Keurig en professioneel geholpen

uitmuntende ervaring

gewoon een goed bedrijf

mooie ford c-max gekocht , prima service en perfect afgeleverd , ben blij met een eerlijk bedrijf die service hoog in het vaandel heeft staan

Slechte ervaring na aankoop

In december 2022 heb ik een auto gekocht van deze garage. Alles verliep goed tot dat ik na 3 weken een mankement opmerkte. Hier heen en weer over gemaild. Na 5 maanden zelf de auto gemaakt. De garage zegt dat de auto oud kan worden met een tikkend geluid. Helaas was het tikkend geluid en trilling bij het indrukken van het koppelingspedaal afkomstig van een defect vliegwiel. Ik heb geprobeerd om hier nog met de garage uit te komen. Garage staat hier niet voor open. Nu moet het via de juridische weg.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Prettig zakendoen met Garage Douwes!

Vriendelijk ontvangst, niet opdringerig en ze nemen de tijd voor je. De gekochte auto bevalt tot op heden uitstekend.

Betrouwbare en klantgerichte service

Komen afspraken nauwkeurig na. Vriendelijk en correct. Aflevering aangekochte auto tot in de puntjes. Kleine gebreken die na aankoop aan het licht komen, worden keurig en in goed overleg met de klant opgelost. Kortom, een garagebedrijf zoals je dat als klant mag verwachten.

• Faciliteiten wachtruimte

Goede service na wat problemen met auto

Voor een poosje terug een hele mooie mazda 6 aangeschaft bij hun. Na een goed te zijn geholpen door verkoper leon . Maar kort nadat ik de wagen had kwamen er paar problemen onderweg naar vakantie adres in Spanje. Auto had storing en we konden niet verder. Toen kwam leon met de oplossing om een auto van hun mee te nemen zodat we toch op vakantie konden. Auto is naar assen gebracht en helemaal weer klaar gemaakt zoals afgesproken. Dus uitermate tevreden over de service en zou er zeker weer een auto aanschaffen.

Super tevreden!

In meerdere auto's mogen rijden en uiteindelijk de kogel door de kerk. Vanwege mijn enthousiasme duurde de aflevering mij te lang. Dit kwam door een verkeerde schokbreker, maar dat mocht de pret niet drukken. Geduldige mensen die mij nog wat technische snufjes hebben uitgelegd. Ik ben heel tevreden over de service en de auto.

• Faciliteiten wachtruimte

Nette garage die zijn afspraken nakomt

Afgelopen dinsdag hebben wij een Volkswagen Golf bij Vakgarage Douwes gekocht. Nadat wij terugkwamen van de proefrit nam de verkoper alle tijd (ondanks dat het tegen sluitingstijd was) om ons te woord te staan en de koopovereenkomst te bespreken. Verder is de auto op ons verzoek nog dezelfde week afgeleverd. Dit ondanks e.a. eigenlijk niet paste in de planning van de werkplaats. Bij aflevering van de auto afgelopen vrijdag bleken alle zaken die bij de verkoop waren besproken netjes volgens afspraak afgehandeld. Tot op heden zijn wij dan ook zeer tevreden over Vakgarage Auto Douwes.

• Faciliteiten wachtruimte

Goede service, vriendelijke verkoper.

Tijd terug een BMW hier gekocht, momenteel rijden wij hier al een half jaar in en de auto bevalt nog net zo goed. Wij werden geholpen door onze erg vriendelijke verkoper Leon. Een verkoper die verstand en passie heeft van auto's. Ik kom zeker weer terug voor een gezellig kopje koffie.

