Goeie service

Goeie service aardig personeel

Klant vriendelijk

Kwamen gewoon even kijken bij deze garage werden netjes te woord gestaan geen opdringerige verkoper liet ons rustig kijken geen verkoop praatjes auto gekocht proefrit gemaakt bleek airco het niet te doen hebben ze netjes bij gevuld op weg na huis nog geen airco garage gebeld konden de auto brengen en alles is netjes en kostenloos opgelost kom hier zeker terug in de toekomst

Betrouwbaar

M'n 2de auto daar gekocht,later bleek de airco niet te werken Werd kosteloos gerepareerd en kreeg een leen auto mee Zeer goede service

Koop geen auto bij Douwes garage in Assen

Koop geen auto bij garage Douwes Assen had auto gekocht een kia rio had krakend geluid bij het sturen ben er 2 x geweest konden niks vinden ik bij andere garage geweest die konden het wel vinden het blijkt dat de schokbrekers lek zijn dus ze zijn niet tevertrouwen koop daar nooit een auto .

• Service N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Professionele en klantvriendelijke service

Nadat er een onderdeel was vervangen aan onze 16 jaar oude auto (een nogal moeilijke reparatie) kwam er nog een klein mankement aan het licht. Zonder problemen weer een afspraak gemaakt en het team heeft dit als service geheel verholpen. We zijn al 16+ jaar met 2 auto's klant bij deze vakgarage en zelfs nu we buiten assen wonen blijven we bij deze vakgarage. Professionele en klantvriendelijke service.

• Faciliteiten wachtruimte

Word al jaren goed geholpen. Hier hoeft het niet altijd geld te kosten, een keer de werkplaats inrijden en een lampje vervangen en kon met een dichte portemonnee weer naar huis!

Afspraken worden nagekomen

Via internet een mooie VW Golf bij Auto Douwes gevonden. Aangezien ik niet dichtbij de garage woon heb ik alles in eerste instantie via de telefoon en mail besproken. Uiteindelijk bij het ophalen van de auto was alles zoals besproken en ben ik met een zeer goed gevoel terug naar huis gereden.

Klasse

Dit is een bijzonder nette garage, waar je je nog klant voelt en die je eerlijk en goed informeert over de auto waarvoor je komt. Afgelopen maart 2021 een mooie occasion gekocht bij deze garage. We zijn uitstekend geadviseerd, wat een verademing... Geen opdringerige verkoper met gladde praatjes! Na proefrit en inspectie (ook op de brug) verder keurig geholpen door Peter Douwes en collega. We zijn met een prachtige auto huiswaarts gegaan. Tijdens de garantieperiode alle opmerkingen netjes opgelost. Omdat Assen voor ons 105 km rijden betekent, mocht zelfs een mankement aan het slot, door onze plaatselijke Vakgarage worden verholpen. Klasse van deze mensen! Uiterst correcte behandeling! Bij Douwes Assen is de klant nog koning. Een werkelijke aanrader!

Super garagebedrijf

Gisteren onze citroen c3 picaso opgehaald wat zijn het toch echte vakmannen goede inruil gedaan auto keurig afgeleverd echt super tevreden

• Faciliteiten wachtruimte

Zeer goede service en duidelijke communicatie.

Wij vonden een occasion bij Auto Douwes, aangezien wij van verder weg moesten komen voor een proefrit maakten wij vooraf een afspraak. 10 minuten voor onze afspraak (wij waren bijna op locatie aangekomen) werden wij gebeld of het nog doorging omdat er nog een andere geïnteresseerde in de zaak stond. Toen wij vertelden dat wij er bijna waren hebben zij dit doorgegeven aan de klant. Heel netjes dat wij even gebeld werden. Aangekomen was de service wederom zeer goed, we werden netjes en rustig te woord gestaan, konden op ons gemak een proefrit maken en de vragen en opmerkingen werden netjes afgehandeld. Wij hebben een fijne auto gekocht! Absoluut een goede koop geweest. Toen wij na 2 maanden constateerden dat de auto behoorlijk trilde bij een constante snelheid hebben wij contact opgenomen met Auto Douwes, wij mochten bij een Vakgarage in de buurt de auto laten nakijken en laten repareren. Beide garages hebben onderling contact gehouden en hebben zonder onze tussenkomst alle zaken uitgeregend. De auto is netjes binnen de garantie gerepareerd. Super! Wat een goede service!

