Heel slecht

Caravan gekocht met, zo bleek na aankoop, verborgen gebreken. Caravancheck zou uitgevoerd zijn maar caravan is ons verkocht zonder dat er ook maar iets aan gedaan is. Oeverloos geprobeerd contact te leggen met dhr Wolters maar deze geeft niet thuis. Allerlei beloftes heeft meneer gedaan maar er bleek niets van waar. Geen betrouwbaar adres!

• Locatie N.v.t.

Snel, betrouwbaar en vriendelijk

Wij komen al vele jaren bij Wolters voor het onderhoud aan onze auto's en zijn zeer tevreden. We worden altijd vriendelijk geholpen en er er wordt altijd goed overlegd wanneer er iets aan de auto gedaan moet worden.

Zoals steeds goede service

Auto om 09.00 uur gebracht en om 11.30 uur was hij klaar en thuisgebracht. Dat v ind ik geweldige service.

To the point

Voor mij al 30 jaar goed en nooit een probleem gehad

Gewoon top

We hebben in november een Citroen C1 gekocht bij Garagebedrijf Wolters. We hadden de auto op internet gezien en waren al gelijk verliefd. We zijn gelijk wezen kijken op een zaterdag en we kwamen in een simpele showroom met een aantal auto's allemaal keurig opgesteld. Gewoon simpel maar goed en duidelijk, we konden gelijk een proefrit maken zonder problemen, na de proefrit besloten om deze te kopen. Tijdens onderhandelen kregen we zonder problemen een leuk inruil bedrag voor onze eigen auto en de koop was gauw gemaakt. We zijn vriendelijk behandeld en goed geholpen, na 2 weken de auto opgehaald en tot vandaag de dag nog steeds top.(26-2-2022) Auto was keurig afgeleverd. Eerste instantie niet door dat het een import auto was uit Duitsland En had ik mijn bedenkingen maar daar kwam ik gauw op terug het was gewoon echt goed. Al de auto's in de showroom zagen er goed en netjes uit.

• Faciliteiten wachtruimte

Een keurige correcte garage, met passie!

Hier onlangs Toyota Aygo voor mijn vrouw gekocht. Toen ik met mijn dochter (23) naar die auto gingen kijken, viel ons allebei de correcte, vriendelijke, no-nonsense van handelen op. Al direct aan de balie, toen wij ons melden. De dame achter de balie, handelde snel, stond de klanten die voor mij waren netjes te woord, wist waar ze over praatte. Deze klanten vertrokken allemaal tevreden/vriendelijk . Toen ik aan de beurt was en aangaf om naar Aygo te komen kijken, wist ze direct nog mijn eerdere telefoontje (opvragen info). Op mijn latere mails werd ook direct en correct gereageerd. Ik had zelf de historie van de auto achterhaald (vorige eigenaar) en kwam precies overeen met wat verkoper vertelde. Toen we de auto gingen ophalen, bood hij gezien onze verre reis (Terneuzen) ons gelijk een kopje koffie aan en werd de koop netjes afgehandeld. Vriendelijk en bos bloemen voor de vrouw (attent!) Bij het verder rondkijken in de werkplaats, viel ons gelijk op hoe netjes het hier was opgeruimd. Echt keurig! Hier wordt echt met passie voor het werk/eigen bedrijf gewerkt! Top!

• Faciliteiten wachtruimte

Vriendelijke dienstverlening en goede service

Keurig net bedrijf, waar klant vriendelijkheid zeer hoog in het vaandel staat en dat was te merken. Na de koop van mijn auto, toch een mankement geconstateerd. Na het bellen kon ik gelijk komen en is dit ook gelijk verholpen. Alle lof voor de medewerkers van Wolters. Ook al is het voor mij niet naast de deur is dit de beste garage om je auto te brengen of één te kopen.

Super goede garage!

Wij waren op zoek naar een vrij nieuwe auto met hoge instap. De goede recensies bracht ons bij garage Wolters in Oudenhoorn. Er stonden meerdere auto's om uit te kiezen. Verschillende merken en prijzen op voorraad. De auto op ons gemak mogen bekijken en proefrijden. We misten eigenlijk nog een trekhaak, voor onze fietsen. Deze werd, na goede onderhandeling erop gezet, waardoor we hopelijk vele jaren weer met plezier kunnen rijden.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Geen goeie hulp met garantie!

