super bedrijf

suzukie SX4 gekocht goeie inruil prijs voor onze vorige auto gekregen super tevreden komen al jaren bij dit bedrijf altijd weer een feestje om hier te komen fijne bediening zeer goede service van en zeer professionele personeel

Zeer goede ervaring!

Tijdens een koude winterdag in januari van dit jaar kwam ik bij Auto Douwes in de showroom. Daar stond een mooie knalrode 2CV6 Lelijke Eend. Uit 1984, met wat gebruikssporen. Vriendelijk geholpen door de heer Douwes Sr. De Eend was goed, zo werd gezegd. Vanwege het slechte weer heb ik geen proefrit gemaakt, maar ik vertrouwde het allemaal wel, en heb de Eend gekocht. Ik wilde hem zelf naar huis rijden (Limburg), maar dat vond men gezien de weersomstandigheden niet verstandig. De heer Douwes bood mij aan om de Eend voor een schappelijke prijs te bezorgen. Enkele dagen later werd hij keurig gebracht. Vorige week is de auto voor groot onderhoud naar een Eendenspecialist geweest. Motorolie, versnellingsbakolie, contactpuntjes, bougies en nog wat kleine cosmetische zaken. Volgens de specialist een originele eend in zeer goede staat, voor een zeer redelijke prijs gekocht. Het vertrouwen wat ik had in Douwes bleek dus volkomen terecht.

Reparatie schokbrekers

Wij hebben een mooie golf7 bij hun gekocht met een goede inruilwaarde van onze oude auto . Nee een proefrit te hebben gemaakt hoorden we geluid bij de schokbrekers dit aan te hebben gegeven gingen ze op onderzoek uit hebben ze een veerschotel vervangen na een paar dagen konden we onze nieuwe auto ophalen na een stukje te hebben gereden was het geluid nog aanwezig volgende dag gelijk weer heen een afspraak gemaakt voor reparatie na het verhelpen van het probleem hoorden we later weer het geluid dus weer contact gehad na 3 weken wachten kwamen we tot conclusie dat de schokbrekers met veren moesten worden vervangen afspraak in gepland en gebracht voor reparatie nadat ze de schokbrekers en veren hadden vervangen was eindelijk het nare geluid weg gelukkig hadden we nog garantie en is dit opgelost na veel telefoontjes zijn we nu blij met onze aankoop alleen jammer dat het zo lang heeft geduurd

• Klantvriendelijkheid N.v.t.

Duur en slechte service

Kwamen met een offerte voor de APK die mijn inziens te hoog was. Ze waren niet bereid de offerte te bespreken. Vervolgens de APK door Kwikfit laten uitvoeren voor 1/8ste van de prijs.

• Showroom N.v.t.
  • Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Deskundig met een uitstekende service.

Heb er al vaker een auto gekocht en in onderhoud gehouden. Twee keer zat er een buitengewone storing (defect) in een auto, die met grote inzet en kostenloos (want garantie zeiden ze) verholpen werd. Daarnaast ben ik herhaald vlot (!) en adequaat geholpen bij pech (zoals bijvoorbeeld o.a. de auto die niet wilde starten bij huis) zonder voor de hulp van een monteur aan huis in rekening te krijgen (natuurlijk wel voor de reparatie die nadien noodzakelijk was).

Klantgericht, aquraat en kwaliteit

Onlangs heb ik bij Garage Douwes een prachtige Volvo V90 gekocht. De onderhandeling verliep soepel. Douwes Sr nam zelfs de moeite om de auto 100km verderop aan mijn vrouw te laten zien. De auto werd voorzien van een nieuwe distributieriem en waterpomp. Na aflevering roken we in het interieur uitlaatgassen, al was het minimaal, wel vervelend. Ik mocht de auto direct terug brengen en kreeg een leen auto mee. Na zorgvuldig en langdurig speurwerk door het gehele technische team, kwamen ze erachter dat een haarscheur in de EGR klep de oorzaak was. Hulde aan Vakgarage Douwes voor deze service. Voor hun heel vanzelfsprekend, nogmaals dikke complimenten.

