• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heb een hele tijd gezocht naar een Hyundai IX20,zwart met.eerste eigenaar, weinig kmrs 37.000 en een nederlandse auto en perfekte onderhouds historie.Deze auto gevonden bij Vakgarage Wolters in Oudenhoorn.Afspraak gemaakt en een hele goede en fijne ontvangst (ik woon in Boxtel NBR) ongeveer 250 km op en neer.Auto stond voor me klaar om een proefrit te maken.Zag er inderdaad ook uit zoals omschreven per telefoon.Gewoon ALS NIEUW met NAP km rapport.Na de proefrit werd me door Mevr.Lineke Wolters gezegd,mocht er onverhoopt toch iets aankomen,wat altijd kan,ik kontakt met haar op moest nemen,en ze ervoor zou zorgen,dat ik tijdens de BOVAG GARANTIE,hier in Boxtel waar ook een Vakgarage is geholpen zou worden.Gelukkig nog niet nodig gehad,en wij zijn nog steeds super blij en ZEER TEVREDEN met de Hyundai IX20.Alle afspraken die voor de aankoop afgesproken waren,zijn door Garage Wolters letterlijk NAGEKOMEN.Als ik tzt een andere auto zoek zal ik zeker eerst kontakt opnemen met hun.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf KLANT VRIENDELIJK-MOOIE EN SCHONEN WERKPLAATS \r\nNETJES EN VERZORGD. PROBLEEMPJES WORDEN KEURIG OPGELOST.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Aanschaf Occasion - Zeer vriendelijk en bekwaam geholpen met het aanschaffen van een Occasion - Prijs / Kwaliteit zeer goed ! - ook wat de garantie betreft ! - steeds eerlijk betrouwbaar en goed geholpen door deze mensen - Goede service en advies ! - Goede inruilprijs gekregen - echt een aanrader deze Vakgarage P. Wolters - kom zeker nog terug ! : Urbain

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Betrouwbaar, klantvriendelijk, goede servies, vakkennis

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Op vrijdag 17-10 - 2017 een opel astra sports tourer gekocht.\r\nzeer netjes en bekwaam geholpen alles wat was toegezegd is nagekomen en zelfs meer dan dat.\r\nvakgarage Wolters zou ik een ieder aanraden.\r\ngroeten Huib gaasbeek.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede (koffie) en service voor een eerlijke prijs hier! :-)

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima garage. Denkt mee met de klant. Zeer klantvriendelijke, hoge service. Aanrader!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf mijn uitlaat hier laten vervangen. prima service. ik kom hier voortaan altijd met mijn onderhoud/apk

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf ben al 30 jaar klant en nog steeds de ouderwets vertrouwde service een eerlijke en vakkundige garage\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn bevindingen:\r\nBij dit bedrijf ben ik al jaren klant en naar grote tevredenheid\r\nVakbekwaam, Eerlijk, komt afspaken heel goed na

Over Stichting Vakgarage

Over Vakgarage Wolters