Een auto gekocht bij deze garage, al snel na de aankoop problemen met de auto. Duidelijke aanleidingen van defecten. Meneer doet dan heel moeilijk voor dat hij wilt gaan kijken. Ook al kom je met het verhaal dat je het ergens anders hebt laten controleren. Dan als die toch wat gaat proberen zoekt hij de goedkoopste oplossing, probleem niet verholpen en geeft de auto terug. Koop hier alleen een auto die nieuw is, niet een wat ouderen met een bovag garantie, want de garantie is niet wat je verwacht!

• Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Wij raden je zeker aan om bij deze garage een auto te kopen.

Ik heb hier mijn fiat500 gekocht. Ik ben erg fijn geholpen. Na de aankoop was er een klein probleempje waar het bedrijf weinig aan kon doen, zij hebben dit meteen voor mij opgelost en zelfs na de garantie mocht ik er nog meer terug komen. Je kan hier gerust je auto kopen.

• Faciliteiten wachtruimte

Opel mokka 4w bjr 2013 We zijn 6 mnd verder na aankoop van de Opel Mokka Wil even laten weten dat ik geen enkel mankement gedurende deze periode heb ondervonden en dat ik zeer tevreden bent over de aankoop van de Mokka.

Prima!!

Een paar maanden geleden een Citroen C1 bij deze garage gekocht en tot nog toe naar alle tevredenheid de nodige kilometers mee gereden. De verkoper kwam in het begin wat nors over maar toen wij de auto kwamen ophalen ging het een stuk vriendelijker. ( koffie en wat grappen over en weer) We hebben een prima auto bij Wolters gekocht en bevelen dit bedrijf dan ook van harte aan! We komen de volgende keer zeker weer terug bij dit bedrijf.

• Service N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte

Heb een hele tijd gezocht naar een Hyundai IX20,zwart met.eerste eigenaar, weinig kmrs 37.000 en een nederlandse auto en perfekte onderhouds historie.Deze auto gevonden bij Vakgarage Wolters in Oudenhoorn.Afspraak gemaakt en een hele goede en fijne ontvangst (ik woon in Boxtel NBR) ongeveer 250 km op en neer.Auto stond voor me klaar om een proefrit te maken.Zag er inderdaad ook uit zoals omschreven per telefoon.Gewoon ALS NIEUW met NAP km rapport.Na de proefrit werd me door Mevr.Lineke Wolters gezegd,mocht er onverhoopt toch iets aankomen,wat altijd kan,ik kontakt met haar op moest nemen,en ze ervoor zou zorgen,dat ik tijdens de BOVAG GARANTIE,hier in Boxtel waar ook een Vakgarage is geholpen zou worden.Gelukkig nog niet nodig gehad,en wij zijn nog steeds super blij en ZEER TEVREDEN met de Hyundai IX20.Alle afspraken die voor de aankoop afgesproken waren,zijn door Garage Wolters letterlijk NAGEKOMEN.Als ik tzt een andere auto zoek zal ik zeker eerst kontakt opnemen met hun.

KLANT VRIENDELIJK-MOOIE EN SCHONEN WERKPLAATS NETJES EN VERZORGD. PROBLEEMPJES WORDEN KEURIG OPGELOST.

• Reden bezoek Andere reden

Aanschaf Occasion - Zeer vriendelijk en bekwaam geholpen met het aanschaffen van een Occasion - Prijs / Kwaliteit zeer goed ! - ook wat de garantie betreft ! - steeds eerlijk betrouwbaar en goed geholpen door deze mensen - Goede service en advies ! - Goede inruilprijs gekregen - echt een aanrader deze Vakgarage P. Wolters - kom zeker nog terug ! : Urbain

Betrouwbaar, klantvriendelijk, goede servies, vakkennis

Op vrijdag 17-10 - 2017 een opel astra sports tourer gekocht. zeer netjes en bekwaam geholpen alles wat was toegezegd is nagekomen en zelfs meer dan dat. vakgarage Wolters zou ik een ieder aanraden. groeten Huib gaasbeek.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Goede (koffie) en service voor een eerlijke prijs hier! :-)

Prima garage. Denkt mee met de klant. Zeer klantvriendelijke, hoge service. Aanrader!

mijn uitlaat hier laten vervangen. prima service. ik kom hier voortaan altijd met mijn onderhoud/apk

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

ben al 30 jaar klant en nog steeds de ouderwets vertrouwde service een eerlijke en vakkundige garage

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Mijn bevindingen: Bij dit bedrijf ben ik al jaren klant en naar grote tevredenheid Vakbekwaam, Eerlijk, komt afspaken heel goed na