prima ervaring

aanschaf tweedehands auto. vriendelijk. goede nazorg.

• Showroom N.v.t.
  • Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

prima ervaring

aanschaf tweedehands auto. vriendelijk. goede nazorg.

• Showroom N.v.t.
  • Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Betrouwbaar en goed.komal jaren bij deze garage.

Goede service ,vriendelijk kom hier al jaren en nog steeds heel tevreden.

• Faciliteiten wachtruimte

Prima service bij garantie afhandeling

N 2de hands auto gekocht. Na 2 weken bleek de bestuurders stoel verwarming niet te werken. Na onderzoek door JMR bleek verwarmingselement stuk te zijn. Afspraak gemaakt voor reparatie, kon 3 weken later voor ons beide passend in de planning geregeld worden. Keurig n leen auto mee gekregen en de stoelverwarming doet t nu weer .

• Faciliteiten wachtruimte

Een betrouwbare klantvriendelijke garage.

Vanaf het eerste contact met JMR, inmiddels een aantal jaren geleden, scoren ze wat mij betreft een 10 op alle fronten. Ze doen wat ze beloven, maken reparaties niet onnodig duur en helpen je, ook als je onverwachts komt, altijd voort. En dat alles op een prettige, klantvriendelijke manier. En, ook niet onbelangrijk, alle medewerkers hebben die instelling.

Gewoon ouderwets betrouwbaar

Via internet en telefoon contact gezocht en in principe deal gesloten. In de praktijk bleek dit goed ingeschat, ze zijn realistisch en transparant. Ondanks chaotische drukte werd nog even tijd vrij gemaakt om mijn dochter van 9 een kijkje achter de schermen te geven, dat is pas service :-)

Perfecte Service

Deze mannen hebben passie voor het vak. Leveren goede en betrouwbare auto's af en vinden het zelf ook belangrijk dat jij als klant met een goed gevoel de weg op gaat. Geven zelfs garantie op een auto van 15 jaar oud met 3 ton op de teller. Absoluut aan te bevelen!

• Faciliteiten wachtruimte

Helemaal goed. Zijn zeer blij met aanschaf en de service Goede terugkoppeling Is een blijvertje!!

Via marktplaats een auto gezien. Na een telefonisch gesprek wist ik dat er iets \'schade\' zat aan de bumper. Fijn om vooraf te weten! De verkoper kwam eerlijk en oprecht over. Erg vriendelijk. Proefrit gemaakt en met inruil van eigen auto de \'nieuwe\' gekocht. Binnen 3 dagen werd ik gebeld dat de auto klaar stond. (Met garantie, nieuwe apk, etc.) Erg tevreden!!

Via internet een auto gevonden bij JMR, mooie Volvo V70. Gastvrij ontvangen en prettig zaken gedaan. Vervolgens keurig afgehandeld en bij aflevering ook prima geholpen, alle afgesproken puntjes waren netjes verholpen. Zeker een aanrader . Waar ik nog wel een keer weer kom voor service .

Super service. We waren op weg naar vakantie adres toen de auto ging piepen. We zijn naar JMR gereden en ze hebben ons meteen geholpen. Gelukkig stonden we snel weer buiten. Keurig!! Super tevreden

DeToyota Corrolla Wagon 1,6 is de auto die ik bij de Vakgarage JMR in Zwolle heb gekocht zonder garantie, dit in verband met de verbouwing van de garage in 2007 volgens de verkoper was dit toch een heel goede auto met een km stand van 117845 km nu staat er 229325 km op de teller, buiten de normale slijtageonkosten heb ik nooit problemen met de auto gehad, ik rijd nog steeds met veel plezier in deze Toyota Carolla de verkoper van de Vakgarage JMR Florestraat 18 in Zwolle had mij wel verteld dat het een goede auto was, dit kan ik wel beamen. A.J.Koppenol Heinenoord

• Service N.v.t.

Bedrijf benaderd voor een aankoopkeuring van een auto welke we daar in de buurt op het oog hadden. Waar andere garages hier weinig trek in leken te hebben, was hij zeer behulpzaam. Er was op korte termijn geen ruimte voor een uitgebreide aankoopkeuring, maar hij wilde graag meedenken en kon wel een korte check doen om te voorkomen dat we een kat in de zak kochten. Prima geholpen. Duidelijke uitleg gekregen over waar hij naar gekeken had. En voor een zeer schappelijke prijs.

Bijna 10 jaar onderhoud, reparaties en APK keuringen laten uitvoeren. Altijd worden duidelijke afspraken gemaakt en voorafgaand aan reparaties een goede opgave van de kosten. Een prima garage, eerlijke vakmensen en een heel redelijke prijs. No nonsense garage, ze doen wat ze beloven en zeer klantvriendelijk. Ook voor bandenwissel en opslag banden een prima adres. Denken prima mee zodat ik nooit onnodig hoge kosten heb gehad.

