Wat een vervelende manier om klanten te “lokken”

In 2023, begin 2024 hebben we 2 auto’s voor een bandenwissel gebracht. Voor 1 auto zijn er nieuwe banden gekocht, voor de andere zijn bestaande autobanden gebruikt. JMR was een stuk voordeliger dan Kwikfit in de bandenwissel. Nu, een paar maanden later en klaar voor de zomerwissel moet er ook onderhoud (APK + klein onderhoud) uitgevoerd worden. De onderhoudswerkzaamheden willen we echter bij de dealer laten doen i.v.m. restwaarde bij eventuele verkoop van de auto. We werden daarop verzocht om dan ook de banden maar elders op te slaan, want opslaan van banden doen ze enkel voor klanten die ook onderhoud laten uitvoeren bij JMR. Een bijzondere, achteraf geïntroduceerde voorwaarde. Dit was onze laatste actie met de club. Eerste ervaringen waren erg positief - er werd actief meegezocht naar een dempingsoplossing voor de Tesla - maar deze actie slaat echt kant nog wal.

Mijn occasion gekocht en in onderhoud bij Vakgarage JMR

In november 2022 een Volvo V60 occasion gekocht bij Vakgarage JMR met inclusief een onderhoud beurt plus vervangen van distributie en multiriem en een jaar garantie. De occacion moest in november 2023 voor een onderhoud beurt en de voorruit moest opnieuw worden aangebracht (schijnt een typisch probleem te zijn bij Volvo's, en dit probleem is keurig opgelost binnen de garantie periode) tevens moest de auto een nieuwe APK keuring ondergaan. Een afspraak gemaakt bij Vakgarage JMR in Zwolle. De voorruit zit nu dus wel goed verlijmd in de auto en de onderhoud beurt is uitgevoerd, tevens is de interval computer gereset. De auto kwam keurig en zonder problemen door de APK keuring waardoor ik in principe weer een jaar vooruit kan met de auto. De rekening was overzichtelijk gespecificeerd en de prijs voor het geheel viel me reuze mee. Met andere woorden bij Vakgarage JMR zit je wel goed voor een occasion en het onderhoud.

Klantgerichte service van vakmensen

Snel geholpen bij een storing

Vlotte, vriendelijke behandeling

Attent, er wordt even gebeld als er iets tevoorschijn komt waar niet op gerekend was. Goede communicatie.

Tevredenheid en vertrouwen

Vriendelijk & behulpzaam personeel, die ook goede service verlenen. Ze denken met je mee en adviseren.

Redders in nood, fantastisch

Deze mensen hebben mij ná hun werktijd prima geholpen. Dát is pas service! Fijn dat er zulke mensen bestaan. Fantastisch!

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Professioneel, klantgericht en vriendelijk!

Afspraak is afspraak en meer. Op 18 december een auto gekocht en meegenomen. Vervolgens op 2 februari de beurt + APK laten doen, waarbij bleek dat de distributieriem vervangen moest worden. Keurig netjes uitgevoerd, zonder extra kosten. Een nieuwe set banden kreeg ik voor een zeer gereduceerd tarief. Wat een fijne garage!

Vakkundig en zeer vriendelijk

Zeer vakkundig en vriendelijk, zijn geïnteresseerd in de klant. Wij komen vanuit Den Helder en hebben hier een auto gekocht, want de garage had wat wij zochten. Maar zeer vriendelijk en komen niet over als gladde verkopers, zoals je die ergens anders vind. Professioneel in alles.

Hele fijne garage!

Hele prettige garage! Kwaliteit occasions, scherpe inruil en fijne service. Vanuit Friesland hier terecht gekomen, ben in staat om voor onderhoud weer naar Zwolle te rijden! Bedankt voor de goede service!

• Faciliteiten wachtruimte

Wat een vriendelijkheid, service, deskundigheid en kwaliteit leveren jullie. Complimenten!

Bijzonder goede sfeer hangt hier, zeer vriendelijke benadering. Snelle en goede service! En wat zijn we tevreden met onze nieuwe auto! En al jaren met onze jaarlijkse APK-keuring overigens!

Prima service en nazorg

Zelfs buiten de garantietermijn een duur onderdeel gratis vervangen door JMR. Zo kom je ze weinig meer tegen

prima ervaring

aanschaf tweedehands auto. vriendelijk. goede nazorg.

prima ervaring

aanschaf tweedehands auto. vriendelijk. goede nazorg.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Betrouwbaar en goed.komal jaren bij deze garage.

