goede persoonlijke garage

Hebben onze nieuwe auto hier gekocht. We ondervinden wat problemen op de snelweg met schudden van de auto. Bij terugkomst aangegeven. Ze zouden er naar gaan kijken en bellen als ze meer weten In zeer korte tijd, ik geloof een 1 werkdag, later kreeg ik te horen dat ze het probleem hadden gevonden, een defect aan de homokineet wat alleen bij hoge snelheden voorkwam (tussen 80 en 90 km/u) We konden nog een testrit maken. Het probleem was weg en hebben de auto gekocht. Vandaag hebben we de auto ongeveer een half jaar en is hij langs geweest voor apk. Alles wordt netjes besproken en op de bon gezet. De apk en onderhoudsbeurt was dezelfde dag nog afgerond. Misschien als er onderdelen moeten komen met langere levertijd dat het langer duurt. Maar dat je dezelfde dag nog de auto kan halen is erg fijn. Heb dit wel anders meegemaakt. De ontvangst is erg vriendelijk en de mensen zijn echt vakmensen. Het is een Familiebedrijf die een erg goede naam heeft opgebouwd door klantgerichtheid en goed werk te leveren. Wij zijn erg tevreden over deze garage en kunnen deze garage erg aanbevelen! Als je de auto bij deze garage in onderhoud neemt heb je als extra voordeel dat ze alles bijhouden in hun eigen systeem. De auto die wij gekocht hadden is al heel lang in onderhoud bij deze garage en ze weten alles van de auto hierdoor. Dit is erg voordelig om eventuele gebreken tegen te gaan .

Erg slecht behandeld

De beste man waar ik mij verhaal aan vertelde (lampje kapot bij het zelf monteren) wilde mij niet helpen en deed of ik dom was ‘Ja, had je het maar door een professioneel iemand laten doen’. Andere garage in Ede heeft me hierbij netjes geholpen.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Een geweldig gedreven team met kennis van zaken.

Zoekend naar een (oud) Lada dealer las ik dat Vakgarage Zuid te Ede een jarenlange ervaring had met met het merk Lada. Om mijn recentelijk aangeschafte Lada Niva 1600 voor te bereiden op een wat langere reis heb ik haar aan hen toevertrouwd. Het resultaat was uitstekend!! Altijd bereid mee te denken voor een passende oplossing. De liefde voor het vak zingt door de garage en niet te vergeten de koffie smaakt ook goed!!!! Er wordt tijd genomen om de klant goed te voorzien van advies en goede service.

Heel klantvriendelijk

Ik zit al een aantal jaar bij vakgarage zuid. Het mooie vind ik dat als ik bel ze direct weten om welke auto het gaat, met enkel Mijn voornaam en ik kom er echt niet vaak. Mooie hoe ze klanten echt kennen. Super fijn hoe ze ook altijd meedenken met wat ik nog kan met mijn auto of dat het tijd is voor een nieuwe. Ze geven echt eerlijk en betrouwbaar advies. Super fijne garage.

Vriendelijk en goeie service

Uiterst vriendelijk te woord gestaan en goede informatie gekregen over een auto.

• Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Een vakgarage met goede service, zeer aan te bevelen.

We zijn al enkele jaren klant en zijn zeer tevreden over hun deskundigheid. Inmiddels hebben we daar 2 auto’s gekocht en ook voor onderhoud komen we daar terug. We zijn altijd goed en snel geholpen. Kortom, goede service en zeer klantvriendelijk.

• Faciliteiten wachtruimte

Al bijna 30 jaar klant. Uitstekende service, zoeken altijd een passende oplossing. Inmiddels hebben al mijn kinderen hun auto daar ook in onderhoud.

Onze Ford gaat al enkele jaren naar deze garage. Altijd vakkundige service en ze denken goed mee, hierdoor weten ze de prijs scherp te houden.

Vriendelijke ontvangst, deskundig en zeer behulpzaam