• Faciliteiten wachtruimte

Superblij met de mooie auto

Ik had hier op mp al een goed contact gehad met verkoper Leon, die mij een uitgebreide uitleg gegeven had over de auto (Mercedes A klasse) die ik op het oog had. Ook kon hij mij een goede inruildeal geven voor mijn auto. We zijn toen van Tilburg naar Assen gereden, een aardige rit, vooral met een kleintje van 2. We hebben de tijd gekregen voor een goede proefrit en daarna werd er ook uitgebreid de tijd genomen om de koop af te ronden en kreeg ik nog een hele leuke en vooral lekkere attentie mee. Heb de auto ook meteen goed in kunnen rijden van Assen naar huis en mag hier dan nog de APK laten uitvoeren zodat ik niet nog eens op en neer hoef! Bedankt Leon en vakgarage Douwes voor de mooie aankoop en de goede service!Hoop dat ik veel plezier mag hebben van deze onwijs mooie auto!

Betrouwbare vriendelijke garage

Via marktplaats terecht gekomen bij garage Douwes. Ik had veel vragen over een VW Fox en die werden keurig en snel beantwoord. Op verzoek werden er extra foto’s gemaakt om zo de auto beter te bekijken. We hebben leuk kunnen onderhandelen met onze verkoper Leon en de koop was snel gesloten. Een prettige verkoper die ons op ons gemak de auto liet bekijken. De auto was zoals omschreven. Top!!! Garage Douwes is een echte aanrader.

super bedrijf

suzukie SX4 gekocht goeie inruil prijs voor onze vorige auto gekregen super tevreden komen al jaren bij dit bedrijf altijd weer een feestje om hier te komen fijne bediening zeer goede service van en zeer professionele personeel

Zeer goede ervaring!

Tijdens een koude winterdag in januari van dit jaar kwam ik bij Auto Douwes in de showroom. Daar stond een mooie knalrode 2CV6 Lelijke Eend. Uit 1984, met wat gebruikssporen. Vriendelijk geholpen door de heer Douwes Sr. De Eend was goed, zo werd gezegd. Vanwege het slechte weer heb ik geen proefrit gemaakt, maar ik vertrouwde het allemaal wel, en heb de Eend gekocht. Ik wilde hem zelf naar huis rijden (Limburg), maar dat vond men gezien de weersomstandigheden niet verstandig. De heer Douwes bood mij aan om de Eend voor een schappelijke prijs te bezorgen. Enkele dagen later werd hij keurig gebracht. Vorige week is de auto voor groot onderhoud naar een Eendenspecialist geweest. Motorolie, versnellingsbakolie, contactpuntjes, bougies en nog wat kleine cosmetische zaken. Volgens de specialist een originele eend in zeer goede staat, voor een zeer redelijke prijs gekocht. Het vertrouwen wat ik had in Douwes bleek dus volkomen terecht.

Reparatie schokbrekers

Wij hebben een mooie golf7 bij hun gekocht met een goede inruilwaarde van onze oude auto . Nee een proefrit te hebben gemaakt hoorden we geluid bij de schokbrekers dit aan te hebben gegeven gingen ze op onderzoek uit hebben ze een veerschotel vervangen na een paar dagen konden we onze nieuwe auto ophalen na een stukje te hebben gereden was het geluid nog aanwezig volgende dag gelijk weer heen een afspraak gemaakt voor reparatie na het verhelpen van het probleem hoorden we later weer het geluid dus weer contact gehad na 3 weken wachten kwamen we tot conclusie dat de schokbrekers met veren moesten worden vervangen afspraak in gepland en gebracht voor reparatie nadat ze de schokbrekers en veren hadden vervangen was eindelijk het nare geluid weg gelukkig hadden we nog garantie en is dit opgelost na veel telefoontjes zijn we nu blij met onze aankoop alleen jammer dat het zo lang heeft geduurd

Duur en slechte service

Kwamen met een offerte voor de APK die mijn inziens te hoog was. Ze waren niet bereid de offerte te bespreken. Vervolgens de APK door Kwikfit laten uitvoeren voor 1/8ste van de prijs.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Deskundig met een uitstekende service.

Heb er al vaker een auto gekocht en in onderhoud gehouden. Twee keer zat er een buitengewone storing (defect) in een auto, die met grote inzet en kostenloos (want garantie zeiden ze) verholpen werd. Daarnaast ben ik herhaald vlot (!) en adequaat geholpen bij pech (zoals bijvoorbeeld o.a. de auto die niet wilde starten bij huis) zonder voor de hulp van een monteur aan huis in rekening te krijgen (natuurlijk wel voor de reparatie die nadien noodzakelijk was).