Goeie service

Goeie service aardig personeel

Klant vriendelijk

Kwamen gewoon even kijken bij deze garage werden netjes te woord gestaan geen opdringerige verkoper liet ons rustig kijken geen verkoop praatjes auto gekocht proefrit gemaakt bleek airco het niet te doen hebben ze netjes bij gevuld op weg na huis nog geen airco garage gebeld konden de auto brengen en alles is netjes en kostenloos opgelost kom hier zeker terug in de toekomst

Betrouwbaar

M'n 2de auto daar gekocht,later bleek de airco niet te werken Werd kosteloos gerepareerd en kreeg een leen auto mee Zeer goede service

Koop geen auto bij Douwes garage in Assen

Koop geen auto bij garage Douwes Assen had auto gekocht een kia rio had krakend geluid bij het sturen ben er 2 x geweest konden niks vinden ik bij andere garage geweest die konden het wel vinden het blijkt dat de schokbrekers lek zijn dus ze zijn niet tevertrouwen koop daar nooit een auto .

• Service N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie N.v.t.

Professionele en klantvriendelijke service

Nadat er een onderdeel was vervangen aan onze 16 jaar oude auto (een nogal moeilijke reparatie) kwam er nog een klein mankement aan het licht. Zonder problemen weer een afspraak gemaakt en het team heeft dit als service geheel verholpen. We zijn al 16+ jaar met 2 auto's klant bij deze vakgarage en zelfs nu we buiten assen wonen blijven we bij deze vakgarage. Professionele en klantvriendelijke service.

• Faciliteiten wachtruimte

Word al jaren goed geholpen. Hier hoeft het niet altijd geld te kosten, een keer de werkplaats inrijden en een lampje vervangen en kon met een dichte portemonnee weer naar huis!

Afspraken worden nagekomen

Via internet een mooie VW Golf bij Auto Douwes gevonden. Aangezien ik niet dichtbij de garage woon heb ik alles in eerste instantie via de telefoon en mail besproken. Uiteindelijk bij het ophalen van de auto was alles zoals besproken en ben ik met een zeer goed gevoel terug naar huis gereden.

Klasse

Dit is een bijzonder nette garage, waar je je nog klant voelt en die je eerlijk en goed informeert over de auto waarvoor je komt. Afgelopen maart 2021 een mooie occasion gekocht bij deze garage. We zijn uitstekend geadviseerd, wat een verademing... Geen opdringerige verkoper met gladde praatjes! Na proefrit en inspectie (ook op de brug) verder keurig geholpen door Peter Douwes en collega. We zijn met een prachtige auto huiswaarts gegaan. Tijdens de garantieperiode alle opmerkingen netjes opgelost. Omdat Assen voor ons 105 km rijden betekent, mocht zelfs een mankement aan het slot, door onze plaatselijke Vakgarage worden verholpen. Klasse van deze mensen! Uiterst correcte behandeling! Bij Douwes Assen is de klant nog koning. Een werkelijke aanrader!

Super garagebedrijf

Gisteren onze citroen c3 picaso opgehaald wat zijn het toch echte vakmannen goede inruil gedaan auto keurig afgeleverd echt super tevreden

• Faciliteiten wachtruimte

Zeer goede service en duidelijke communicatie.

Wij vonden een occasion bij Auto Douwes, aangezien wij van verder weg moesten komen voor een proefrit maakten wij vooraf een afspraak. 10 minuten voor onze afspraak (wij waren bijna op locatie aangekomen) werden wij gebeld of het nog doorging omdat er nog een andere geïnteresseerde in de zaak stond. Toen wij vertelden dat wij er bijna waren hebben zij dit doorgegeven aan de klant. Heel netjes dat wij even gebeld werden. Aangekomen was de service wederom zeer goed, we werden netjes en rustig te woord gestaan, konden op ons gemak een proefrit maken en de vragen en opmerkingen werden netjes afgehandeld. Wij hebben een fijne auto gekocht! Absoluut een goede koop geweest. Toen wij na 2 maanden constateerden dat de auto behoorlijk trilde bij een constante snelheid hebben wij contact opgenomen met Auto Douwes, wij mochten bij een Vakgarage in de buurt de auto laten nakijken en laten repareren. Beide garages hebben onderling contact gehouden en hebben zonder onze tussenkomst alle zaken uitgeregend. De auto is netjes binnen de garantie gerepareerd. Super! Wat een goede service!

