Heel klantvriendelijk

Ik zit al een aantal jaar bij vakgarage zuid. Het mooie vind ik dat als ik bel ze direct weten om welke auto het gaat, met enkel Mijn voornaam en ik kom er echt niet vaak. Mooie hoe ze klanten echt kennen. Super fijn hoe ze ook altijd meedenken met wat ik nog kan met mijn auto of dat het tijd is voor een nieuwe. Ze geven echt eerlijk en betrouwbaar advies. Super fijne garage.

• Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte

Vriendelijk en goeie service

Uiterst vriendelijk te woord gestaan en goede informatie gekregen over een auto.

• Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Een vakgarage met goede service, zeer aan te bevelen.

We zijn al enkele jaren klant en zijn zeer tevreden over hun deskundigheid. Inmiddels hebben we daar 2 auto’s gekocht en ook voor onderhoud komen we daar terug. We zijn altijd goed en snel geholpen. Kortom, goede service en zeer klantvriendelijk.

• Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte

Al bijna 30 jaar klant. Uitstekende service, zoeken altijd een passende oplossing. Inmiddels hebben al mijn kinderen hun auto daar ook in onderhoud.

Onze Ford gaat al enkele jaren naar deze garage. Altijd vakkundige service en ze denken goed mee, hierdoor weten ze de prijs scherp te houden.

Vriendelijke ontvangst, deskundig en zeer behulpzaam