• Faciliteiten wachtruimte

Jammer dat jullie zo ver weg zitten.

Nogmaals dank voor jullie service. Vandaag een kaartje nagezonden gekregen wat belangrijk is voor als ik een sleutel moet bestellen. Ik had jullie graag als mijn garage gehad maar helaas is de afstand te groot. Mocht ik ooit nog weer een andere auto zoeken dan kijk ik eerst bij jullie. Hele andere ervaring opgedaan met de plaatselijke fiat dealer hier waar ik langs ging voor een armsteun, gaat mijn garage niet worden. Bedankt voor de service en ik hoop tot ziens.

• Faciliteiten wachtruimte

Top service! Deskundigheid en prijs/kwaliteit zeer goed

Top bedrijf!!!!

Haal ik vandaag mijn vorige week gekochte occasion A3 op, zitten er als extra service gratis nieuwe Michelin banden onder. Dank heren!!!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Als je je aanmeldt voor een aankoopkeuring wordt er direct terughoudend gereageerd omdat men niet graag andermans vlees beoordeeld en (eventueel) kritiek geeft op auto van collega\'s, heeft daar slechte ervaringen mee. (ergo; als ze het al doen dan krijgt de auto / collega garage het voordeel van de twijfel en de klant niet een eerlijk advies) Goed voor het imago van de branche!!! Als je dan vervolgens aangeeft dat het om een auto gaat die niet bij een garage maar een particulier komt wordt een andere reden gezocht om de aankoopkeuring vooral niet te verzorgen: te druk , geen interesse, hoop gedoe voor weinig en het ligt er duimdik bovenop dat ze je liever niet helpen....

• Deskundigheid N.v.t.

Goed geholpen door dit bedrijf, vorig jaar een aygo gekocht waar paar garantie puntjes netjes zijn verholpen. dit jaar bij deze garage de APK laten doen en ook dit is uitstekend bevallen. heb mijn garage eindelijk gevonden in Assen

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Beide heren van Vakgarage Douwes zijn ontzettend onbetrouwbaar, geloof deze mannen niet. Ze hebben mij een auto verkocht \'met APK\' en \'met onderhoudsbeurt\'. De APK bleek er niet op te zitten, en toen ik die liet uitvoeren waren de banden niet meer goed, de uitlaat zat los en de remmen moesten vervangen worden. De onderhoudsbeurt is ook nooit uitgevoerd. Vakgarage Douwes zou dit vergoeden, maar ze reageren ineens niet meer. Als ik bel beloven ze van alles, maar verder dan dat komt het helaas niet. Wil je meer geld kwijt zijn dan je dacht, dan zeker een auto bij ze kopen!

Beste mevrouw Dommerholt, Wij lezen uw review met verbazing. U heeft op zaterdag 10 maart bij ons een Toyota Aygo gekocht en wilde de auto graag gelijk meenemen, dit is ook gebeurd. De APK was op dat moment nog geldig tm september. Wij hebben afgesproken dat als u weer eens bij uw familie in Assen bent u de auto kan brengen en de APK van ons tegoed heeft In overleg heeft u de APK in Veenendaal laten uitvoeren, deze garage heeft de uitlaat hersteld en banden vervangen. U heeft de factuur van de APK en extra kosten naar ons gemaild en wij hebben u keurig op 23 april het totale bedrag overgemaakt. Dan is het bijzonder dat u na 5 maand opeens deze beoordeling plaatst.

Goed. Flexibel. Niet duur. Nette afhandeling van eventuele reparaties.

We zochten een nieuwere auto maar wilde niet bij Vakgarage Douwes weg. Daarom heeft Douwes de auto die wij op het oog hadden voor ons aangekocht. En zoals altijd: Alles uitstekend geregeld!!!

Heel tevreden over de service en de snelle onderhandelingen over onze nieuwe auto. Betrouwbaar, vriendelijk en geen poespas maar een eerlijk bod op onze inruil auto. Een tevreden klant dus.

