Opel mokka 4w bjr 2013 We zijn 6 mnd verder na aankoop van de Opel Mokka Wil even laten weten dat ik geen enkel mankement gedurende deze periode heb ondervonden en dat ik zeer tevreden bent over de aankoop van de Mokka.

• Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte

Prima!!

Een paar maanden geleden een Citroen C1 bij deze garage gekocht en tot nog toe naar alle tevredenheid de nodige kilometers mee gereden. De verkoper kwam in het begin wat nors over maar toen wij de auto kwamen ophalen ging het een stuk vriendelijker. ( koffie en wat grappen over en weer) We hebben een prima auto bij Wolters gekocht en bevelen dit bedrijf dan ook van harte aan! We komen de volgende keer zeker weer terug bij dit bedrijf.

• Service N.v.t.
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte

Heb een hele tijd gezocht naar een Hyundai IX20,zwart met.eerste eigenaar, weinig kmrs 37.000 en een nederlandse auto en perfekte onderhouds historie.Deze auto gevonden bij Vakgarage Wolters in Oudenhoorn.Afspraak gemaakt en een hele goede en fijne ontvangst (ik woon in Boxtel NBR) ongeveer 250 km op en neer.Auto stond voor me klaar om een proefrit te maken.Zag er inderdaad ook uit zoals omschreven per telefoon.Gewoon ALS NIEUW met NAP km rapport.Na de proefrit werd me door Mevr.Lineke Wolters gezegd,mocht er onverhoopt toch iets aankomen,wat altijd kan,ik kontakt met haar op moest nemen,en ze ervoor zou zorgen,dat ik tijdens de BOVAG GARANTIE,hier in Boxtel waar ook een Vakgarage is geholpen zou worden.Gelukkig nog niet nodig gehad,en wij zijn nog steeds super blij en ZEER TEVREDEN met de Hyundai IX20.Alle afspraken die voor de aankoop afgesproken waren,zijn door Garage Wolters letterlijk NAGEKOMEN.Als ik tzt een andere auto zoek zal ik zeker eerst kontakt opnemen met hun.

KLANT VRIENDELIJK-MOOIE EN SCHONEN WERKPLAATS NETJES EN VERZORGD. PROBLEEMPJES WORDEN KEURIG OPGELOST.

Aanschaf Occasion - Zeer vriendelijk en bekwaam geholpen met het aanschaffen van een Occasion - Prijs / Kwaliteit zeer goed ! - ook wat de garantie betreft ! - steeds eerlijk betrouwbaar en goed geholpen door deze mensen - Goede service en advies ! - Goede inruilprijs gekregen - echt een aanrader deze Vakgarage P. Wolters - kom zeker nog terug ! : Urbain

Betrouwbaar, klantvriendelijk, goede servies, vakkennis

Op vrijdag 17-10 - 2017 een opel astra sports tourer gekocht. zeer netjes en bekwaam geholpen alles wat was toegezegd is nagekomen en zelfs meer dan dat. vakgarage Wolters zou ik een ieder aanraden. groeten Huib gaasbeek.

Goede (koffie) en service voor een eerlijke prijs hier! :-)

Prima garage. Denkt mee met de klant. Zeer klantvriendelijke, hoge service. Aanrader!

mijn uitlaat hier laten vervangen. prima service. ik kom hier voortaan altijd met mijn onderhoud/apk

ben al 30 jaar klant en nog steeds de ouderwets vertrouwde service een eerlijke en vakkundige garage

Mijn bevindingen: Bij dit bedrijf ben ik al jaren klant en naar grote tevredenheid Vakbekwaam, Eerlijk, komt afspaken heel goed na