Zeer betrouwbaar bedrijf

Vakkundig personeel, aardig. Bedrijf doet wat het zegt , geeft goed en eerlijk advies. Vandaag weer geweest voor een APK keuring, eerlijke respons en correcte afwerking !

• Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al 36 jaar klant. Inmiddels geholpen door 3e generatie familie Wessels bij het afnemen van alweer de 10e auto bij dit no nonsense bedrijf. Zegt toch genoeg v.w.b. service en betrouwbaarheid. Ook nu weer bekwaam en zeer vriendelijk geholpen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een goed bedrijf was de service vooropstaat! Top dus!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service, luisterend oor, zelfs op de zaterdagochtend tijd om vanuit werkplaats te ondersteunen. Bedankt, we konden direct door richting Delft

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb een grote onderhoudsbeurt laten uitvoeren aan mijn auto. De service is netjes uitgevoerd en ik werd prettig te woord gestaan.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Snel een nieuwe auto gevonden volgens onze wensen! Weer uitstekende service gehad, zoals we gewend zijn.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een supersnelle service en men wordt altijd zeer vriendelijk te woord gestaan. Ze doen het beste voor de klant en het juiste advies. Echte vakmensen die weten waar ze over praten.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We zijn in bezit van een rolstoelbus, volkswagen polo en een camper. De polo is daar gekocht in 2015 waar wij tot op heden geen problemen mee hebben. Alle voertuigen hebben ze ook in onderhoud. De service vinden wij top net als de hartelijke ontvangst en heerlijke koffie.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na veel autobedrijven bezocht te hebben, hebben we bij Vakgarage Wessels onze Fiat 500 aangeschaft. Zeer netjes en vakkundig te woord gestaan. Hier wordt nog echt tijd voor je vrij gemaakt dit in tegenstelling tot veel andere bedrijven. Bij aflevering stond onze Fiat er keurig bij en waren alle puntjes conform afspraak aangepakt.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Auto van één van onze klanten wilde niet meer starten. Na gebeld te hebben zijn ze direct gekomen en hebben de auto weer weten te starten. Dit deden ze zonder daar iets voor te rekenen. Service van het bedrijf, Grote klasse.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onlangs hebben wij bij u een Opel Agila gekocht.\r\nWij zijn hier heel blij mee.\r\nWij zijn zeer tevreden over zowel de auto alswel de de presentatie en aflevering van uw bedrijf!\r\nDe koop was snel gesloten, het was duidelijk dat de verkoper Jacob zijn vak goed verstaat.\r\nMaar ook bij aflevering stond de auto er picobello bij en kregen wij onder het genot van een kop koffie alle ins en outs over de Auto te horen!\r\nWij wensen u goede zaken voor de toekomst!!\r\n\r\nDe groeten van zeer tevreden klanten!!\r\n\r\nGertha en Henk Koops\r\n\r\n

2 sterren: slechter dan verwacht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vorige week wezen kijken voor een Renault Megane 2.0 16V uit 2004. Volgens de garage een goede auto en daardoor de enkele reis van 100 km voor lief genomen. Mede omdat we deze specifieke auto met bijbehorende specificaties zoeken. \r\n\r\nHelaas wees de proefrit na een paar minuten iets heel anders uit. Ondanks de lage kilometerstand schudde de motor alle kanten uit, had geen vermogen en de hele auto trilde. Ook de voorophanging was niet goed. Zeer vaag gevoel in de stuurinrichting. \r\n\r\nVerklaring volgens garage was dat het een inruiler was en dat ze hem zo neer hadden gezet. Voor deze prijs moesten we ook niet te veel verwachten (de auto had een vraagprijs van bijna 4500 euro!!! Net onder de limiet dat er verplicht garantie gegeven moet worden....) Wel had de auto overigens net een beurt gehad bij deze garage. De gehele distributie was aan vervanging toe. Dit was niet gedaan en kwam volgens de garage nog over de vraagprijs heen. \r\n\r\nAl met al helaas geen goede auto en daardoor aan een stevige prijs (zeker omdat er nog 500 euro bij kwam voor de distributie).\r\n\r\nTeleurgesteld en 35 euro aan benzine lichter weer naar huis gegaan.\r\n\r\nOverigens nu een paar dagen later staat de wagen nog steeds aangeboden, echter nu met volledig vervangen distributie. Echter nog steeds dezelfde prijs. Kan me echter niet voorstellen dat dit de problemen heeft opgelost.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf uiterst correcte en eerlijke behandeling\r\nsnelle reparatie\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb een gebruikte auto gekocht. Voor een goede prijs. Ook de inruilprijs voor mijn oude auto was heel goed. Maak je wel eens anders mee, als je als vrouw een showroom binnenstapt! Heel vriendelijk en eerlijk geholpen. Super blij met mijn mooie autootje. Absoluut een aanrader dit bedrijf.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Op 14 - 02 - 2014 een Nissan X-trail uit 2003 gekocht. Mooie, goed onderhouden auto waar ik direct verliefd op werd. Helaas bleek na zes weken dat een vrijloopnaaf van mijn dynamo was vastgelopen. Gelukkig viel dit onder de garantie, maar helaas was het niet mogelijk om hiermee 280 kilometer terug te rijden naar Wezep. In overleg met de heer Wessels de auto laten repareren bij een garage in de buurt, waarbij de heer Wessels de materiaalkosten op zich heeft genomen,zonder dat hij hiertoe verplicht was. Uiterst flexibel op het gebied van garantie, goede tips aan de telefoon om het euvel te achterhalen en ons ook nog eens behoed voor een veels te dure garage. Een volgende auto zou ik zo weer kopen bij dit bedrijf, ondanks de (voor mij) grote afstand.\r\n\r\nBart van Grinsven

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nette, vlotte service,