Vak-garage Douwes Met recht, vak-garage. Ik bracht mijn Audi 80 van bj 1975 naar Douwes met het verzoek de versnellingsbak te repareren. Na een kort onderzoek door Koos bleek het niet de versnellingsbak te zijn maar de stangen en koppelingen naar - en van de versnellingsbak. Vooral de koppelingen bleken aan vervanging toe te zijn. Allemaal verstaft of versleten. Dat heb je met kunststof. Dat gaat net 40 jaar mee maar dan is het op. De nieuwe onderdelen, 5 in totaal, waren nodig om de bak weer optimaal te krijgen. Maar ja……,waar haal je die onderdelen. Niet bij de Audidealer ! “Nee meneer, die onderdelen hebben wij niet op voorraad. Er is te weinig vraag naar. Bovendien hebben wij vrijwel niets meer op voorraad. Alles wordt vandaag besteld en morgen geleverd. Soms zelfs dezelfde dag nog. Wij hebben ook geen idee waar deze onderdelen te bestellen zijn. Sorry.” Ik dacht dat Audi in de jaren 70 er van uit zou gaan dat hun product zeker 100 jaar mee zou gaan. Dat blijkt in praktijk anders. Er worden geen onderdelen meer voor deze auto’s gemaakt en de voorraad is zo goed als op. Koos gaf aan dat hij zou proberen de onderdelen via andere kanalen te bemachtigen. Hij gaf mij een lijst met onderdelennummers en een soort bouwtekening van de diverse te bestellen onderdelen. Met z’n allen aan de slag, Audi historische vereniging, diverse dealers in Nederland en Duitsland, vrienden en bekenden, alles werd ingeschakeld of benaderd om de onderdelen te krijgen. Op een paar na lukte dit. Maar zonder die paar onderdelen gaat de reparatie nog niet. Van één onderdeel zei Koos dat hij die wel kon maken. Maar de overige..? Het was inmiddels eind juli en ik bracht de Audi naar Douwes Vak-garage met de mededeling dat ik op vakantie zou gaan en geen haast had met de reparatie. Koos vroeg nog of ik wellicht naar Ingolstadt zou gaan om bij Audi verhaal te halen. Een week later belt Koos mij op. “Zit jij niet ergens in Duitsland ? Dat klopt hè. Mooi zo, ik heb een adres gevonden waar ze de te vervangen onderdelen op voorraad hebben. In de buurt van Kell”. Koos, ik zit in Duitsland maar hier wonen 80.000.000 mensen en het land is immens groot en ik heb geen idee waar Kell ligt. Ik zit in de buurt van Offenburg, Zuid-West Duitsland. Hoe schrijf je Kell ? Als antwoord kreeg ik de plaatsnaam Kehl. Kehl am Rhein. Zuid-West Duitsland dus. Sterker nog, ik was in Kehl am Rhein. Ik zei tegen Koos dat ik dan al op de plaats van bestemming ben, geef maar een adres en ik rijd er even naar toe. Volgens Koos was dit te toevallig. Dat was het natuurlijk ook maar wel de realiteit. Jij kunt mij veel wijs maken, bijvoorbeeld dat Pasen en Pinksteren ooit op één dag vallen wil ik van jou nog wel geloven. Maar dat jij nu, op dit moment, in Kehl bent, dat kan ik (bijna) niet geloven”. Ik kreeg een naam en een adres en ben direct naar het magazijn gereden van dhr. Jürgen Sütterlin. Een aantal schuren vol met Audi onderdelen, allemaal netjes genummerd en opgeslagen. Binnen 5 minuten had ik de onderdelen. Fantastisch Vak-garage Douwes ! In het bijzonder dank aan Koos. Onze Audi rijdt weer als nieuw en is ruim 42 jaren oud. Assen, Wichard Doetjes

Uitstekend geholpen, professioneel en goede service.

Recent hier een 2e hands Peugeot cabrio gekocht. Altijd netjes contact met ze gehad en de aflevering is zeer correct uitgevoerd. Zoals bij een tweedehands auto kan gebeuren bleek er helaas een storing in te zitten. Zonder gezeur en problemen is dit netjes opgelost door Auto Douwes. Waar veel bedrijven enkel beloven ook service te verrichten nadat je de auto hebt aangeschaft, levert Auto Douwes ook daadwerkelijk service achteraf. Een aanrader dus om vertrouwt je auto aan te schaffen.

Geweldige ervaring met dit bedrijf, een Toyota gekocht en deze bevalt uitstekend. Na paar week rijden de auto laten checken bij mijn garage in Drachten, perfect staat kreeg ik te horen. Door Auto Douwes een nieuwe uitlaat en twee banden gemonteerd terwijl we daar niet over gesproken hebben. Bedankt!

vroeger in het oude pand al vaste klant en nu weer