Wij hebben een gebruikte Volvo XC60 aangeschaft bij dit bedrijf. Het eerste contact was prima en we kregen uitleg over de auto. De volgende dag werden we netjes ontvangen en er wordt zonder problemen akkoord gegaan met een aankoopkeuring. De punten uit de keuring werden vervolgens keurig verholpen. Daarna was de koop snel gesloten. De auto werd netjes afgeleverd precies volgens afspraak. Uiteindelijk een aantal problemen gehad met de Volvo. Tis geen nieuwe dus dat kan. De problemen werden gelijk vakkundig opgelost maar moest hiervoor helaas 3x keer terug naar Zwolle. Moet hierbij zeggen dat correct vervangend vervoer klaar stond en dat alle punten correct zijn verholpen. Een aantal dagen later werd ik nog gebeld door Rudy of de punten naar behoren waren gerepareerd. Bijzonder netjes! Nu, zes maanden na aanschaf met 9.000km verder ben ik nog steeds een tevreden klant. Met name de nazorg is mij prima bevallen. Kan deze garage bij iedereen aanbevelen.

Prima garage, andere auto gekocht daar en op en top geholpen, alle tijd voor je, ook als je een goedkope auto koopt zo als in mijn geval daar ik liefhebber van Mercedes ben wat niet hun merk is. Keurig op tijd klaar, en los daarvan de auto rijdt meer dan geweldig!We gaan er terug komen!

Via internet een auto gevonden bij JMR, mooie Volvo V70 Prettig gesprek met Michel, vervolgens keurig afgehandeld en bij aflevering ook prima geholpen, alle afgesproken puntjes waren netjes verholpen. Prima!

Ik heb meerdere garages gebeld en benaderd om mijn volvo na te laten kijken want ik had een trillend rem probleem. meerdere garages bleven maar haken op nieuwe remschijven maar ik wist dat dat het niet was. na bij de volvo dealer geweest te zijn hebben hun mij doorgestuurd naar JMR Vakgarage, eenmaal daar aangekomen kon ik de auto per direct laten staan en gingen ze kijken waar het probleem vandaan kwam. het bleken mijn veerpootlagers en veerpoot bruggen te zijn die kapot waren. de onderdelen moesten besteld worden maar na een week was mijn auto netjes klaar en reed hij weer SUPER! de kosten vielen ook nog eens lager dan verwacht en ze hebben ook daarbij mijn achterremmen ook goed nagekeken en weer soepel gemaakt (zonder extra te rekenen) Dit is een garage die ik iedereen kan aanraden, Super service, super netjes, super vriendelijk en ze houden je persoonlijk op de hoogte over je auto dus nooit onvoorziene kosten.

Prima: kosten remschijven vervangen waren relatief laag en hebben gratis storingsmelding gewist. In vergelijking met de peugeot dealer: echt veel klantvriendelijker en beter

Wij hebben een volvo xc90 aangeschaft bij dit bedrijf. Het eerste contact was gelijk prettig. We werden netjes ontvangen en de koop was snel gesloten. De auto werd zeer netjes afgeleverd precies volgens afspraak. Uiteindelijk twee kleine probleempjes gehad met de Volvo. ( tis geen nieuwe dus dat kan) De problemen werden gelijk vakkundig opgelost. We hadden wat haast want een ritje naar parijs stond voor de deur. Ze maakten gelijk tijd voor ons en repareerden het euvel. Een aantal dagen later werd ik nog gebeld door Rudy of alles nog steeds naar behoren was gerepareerd. Bijzonder netjes! Kan deze garage aan iedereen aanbevelen. Wij komen zeker terug!

• Deskundigheid N.v.t.

Zoals altijd wederom prima geholpen en een uitstekende service

JMR is voor mij een topgarage. Kom er al meer als 10 jaar. Ik heb daar al meerdere auto\'s aangeschaft. Paar jaar geleden pech gehad met de auto. Bij de grens van Duitsland. Kon nog terug rijden naar JMR. Binnen en dag een andere auto klaargemaakt.En kon de zelfde avond nog op vakantie.. En als de auto beviel kon ik m naar de vakantie kopen. Hetgeen ik ook gedaan heb

Prima ervaringen met onderhoud en service van achtereenvolgens Volvo en Subaru. Recentelijk hier een Volvo V70 gekocht. Voelt zeer vertrouwd. Uitstekend begeleid. Bij een beurt of alleen maar een vraag altijd direct en tot volle tevredenheid geholpen. Medewerkers is geen moeite teveel. Prijzen zeer redelijk.