Klantgericht, aquraat en kwaliteit

Onlangs heb ik bij Garage Douwes een prachtige Volvo V90 gekocht. De onderhandeling verliep soepel. Douwes Sr nam zelfs de moeite om de auto 100km verderop aan mijn vrouw te laten zien. De auto werd voorzien van een nieuwe distributieriem en waterpomp. Na aflevering roken we in het interieur uitlaatgassen, al was het minimaal, wel vervelend. Ik mocht de auto direct terug brengen en kreeg een leen auto mee. Na zorgvuldig en langdurig speurwerk door het gehele technische team, kwamen ze erachter dat een haarscheur in de EGR klep de oorzaak was. Hulde aan Vakgarage Douwes voor deze service. Voor hun heel vanzelfsprekend, nogmaals dikke complimenten.

Goeie service

Goeie service aardig personeel

Klant vriendelijk

Kwamen gewoon even kijken bij deze garage werden netjes te woord gestaan geen opdringerige verkoper liet ons rustig kijken geen verkoop praatjes auto gekocht proefrit gemaakt bleek airco het niet te doen hebben ze netjes bij gevuld op weg na huis nog geen airco garage gebeld konden de auto brengen en alles is netjes en kostenloos opgelost kom hier zeker terug in de toekomst

Betrouwbaar

M'n 2de auto daar gekocht,later bleek de airco niet te werken Werd kosteloos gerepareerd en kreeg een leen auto mee Zeer goede service

Koop geen auto bij Douwes garage in Assen

Koop geen auto bij garage Douwes Assen had auto gekocht een kia rio had krakend geluid bij het sturen ben er 2 x geweest konden niks vinden ik bij andere garage geweest die konden het wel vinden het blijkt dat de schokbrekers lek zijn dus ze zijn niet tevertrouwen koop daar nooit een auto .

• Service N.v.t.

Professionele en klantvriendelijke service

Nadat er een onderdeel was vervangen aan onze 16 jaar oude auto (een nogal moeilijke reparatie) kwam er nog een klein mankement aan het licht. Zonder problemen weer een afspraak gemaakt en het team heeft dit als service geheel verholpen. We zijn al 16+ jaar met 2 auto's klant bij deze vakgarage en zelfs nu we buiten assen wonen blijven we bij deze vakgarage. Professionele en klantvriendelijke service.

• Faciliteiten wachtruimte

Word al jaren goed geholpen. Hier hoeft het niet altijd geld te kosten, een keer de werkplaats inrijden en een lampje vervangen en kon met een dichte portemonnee weer naar huis!

Afspraken worden nagekomen

Via internet een mooie VW Golf bij Auto Douwes gevonden. Aangezien ik niet dichtbij de garage woon heb ik alles in eerste instantie via de telefoon en mail besproken. Uiteindelijk bij het ophalen van de auto was alles zoals besproken en ben ik met een zeer goed gevoel terug naar huis gereden.

Klasse

Dit is een bijzonder nette garage, waar je je nog klant voelt en die je eerlijk en goed informeert over de auto waarvoor je komt. Afgelopen maart 2021 een mooie occasion gekocht bij deze garage. We zijn uitstekend geadviseerd, wat een verademing... Geen opdringerige verkoper met gladde praatjes! Na proefrit en inspectie (ook op de brug) verder keurig geholpen door Peter Douwes en collega. We zijn met een prachtige auto huiswaarts gegaan. Tijdens de garantieperiode alle opmerkingen netjes opgelost. Omdat Assen voor ons 105 km rijden betekent, mocht zelfs een mankement aan het slot, door onze plaatselijke Vakgarage worden verholpen. Klasse van deze mensen! Uiterst correcte behandeling! Bij Douwes Assen is de klant nog koning. Een werkelijke aanrader!