd " oke gaan we naar kijken" nadat ik vertelde waar ik voor kwam. Vervolgens loopt hij weg en moet ik zelf vragen om de fiets. Vervolgens vraag ik hoe lang het ongeveer zal duren totdat hij klaar is en zegt meneer "tussen half 5 en 5". Het lijkt mij heel logisch en netjes als je de klant belt als de auto klaar staat, ookal heb je gezegd dat hij rond die en die tijd klaar is, maar bij hun blijkbaar niet. Bij het ophalen van mijn auto heb ik nog gevraagd of er dingens zijn die ze opvielen. Nu werd er gezegd dat een onderdeel niet meer goed bevestigd zit en dat die vervangen moet worden. Ik vraag of hij weet wat de kosten hiervan zijn en word er weer chagrijnig gereageerd dat hij dat zou moeten opzoeken en volgensmij ook maar een random bedrag opnoemde. Mijn auto heeft zijn beurtje gehad, loopt naar behoren. Alleen mag er wat meer aandacht zijn voor de klant.
Afspraak was gemerkt voor wachten tijdens apk maar volgens de medewerker ging dat niet. Aangeraden werd om een kleine beurt uit te laten voeren. Leenauto meegekregen waar ik niet voor zou hoeven te betalen maar uiteindelijk stond er op de afrekening 10 euro aan huur erop. Minimaal bedrag dus niets van gezegd en afgerekend.
Altijd vriendelijk en behulpzaam. Duidelijke uitleg wat nodig is en waarom. Of waarom iets nog kan worden uitgesteld
vanwege pech met mijn auto die maandag is afgesleept werd hij dinsdag ochtend afgeleverd bij vakgarage de wit s'avonds tijdens mijn werk werd ik om 20:15 gebeld door Henk dat hij klaar was en wat het probleem was en kom ik hem nog zo laat ophalen waarin garages normaal dicht zijn. dus mijn ervaring met deze vakgarage kan ik niet anders benoemen dan wat een top service dus zeker een aanrader. Nogmaals bedankt Vakgarage De Wit keep up, the good work and service
Dit was mijn eerste ervaring met deze garage. Er werd goed geluisterd naar mijn wensen, er werd een vakkundig oordeel gegeven over de oorzaak van de klachten met de auto en het werd snel en voor een redelijke prijs betaald. Ik ben zeer tevreden.
Heb heel erg veel ervaringen met garages en deze man is wel heel erg nors en kon geen glimlach van af. Maar toch een auto bij hem gekocht en uiteindelijk kon ik zelf naar primera om de nieuwe auto op mijn naam zetten en 12,50 euro zelf betalen boven op de prijs van de auto. Ik heb totaal nergens een probleem van gemaakt om dat de auto die ik gekocht heb best weinig op de markt is en moeilijk aan te komen is. Anders had hij echt een grote bek van me gehad en had hij het mogen houden, zo asociaal. Als hij zo al zijn klanten behandeld dan begrijp ik niet dat hij nog bestaat. Maar goed ik heb gewoon de vraagprijs betaald en niet onderhandeld
Duidelijke communicatie en prima service.
Hoofdweg-Noord 37
2913 LB Nieuwenkerk aan de ijssel
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.