• Faciliteiten wachtruimte

Jammer dat jullie zo ver weg zitten.

Nogmaals dank voor jullie service. Vandaag een kaartje nagezonden gekregen wat belangrijk is voor als ik een sleutel moet bestellen. Ik had jullie graag als mijn garage gehad maar helaas is de afstand te groot. Mocht ik ooit nog weer een andere auto zoeken dan kijk ik eerst bij jullie. Hele andere ervaring opgedaan met de plaatselijke fiat dealer hier waar ik langs ging voor een armsteun, gaat mijn garage niet worden. Bedankt voor de service en ik hoop tot ziens.

• Faciliteiten wachtruimte

Top service! Deskundigheid en prijs/kwaliteit zeer goed

Top bedrijf!!!!

Haal ik vandaag mijn vorige week gekochte occasion A3 op, zitten er als extra service gratis nieuwe Michelin banden onder. Dank heren!!!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Als je je aanmeldt voor een aankoopkeuring wordt er direct terughoudend gereageerd omdat men niet graag andermans vlees beoordeeld en (eventueel) kritiek geeft op auto van collega\'s, heeft daar slechte ervaringen mee. (ergo; als ze het al doen dan krijgt de auto / collega garage het voordeel van de twijfel en de klant niet een eerlijk advies) Goed voor het imago van de branche!!! Als je dan vervolgens aangeeft dat het om een auto gaat die niet bij een garage maar een particulier komt wordt een andere reden gezocht om de aankoopkeuring vooral niet te verzorgen: te druk , geen interesse, hoop gedoe voor weinig en het ligt er duimdik bovenop dat ze je liever niet helpen....

• Deskundigheid N.v.t.

Goed geholpen door dit bedrijf, vorig jaar een aygo gekocht waar paar garantie puntjes netjes zijn verholpen. dit jaar bij deze garage de APK laten doen en ook dit is uitstekend bevallen. heb mijn garage eindelijk gevonden in Assen

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Beide heren van Vakgarage Douwes zijn ontzettend onbetrouwbaar, geloof deze mannen niet. Ze hebben mij een auto verkocht \'met APK\' en \'met onderhoudsbeurt\'. De APK bleek er niet op te zitten, en toen ik die liet uitvoeren waren de banden niet meer goed, de uitlaat zat los en de remmen moesten vervangen worden. De onderhoudsbeurt is ook nooit uitgevoerd. Vakgarage Douwes zou dit vergoeden, maar ze reageren ineens niet meer. Als ik bel beloven ze van alles, maar verder dan dat komt het helaas niet. Wil je meer geld kwijt zijn dan je dacht, dan zeker een auto bij ze kopen!

Beste mevrouw Dommerholt, Wij lezen uw review met verbazing. U heeft op zaterdag 10 maart bij ons een Toyota Aygo gekocht en wilde de auto graag gelijk meenemen, dit is ook gebeurd. De APK was op dat moment nog geldig tm september. Wij hebben afgesproken dat als u weer eens bij uw familie in Assen bent u de auto kan brengen en de APK van ons tegoed heeft In overleg heeft u de APK in Veenendaal laten uitvoeren, deze garage heeft de uitlaat hersteld en banden vervangen. U heeft de factuur van de APK en extra kosten naar ons gemaild en wij hebben u keurig op 23 april het totale bedrag overgemaakt. Dan is het bijzonder dat u na 5 maand opeens deze beoordeling plaatst.

Goed. Flexibel. Niet duur. Nette afhandeling van eventuele reparaties.

We zochten een nieuwere auto maar wilde niet bij Vakgarage Douwes weg. Daarom heeft Douwes de auto die wij op het oog hadden voor ons aangekocht. En zoals altijd: Alles uitstekend geregeld!!!