Goede service ,vriendelijk kom hier al jaren en nog steeds heel tevreden.

• Faciliteiten wachtruimte

Prima service bij garantie afhandeling

N 2de hands auto gekocht. Na 2 weken bleek de bestuurders stoel verwarming niet te werken. Na onderzoek door JMR bleek verwarmingselement stuk te zijn. Afspraak gemaakt voor reparatie, kon 3 weken later voor ons beide passend in de planning geregeld worden. Keurig n leen auto mee gekregen en de stoelverwarming doet t nu weer .

• Faciliteiten wachtruimte

Een betrouwbare klantvriendelijke garage.

Vanaf het eerste contact met JMR, inmiddels een aantal jaren geleden, scoren ze wat mij betreft een 10 op alle fronten. Ze doen wat ze beloven, maken reparaties niet onnodig duur en helpen je, ook als je onverwachts komt, altijd voort. En dat alles op een prettige, klantvriendelijke manier. En, ook niet onbelangrijk, alle medewerkers hebben die instelling.

Gewoon ouderwets betrouwbaar

Via internet en telefoon contact gezocht en in principe deal gesloten. In de praktijk bleek dit goed ingeschat, ze zijn realistisch en transparant. Ondanks chaotische drukte werd nog even tijd vrij gemaakt om mijn dochter van 9 een kijkje achter de schermen te geven, dat is pas service :-)

Perfecte Service

Deze mannen hebben passie voor het vak. Leveren goede en betrouwbare auto's af en vinden het zelf ook belangrijk dat jij als klant met een goed gevoel de weg op gaat. Geven zelfs garantie op een auto van 15 jaar oud met 3 ton op de teller. Absoluut aan te bevelen!

• Faciliteiten wachtruimte

Helemaal goed. Zijn zeer blij met aanschaf en de service Goede terugkoppeling Is een blijvertje!!

Via marktplaats een auto gezien. Na een telefonisch gesprek wist ik dat er iets \'schade\' zat aan de bumper. Fijn om vooraf te weten! De verkoper kwam eerlijk en oprecht over. Erg vriendelijk. Proefrit gemaakt en met inruil van eigen auto de \'nieuwe\' gekocht. Binnen 3 dagen werd ik gebeld dat de auto klaar stond. (Met garantie, nieuwe apk, etc.) Erg tevreden!!

Via internet een auto gevonden bij JMR, mooie Volvo V70. Gastvrij ontvangen en prettig zaken gedaan. Vervolgens keurig afgehandeld en bij aflevering ook prima geholpen, alle afgesproken puntjes waren netjes verholpen. Zeker een aanrader . Waar ik nog wel een keer weer kom voor service .

Super service. We waren op weg naar vakantie adres toen de auto ging piepen. We zijn naar JMR gereden en ze hebben ons meteen geholpen. Gelukkig stonden we snel weer buiten. Keurig!! Super tevreden

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

DeToyota Corrolla Wagon 1,6 is de auto die ik bij de Vakgarage JMR in Zwolle heb gekocht zonder garantie, dit in verband met de verbouwing van de garage in 2007 volgens de verkoper was dit toch een heel goede auto met een km stand van 117845 km nu staat er 229325 km op de teller, buiten de normale slijtageonkosten heb ik nooit problemen met de auto gehad, ik rijd nog steeds met veel plezier in deze Toyota Carolla de verkoper van de Vakgarage JMR Florestraat 18 in Zwolle had mij wel verteld dat het een goede auto was, dit kan ik wel beamen. A.J.Koppenol Heinenoord

• Service N.v.t.

Bedrijf benaderd voor een aankoopkeuring van een auto welke we daar in de buurt op het oog hadden. Waar andere garages hier weinig trek in leken te hebben, was hij zeer behulpzaam. Er was op korte termijn geen ruimte voor een uitgebreide aankoopkeuring, maar hij wilde graag meedenken en kon wel een korte check doen om te voorkomen dat we een kat in de zak kochten. Prima geholpen. Duidelijke uitleg gekregen over waar hij naar gekeken had. En voor een zeer schappelijke prijs.

• Reden bezoek Andere reden