Vriendelijk, behulpzaam

Als er een lampje op mijn dashboard brandt…en ik kom even langs wordt ik vriendelijk geholpen of een verdere afspraak gemaakt. Dan kom je er dus graag.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Goede service en prettig geholpen

Een paar weken terug een goede gebruikte wagen gekocht. Een Citroen C4 uit 2015. Juist niet de geslepen verkoperspraat, maar meer (dorps..) De C4 is afgeleverd met nieuwe distributie-set, eerder waren hier problemen mee. Alles netjes gedaan, prima!

No nonsense garage

Een zeer prettig gevoel bij deze garage en bij de verkoper.. Er werd rustig de tijd genomen! Geen gladde opdringerige gesprekken! Onze nieuwe auto werd keurig afgeleverd!

• Faciliteiten wachtruimte

Geen auto's in mijn prijsklasse

Ik wilde mijn 14 jaar oude Opel Meriva met 258000 km op de teller inruilen voor een (iets) jonger exemplaar (niet persé een Meriva) maar ze bleken niets in mijn prijsklasse te verkopen. Pas vanaf 10.000 euro kon ik serieus terecht. Ben overigens wel ontzettend vriendelijk te woord gestaan.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Topservice

Kon de auto niet lang missen en dat werd perfect opgelost. Binnen een uur de auto terug van apk met een gedegen advies over de staat van de auto en ook nog tegen een zeer redelijke prijs. Super.

Super geholpen

Goed geholpen bij de aanschaf van een occasion. Fijn aan Vakgarage Wessels is de duidelijke en snelle communicatie per mail. Nogmaals bedankt voor de goede service.

Eerlijke Behandeling!!!

Dit is nog een garage, waar men werkelijk de klant op de troon zet. Je voelt je hier, ook als je met je kleine oude autootje komt, als een koning behandelt. Echter, de koninklijke prijzen, vergeet het maar, hier wordt je het vel niet over de neus gehaald!! Dit familie bedrijf is nog een voorbeeld van hoe je met vertrouwen je auto aan hun vakkennis kunt over laten!! Familie Wessels, Bedankt en ga zo door!! Groetjes Larissa en Henk Koops.

• Faciliteiten wachtruimte

Belangeloos hulp geboden stond met lege accu bij winkelcentrum 😘👍

Ik stond vanochtend met auto vol boodschappen in winkelcentrum Naar Wessels gerend, lieve behulpzame monteur hielp direct belangeloos Dikke 10 en dikke knuffel👍😘

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Keurige zaak, met keurige auto's en keurige mensen.

5 jaar geleden voor 1e keer bij Vakgarage Wessels een auto gekocht. Nu wederom een nette occasion aangeschaft. Nog steeds hetzelfde bedrijf met weinig poespas, maar duidelijke, vriendelijke en eerlijke mensen. Een prima autogarage!

Betrouwbare en

Na de auto total loss te hebben gereden, heeft Garage Wessels ons goed geholpen met het verkopen van het wrak. Daarna werd er naar wens een auto gezocht en die kon al snel worden afgeleverd. Alles perfect verlopen.

Zeer betrouwbaar bedrijf

Vakkundig personeel, aardig. Bedrijf doet wat het zegt , geeft goed en eerlijk advies. Vandaag weer geweest voor een APK keuring, eerlijke respons en correcte afwerking !

• Faciliteiten wachtruimte

Al 36 jaar klant. Inmiddels geholpen door 3e generatie familie Wessels bij het afnemen van alweer de 10e auto bij dit no nonsense bedrijf. Zegt toch genoeg v.w.b. service en betrouwbaarheid. Ook nu weer bekwaam en zeer vriendelijk geholpen.

Een goed bedrijf was de service vooropstaat! Top dus!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Goede service, luisterend oor, zelfs op de zaterdagochtend tijd om vanuit werkplaats te ondersteunen. Bedankt, we konden direct door richting Delft

• Reden bezoek Andere reden

Ik heb een grote onderhoudsbeurt laten uitvoeren aan mijn auto. De service is netjes uitgevoerd en ik werd prettig te woord gestaan.

Snel een nieuwe auto gevonden volgens onze wensen! Weer uitstekende service gehad, zoals we gewend zijn.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Een supersnelle service en men wordt altijd zeer vriendelijk te woord gestaan. Ze doen het beste voor de klant en het juiste advies. Echte vakmensen die weten waar ze over praten.

We zijn in bezit van een rolstoelbus, volkswagen polo en een camper. De polo is daar gekocht in 2015 waar wij tot op heden geen problemen mee hebben. Alle voertuigen hebben ze ook in onderhoud. De service vinden wij top net als de hartelijke ontvangst en heerlijke koffie.

Na veel autobedrijven bezocht te hebben, hebben we bij Vakgarage Wessels onze Fiat 500 aangeschaft. Zeer netjes en vakkundig te woord gestaan. Hier wordt nog echt tijd voor je vrij gemaakt dit in tegenstelling tot veel andere bedrijven. Bij aflevering stond onze Fiat er keurig bij en waren alle puntjes conform afspraak aangepakt.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Auto van één van onze klanten wilde niet meer starten. Na gebeld te hebben zijn ze direct gekomen en hebben de auto weer weten te starten. Dit deden ze zonder daar iets voor te rekenen. Service van het bedrijf, Grote klasse.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Andere reden

Onlangs hebben wij bij u een Opel Agila gekocht. Wij zijn hier heel blij mee. Wij zijn zeer tevreden over zowel de auto alswel de de presentatie en aflevering van uw bedrijf! De koop was snel gesloten, het was duidelijk dat de verkoper Jacob zijn vak goed verstaat. Maar ook bij aflevering stond de auto er picobello bij en kregen wij onder het genot van een kop koffie alle ins en outs over de Auto te horen! Wij wensen u goede zaken voor de toekomst!! De groeten van zeer tevreden klanten!! Gertha en Henk Koops

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

2 sterren: slechter dan verwacht

Vorige week wezen kijken voor een Renault Megane 2.0 16V uit 2004. Volgens de garage een goede auto en daardoor de enkele reis van 100 km voor lief genomen. Mede omdat we deze specifieke auto met bijbehorende specificaties zoeken. Helaas wees de proefrit na een paar minuten iets heel anders uit. Ondanks de lage kilometerstand schudde de motor alle kanten uit, had geen vermogen en de hele auto trilde. Ook de voorophanging was niet goed. Zeer vaag gevoel in de stuurinrichting. Verklaring volgens garage was dat het een inruiler was en dat ze hem zo neer hadden gezet. Voor deze prijs moesten we ook niet te veel verwachten (de auto had een vraagprijs van bijna 4500 euro!!! Net onder de limiet dat er verplicht garantie gegeven moet worden....) Wel had de auto overigens net een beurt gehad bij deze garage. De gehele distributie was aan vervanging toe. Dit was niet gedaan en kwam volgens de garage nog over de vraagprijs heen. Al met al helaas geen goede auto en daardoor aan een stevige prijs (zeker omdat er nog 500 euro bij kwam voor de distributie). Teleurgesteld en 35 euro aan benzine lichter weer naar huis gegaan. Overigens nu een paar dagen later staat de wagen nog steeds aangeboden, echter nu met volledig vervangen distributie. Echter nog steeds dezelfde prijs. Kan me echter niet voorstellen dat dit de problemen heeft opgelost.

uiterst correcte en eerlijke behandeling snelle reparatie